Het ligt er misschien aan wat voor jongens je hebt, maar de mijne vinden het echt super! Kyllian heeft van al zn speelgoed echt het meeste daarmee gespeeld. Ook heel leuk als er vriendjes/ vriendinnetjes komen spelen, ze gaan allemaal altijd gelijk op het keukentje afquote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Die keukentjesmaar, dat is toch echt een meisjesding? Toch?
Ik weet eigenlijk niet of het show is, maar die vormen heeft hij lang mee lopen stoeien, hij begint het nu door te krijgen. Ik vind dat klappen zo lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, is dat hele eerste niet weten nou show? Lief, dat klappen en kijken naar jou.
P_iglet heeft ooit voor Pepijn een soort stoffen keukentje gemaakt herinner ik me. Ik weet niet helemaal zeker hoe het zat, misschien is het terug te zoeken nog ergens maar misschien is dat een optie voor bij jullie? Op te ruimen als het nodig is en tóch een keukentjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Oh, ik heb er nog eentje. Ik vind het zo leuk.
[ link | afbeelding ]
Met zijn spelotheek-vormen-herrieding.
Marie, lees maar niet terug, het is niet heel mooi.![]()
Mikoxx, wij willen ook een keukentje voor Ko hoor, twijfel nog tussen zelf maken en kopen. We hebben niet zoveel ruimte.
Mij hoor je niet zeggen dat het niets voor drukke zeer jongensachtige jongetjes is hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik weet niet hoor. Ik ken een heel druk, zeer jongensachtig jongetje en die vind het heerlijk om met z'n keukentje te spelen.![]()
Koks zijn toch ook meestal mannen.
Vanaf morgen heeft ie die gevoerde aapies slofjes, ik hoop dat ze goed blijven zittenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Twinkly het volgende:
Wat doen jullie je kinderen aan hun voetjes op de fiets? Niels had ijskoude voeten toen we terugkwamen van de markt vanmiddagHij had katoenen sokjes in zijn bobuxjes, was verder wel goed warm gekleed en had beenwarmers aan. Wollen sokken passen niet in de slofjes.
Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens. Had er nog niet op gereageerd, zat nog teveel in het nare gevoel dat ik overhield aan de voorafgaande discussie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Oh en Groofsken wat een heerlijke foto's postte je vanmiddagx 100
Vooral de pizza-beleg-foto
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeggen dat het niets voor drukke zeer jongensachtige jongetjes is hoorOf was het geen reactie op mij?
Ik bedoelde met 'het ligt eraan wat voor jongens je hebt' meer of hun interesses daar liggen eigenlijk. Dat had ik net zo goed over een meisje kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
![]()
. Ja, het was een reactie op jou. Maar met een hele hoop onterechte aannames
.
Nou ja, algemener, ik kan me niet voorstellen dat het voor jongens minder leuk zou zijn.
Die vind ik ook leukquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat keukentje van de Hema vind ik ook leuk, maar ik vind het zo stom dat hij roze is, net als het poppenhuis
Groofsken goed idee! Dan trek ik die gewoon over zijn sloffen heen.
Die soksloffen van de Hema met sterren zijn leuk
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian zn lievelingskleur is nog steeds roze en voor zn verjaardag kreeg hij van oma een roze microfoonEn het is echt geen rustig meisjesachtig jongetje! Hij speelt ook met auto's, racebaan e.d. Ow en ook met babyspeelgoed
oh die is leuk zeg!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Haha Huup, daar denk ik vaak aan. Dat is best een optie ja.
Deze vind ik ook leuk en die is inklapbaar. En maar 28,95!![]()
[ afbeelding ]
ja! in mandjesquote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef wickie het volgende:
Bij de ikea hebben ze ook stoffen groente enzo, geloof ik gezien te hebben.
Nee hoor, ik begrijp precies wat je bedoelt!quote:
foto!! volgens mij heb ik die zijdelings bij je zien staan toen? kan dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Memmel het volgende:
P_iglet heeft er idd een genaaid. Ik heb het zelf ook gedaan. Past om zo'n speeltafeltje van ikea. Morris is ook helemaal gek op het keukentje hier. Dan stopt hij zijn brood erin en roept ie 'klaar!!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |