abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88571833
Ko :D O+ wat knap!!

beebíe haha die intonatie is keischattig <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 21:16:27 #202
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88571895
Kobus, haha! Goed zo!

Die keukentjes O+ maar, dat is toch echt een meisjesding? Toch? O-)
pi_88571907
Wat klinkt dat lief, beebiee :D
Kan nu niet meer wachten tot er hier echte woordjes gaan komen :P
  woensdag 10 november 2010 @ 21:49:51 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88573516
Zeg dames :{ Hoe komt het dat jullie zoveel in 2 dagen gepost hebben? (1 1/2 topic) Heb geen tijd om helemaal bij te lezen, dus hoor graag van jullie wat ik gemist heb...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88573863
Kobus, beebie O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88574045
Oh, ik heb er nog eentje. Ik vind het zo leuk.

Met zijn spelotheek-vormen-herrieding.

Marie, lees maar niet terug, het is niet heel mooi. ;)

Mikoxx, wij willen ook een keukentje voor Ko hoor, twijfel nog tussen zelf maken en kopen. We hebben niet zoveel ruimte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88574181
Haha, is dat hele eerste niet weten nou show? Lief, dat klappen en kijken naar jou O+ .
pi_88574255
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Die keukentjes O+ maar, dat is toch echt een meisjesding? Toch? O-)
Het ligt er misschien aan wat voor jongens je hebt, maar de mijne vinden het echt super! Kyllian heeft van al zn speelgoed echt het meeste daarmee gespeeld. Ook heel leuk als er vriendjes/ vriendinnetjes komen spelen, ze gaan allemaal altijd gelijk op het keukentje af :) Samen kokkerelen voor de mama's :P Ik heb al heel wat eitjes, soep en pannenkoeken gegeten!
pi_88574332
Nou, ik weet niet hoor. Ik ken een heel druk, zeer jongensachtig jongetje en die vind het heerlijk om met z'n keukentje te spelen. :Y

Koks zijn toch ook meestal mannen :P .
pi_88574470
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, is dat hele eerste niet weten nou show? Lief, dat klappen en kijken naar jou O+ .
Ik weet eigenlijk niet of het show is, maar die vormen heeft hij lang mee lopen stoeien, hij begint het nu door te krijgen. Ik vind dat klappen zo lief!
pi_88574485
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Oh, ik heb er nog eentje. Ik vind het zo leuk.
[ link | afbeelding ]
Met zijn spelotheek-vormen-herrieding.

Marie, lees maar niet terug, het is niet heel mooi. ;)

Mikoxx, wij willen ook een keukentje voor Ko hoor, twijfel nog tussen zelf maken en kopen. We hebben niet zoveel ruimte.
P_iglet heeft ooit voor Pepijn een soort stoffen keukentje gemaakt herinner ik me. Ik weet niet helemaal zeker hoe het zat, misschien is het terug te zoeken nog ergens maar misschien is dat een optie voor bij jullie? Op te ruimen als het nodig is en tóch een keukentje O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88574552
Kobus O+ O+ Wat een enorm schattige uitspraak en dat stemmetje!

Die keukentjes zijn super leuk! Vooral die van Meimeltje vind ik heel mooi.

Ik vind het lastig te bedenken wat we Niels voor Sinterklaas kunnen geven, hij is net jarig geweest en ik vind dat hij al zoveel heeft. Met duplo kan hij nog niet zoveel, Little People ken ik niet eigenlijk. Misschien koop ik wel een mooi prentenboek.

Wat doen jullie je kinderen aan hun voetjes op de fiets? Niels had ijskoude voeten toen we terugkwamen van de markt vanmiddag :{ Hij had katoenen sokjes in zijn bobuxjes, was verder wel goed warm gekleed en had beenwarmers aan. Wollen sokken passen niet in de slofjes.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88574597
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik weet niet hoor. Ik ken een heel druk, zeer jongensachtig jongetje en die vind het heerlijk om met z'n keukentje te spelen. :Y

Koks zijn toch ook meestal mannen :P .
Mij hoor je niet zeggen dat het niets voor drukke zeer jongensachtige jongetjes is hoor :P Of was het geen reactie op mij? ;)
pi_88574662
Haha Huup, daar denk ik vaak aan. Dat is best een optie ja.
Deze vind ik ook leuk en die is inklapbaar. En maar 28,95! ;)
pi_88574677
Oh en Groofsken wat een heerlijke foto's postte je vanmiddag O+ x 100
Vooral de pizza-beleg-foto :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88574749
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Twinkly het volgende:
Wat doen jullie je kinderen aan hun voetjes op de fiets? Niels had ijskoude voeten toen we terugkwamen van de markt vanmiddag :{ Hij had katoenen sokjes in zijn bobuxjes, was verder wel goed warm gekleed en had beenwarmers aan. Wollen sokken passen niet in de slofjes.
Vanaf morgen heeft ie die gevoerde aapies slofjes, ik hoop dat ze goed blijven zitten :)
pi_88574779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Oh en Groofsken wat een heerlijke foto's postte je vanmiddag O+ x 100
Vooral de pizza-beleg-foto :D
Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens. Had er nog niet op gereageerd, zat nog teveel in het nare gevoel dat ik overhield aan de voorafgaande discussie.
Maar het lijkt me heerlijk om zo lekker met je kind te koken! Was meteen geinspireerd en Ko heeft geholpen de aardappels en de spruiten te wassen. :D
pi_88574799
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Mij hoor je niet zeggen dat het niets voor drukke zeer jongensachtige jongetjes is hoor :P Of was het geen reactie op mij? ;)
:D :X . Ja, het was een reactie op jou. Maar met een hele hoop onterechte aannames :@ .

Nou ja, algemener, ik kan me niet voorstellen dat het voor jongens minder leuk zou zijn.
pi_88574922
Twinkly, zie fototopic :P . R draagt buiten van die soksloffen over zijn gewone sokken en soms zelfs over zijn leren schoenslofjes zeg maar. En binnen ook wel vaker, maar dan zonder sokken en/of schoentjes). Hij had na een uurtje kinderboerderij nog lekker warme voetjes in elk geval. :Y
pi_88574969
Ik heb ook Aapies gekocht, ze komen ergens binnen deze week (via marktplaats). Ze lijken me echt heel erg fijn. Ben benieuwd.

Die keukentjes vind ik echt geweldig. Bij de Hema zag ik ze ook staan,die vond ik ook erg mooi.
pi_88575001
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:D :X . Ja, het was een reactie op jou. Maar met een hele hoop onterechte aannames :@ .

Nou ja, algemener, ik kan me niet voorstellen dat het voor jongens minder leuk zou zijn.
Ik bedoelde met 'het ligt eraan wat voor jongens je hebt' meer of hun interesses daar liggen eigenlijk. Dat had ik net zo goed over een meisje kunnen zeggen :P
Je hebt vast wel kinderen erbij die echt liever met andere dingen spelen, alhoewel ik hier dus echt altijd iedereen met het keukentje zie spelen.
pi_88575166
Dat keukentje van de Hema vind ik ook leuk, maar ik vind het zo stom dat hij roze is, net als het poppenhuis :(

Groofsken goed idee! Dan trek ik die gewoon over zijn sloffen heen.
Die soksloffen van de Hema met sterren zijn leuk O+
pi_88575226
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat keukentje van de Hema vind ik ook leuk, maar ik vind het zo stom dat hij roze is, net als het poppenhuis :(

Groofsken goed idee! Dan trek ik die gewoon over zijn sloffen heen.
Die soksloffen van de Hema met sterren zijn leuk O+
Die vind ik ook leuk O+ . Maar ik ga toch maar niet een tweede paar kopen.
pi_88575320
Kyllian zn lievelingskleur is nog steeds roze en voor zn verjaardag kreeg hij van oma een roze microfoon :P En het is echt geen rustig meisjesachtig jongetje! Hij speelt ook met auto's, racebaan e.d. Ow en ook met babyspeelgoed O-)
pi_88575382
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian zn lievelingskleur is nog steeds roze en voor zn verjaardag kreeg hij van oma een roze microfoon :P En het is echt geen rustig meisjesachtig jongetje! Hij speelt ook met auto's, racebaan e.d. Ow en ook met babyspeelgoed O-)
O+
  woensdag 10 november 2010 @ 22:22:24 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88575390
Slim idee om soksloffen over de gewone sokken aan te doen Groof! Ik vind het voor Oscar eig. te koud met sokjes en dan een soort van zootjes aan op de fiets. Maar ik heb van Sasha nog van die dingen die ik er overheen zou kunnen doen en dan over zijn beentjes, dan is het al een stuk beter. :Y

En ook ik ben geinspireerd door je foto's! :Y
Zelf pizza maken moeten we hier ook maar snel weer eens doen. :Y
pi_88575700
Pizzadeeg maak ik trouwens in de broodbakmachine :) . Scheelt een hééééle hoop werk. oO<
pi_88575750
Ohh ja de foto's van Groofs, heel leuk! Ik zou er zelf alleen niet zo goed tegen kunnen geloof ik, de situatie op de 4e foto :+

Ko met vormenstoof, wat super lief op t eind dat ie zelf begint te klappen :D Jemig zeg, ik vind hem echt al zo groot en Timo nog maar zo klein als ik hem zo bezig zie!
pi_88575851
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Haha Huup, daar denk ik vaak aan. Dat is best een optie ja.
Deze vind ik ook leuk en die is inklapbaar. En maar 28,95! ;)
[ afbeelding ]
oh die is leuk zeg! O+
kun je er eventueel van vilt zelf nog fruitjes of groente ofzo bij maken.

Of zo'n boterham die hij dan zelf met kaas en sla en tomaatjes enzo kan beleggen. Van die plakjes enzo met klittenband.
Ik klink weer veel te warrig :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88576111
Bij de ikea hebben ze ook stoffen groente enzo, geloof ik gezien te hebben.
pi_88576204
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef wickie het volgende:
Bij de ikea hebben ze ook stoffen groente enzo, geloof ik gezien te hebben.
ja! in mandjes O+ die zijn zo leuk <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88576210
En bij de Hema hebben ze heel veel houten eten O+

Wickie, had ik al gezegd dat ik je avatar zo leuk vind? O+
pi_88576235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef huuphuup het volgende:
Ik klink weer veel te warrig :P
Nee hoor, ik begrijp precies wat je bedoelt! :7

Chan, hij is groot he? Vond ik vandaag ook ineens.
Ik vond Timo ook zo groot op de meet hoor. O+
pi_88576450
Twinkly, dank je :*
Het is van Mettes geboorte kaartje, het vogeltje dat ben ik.

Ik wil over een tijdje ook een keukentje voor Mette met stoffen eten.
pi_88576528
Ohhh, wat een super leuk kaartje! O+ O+ Hebben jullie het zelf ontworpen?
pi_88577338
Nee om ruzies te voorkomen (beide ontwerpers), hebben we besloten het door een kennis te laten doen. En we wilden beide dat zei het deed omdat we haar stijl echt helemaal geweldig vinden en ze is een geweldig mens :)

Wat ik tof vind is dat ze echt een kaartje heeft gemaakt die bij ons past, die vogeltjes, zo zijn wij ook echt. Lekker gezapige huismusjes O+
We hadden haar echt helemaal de vrije hand gegeven, ik had er ook niks op aan te merken (das best knap, want het is me werk om overal altijd iets ergens van te moeten vinden, dus ben enorm goed geworden in commentaar op dingen te hebben)
  woensdag 10 november 2010 @ 23:09:30 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88577578
P_iglet heeft er idd een genaaid. Ik heb het zelf ook gedaan. Past om zo'n speeltafeltje van ikea. Morris is ook helemaal gek op het keukentje hier. Dan stopt hij zijn brood erin en roept ie 'klaar!!'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88578108
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Memmel het volgende:
P_iglet heeft er idd een genaaid. Ik heb het zelf ook gedaan. Past om zo'n speeltafeltje van ikea. Morris is ook helemaal gek op het keukentje hier. Dan stopt hij zijn brood erin en roept ie 'klaar!!'
foto!! volgens mij heb ik die zijdelings bij je zien staan toen? kan dat?

Wat een leuk kaartje zeg wickie! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 23:30:29 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88578399
Van het genaaide keukentje niet, huup, die staat bij
mijn ouders. Wij hebben een houten keukentje. Volgens mij dezelfde als xxxkarinxxx voor Meike?

Ik heb ff geen foto van mijn genaaide keukentje hier.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:41:00 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88578844
Kom ik weer als mosterd na de maaltijd aankakken ;)
Ik heb gister nepuggies/sloffies gekocht voor L. voor 10 euro! Vandaag 3x met hem door dikke buien geweest, alles kletsnat, de uggies niet en zijn voetjes waren ook echt nog lekker warm.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88583272
Rocka, mag ik vragen waar je die hebt gekocht?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88583407
Mogge!

Isabeau heeft laatst van vrienden van ons een ernorme doos met allemaal plastic keukenspulletjes gekregen. Echt een enorme shitload. Dus nu moet ze eigenlijk ook wel een keukentje, maar we wachten nog even, omdat ze tot nu toe vooral graag dingen door de kamer smijt of tegen elkaar mept. Ik vind het wel verschrikkelijk schattig en een beetje culinaire basis leg je toch in het speelgoedkeukentje ;)

Komend weekend gaat Isabeau uit logeren. Blijft toch altijd even spannend, hoewel ik weet dat zij het vreselijk leuk vindt bij haar oom en tante en opa en oma (die wonen op het zelfde adres). En het is voor een goed doel, want wij gaan naar Armin Only! :D Niet he-le-maal mijn favoriete muziek, maar één groot feest, dus altijd goed.
pi_88583429
Ik wil ook een Ko <3
pi_88584465
Zeg slapen alle dreumesjes nog ofzo?!
  donderdag 11 november 2010 @ 09:42:26 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88584556
I wish :D Die van mij was om 05.15 wakker vanmorgen. :+
Alleen zit hij nu lekker aan het fruit op de creche en zit ik op mijn werk. :O ;)
pi_88584600
Mijn kind van nog geen twee noemt me bij mijn voornaam :o Gewoon zomaar ineens vanuit de keuken hoor ik mijn naam. Sinds twee dagen zegt hij eindelijk mama tegen me, ik blij. Gaat ie me bij mijn voornaam noemen }:|

en hij heeft het van opa en oma want hij zegt er ONS voor _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88584617
Zo! Dat zijn nog eens tijden!

Heb je hem verteld dat hij daar geen gewoonte van moet maken? Die van mij was ook om half 6 wakker, maar na een fles heeft ze me nog een uur laten slapen <3
pi_88584649
Whahaha Estrys, wat briljant! :D
  donderdag 11 november 2010 @ 09:46:12 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88584676
Helaas... de gewoonte was 05.40 (echt hoor, vrijwel elke ochtend stipt) dus ik vrees het ergste...
Ik laat hem sinds een tijdje wel in zijn bedje mieren en doen tot 6 uur. Ik vind dat hij toch wel 'moet' leren dat er zoiets is als bedtijd. ;)
Ik ga alleen vanavond maar even wat speelgoed aan zijn voeteneind zetten als hij slaapt, dan heeft hij iets te doen als hij wakker wordt. ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 09:46:32 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88584687
Wat schattig Estrys! :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')