Dankje!quote:
Vind je daar dan geen menselijk zielemaatje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef Darkwolf het volgende:
Dit weekend ga ik lekker naar de Cologne Furdance (6th edition) in Duitsland.
http://www.cologne-cfd.de/en/index.html
Dat meebleren op 'creep' is wel lekker melodramatisch natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
101 zelfs
Radiohead, ja vind ik ook goed, beetje somber wel vaak.
Nix mis mee neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Bastard het volgende:
Dat meebleren op 'creep' is wel lekker melodramatisch natuurlijk
Muse kan ik ook waarderen.. hmm daar eens wat van downloaden maar.
Grapjas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef Loppe het volgende:
Vind je daar dan geen menselijk zielemaatje?
Beter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Darkwolf, hoe is het met de kiespijn?
Waar heb jij dan zo een trauma opgelopen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Grapjas.
Een relatie met een tweevoeter hoef ik van mijn leven nooit meer. Laat staan dat ik geloof een menselijke zielemaatje te gaan vinden daar.
Mijn focus is om daar lekker uit mijn plaat te gaan en niet om te daten.
Iedereen die dat bij mij zou proberen zullen direct mijn oren plat zien gaan!
Geen trauma. Ervaring.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Loppe het volgende:
[..]
Waar heb jij dan zo een trauma opgelopen?
Jaaahaaa!! Maar nu.nl is dan natuurlijk geen betrouwbare bron he.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef R0N1N het volgende:
Dat er nog niemand een topic heeft geopend omtrent het "laatste nieuws":
http://www.nu.nl/wetensch(...)voorgevoelens--.html
Vriendschap is mooi, liefde is nog mooier. Een tam paard is volledig afhankelijk van je, zonder jou sterft het. Lijkt me nogal makkelijk om dit als partner te hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Geen trauma. Ervaring.
En ervaring heeft mij geleerd dat mijn voorkeuren anders liggen.
Heb er simpelweg geen behoefte aan.
Genoeg hechte mensen vrienden. En vriendschap is al in feite het mooiste wat er is, toch?
Open jij het toch? Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef R0N1N het volgende:
Dat er nog niemand een topic heeft geopend omtrent het "laatste nieuws":
http://www.nu.nl/wetensch(...)voorgevoelens--.html
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Mensen, ik smeer hem. Fijn weekend allemaal! Niet wegwaaien.
Ze is niet onder mijn verzorging en dus niet van mij afhankelijk. Daarnaast klikt het of wel of niet tussen jou en het paard ongeacht de afhankelijkheid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:52 schreef Loppe het volgende:
Vriendschap is mooi, liefde is nog mooier. Een tam paard is volledig afhankelijk van je, zonder jou sterft het. Lijkt me nogal makkelijk om dit als partner te hebben.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Mensen, ik smeer hem. Fijn weekend allemaal! Niet wegwaaien.
Een paard zal jouw zorgen toch meer nodig hebben dan een vrouw. 't Blijft appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ze is niet onder mijn verzorging en dus niet van mij afhankelijk. Daarnaast klikt het of wel of niet tussen jou en het paard ongeacht de afhankelijkheid.
Als mijn huidige komt te overlijden op een dag, dan denk ik nooit meer iets tegen het lijf te lopen wat ook maar in de buurt komt of deze nu wel of niet onder mijn verzorging komt te vallen tegen die tijd.
Met andere woorden: het is helemaal niet zo makkelijk en er komt meer bij kijken dan jij je realiseert toen dat je deze conclussie schreef.
Daar ben ik het helemaal mee eens want zeker intressant!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Open jij het toch? Zou leuk zijn
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:23 schreef Bastard het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens want zeker intressant!
Maar ja, het zal wel niet cool zijn om een topic in TRUt te openen ofzo
Ja, primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sinterklaas komt er zeker aan, zeurpiet is er al ...
![]()
Had het Lavenderr al min of meer belooft (per PM)
dus: Zo goed : Feeling the Future ?
Ik weet niet waar je nu naar toe wilt. Maar ik vergelijk uberhaupt geen paarden met vrouwen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:18 schreef Loppe het volgende:
Een paard zal jouw zorgen toch meer nodig hebben dan een vrouw. 't Blijft appels met peren vergelijken.
Toppiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sinterklaas komt er zeker aan, zeurpiet is er al ...
![]()
Had het Lavenderr al min of meer belooft (per PM)
dus: Zo goed : Feeling the Future ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |