Vind je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:21 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat een wansmaak in dit forum!
Wat zijn jullie weekendplannen?

Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:21 schreef Kroketvulling het volgende:

Als je nou een hele oude onderbroek aantrekt, weet je zeker dat het niks gaat worden vanavond!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja![]()
Ik heb een feestje vanavond! En slaap bij leuke jongen

Ja erg he, die clips van 'zanger Pedro' ertussendoor ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:21 schreef Kroketvulling het volgende:

Uhuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja erg he, die clips van 'zanger Pedro' ertussendoor ...

Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je nou een hele oude onderbroek aantrekt, weet je zeker dat het niks gaat worden vanavond!

Onder meer, maar ook VNV Nation (of naja, industrial: bliepjesmuziek), Combichrist, Covenant en zuks.quote:

Uberbytequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Onder meer, maar ook VNV Nation (of naja, industrial: bliepjesmuziek), Combichrist, Covenant en zuks.

You witch you!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha![]()
Past wel bij mn kleren![]()
[ afbeelding ]

Hahaquote:

Klinkt niet eens slechtquote:

Of herken je mijn stiekeme hint in mijn sierraad?quote:

T is niet mijn favoriete muziek, industrial, maar voor industrial mag ik dit wel.. Zijn leuke feestjesquote:

Nee eigenlijk niet, had het mij iets moeten zeggen? Ik ben slecht in hintsquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Of herken je mijn stiekeme hint in mijn sierraad?

Ik hou van Radiohead.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Vind je?
Van welke muziek hou jij?
Oa lekker genieten van mijn nieuwe tv, hij is super

Nahquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:20 schreef Aphrodyte het volgende:
Wel of geen haarband?
[ afbeelding ]

Nee Barnsteenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, had het mij iets moeten zeggen? Ik ben slecht in hintsWat is het rode granaat?

Okies, geen haarbandquote:

Klaar! Bij deze heb je PM...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben tweetalig opgevoed, dus doe mij de Engelse versie dan maar

101 zelfsquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik hou van Radiohead.En daarnaast nog meer natuurlijk.
Heb je zo'n asociale 100 inch screen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |