Dan is er een grote kans dat de verlichting een afwijkende spanning heeft, juist om zulke situaties te voorkomenquote:
Dat kan dus niet, want die lampen zijn vaak 48V, speciaal om dit soort grapjes te blokkeren.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:46 schreef craftyvirus het volgende:
Stroom aftappen van je lamp kan, alleen als je het licht uitdoet, gaat je vriezer uit. Je moet dan stroom aftappen vanuit de schakelaar.
Wie zegt dat de verlichting niet gewoon op de eigen meter zit aangesloten? Dat is in mijn flat ook zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:59 schreef DroogDok het volgende:
Zoals je zegt, de stroom in de bergingen is "gezamenlijk", aftappen mag dus niet.
Maar waarom heb je dan geen fatsoenlijke vriezer in je keuken genomen?
Ze kan het eventueel navragen maar ik verwacht ook dat die verlichting niet op 230V werkt.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verlichting niet gewoon op de eigen meter zit aangesloten? Dat is in mijn flat ook zo.
En waarom vervang je niet gewoon je schakelaar voor een schakelaar met stopcontact?
Je zou de kraan kunnen verplaatsen, vergeet echter niet dat je dan ook de wasmachine afvoer moet verplaatsen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, ingeving, nog een blonde vraag. Rechts zit de wasmachinekraan waardoor er niets bovenop kan. Maar links in het washok zitten enkel stopcontacten, dus dáár kan wel iets bovenop.
Vriezer bovenop de droger schijnt niet handig te zijn, omdat de warmte van de droger ervoor zorgt dat de vriezer meer verbruikt dan normaal.
Maar bestaat er een soort 'verlengsnoer' voor de kraan zodat ik zowel de wasmachine als de droger aan de linker kant kan zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |