Oh, maar je hoeft niet perse op mijn gedicht te stemmen. Als er maar veel gestemd wordt, dan komt vanzelf de beste naar boven. En als ik dat niet ben, ook goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal straks 's wat gedichten uitzoeken. Als ik alleen op die van jou stem krijg je minder punten.
Maar ik werd toch indirect genoemd, dus mijn mening is gekleurdquote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet perse op mijn gedicht te stemmen. Als er maar veel gestemd wordt, dan komt vanzelf de beste naar boven. En als ik dat niet ben, ook goed.
Daar heb ik dan ook totaal geen problemen mee, hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar ik werd toch indirect genoemd, dus mijn mening is gekleurd
Opgelost, slotje!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Absoluut, maar ik heb liever niet dat het gebeurt als ik een website nodig heb. Morgenochtend vergeet ik het geheid. Inmiddels voor de zekerheid maar alvast een briefje op tafel gelegd.
Maar het is om naar je werk te reizen, zeg je? Dan wist je dat toch wel eerder van tevoren dat je morgen moet werken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is pas opgelost als de website het dan wel doet. En anders ga ik wel weer eens een kaartje declareren.
Ja, eergisteren wist ik het ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar het is om naar je werk te reizen, zeg je? Dan wist je dat toch wel eerder van tevoren dat je morgen moet werken?
Mjah, ik heb geen idee hoe het werkt, hoor, maar ik dacht dat je misschien al een week van tevoren zou kunnen aanvragen of zo. Dan is de timing ook niet zo cruciaal als de site er eens uit ligt, leek me.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, eergisteren wist ik het ook.
Het kan weken vooruit. Maar dat doe ik niet. Ik doe het meestal op maandag of zondag voor de komende werkweek, alleen was nu nog niet duidelijk of ik donderdag naar kantoor zou gaan. Dus toen alleen dinsdag geboekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mjah, ik heb geen idee hoe het werkt, hoor, maar ik dacht dat je misschien al een week van tevoren zou kunnen aanvragen of zo. Dan is de timing ook niet zo cruciaal als de site er eens uit ligt, leek me.
Plak ze op je deur, dat werkt nog beterquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Absoluut, maar ik heb liever niet dat het gebeurt als ik een website nodig heb. Morgenochtend vergeet ik het geheid. Inmiddels voor de zekerheid maar alvast een briefje op tafel gelegd.
Ah, zij realiseert zich nog niet dat jij dat opzettelijk vergeet zodat je vette hap kan eten tussen de middag?quote:Op donderdag 2 december 2010 07:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Plak ze op je deur, dat werkt nog beterDoet mijn vrouw ook altijd als ik weer een paar dagen achter elkaar vergeet brood mee te nemen
Was het maar expressquote:Op donderdag 2 december 2010 07:19 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ah, zij realiseert zich nog niet dat jij dat opzettelijk vergeet zodat je vette hap kan eten tussen de middag?![]()
Ook dat inderdaadquote:Goedesmorgens!
Niet eens eenquote:Op donderdag 2 december 2010 07:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Was het maar expressIk ben niet zo van de vette hap (meer). Ik vergeet het gewoon echt,loop vanaf boven de gang in om jas aan te trekken en laptoptas te pakken en weg ben ik. Kom niet eens in de keuken of woonkamer
quote:
Bekend fenomeenquote:Op donderdag 2 december 2010 07:33 schreef sanger het volgende:
Ik vergeet het gewoon echt,loop vanaf boven de gang in om jas aan te trekken en laptoptas te pakken en weg ben ik.
Inderdaad is de lunchbus een dure aangelegenheid. En laat ik ook dioe vandaag vergeten zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Bekend fenomeen
Het is ook zonde van je geld als je elke keer eten moet halen terwijl er prima lekkere broodjes in de koelkast liggen.
Zo, dat was een kort bezoekje, ik ga nu weer van mijn vakantie genieten. Alvast een fijne sinterklaas en kerst
Een reis boeken was ik niet vergeten. Met enige moeite telefonisch gedaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Was het maar expressIk ben niet zo van de vette hap (meer). Ik vergeet het gewoon echt,loop vanaf boven de gang in om jas aan te trekken en laptoptas te pakken en weg ben ik. Kom niet eens in de keuken of woonkamer
Gelukkig is het vandaag vrijdagquote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een reis boeken was ik niet vergeten. Met enige moeite telefonisch gedaan.
Vervolgens de deur uit gegaan zonder laptop. Niet handig, dan kan ik niks op het werk. Dus weer terug (ik was gelukkig nog niet ver). En dan maar op de fiets naar het station. Eenmaal op het werk, uiteraard, brood vergeten. Ik had een goede ochtend.
Duurt niet heel lang meerquote:
Mijn weekend duurt gelukkig tot dinsdag.quote:
Tot hoelang kan je bezwaar maken dan? Zoals ik het lees, loop je het 'risico' dat je 2x slaagt voor dat vak?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wel nog Wft leren, donderdag mag ik weer. En als ik het dan niet haal, toch maar bezwaar tegen de vorige. Ik ben het met een aantal antwoorden niet eens.
Groot gelijk!quote:Maar nu eerst van het weekend genieten.
Heb je dan wel binnen een week je uitslag? Dat is wel erg vlotquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb 4 weken. Na het tweede examen, heb ik nog 1 week. Als ik 'm haal, doe ik het natuurlijk niet, als ik hem nu niet haal, ga ik tegen de eerste bezwaar maken.
Die heb ik direct. Multiple choice op de computer. Na het invullen van de antwoorden klik je op nakijken en vervolgens heb je de uitslag. Tot nu toe het enige positieve dat ik kan bedenken aan dat examen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je dan wel binnen een week je uitslag? Dat is wel erg vlot
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik direct. Multiple choice op de computer. Na het invullen van de antwoorden klik je op nakijken en vervolgens heb je de uitslag. Tot nu toe het enige positieve dat ik kan bedenken aan dat examen.
Goed dat je het zegt. Direct even gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 07:18 schreef JumpingJacky het volgende:
Goedemorgen![]()
(op deze laatste dag dat men kan stemmen op sinterklaasgedichten)
Waarvoor mijn hartelijke dankquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Direct even gedaan
quote:
donequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Waarvoor mijn hartelijke dank
Los van de oncomfortabele reis ernaar toe zie ik de eindbestemming wel zitten eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 15:51 schreef ManAtWork het volgende:
Eens kijken wie van de WGR-users na vandaag niet meer posten omdat ze in devan
onderweg zijn naar Spanje.
Maar ja, als onderhuurder=huurder waarom zou je dan onderscheid maken?quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Maharbal het volgende:
*Post nog steeds!
Verdomme. Nu probeert iemand mij te vertellen dat een onderhuurder geen huurder is.
Je had er maar 1?quote:Nu breekt m'n klomp....en kan er dus niets meer in van Sinterklaas[/sub]
Om aan te geven dat er wordt gehuurd van een andere huurder, en niet van een eigenaar (en omdat er andere regels op van toepassing zijn m.b.t. huurrecht)quote:Op zondag 5 december 2010 16:15 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar ja, als onderhuurder=huurder waarom zou je dan onderscheid maken?
[..]
Je had er maar 1?
quote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef Maharbal het volgende:
En ja, stiekem wel. Ik draag normaal geen klompen, can you believe that?
'quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Maharbal het volgende:
*Post nog steeds!
Verdomme. Nu probeert iemand mij te vertellen dat een onderhuurder geen huurder is. Nu breekt m'n klomp....en kan er dus niets meer in van Sinterklaas
Yes, de keiharde realiteit van WGR. Lezen, bepalen of je wilt adviseren, eventueel adviseren, eventueel nalezen en me er niet verder meer druk om maken. Dat is wat ik doe, werkt aardigquote:Op zondag 5 december 2010 16:38 schreef WRH het volgende:
[..]
'
wordt sowieso moe van dat soort topics waarbij een ts 'betrapt' wordt op niet kloppende feiten en ook gewoon niet meer reageert maar wel allerlei andere onzin topics opent.
(jaja, niet persoonlijk opvatten enzo, niet druk om maken etc, maar kan me daar gewoon aan ergeren als je serieus meedenkt)
jaja, ik weet het ook wel, maarja, je kent het gevoel wel somsquote:Op zondag 5 december 2010 16:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, de keiharde realiteit van WGR. Lezen, bepalen of je wilt adviseren, eventueel adviseren, eventueel nalezen en me er niet verder meer druk om maken. Dat is wat ik doe, werkt aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |