Haha, ja ik had dat ook bij een vraag, goed gegokt!!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Jaa, ik had er 7 van de 10 goed! Ben ik zeer tevreden meeEn eentje waar ik heel erg zat te twijfelen tussen b en d, heb ik goedgegokt. YEAH!
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je wil nu nog wisselen terwilj je het vak al volgt, of nu stoppen met het vak en er later een ander keuzevak voor in de plaats stellen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer was ik het topic kwijt![]()
Ik zit weer eens in een "heb ik wel de juiste vakken gekozen" crisis.. Iemand ervaring of je mastervakken die keuzevakken zijn mag laten voor wat het is als het toch niet blijkt te zijn wat je wilt? (en er natuurlijk wel vakken voor terugkiezen zodat je wel op het juiste aantal EC komt)
Mijn gevoel zegt van wel. Alleen worden dat dan vakken uit het tweede semester. Om welke vakken gaat het eigenlijk?quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer was ik het topic kwijt![]()
Ik zit weer eens in een "heb ik wel de juiste vakken gekozen" crisis.. Iemand ervaring of je mastervakken die keuzevakken zijn mag laten voor wat het is als het toch niet blijkt te zijn wat je wilt? (en er natuurlijk wel vakken voor terugkiezen zodat je wel op het juiste aantal EC komt)
Woeiquote:Beste Yashii,
Voor de afstudeerrichting Burgerlijk recht klopt het pakket wat je nu samengesteld hebt. Je moet naast de 14 EC verplichte vakken 14 EC aan gebonden keuzevakken doen, arbeidsrecht is 14 EC dus voldoende.
Heel veel succes met het volgen van de vakken.
Groeten van *naam studie adviseur
Ik volgde nu ondernemingsrecht verdiept, maar wil in het tweede semester onderneming en arbeid gaan volgen, ik wil me gaan focussen op arbeidsrechtquote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt van wel. Alleen worden dat dan vakken uit het tweede semester. Om welke vakken gaat het eigenlijk?
Ahh, dat is wel verstandig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik volgde nu ondernemingsrecht verdiept, maar wil in het tweede semester onderneming en arbeid gaan volgen, ik wil me gaan focussen op arbeidsrecht
Kriebel, daar kan ik bijna mijn scriptie van doen...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mozes, 14EC voor een gewoon vak?
Damnquote:Op woensdag 17 november 2010 18:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kriebel, daar kan ik bijna mijn scriptie van doen...![]()
Omdat ik het niet kon geloven, heb ik het maar even opgezocht. En er schijnen nog meer vakken van 14 ects te zijn, zowaar. Ik ben benieuwd wat je daarvoor moet doen...![]()
http://www.studiegids.sci(...)contents/info/22051/
Ah ik ook! En zie nu ineens die announcement op blackboardquote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dat is wel verstandig.Ik ga me ook focussen op het arbeidsrecht, maar ga in het tweede semester sociaal zekerheidsrecht volgen.
quote:Studielast verdeling
Colleges en werkgroepen: 30 uur
Voorbereiding colleges en werkgroepen: 200 uur
Voorbereiding casusbehandeling en schrijven paper (CAO-onderzoek): 70 uur
Voorbereiding examen: 100 uur
Totaal (14 EC): 400 uur
Goed, zeg. De eerste keer dat je het tentamen hebt gemaakt?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:16 schreef Teteteterek het volgende:
wtf gewoon een 8 voor goederenrecht
Ja, en mede gezien het zeer geringe aantal uren dat ik eraan besteed heb, ben ik nogal verbaasdquote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, zeg. De eerste keer dat je het tentamen hebt gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |