Ben jij de mannelijke slet van FOK!?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Moemoe en ondergetekende zijn vandaag 2e geworden bij een puzzelrit. Maar bovenal is ze de beste navigatrice die ik tot nu toe naast me heb gehad!
Nee, dat was ik, maar nu geen zin meer in.quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ben jij de mannelijke slet van FOK!?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Moemoe en ondergetekende zijn vandaag 2e geworden bij een puzzelrit. Maar bovenal is ze de beste navigatrice die ik tot nu toe naast me heb gehad!
Band lek, voorruit eruit, zijscherm kapot, knipperlichten kapot en een scheve ophanging?quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet!Alleen de standaard dingetjes.
knipperlicht doet het niet meer als ik de achterklep te hard dichtgooi, dan moet ik de stekker er weer even opnieuw induwen, en hij bokt een beetje.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Band lek, voorruit eruit, zijscherm kapot, knipperlichten kapot en een scheve ophanging?
De standaard Lada startonderbrekerpiep!quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef moemoe het volgende:
Ik dacht serieus dat zijn auto ging ontploffen. WTF was dat voor een geluid.
Ik zoek wel dekking hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Was wel schattig dat je ineens NAAST de auto stond ipv er in
Nu nog een handstandjequote:
Mooi, dan mag Moemoe ook wel eens met mij navigeren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
leuke foto..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |