quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.

Ik snap niet waarom je dat nationalistische er zo nodig met de paplepel moet in gieten. Zorg er gewoon voor dat vooral Nederlandse geschiedenis onder de aandacht komt tijdens de lessen geschiedenis zodat de jeugd weet wat er is gebeurd in het verleden en hoe Nederland is ontstaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Daarom, In Rusland wordt trots met paplepel ingegoten, maar hier is het maar een zooi aan subcultuuren die elkaar maar niks vinden. De enige kerel wanneer land weer eens verenigd wordt is tijdens WK/EK.
En hoe wil je je eigen cultuur een allochtoon inbakken, als menig autochtoon zijn eigen cultuur heeft.

Dan verhuis je naar een betere buurt, want ik kan je garanderen dat dit in 75% van het land dit niet het geval is. Daarnaast vind ik je 'enige met blond haar blauwe ogen redenatie'nogal rasgedreven klinken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
dat er zoveel nadelen zijn aan de multiculturele samenleving. Als ik in de tram zit ben ik de enige met blond haar en blauwe ogen, leuk he NOT! Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.

Ja want allochtonen wonen ook altijd in slechte wijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dan verhuis je naar een betere buurt, want ik kan je garanderen dat dit in 75% van het land dit niet het geval is. Daarnaast vind ik je 'enige met blond haar blauwe ogen redenatie'nogal rasgedreven klinken.

wat versta je onder slecht?het zijn de mensen en niet de wijk zelf die een buurt slecht maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja want allochtonen wonen ook altijd in slechte wijken.

Met slecht heb ik het over wijken waar straattereur is, overlast veroorzaakt worden. Met andere woorden plekken waar de mensen het slecht hebben en criminaliteit heerst.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:24 schreef labradoor het volgende:
[..]
wat versta je onder slecht?het zijn de mensen en niet de wijk zelf die een buurt slecht maken.

dus de mensen zelf!quote:Op donderdag 11 november 2010 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Met slecht heb ik het over wijken waar straattereur is, overlast veroorzaakt worden. Met andere woorden plekken waar de mensen het slecht hebben en criminaliteit heerst.

Kan wel hoor, in Amerika bijvoorbeeld zorgen die blocks voor veel meer criminaliteit dan als ze gewone straten hadden gebruikt.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:24 schreef labradoor het volgende:
[..]
wat versta je onder slecht?het zijn de mensen en niet de wijk zelf die een buurt slecht maken.

Ik moest hier zo hard om lachenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef Skonk het volgende:
Ik snap deze westerse cultuur van "oplossen" niet zo. Gekken moet je niet helpen. Die moet je bestuderen.

) waar ik woon veel van de shit die in het nieuws komt maar weinig gebeurt. We hebben genoeg allochtonen, maar onevenredig last van ze heb ik in ieder geval (nog) niet. En ik heb in de dikke momma's hoerenbuurt gewoond die 's nachts overwelmd werd met allochtonen en nu in een 'slechte straat' in een 'slechte wijk'. Valt allemaal wel mee hier
 ) waar ik woon veel van de shit die in het nieuws komt maar weinig gebeurt. We hebben genoeg allochtonen, maar onevenredig last van ze heb ik in ieder geval (nog) niet. En ik heb in de dikke momma's hoerenbuurt gewoond die 's nachts overwelmd werd met allochtonen en nu in een 'slechte straat' in een 'slechte wijk'. Valt allemaal wel mee hier   

Maar heb je 'm nou geneukt of wah?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.

Fail...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef guidogigante het volgende:
Bajaarde vrouw mishandeld
Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
Irritant man, bejaarde vrouwen die een lift willen gebruiken bah, land uittiefen allemaal!
En ik denk inderdaad dat als dit Nederlanders waren geweest niet in de krant had gestaan! calimero
Ik zeg briefje door de deur bij de ouders... "nog een keertje? HATCHIKIDEEEEE!!"

ik heb net je site gezien.... sssssssst.. stil maarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:39 schreef Rakusu_Klein het volgende:
[..]
Fail...
Niet het bericht, maar jijzelf

Typische jaren 0 jeugd reactiequote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef guidogigante het volgende:
[..]
ik heb net je site gezien.... sssssssst.. stil maar

haha I rest my case...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
kk bezem wat denk je ik klap je zo als het moet

Ze moeten gewoon een zak over hun hoofd steken en in elkaar rammen,ook bij Nederlanders als het moet.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef DAMH het volgende:
12 jarige van nu, betekent dus dat de ouders 3de generatie zijn ofsow en nog vrij jong. Met andere woorden die kids een dikke boete meegeven en thuis afleveren bij de ouders, kijken of ze hun kroost nog zo over straat laten wandelen als ze daardoor niks meer te eten hebben..

haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattiequote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef guidogigante het volgende:
[..]
haha I rest my case...
en zei jij nou iets van "jaren 0 reaktie.. jeugd blablabla"
Hey ga ergens buiten hangen ofzo prutser

misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie
vize kk bakra

A bezem zemmel ik bos jou van de Drvenija.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:
[..]
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"

Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:
[..]
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"

Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.

Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef OeJ het volgende:
Mensen toch, Nederland staat bekend als één van de veiligste landen ter wereld! Gehype om niks, en steeds meer mensen doen mee aan die onzin.

Samenscholingsverboden zijn er al hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef OeJ het volgende:
Nou, het is alleen nog wachten op het eerste 'verboden te hangen'-bordje. Want oh, oh, wat zal dat gewicht in de schaal leggen.
Populistisch pvv-geblaat.

Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samenscholingsverboden zijn er al hoor
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen .

Gast je weet echt niet waar je over praatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef guidogigante het volgende:
[..]
Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....
Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
 Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
 Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten

Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bartquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
Gast je weet echt niet waar je over praatJij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten

Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CSquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef guidogigante het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart

je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS

Ga bladeren vegen voor de gemeente joh, dan heb je geen tijd om internet patsertje te spelen.quote:Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS

Een big timer? dan ben je als je nutteloos op straat hangt, mensen lastig valt, mensen bedreigd op fok(hihi) en niet normaal de taal spreekt of schrijft van het land waar je in woont? Dit geldt overigens ook voor de meeste "autotochtone jongeren" van tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS

Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...

Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.
Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |