abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 23:24:32 #51
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_88578186
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:34:29 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88578570
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef fullmetal het volgende:

[..]

Daarom, In Rusland wordt trots met paplepel ingegoten, maar hier is het maar een zooi aan subcultuuren die elkaar maar niks vinden. De enige kerel wanneer land weer eens verenigd wordt is tijdens WK/EK.

En hoe wil je je eigen cultuur een allochtoon inbakken, als menig autochtoon zijn eigen cultuur heeft.
Ik snap niet waarom je dat nationalistische er zo nodig met de paplepel moet in gieten. Zorg er gewoon voor dat vooral Nederlandse geschiedenis onder de aandacht komt tijdens de lessen geschiedenis zodat de jeugd weet wat er is gebeurd in het verleden en hoe Nederland is ontstaan.

Maar dat "trots" zijn op je land, Wilhelmus mee kunnen zingen en dat soort onzin gaat er echt niet voor zorgen dat Nederland weer Nederland wordt en dat de Nederlandse cultuur (al denk ik niet echt dat ie weg is) weer terug komt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:40:32 #53
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88578827
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
dat er zoveel nadelen zijn aan de multiculturele samenleving. Als ik in de tram zit ben ik de enige met blond haar en blauwe ogen, leuk he NOT! Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.
Dan verhuis je naar een betere buurt, want ik kan je garanderen dat dit in 75% van het land dit niet het geval is. Daarnaast vind ik je 'enige met blond haar blauwe ogen redenatie'nogal rasgedreven klinken.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
  woensdag 10 november 2010 @ 23:46:21 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88579055
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef DasApart het volgende:

[..]

Dan verhuis je naar een betere buurt, want ik kan je garanderen dat dit in 75% van het land dit niet het geval is. Daarnaast vind ik je 'enige met blond haar blauwe ogen redenatie'nogal rasgedreven klinken.
Ja want allochtonen wonen ook altijd in slechte wijken. :')
C'est la vie
pi_88582507
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja want allochtonen wonen ook altijd in slechte wijken. :')
wat versta je onder slecht?het zijn de mensen en niet de wijk zelf die een buurt slecht maken.
  donderdag 11 november 2010 @ 02:26:16 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88582512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 02:24 schreef labradoor het volgende:

[..]

wat versta je onder slecht?het zijn de mensen en niet de wijk zelf die een buurt slecht maken.
Met slecht heb ik het over wijken waar straattereur is, overlast veroorzaakt worden. Met andere woorden plekken waar de mensen het slecht hebben en criminaliteit heerst.
C'est la vie
pi_88582525
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 02:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Met slecht heb ik het over wijken waar straattereur is, overlast veroorzaakt worden. Met andere woorden plekken waar de mensen het slecht hebben en criminaliteit heerst.
dus de mensen zelf!
pi_88583195
Als het je niet bevalt om mensen met een kleurtje te zien verhuis je toch naar Appelscha? :')
En vrijwel alles boven de Amersfoort-grens is "blank". Maar dan geniet je wel van de voordelen van weilanden, inscest en kerkklokken op zondag. :D
pi_88584359
Ik snap deze westerse cultuur van "oplossen" niet zo. Gekken moet je niet helpen. Die moet je bestuderen.
pi_88584375
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 02:24 schreef labradoor het volgende:

[..]

Kan wel hoor, in Amerika bijvoorbeeld zorgen die blocks voor veel meer criminaliteit dan als ze gewone straten hadden gebruikt.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:44:02 #61
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88584611
Vanuit mijn opleiding (orthopedagogiek) hebben een paar klasgenootjes en ik hier onderzoek naar gedaan. Een van de redenen is dat de kinderen veelal van allochtone gezinnen veel buiten zijn. Ze hangen rond omdat ze tussen bijvoorbeeld 10-16 niet thuis mogen komen omdat de ouders visite krijgen. Daarnaast weten veel van deze mensen niet hoe ze met hun kinderen moeten spelen. (is niet altijd zo en is niet de ENIGE reden.)
De jongeren trekken met elkaar op, ouderen nemen ook wel eens jongere broertjes/zusjes mee naar buiten. Ze maken vrienden in de zelfde sociale kring, hier trekken ze dus veel mee op. Hierdoor krijg je groepjes van dezelfde jongeren die gaan hangen/vervelen.
Ouders hebben hier geen grip op omdat de kinderen dit buiten hun zicht om doen, daarnaast hebben veel jongeren respect voor hun ouders en zullen dus ook geen negativiteit thuis brengen.
Hierdoor denken de ouders dat de kinderen braaf zijn geweest en hebben werkelijk geen idee wat de kinderen werkelijk hebben gedaan.

Nogmaals: dit is 1 van de redenen die crimineel gedrag onder kindere/pubers verklaart. Er zijn er veel meer, maar dit is het meest kenmerkende.
Be dance |Be real| Be You
pi_88584851
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef Skonk het volgende:
Ik snap deze westerse cultuur van "oplossen" niet zo. Gekken moet je niet helpen. Die moet je bestuderen.
Ik moest hier zo hard om lachen :D _O-

Tevens: ik woon boven de eerder genoemde 'Amersfoort grens', en ik kan je eerlijk vertellen dat in de stad (stad ja :P ) waar ik woon veel van de shit die in het nieuws komt maar weinig gebeurt. We hebben genoeg allochtonen, maar onevenredig last van ze heb ik in ieder geval (nog) niet. En ik heb in de dikke momma's hoerenbuurt gewoond die 's nachts overwelmd werd met allochtonen en nu in een 'slechte straat' in een 'slechte wijk'. Valt allemaal wel mee hier :Y
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_88585692
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.

Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
Maar heb je 'm nou geneukt of wah?
pi_88586063
Bajaarde vrouw mishandeld

Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

Irritant man, bejaarde vrouwen die een lift willen gebruiken bah, land uittiefen allemaal!

En ik denk inderdaad dat als dit Nederlanders waren geweest niet in de krant had gestaan! calimero |:(

Ik zeg briefje door de deur bij de ouders... "nog een keertje? HATCHIKIDEEEEE!!"
pi_88586226
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef guidogigante het volgende:
Bajaarde vrouw mishandeld

Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

Irritant man, bejaarde vrouwen die een lift willen gebruiken bah, land uittiefen allemaal!

En ik denk inderdaad dat als dit Nederlanders waren geweest niet in de krant had gestaan! calimero |:(

Ik zeg briefje door de deur bij de ouders... "nog een keertje? HATCHIKIDEEEEE!!"
Fail...
Niet het bericht, maar jijzelf
Ohai, I didn't do it!
DeviantArt|Cosplay.com|MyAnimeList
pi_88586700
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:39 schreef Rakusu_Klein het volgende:

[..]

Fail...
Niet het bericht, maar jijzelf
ik heb net je site gezien.... sssssssst.. stil maar
pi_88586748
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef guidogigante het volgende:

[..]

ik heb net je site gezien.... sssssssst.. stil maar
Typische jaren 0 jeugd reactie
pi_88586918
Voor de beeldvorming :

En dan ben je hier geboren en spreek je de taal . Waar de tolerantie toch gebleven is ? Ja rara ....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88587010
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Skonk het volgende:

[..]

Typische jaren 0 jeugd reactie
Typisch turk
pi_88587081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:02 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Typisch turk
kk bezem wat denk je ik klap je zo als het moet
pi_88587144
Ach god ja, het prietpraatje van oom agent bij P&W, waar hij zijn belangen komt verdedigen met wantoestanden op straat om nog een paar miljoen extra binnen te harken. Poeh Poeh.

Iemand riep 'kut-' 'poep-' 'kanker-'agent. Nou Nou, zou hij het al te boven gekomen zijn?

En dan dat gezever eromheen over opvoedingdit, opvoedingdat bladieblablalba.

Laat die jongeren toch lekker hangen...als zij dat nou toch graag doen.
pi_88587237
quote:
8s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Skonk het volgende:

[..]

kk bezem wat denk je ik klap je zo als het moet
haha I rest my case...
en zei jij nou iets van "jaren 0 reaktie.. jeugd blablabla"
Hey ga ergens buiten hangen ofzo prutser
pi_88587368
Nou, het is alleen nog wachten op het eerste 'verboden te hangen'-bordje. Want oh, oh, wat zal dat gewicht in de schaal leggen.

Populistisch pvv-geblaat. :r
  donderdag 11 november 2010 @ 11:12:02 #74
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_88587379
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef DAMH het volgende:
12 jarige van nu, betekent dus dat de ouders 3de generatie zijn ofsow en nog vrij jong. Met andere woorden die kids een dikke boete meegeven en thuis afleveren bij de ouders, kijken of ze hun kroost nog zo over straat laten wandelen als ze daardoor niks meer te eten hebben..
Ze moeten gewoon een zak over hun hoofd steken en in elkaar rammen,ook bij Nederlanders als het moet.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_88587511
Mensen toch, Nederland staat bekend als één van de veiligste landen ter wereld! Gehype om niks, en steeds meer mensen doen mee aan die onzin.
pi_88587533
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef guidogigante het volgende:

[..]

haha I rest my case...
en zei jij nou iets van "jaren 0 reaktie.. jeugd blablabla"
Hey ga ergens buiten hangen ofzo prutser
haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie

vize kk bakra
pi_88587691
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Skonk het volgende:

[..]

haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie

vize kk bakra
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
  donderdag 11 november 2010 @ 11:20:41 #78
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_88587740
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:

[..]

misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
A bezem zemmel ik bos jou van de Drvenija.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_88587818
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.
pi_88587930
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.
Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....

Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
pi_88588068
Valt deze gast niet te rapporteren ofzo?
Hij irriteert mij met zijn stoere gedoe -.-
Ohai, I didn't do it!
DeviantArt|Cosplay.com|MyAnimeList
  donderdag 11 november 2010 @ 11:37:29 #82
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88588492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef OeJ het volgende:
Mensen toch, Nederland staat bekend als één van de veiligste landen ter wereld! Gehype om niks, en steeds meer mensen doen mee aan die onzin.
Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_88588721
Ik ben pas nog uitgescholden omdat ik een nederlands vlaggetje aan mijn tas heb zitten. :')
Bontkraagjes met kapsones waar zelfs de politie geen vat meer op heeft omdat alles discriminatie genoemd wordt.
Zulk tuig heeft een flink pak slaag met een ouderwetse billy club nodig, om ze weer een beetje respect voor het gezag bij te brengen.
Want van die dadelvretende ouders die na 8 jaar hier wonen nog geen woord nederlands uit hun strot krijgen, hoeft je geen dicipline te verwachten.

Nog even een oneliner: Rot effe op!
pi_88588819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef OeJ het volgende:
Nou, het is alleen nog wachten op het eerste 'verboden te hangen'-bordje. Want oh, oh, wat zal dat gewicht in de schaal leggen.

Populistisch pvv-geblaat. :r
Samenscholingsverboden zijn er al hoor :)
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen . :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88589025
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Samenscholingsverboden zijn er al hoor :)
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen . :)
Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...
pi_88589146
quote:
Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...
Liefst eentje die je kunt laten zinken.
pi_88589246
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....

Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
Gast je weet echt niet waar je over praat :') Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
pi_88589507
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Skonk het volgende:

[..]

Gast je weet echt niet waar je over praat :') Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart
pi_88591044
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS
pi_88591240
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:

[..]

je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....

werken betekenis:
"arbeiden doen, functioneren, gaan, lopen, marcheren gisten '
pi_88591268
Wat een zielige vertoning zo jongens...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_88591291
quote:
je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....
:')
pi_88591325
quote:
Ga bladeren vegen voor de gemeente joh, dan heb je geen tijd om internet patsertje te spelen.
pi_88591382
Multiculturele samenleving is niks mis mee, kijk maar naar de Aziaten die hier prima geïntegreerd zijn, het Berbervolk daarintegen totaal niet. Waarom kunnen wij niet een immigratiebeleid als Canada of Australië hebben? Je komt alleen binnen als je wat kan bijdragen.
pi_88591736
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:

[..]

Een big timer? dan ben je als je nutteloos op straat hangt, mensen lastig valt, mensen bedreigd op fok(hihi) en niet normaal de taal spreekt of schrijft van het land waar je in woont? Dit geldt overigens ook voor de meeste "autotochtone jongeren" van tegenwoordig.
pi_88591827
Je mag et beestje niet bij zn naam noemen want dan krijg je van het geitewolle linkse volk op je kloten.
ISLAMITISCHE samenleving is het probleem. :')

Ja! Kom maar, kom maarrrr!
pi_88591954
Ik heb het overigens alleen over de mensen die niets uitvoeren dan dan nutteloos rondhangen, niet toevoegen en/of mensen lastig vallen i.p.v. naar school te gaan en/of te werken!
pi_88592144
Dat zei ik toch ook? :')
pi_88592698
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...
Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.

Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
pi_88593260
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.

Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).

Politie: "Jij bent een Marokkaan en jij hebt iets gepikt, dus ik pak jou op."
Marokkaan: "Klopt."
Politie: "Maar omdat jij als Marokkaan de hele Marokkaanse samenleving vertegenwoordigt, krijg je 2 jaar langer celstraf dan een Nederlander."

Zo kankerdom die gast. Man! Man! Man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')