Ja sorry, ik was een een mooi plaatje van sushi aan het zoeken en nu heb ik ook zin in sushiquote:
Dat eerste heb ik vanmiddag gegeten idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier verder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is veranderd in 2 croissants en een bak chocoladevlaquote:Op woensdag 10 november 2010 06:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Thee en biscuits, kwark met mango.
vanavond snertquote:
Wat een aparte combinatie, ik kan me er ook niks bij voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Macaroni met geklutst ei en saté
ehm grapje hoop ik hequote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie, ik kan me er ook niks bij voorstellen
ehm, ik ook niet hoorquote:
Zie je mij lachen?quote:
quote:
heel normaal toch? geklutst/gebakken ei en saté kan bij bami, nasi én macaroniquote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zie je mij lachen?Ik ben echt serieus, macroni met ei en satésaus?!
joepieequote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef Purdey het volgende:
Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel
Het klinkt wat vreemd, maar gebakken ei, met bami en saté, dat kan wel. Je bent weer normaal verklaard
wel errug lekker!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was
6 tv sticks
ovenfriet
satesaus
stroopwafels
slagroomvla
En nu chips
Oooh, boerenkool met worst, en jij andijvie met draadjesvlees.. Het is er ook écht weer voor!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
(gekookte) andijvie en draadjesvlees
Nu aan de Sachertorte.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
...
NB. Morgen tagliatelle met witte truffel als het meezit![]()
ook lekker hoor! en avondeten smaakte erg goed met dit weerquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oooh, boerenkool met worst, en jij andijvie met draadjesvlees.. Het is er ook écht weer voor!
Lunch: Twee boterhammen met kipfilet, een knoopbroodje met spek, een kaasstengel en een stuk koek met chocolade en cranberry's. Veel, maar met hard werken, moet je goed eten
Daarnet had ik had gekookte witlof, aardappeltjes en een kip cordon bleu
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ooooh bedankt voor de meest geniale tip van de dag. Nu weet ik wat ik voor vanavond ga makenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
precies hetzelfde als hierboven dus: rundvlees hachee/rode kool/puree![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |