Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenquote:
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.quote:
Dunno, ik kan het wel citeren ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe kan dat gecheckt worden dan
Ik ben heul niet werkloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenToppie!
Zolang ze maar meedoenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang ze maar meedoenHoe meer zielen hoe meer vreugde
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.quote:
Hoiquote:
Dat boeit niet, ik ben graag solidair met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Nah, alleen voor mij is ook goed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...
quote:Erg ruw op zee. En geloof me, overgeven is natuurlijk nooit lekker, maar met zo'n baard als de mijne. Wil u dit wel weten eigenlijk?
Daar heb je toch smileys voor in je post?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
Die standaard PI's zijn best wel irritant soms.
Soms gebruiken mensen de ':) ' PI ofzo, of een ander emotie standaard bij iedere post. Vrij verwarrend.
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, alleen voor mij is ook goed hoor
Heeft dat wellicht iets te maken met jouw aanwezigheid?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.
[..]
en om de Duckstad Twitterquote:
Hey!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |