Wat jammer.. maar je krijgt het inderdaad pas te horen als je daar bij het CBR bent.. wellicht dat je van tevoren even kan bellen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef samsuus het volgende:
Rijles gaat niet door. Kans dat mn examen doorgaat is erg klein
(Destijds) Moest je komen, er werd per plekke besloten of je wel of niet kon rijden..quote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Wat jammer.. maar je krijgt het inderdaad pas te horen als je daar bij het CBR bent.. wellicht dat je van tevoren even kan bellen.
Dat is nu nog steeds zo toch?quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
(Destijds) Moest je komen, er werd per plekke besloten of je wel of niet kon rijden..
nja, als je een normale examinator treft wel ja.. maar ja..quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Nee, de meeste halen hem wel binnen 2 x
Ik weet zeker dat het aan het humeur van de examinator ligt als je zakt of niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja, als je een normale examinator treft wel ja.. maar ja..
nja of 1.. die verwacht dat je alles 100% goed kan doen zou als iemand met jaren rij ervaring ook zou doenquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het aan het humeur van de examinator ligt als je zakt of niet.
Bijvoorbeeld: als de examinator een goed nacht heeft gehad, dan slaag je zeker !
Heeft die kerel een slechte nacht gehad, o oh dan heb je een probleem
och, ik heb me inmiddels al dik 6 jaar zonder gered.. dus die week meer of minder maakte me ook niet uitquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik was ongeduldig en heb hem toen met spoed besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |