Wat een wagenpark!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Mag je mijn recente aangeschafte Lambo, Porsche en Viper ook wel even doen.
Zekersquote:
Kloptquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
De stats van deze reeks zijn echt bedroevend zeg![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
Wat doe je man, dadelijk wordt mijn geniale idee gestolen door iemand.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
Dat verdien ik dan zo weer terug in mn T1 handeltje
Bloempje!quote:
Best wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
Yeah!
Ik ben al 2 dagen vet moe en vooral rond het eind van de middagElke keer neem ik me voor om dat maar vroeg naar bed te gaan maar op dit moment ben ik weer helemaal nie moe
quote:
Herkenbaar. Vaak val ik dan 's middags in slaapquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
Yeah!
Ik ben al 2 dagen vet moe en vooral rond het eind van de middagElke keer neem ik me voor om dat maar vroeg naar bed te gaan maar op dit moment ben ik weer helemaal nie moe
Ja ik ook en dat vind ik echt niet relaxquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vaak val ik dan 's middags in slaap
Oei, succes. Ik nu ook totaal niet moe, maar moet morgen om kwart voor 6 opquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat vind ik echt niet relaxMaar het stomme is dat ik nu weer helemaal nie moe ben, als ik nu naar bed zou gaan zou ik tot 12 uur nog wakker liggen
En morgen weer om kwart voor 7 op
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oei, succes. Ik nu ook totaal niet moe, maar moet morgen om kwart voor 6 opWoeptiedoeeee....
En dat drie dagen achter elkaar, leuk, stagequote:
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat drie dagen achter elkaar, leuk, stage.
Oh gut, succes... Ik moet om de week drie dagen stage lopen de komende 10 weken, dus dat is opzich nog wel te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet toch wat he
Ik moet vanaf februari afstuderen/stage lopen dus zullen ook wel lange dagen worden
Wat voor stage doe je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gut, succes... Ik moet om de week drie dagen stage lopen de komende 10 weken, dus dat is opzich nog wel te doen.
quote:
Ziekenhuis, ik doe verpleegkunde.quote:
Zuster Bloempjequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ziekenhuis, ik doe verpleegkunde.
Hahaha, dat duurt nog wel een paar jaarquote:
Moeten we dan 'u' zeggen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, dat duurt nog wel een paar jaar
Jaaa thanksquote:
Nee hoor, gewoon je, jij en zuster Bloempje.quote:
Altijd handig, een blouse/shirt/ding ietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa thanksén een blouse/shirt/ding iets
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je, jij en zuster Bloempje.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Altijd handig, een blouse/shirt/ding ietsAltijd al willen hebben
Nu maar hopen dat het geen broek blijkt te zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet pas wat het is als ik het aantrek geloof ik
Staat wat raar dan inderdaad denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geen broek blijkt te zijn
Dan eis ik iig een fotoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Staat wat raar dan inderdaad denk ik.
Even quotenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Als het een broek is post ik een foto
En nog een keer, voor de zekerheid. We moeten wel bewijs hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Als het een broek is post ik een foto
Verwachte levertijd?quote:
quote:
Totdat het moment daar is....quote:
En wij zachtjes moeten gniffelen omdat het toch stiekem een broek is.quote:
SSSSSSSSHT! Ik loop achter!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
Oh Etc! Nu ik je sig lees, weet jij waar Peggy gebleven is in aflevering 5 en 6? In de aflevering van afgelopen vrijdag was ze gelukkig wel weer
Waarbij je 'zachtjes moeten gniffelen' nog voorzichtig uitdrukt..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En wij zachtjes moeten gniffelen omdat het toch stiekem een broek is.
Jep, ze had een paardrij ongelukje gehad en haar been gebrokenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
Oh Etc! Nu ik je sig lees, weet jij waar Peggy gebleven is in aflevering 5 en 6? In de aflevering van afgelopen vrijdag was ze gelukkig wel weer
Ik dacht, hysterisch schaterlachen waarbij ik over de grond rol en mijn buik vast moeten houden is ook zo gemeen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarbij je 'zachtjes moeten gniffelen' nog voorzichtig uitdrukt..
Ja ik verklap verder niksquote:
Ja maar wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik dacht, hysterisch schaterlachen waarbij ik over de grond rol en mijn buik vast moeten houden is ook zo gemeen.
Het spijt me diep. Ik ben halverwege seizoen 3...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik verklap verder niksZe komt gewoon niet voorbij in die afleveringen en geen idee waarom niet
Btw, hoezo loop je achter!Schaam je!
Ahaa, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep, ze had een paardrij ongelukje gehad en haar been gebrokendaarom stond ze afgelopen vrijdag niet vol in beeld maar achter de bar.
Daar moet je wel een heeeeeele goede reden voor hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me diep. Ik ben halverwege seizoen 3...
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb best wel hard gelachen om sommige stukken vrijdag
Doe 's doorkijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me diep. Ik ben halverwege seizoen 3...
Two and a Half Men nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar ga het er verder nie over hebben omdat Bloempje...
Volg je ook Two and a half men en HIMYM?
Studie, True Blood en Glee. Waardeloos excuus, vriend van me wilde me al bijna vastketenen aan een stoel en me verplicht alle afleveringen laten kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar moet je wel een heeeeeele goede reden voor hebben
Ja idd, Barneyquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe 's doorkijken
[..]
Two and a Half Men nietBen niet zo'n fan van Sheen
HIMYM wel
Barney
![]()
Two and a half menquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar ga het er verder nie over hebben omdat Bloempje...
Volg je ook Two and a half men en HIMYM?
Dat is een goede vriend dan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Studie, True Blood en Glee. Waardeloos excuus, vriend van me wilde me al bijna vastketenen aan een stoel en me verplicht alle afleveringen laten kijken.
Nee. Want leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is een goede vriend dan!
En Gleega eens gauw in een hoekje zitten!
Ja ik blijf het geniaal vinden, het nieuwe seizoen is ook echt lachequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Two and a half menIk volg het niet echt, maar kijk het wel als het langskomt.
Goedzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Want leukMaar ik zal me wel even gaan schamen omdat ik tbbt al zo lang niet gezien heb.
* Bloempje. kruipt in een hoekje en schaamt zich diepquote:
Nope.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je quote dat je cursor niet aan het einde van '[ /quote]' staat maar na de 'o' al?
Hier welquote:
Vreemd...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier welNiet na de 'o' maar na de 't' trouwens.. echt onhandig
Heb het even in het topic gemeld, ben benieuwd..quote:
Mjah, al was de aflevering van vandaag best tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, Barney
Al vind ik de laatste paar afleveringen wel tegenvallenZe zijn wel leuk, maar niet geniaal ofzo..
Jaja, je kunt niet eens meer normaal knipperen met je ogen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
Wat, een nieuwe pagina? Jezus, de snelheid ineens.
Ja joh, we gaan dit vanavond nog volmaken hoor. Ofzo... Zou wel moeten, het is vrij dramatisch de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
Wat, een nieuwe pagina? Jezus, de snelheid ineens.
Wat knipper jij langzaam dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaja, je kunt niet eens meer normaal knipperen met je ogen!
Mja het begint een beetje voorspelbaar te worden allemaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, al was de aflevering van vandaag best tofMaar het niveau TBBT schijnen ze niet meer te kunnen halen ofzo, best jammer, het begon zo leuk
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaja, je kunt niet eens meer normaal knipperen met je ogen!
Gelijk heb je. Ik ben alleen te lui daarvoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan dit vanavond nog volmaken hoor. Ofzo... Zou wel moeten, het is vrij dramatisch de laatste tijd
Sorry, het spijt me. Ik ben moe en al 2 weken alleen maar tentamens aan het leren. Is dat een goed excuus?quote:
En dat zal hij altijd zijn. Awesome!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja het begint een beetje voorspelbaar te worden allemaalMaar Barney blijft geniaal
Excuus aanvaardquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me. Ik ben moe en al 2 weken alleen maar tentamens aan het leren. Is dat een goed excuus?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Gelijk heb je. Ik ben alleen te lui daarvoor.
Legen..... wait for it..... dary!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat zal hij altijd zijn. Awesome!
Gelukkig, ik kan weer gerust slapen vannacht.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kan weer gerust slapen vannacht.
Ja vind het echt superhandig ook, was even wennen eerst alleen..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
Die nieuwe layout/functies helpen wel mee om snel te posten
Sssssht... Klopt, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch pas om 12 uur slaap. Viel weer in slaap vanmiddag namelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet vroeg naar bed als je morgen zo vroeg op moet?
Blijven die nou wel voor de gewone users? Want uit het FP bericht maakte ik op dat het binnenkort alleen voor abo houders is..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja vind het echt superhandig ook, was even wennen eerst alleen..
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Legen..... wait for it..... dary!
Best welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
Die nieuwe layout/functies helpen wel mee om snel te posten
Muh, ik hoop het toch niet zeg. Ik ga mooi niet voor FOK! betalen namelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blijven die nou wel voor de gewone users? Want uit het FP bericht maakte ik op dat het binnenkort alleen voor abo houders is..
I know.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
met zo'n mentaliteit gaat het niet lukken natuurlijk.
Dan kun je beter tot die tijd gezellig Fok!enquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssssht... Klopt, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch pas om 12 uur slaap. Viel weer in slaap vanmiddag namelijk.
Dat was dan ook mijn plan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan kun je beter tot die tijd gezellig Fok!en
Nee ik ook niet, maar zou er dan wel van balenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muh, ik hoop het toch niet zeg. Ik ga mooi niet voor FOK! betalen namelijk
Ik wil om 23.00 afsluiten en richting bed, maar ben benieuwd of dat in praktijk ook doorgaatquote:
Ja inderdaad, gaat veel sneller allemaal zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar zou er dan wel van balen
Hahaha, succesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil om 23.00 afsluiten en richting bed, maar ben benieuwd of dat in praktijk ook doorgaat
Dan zijn we eerst warm gemaakt voor deze super feature om daarna een mega terugval te krijgen..quote:
Indiana Jonesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er om twintig over een film van Indiana Jones ingeflikkerd
Dat wordt een latertje danquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er om twintig over een film van Indiana Jones ingeflikkerd
Agut jochie toch, praatgroepje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zijn we eerst warm gemaakt voor deze super feature om daarna een mega terugval te krijgen..Ik weet niet of ik dat wel kan verwerken...
Ach, het idee is leukquote:
Nah, kan films wel stopzetten als ik echt moe benquote:
Hyves beginnen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agut jochie toch, praatgroepje?
Ja, de 'wij werden lekker gemaakt met allemaal toffe functies op Fok!, waar we nu voor moeten betalen, het is een complot om ons een abonnement te laten nemen!' hyves. Of is die naam wat lang denk je?quote:
Ah, respect, daar heb ik altijd wat moeite mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nah, kan films wel stopzetten als ik echt moe ben
Anders korte we m af tot de 'WWLGMATFOFWWNVMBHIECOOEATLN' hyves, of is dat lastiger te onthouden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, de 'wij werden lekker gemaakt met allemaal toffe functies op Fok!, waar we nu voor moeten betalen, het is een complot om ons een abonnement te laten nemen!' hyves. Of is die naam wat lang denk je?
Neeee joh, dat kan makkelijk. En dan afkorten naar WWLGMATFOF!WWNVMBHIECOOEATLN-hyes. Profit!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, de 'wij werden lekker gemaakt met allemaal toffe functies op Fok!, waar we nu voor moeten betalen, het is een complot om ons een abonnement te laten nemen!' hyves. Of is die naam wat lang denk je?
Mwah, nee, dat moet lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders korte we m af tot de 'WWLGMATFOFWWNVMBHIECOOEATLN' hyves, of is dat lastiger te onthouden?
Te laat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neeee joh, dat kan makkelijk. En dan afkorten naar WWLGMATFOF!WWNVMBHIECOOEATLN-hyes. Profit!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders korte we m af tot de 'WWLGMATFOFWWNVMBHIECOOEATLN' hyves, of is dat lastiger te onthouden?
BOoooh!quote:
Ik wel. *Schaam*quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BOoooh!
Ik doe lekker niet aan hyves
Ik ook bijna niet meer, ben nu meer van Facebookquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BOoooh!
Ik doe lekker niet aan hyves
Jij schaamt je wel vaak zeg!quote:
Ja ik ook. Maar zelfs dat bijna niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer, ben nu meer van Facebook
Naja het is wel handig voor buitenlandse contacten enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar zelfs dat bijna niet.
Twitter beats Hyves.quote:
Praatgroepje beginnen?quote:
Ik ook.quote:
De hele wereld laten weten dat je aan het poepen bent? Mwah, die behoefte voel ik niet zoquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De hele wereld laten weten dat je aan het poepen bent? Mwah, die behoefte voel ik niet zo
Alsof dat het enige is waar over getwitterd wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De hele wereld laten weten dat je aan het poepen bent? Mwah, die behoefte voel ik niet zo
Gezelliquote:
Dat argument is wel héél standaard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal vast niet neequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar over getwitterd wordt
Theequote:
Klopt, klopt...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat argument is wel héél standaard.en dan maakt het niet uit of ik met je eens ben of niet.
Meer posten dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
Als dit topic trouwens toch vol moet, kan dat dan voor 23.00?
Oke, krijg jij koffequote:
Maar het is wel zo...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat argument is wel héél standaard.en dan maakt het niet uit of ik met je eens ben of niet.
I'm trying!quote:
Hyves vind ik ook compleet nutteloos hoor. Ik spit alleen altijd iedereen z'n foto's doorquote:
Yeah! Wat voor koekje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, krijg jij koffeKoekje erbij?
En voor de verjaardagen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hyves vind ik ook compleet nutteloos hoor. Ik spit alleen altijd iedereen z'n foto's door
Ik word er bijna moe vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We zijn best goed bezig al hoor.
quote:
Kramp in je vingers van het typen jongen?quote:
Bastognekoek FTW!quote:
Nee, droge ogenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kramp in je vingers van het typen jongen?
Ik beloof dat ik wel ff langs kom hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel van nu hard doorposten is dat er morgen geen kip komt
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik wel ff langs kom hoorAls de rest dat nou ook doet
quote:
Heldinquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Die koekjes zien er goed uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Nee joh, ik heb al thee staan hierquote:
Die zijn ookquote:
Mwah, ik ga toch voor de stroopwafelsquote:
Balen zeg...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
Nu kan rex helemaal niet meer slapen na die koffie.
Langer sc-en.
Kan je de zomer terugbrengen? Ik mis hem een beetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
Verder nog wensen? Ik ben van de catering vandaag.
Nog 10 minuten jongen, flink doorposten.quote:
Ja hequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je de zomer terugbrengen? Ik mis hem een beetje.
Positief blijven! Komop mensen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nog 10 minuten jongen, flink doorposten.
Failquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Niet zo hard man
Ik word al ouder, kan niet zo snel meer meelezen
Sorry, graag, maar ik ga alleen over het eten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je de zomer terugbrengen? Ik mis hem een beetje.
Rollator al besteld?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Niet zo hard man
Ik word al ouder, kan niet zo snel meer meelezen
Vreselijk is dat ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja heHet was vanochtend 5 graden
Nog even en mensen staan voor je op in de busquote:
Nee, ik weiger.quote:
Rotstreek. Ik vroor bijna van m'n fiets af gewoon.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Vreselijk is dat ja.
Moeder natuur toont geen genade. Geen ontwenningsfase na de zomer, meteen keihard een koud weer geven
Ah dan kan ik wel zitten in elk gevalquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog even en mensen staan voor je op in de bus
Bereid je maar voor, er is voor donderdag en vrijdag herfstachtig stormweer voorspeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Vreselijk is dat ja.
Moeder natuur toont geen genade. Geen ontwenningsfase na de zomer, meteen keihard een koud weer geven
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah dan kan ik wel zitten in elk geval
quote:
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rotstreek. Ik vroor bijna van m'n fiets af gewoon.
Neeeeequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, er is voor donderdag en vrijdag herfstachtig stormweer voorspeld
Wat, dat ik 26 ben en Bloempje van d'r fiets afvriestquote:
Sorry...quote:
Ik snap m ook niet helemaal inderdaad..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat, dat ik 26 ben en Bloempje van d'r fiets afvriest![]()
Ik hoop dat laatstequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat, dat ik 26 ben en Bloempje van d'r fiets afvriest![]()
Ja verdorie zeg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, er is voor donderdag en vrijdag herfstachtig stormweer voorspeld
Geef jij het even door op m'n stage dat ik niet kan komen, want te koud om naar het station te fietsen?quote:
Ja sorry!!quote:
De busquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geef jij het even door op m'n stage dat ik niet kan komen, want te koud om naar het station te fietsen?
Ja, oke, jij kan er ook niet veel aan doen natuurlijk..quote:
Ik heb geen auto, ik zal wel moetenquote:
Huur Dean als chauffeur.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geef jij het even door op m'n stage dat ik niet kan komen, want te koud om naar het station te fietsen?
Don't shoot the messenger!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, oke, jij kan er ook niet veel aan doen natuurlijk..
Dan vries je iig niet meer van je fietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ben ik veel langer onderweg
Klopt, maar ik bevries dan toch liever 10 minuutjes dan dat ik een half uur eerder m'n bed uit moet... *lui*quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan vries je iig niet meer van je fiets
Nah, vooruit dan..quote:
Hahaha, dan moet ie helemaal om 6 uur in het verre Nieuw Vennep zijn.quote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bevries dan toch liever 10 minuutjes dan dat ik een half uur eerder m'n bed uit moet... *lui*
Voor mij ook niet ver, maar dan moet ik een kwartier op het station wachtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zit wat inVoor mij is de bushalte gelukkig maar 100meter lopen
ah, dat haalt hij niet. Hij is dan net klaar met werken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, dan moet ie helemaal om 6 uur in het verre Nieuw Vennep zijn.
Ja omdat ik in een goede bui ben vandaagquote:
En omdat bastognekoek en koffie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja omdat ik in een goede bui ben vandaag
Duh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En omdat bastognekoek en koffie natuurlijk.
Ja dat ken ik... Fijn datquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
Met de bus/trein vries ik sowieso, want ik moet vaak 20/30 min wachten door de slechte aansluiting.
Ja dat is wel minderquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
Met de bus/trein vries ik sowieso, want ik moet vaak 20/30 min wachten door de slechte aansluiting.
Nog 1minquote:
Voor 11 uur gaat niet lukken, maar we moeten m toch vol krijgen.quote:
Dan voel ik me toch verplicht om nog even te blijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor 11 uur gaat niet lukken, maar we moeten m toch vol krijgen.
Jup.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor 11 uur gaat niet lukken, maar we moeten m toch vol krijgen.
Ben je ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan voel ik me toch verplicht om nog even te blijven
Gezellig toch!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
Ik krijg niet eens kans om verder te fok!en.
Door de nieuwe feature met dat updates lijkt het wel een chatroom.
En dalijk mogen we weer F5'enquote:
quote:
Hij is standaard ingesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:02 schreef DjRex89 het volgende:
L.no, waarom heb je eigenlijk een voetbal PI?
Neeee, denk aan onze hyves, dat gaat Danny er van overtuigen dat het moet blijven.quote:
Ohja, natuurlijk! En anders kunnen we altijd nog stakenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeee, denk aan onze hyves, dat gaat Danny er van overtuigen dat het moet blijven.
Ja, want, dan eh.. Dan wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk! En anders kunnen we altijd nog staken
Wedden van nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef L.no het volgende:
Teruglezen kost teveel tijd, ik doe dat later wel.
Ik citeer "Ook het zelf posten en wijzigen van berichten gebeurt zonder reloads, hoewel dit later waarschijnlijk voorbehouden blijft aan mensen met een premium account. "quote:
Dan valt heel Fok! stil enzoquote:
Dus gaan wij een hyves oprichten waarin we gaan klagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik citeer "Ook het zelf posten en wijzigen van berichten gebeurt zonder reloads, hoewel dit later waarschijnlijk voorbehouden blijft aan mensen met een premium account. "
Ik vind PI's maar nutteloos..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof trouwens dat je een PI standaard kunt maken
Ohja, tuurlijk, totale paniek en chaos.quote:
Ja, dan komt de NOS en RTLnieuws enzo langsquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk, totale paniek en chaos.
Sowieso. Misschien dat Obama ons ook wel een bezoekje brengt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, dan komt de NOS en RTLnieuws enzo langs
He bah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik citeer "Ook het zelf posten en wijzigen van berichten gebeurt zonder reloads, hoewel dit later waarschijnlijk voorbehouden blijft aan mensen met een premium account. "
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sowieso. Misschien dat Obama ons ook wel een bezoekje brengt.
Dat zijn ze ookquote:
Lid worden van de Hyves?quote:
Dan wed ik voor -1 euro dat ik terug zal lezen.quote:
Ik gebruik ze echt nooitquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn ze ookMaar het idee is leuk
En hoe kan dat gecheckt worden danquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan wed ik voor -1 euro dat ik terug zal lezen.
Ik heel soms, als ik er aan denk dat ze bestaan.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nah, heb mijn hyves al een tijdje geleden verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |