Lol, tot op de seconde!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, echt zelfde tijd dat we dit topic openden
Sluit de mijne maar Lotusss!!!
Je eerste taak in DEF
Truste maar weer!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Bouke-p het volgende:
Truste!!, tis hier al woensdag de 10eik ga mn bed opzoeken!
Ikke! Wen d'r maar aan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Welke mod sluit nou een topic met een leuke titel!?
Ik kijk wel uit! Val ik ER aan krijg ik een note of ban van jou!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Wen d'r maar aan!
En was op verzoek van de TS. Dus sla ER maar
Zeg maar wanneer, dan sta ik paraat!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ok. Dan gaan we in de aanloop richting huwelijk even flink oefenen met de sabelwacht.
Nee hoor, als het buiten Fok! gebeurt, kan en mag ik er niet over noten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Val ik ER aan krijg ik een note of ban van jou!
Het enige wat ER en ik buiten Fok gaan doen is bier drinken en ouwehoeren over de LB en de Rode Bef. Binnen Fok laat ik hem natuurlijk alle hoeken van het forum zien. Om dan bestraft te worden door zijn partner.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor, als het buiten Fok! gebeurt, kan en mag ik er niet over noten natuurlijk
Geef de poes even een aai van mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef EllaN het volgende:
Even de kat wat aandacht geven. Hij voelde zich verwaarloosd volgens mij, omdat niemand thuis was vandaag.
Hallo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |