Ik krijg ook die melding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
Wie kan deze aflevering bekijken?
http://video.canvas.be/panorama-onze-jongens-in-afghanistan
Ik krijg "stream not found" En als iemand hem kan bekijken kun je hem dan ff downloaden en hem hosten voor mij?
[ afbeelding ]
ik kan hem zienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
Wie kan deze aflevering bekijken?
http://video.canvas.be/panorama-onze-jongens-in-afghanistan
Ik krijg "stream not found" En als iemand hem kan bekijken kun je hem dan ff downloaden en hem hosten voor mij?
[ afbeelding ]
Weltrusten mevrouw Mod.quote:
ik zie nergens een download link *insert rang*quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Actie dan! Downen en hosten die hap!
Dit is geen verzoek, dit is een dienstopdracht.
Correct. Volkel kan ik al jaren niet vinden......quote:
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie nergens een download link *insert rang*
Een selectief streampje is het van onze zuiderburen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Volkel kan ik al jaren niet vinden......
Nee, de stream kan niet gevonden worden.
Trusten lieverd, tot morgen, hou van je!!!!quote:
Pfff, een beetje bij een mod slijmen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trusten lieverd, tot morgen, hou van je!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!
Opdracht gerichte commandovoering, hoe je het doet interesseert me geen biet, als je het maar doet.
Bij haar hoef ik niet te slijmenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, een beetje bij een mod slijmen.
wat is dat nou weer voor kut programma, ik krijg een hele lange lijst me willekeurige sites .... meneerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!
Opdracht gerichte commandovoering, hoe je het doet interesseert me geen biet, als je het maar doet.
Heb je haar dan al zo goed onder de duim!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij haar hoef ik niet te slijmen
Filmpje starten, dan gaat het icoontje ronddraaien en ga je met de muis erop staan, en zie je een link tevoorschijn komen waar je op kunt klikken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef m.k het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor kut programma, ik krijg een hele lange lijst me willekeurige sites .... meneer
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je haar dan al zo goed onder de duim!?
werkt nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Filmpje starten, dan gaat het icoontje ronddraaien en ga je met de muis erop staan, en zie je een link tevoorschijn komen waar je op kunt klikken.
Ik bedoel dus het driehoekje naast het icoon (ff klikken)
Mazzelaar!! Een eigen bescherm engel op het forum.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
Ze heeft een grote mond, maar heel klein hartje......
Werkt met een spraak commando. Even flink "dit is een dienstbevel" schreeuwen en alles komt goed.quote:
hij luistert nog niet, moet ik hem nu het hek over gooien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt met een spraak commando. Even flink "dit is een dienstbevel" schreeuwen en alles komt goed.
Nog niet. Eerst een sergeant-majoor er bij halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
hij luistert nog niet, moet ik hem nu het hek over gooien?
hoe kan ik die bereiken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst een sergeant-majoor er bij halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |