Ik vind dat serieus een afgrijselijke fotoquote:
is het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een afgrijselijke foto
Waarvoor mijn dank. En niet alleen de mijne.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zla de fotso met mijn ladas achterwege laten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef Anne het volgende:
Ik weet ze gewoon allemaal. Da's best kansloos.
moemoe, Lyssa, Chips en DaD?
piercingsquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet niet waar je meiden vandaan vist, maar die ene heeft het haakje nog in d'r lip zitten
Piercings kunnen op zich wel, maar dan wel een beetje vrouwelijk als het kan; zo'n 'anti-wroet-het-bos-om-op-zoek-naar-truffels' ring ergens halverwege een vrouwengezicht hoeft voor mij niet zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
piercingstong-, tepel- en clithoodpiercings bij je 'tegenspeelster' zijn ook erg fijn
* Paladijn with stupid ^^quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Piercings kunnen op zich wel, maar dan wel een beetje vrouwelijk als het kan; zo'n 'anti-wroet-het-bos-om-op-zoek-naar-truffels' ring ergens halverwege een vrouwengezicht hoeft voor mij niet zo
ringetjes zijn het vaak net niet inderdaad, maar knopjes zijn fijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Piercings kunnen op zich wel, maar dan wel een beetje vrouwelijk als het kan; zo'n 'anti-wroet-het-bos-om-op-zoek-naar-truffels' ring ergens halverwege een vrouwengezicht hoeft voor mij niet zo
hey, die was ook een keer mee naar de ring toch? mooie meidquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Lexxx' collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga hier toch heen met je ppm kraantjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
Voor de trein- en hijsfans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |