abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 12:20:54 #176
70532 loveli
N
pi_88550596
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef V1z0R het volgende:

Was meer omdat het normaal m'n laatste tussendoortje voor het sporten is. Had dus te weinig energie om goed krachttraining te doen.
Correct me if I'm wrong. Je energie haal je met KT juist voornamelijk uit carbs, je glycogeenvoorraad. Behalve wanneer je door die voorraad heen bent door intensieve cardio, kan ik me niet voorstellen dat je te weinig energie had waardoor je minder kgs kon pakken. Eiwitten eet je voor het sporten (of tijdens) vooral om spieropbouw/herstel na het sporten zo veel mogelijk te stimuleren.

Weet niet of je de dag ervoor ook KT hebt gedaan, dan is minder gewicht pakken logischer, omdat je spieren moeten herstellen.
quote:
Hoe is het met jou eigenlijk loveli, alles al weer beetje terug op een rij?
Alles waar ik zelf de hand in heb is prima op een rij. Helaas heb ik niet alles zelf in de hand.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 12:22:14 #177
70532 loveli
N
pi_88550635
Da's kut, XM.
crap in = crap out
pi_88550777
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder nog liefkozende berichten dat m'n sollicitatie vernietigd zal worden.
Pardon? Nou jaaa! :{w
pi_88551652
:o XM wat stom zeg!

Maar goed dat je d'r niet bent gaan werken, arrogante toko :P
pi_88552008
Verdomme Perruche! :(

Mijn oog valt op jouw ondertitel en ik krijg spontaan enorme zin in een muffin. }:|
pi_88552039
quote:
Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verdomme Perruche! :(

Mijn oog valt op jouw ondertitel en ik krijg spontaan enorme zin in een muffin. }:|
*evil is*
  woensdag 10 november 2010 @ 13:06:09 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88552055
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je neemt de moeite om een fatsoenlijke brief op te stellen en dan krijg je zoiets terug :').
wat een stomme brief zeg...is dat van MaMo?

ik moet ook weer solliciteren, en op huizen jacht en alles. Frustrerend en eng..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88552092
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong. Je energie haal je met KT juist voornamelijk uit carbs, je glycogeenvoorraad. Behalve wanneer je door die voorraad heen bent door intensieve cardio, kan ik me niet voorstellen dat je te weinig energie had waardoor je minder kgs kon pakken. Eiwitten eet je voor het sporten (of tijdens) vooral om spieropbouw/herstel na het sporten zo veel mogelijk te stimuleren.

Weet niet of je de dag ervoor ook KT hebt gedaan, dan is minder gewicht pakken logischer, omdat je spieren moeten herstellen.
Haalt het inderdaad uit de carbs, alleen zorgt het eten van een goed vullende tussendoortje wel dat ik mij sterker voel :? Zal inderdaad wel wat meer tussen de oren zitten, maar had gisteren echt het gevoel dat het mij nekte. Cardio daarna ging ook niet zo lekker, had moeite m'n hartslag juist te houden... Was gewoon een wat mindere dag :D

quote:
[..]

Alles waar ik zelf de hand in heb is prima op een rij. Helaas heb ik niet alles zelf in de hand.
Leuk dat je het voor jezelf op een rijtje hebt ^O^, wel jammer dat iets anders het dan weer verpest.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Noukjee het volgende:
Nou, sinds het studentenleven gaat het eten weer wat minder..
Let minder op beleg, eet vaker snoep en chocola(depepernoten),
En daar moet ik echt vanaf!
Wil er weer 3 tot 5 kilootjes afhebben, en hoop dat het me gaat lukken :)
En hoop dat jullie me er weer mee willen helpen ^^
Tuurlijk!

Wanneer je wat 'slechte' dingen tussendoor eet, zorg dan dat je van het 'goede' wat extra binnen krijgt. En werk die slechte dingen weg met wat extra bewegen.

Wat bij mij in het begin erg hielp was om zaterdags voor de hele week salade maken.
Wat rauwe spinazie met paprika, ei en fruit en dan in porties in de koelkast doen.
Eet ook vaker broccoli! (moet van loveli)
(Waarom heeft nog niemand anders hallo gezegd?!)

Wat een eikels XM! :(

Vis voor vanmiddag, is zalm geworden :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88552141
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;(.
Wat jammer.... :*
En eens met klacht over de tekst.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_88552198
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

*evil is*
Wacht maar, dat kan ik ook })

Slagroomtaart. Warme chocolademelk. Pannenkoeken met heel veel poedersuiker. Cakebeslag. Saucijzenbroodjes. Worstenbroodjes. Slagroomsoesjes. Strikken. Zeevruchtenbanket. Bonbonbloc. Krakelingen. Drop, heul veel drop. Kroketten. Frites. Milkshakes. Hamburgers. Poffertjes.

Koekje van eigen deeg mislukt. Niet goed doordacht. Krijg er alleen maar meer trek van :P
pi_88552280
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef V1z0R het volgende:
(Waarom heeft nog niemand anders hallo gezegd?!)
Oeps. Vol overheen gelezen. Hoi Nouk :)
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 13:17:14 #187
70532 loveli
N
pi_88552495
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zeevruchtenbanket. [..]
Biatch! }:|
quote:
Koekje van eigen deeg mislukt. Niet goed doordacht. Krijg er alleen maar meer trek van :P
Eet ze :P
crap in = crap out
pi_88552587
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wacht maar, dat kan ik ook })

Slagroomtaart. Warme chocolademelk. Pannenkoeken met heel veel poedersuiker. Cakebeslag. Saucijzenbroodjes. Worstenbroodjes. Slagroomsoesjes. Strikken. Zeevruchtenbanket. Bonbonbloc. Krakelingen. Drop, heul veel drop. Kroketten. Frites. Milkshakes. Hamburgers. Poffertjes.

_O-

Hamburgers van mager rundergehakt (gegrild) is helemaal nog niet zo verkeerd toch?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88553128
XM: mail MaMo even, want dit is natuurlijk wel echt onvriendelijk :') en nee, MaMo schrijft zelf die brieven niet :X
Ja doei.
pi_88553639
:D coco!

En Hi nouk :W
pi_88554869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88555004
XM, wat een gemeen mailtje :*

Nouk, welcome back. Hoe bevalt je studie? :)

Jeeej, tentamen ging best ok :Y

Alleen de chipjes die ik daarna van een klasgenootje kreeg.. jammer. -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 10 november 2010 @ 14:19:12 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88555423
Jammer XM en wat een onaardig mailtje :X. Dan moet je het misschien al minder jammer vinden dat ze 'geen interesse' hebben :{.

Zo, net 3 kwartier op het gemeentehuis staan wachten, maar nu heb ik eindelijk m'n VOG aangevraagd. En dan ga ik nu een gebakken ei met spek eten :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 november 2010 @ 14:22:37 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88555550
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Jammer XM en wat een onaardig mailtje :X. Dan moet je het misschien al minder jammer vinden dat ze 'geen interesse' hebben :{.

Zo, net 3 kwartier op het gemeentehuis staan wachten, maar nu heb ik eindelijk m'n VOG aangevraagd. En dan ga ik nu een gebakken ei met spek eten :9.
zeg, je hebt niet hardgelopen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 10 november 2010 @ 14:23:40 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88555591
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zeg, je hebt niet hardgelopen...
Dat ga ik straks alsnog doen, om een uur of 16:30/17:00 :)
Niet meer actief op Fok!
pi_88555669
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:09 schreef Swietje het volgende:

Jeeej, tentamen ging best ok :Y

Alleen de chipjes die ik daarna van een klasgenootje kreeg.. jammer. -O-
Hurray voor het tentamen! En ach, een beetje lekkers per dag mag best :) Een paar chipjes zijn heul niet erg hoor. Alles met mate :)
pi_88555746
Puff, had je spoiler niet gelezen, maar ik vind ook tentamen belangrijker dan uitreiking. Als hij hem kan verzetten ok, maar zo niet zou ik er geen probleem van maken.

Maar nu vind ik diploma uitreiking zelf ook niet zo belangrijk, dus dat kan er ook mee te maken hebben.
pi_88556385
Oh ik heb het zo gehad met deze lessen :')
pi_88556518
Welke lessen heb je nu?
pi_88556542
quote:
Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welke lessen heb je nu?
Coderen in Excel en in de database van het bedrijf enzo. maar het gaat er al sinds maandag over...!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')