Correct me if I'm wrong. Je energie haal je met KT juist voornamelijk uit carbs, je glycogeenvoorraad. Behalve wanneer je door die voorraad heen bent door intensieve cardio, kan ik me niet voorstellen dat je te weinig energie had waardoor je minder kgs kon pakken. Eiwitten eet je voor het sporten (of tijdens) vooral om spieropbouw/herstel na het sporten zo veel mogelijk te stimuleren.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Was meer omdat het normaal m'n laatste tussendoortje voor het sporten is. Had dus te weinig energie om goed krachttraining te doen.
Alles waar ik zelf de hand in heb is prima op een rij. Helaas heb ik niet alles zelf in de hand.quote:Hoe is het met jou eigenlijk loveli, alles al weer beetje terug op een rij?
Pardon? Nou jaaa!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder nog liefkozende berichten dat m'n sollicitatie vernietigd zal worden.
*evil is*quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verdomme Perruche!![]()
Mijn oog valt op jouw ondertitel en ik krijg spontaan enorme zin in een muffin.
wat een stomme brief zeg...is dat van MaMo?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je neemt de moeite om een fatsoenlijke brief op te stellen en dan krijg je zoiets terug.
Haalt het inderdaad uit de carbs, alleen zorgt het eten van een goed vullende tussendoortje wel dat ik mij sterker voelquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong. Je energie haal je met KT juist voornamelijk uit carbs, je glycogeenvoorraad. Behalve wanneer je door die voorraad heen bent door intensieve cardio, kan ik me niet voorstellen dat je te weinig energie had waardoor je minder kgs kon pakken. Eiwitten eet je voor het sporten (of tijdens) vooral om spieropbouw/herstel na het sporten zo veel mogelijk te stimuleren.
Weet niet of je de dag ervoor ook KT hebt gedaan, dan is minder gewicht pakken logischer, omdat je spieren moeten herstellen.
Leuk dat je het voor jezelf op een rijtje hebtquote:[..]
Alles waar ik zelf de hand in heb is prima op een rij. Helaas heb ik niet alles zelf in de hand.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Noukjee het volgende:
Nou, sinds het studentenleven gaat het eten weer wat minder..
Let minder op beleg, eet vaker snoep en chocola(depepernoten),
En daar moet ik echt vanaf!
Wil er weer 3 tot 5 kilootjes afhebben, en hoop dat het me gaat lukken
En hoop dat jullie me er weer mee willen helpen ^^
Wacht maar, dat kan ik ookquote:
Oeps. Vol overheen gelezen. Hoi Noukquote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef V1z0R het volgende:
(Waarom heeft nog niemand anders hallo gezegd?!)
Biatch!quote:
Eet zequote:Koekje van eigen deeg mislukt. Niet goed doordacht. Krijg er alleen maar meer trek van![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wacht maar, dat kan ik ook![]()
Slagroomtaart. Warme chocolademelk. Pannenkoeken met heel veel poedersuiker. Cakebeslag. Saucijzenbroodjes. Worstenbroodjes. Slagroomsoesjes. Strikken. Zeevruchtenbanket. Bonbonbloc. Krakelingen. Drop, heul veel drop. Kroketten. Frites. Milkshakes. Hamburgers. Poffertjes.
Koekje van eigen deeg mislukt. Niet goed doordacht. Krijg er alleen maar meer trek van![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg, je hebt niet hardgelopen...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Jammer XM en wat een onaardig mailtje. Dan moet je het misschien al minder jammer vinden dat ze 'geen interesse' hebben
.
Zo, net 3 kwartier op het gemeentehuis staan wachten, maar nu heb ik eindelijk m'n VOG aangevraagd. En dan ga ik nu een gebakken ei met spek eten.
Dat ga ik straks alsnog doen, om een uur of 16:30/17:00quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, je hebt niet hardgelopen...
Hurray voor het tentamen! En ach, een beetje lekkers per dag mag bestquote:Op woensdag 10 november 2010 14:09 schreef Swietje het volgende:
Jeeej, tentamen ging best ok![]()
Alleen de chipjes die ik daarna van een klasgenootje kreeg.. jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |