Was meer omdat het normaal m'n laatste tussendoortje voor het sporten is. Had dus te weinig energie om goed krachttraining te doen.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik word zoooooo chagrijnig van rekeningen betalen. Dat moet ik echt maar 1 keer per maand doen.
Anyway, tis nu weer even geregeld.
Denk dat ik deze week ook wel blijf steken qua gewicht ehb echt even flink trekquote:Op woensdag 10 november 2010 11:07 schreef Perruche het volgende:
MI ik vind het een net lijstje! Veel groente en ja taart, maar ja, je kan niet alles hebben
Volgens mij ben ik trouwens al dunner sinds ik hier ben, ik eet beduidend minder en maak lange dagen, denk veel na en loop best veel dus ik verbrand ook meer calorieen denk ik!
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik word zoooooo chagrijnig van rekeningen betalen. Dat moet ik echt maar 1 keer per maand doen.
Anyway, tis nu weer even geregeld.
En gewoon auto incasso en een vast bedrag per maand naar een betaalrekening overmaken ieder?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, ja en omdat mijn zorgverzekeraar de stickers op mijn nota nog niet heeft toegestuurd, moet ik nu eerst zelf mijn rekening aan de kaakchirurg voldoen (> 300 euro). Ik krijg het wel terug, maar ik krijg het liever eerst terug van de zorgverzekeraar, zodat ik zelf geen gat in m'n rekening heb.
En dan zijn er nog misverstanden over wat Nachtwacht wel aan mij betaald heeft en wat niet bla bla blaaaah. En dan komt er een brief en zegt 'ie na een week doodleuk: "Oh, je moet ook nog de electriciteit betalen hè?" Ik: "Heb ik allang gedaan!" Hij: "Nee, dit is weer een nieuwe brief." Oh, zeg dat even eerder ofzo. We moeten die dingen gewoon in een map doen en dan om de twee weken ofzo in die map kijken en openstaande rekeningen betalen.
Bedoel je auto incasso naar de energiemaatschappij? Dat zou kunnen ja, mits ze niet heel snel met een bijstelling komen, want dan klopt het weer niet (aan het eind vh jaar stellen ze bij toch?).quote:Op woensdag 10 november 2010 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En gewoon auto incasso en een vast bedrag per maand naar een betaalrekening overmaken ieder?
Voor alles wat niet automatisch gaat, krijg ik altijd een of meerdere aanmaningen. Dat vergeet ik al-tijd.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
heb zowat iedere maand een aanmaning voor de enige rekening die ik moet betalen
quote:<Bedrijf> heeft geen interesse in je sollicitatie naar <functie> (36 uur) in Den Haag. Toch bedankt voor de moeite en volgende keer hopelijk meer succes!
Nou, de vaste lasten gaan allemaal automatisch. Maar ik bestel wel eens iets online wat ik dan niet meteen betaal. En de rekening daarvan achtervolgt me dan vervolgens een paar weken tot maanden.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Perruche het volgende:
Bij mij gaat alles automatischen ik controleer het nooit, slecht he! Goed voornemen voor volgend jaar
Awwwquote:
Nee, ik dacht ook gelijk: "Nou, jullie hadden me anders goed kunnen gebruiken met zo'n tekst in een afwijzing." Ook in het onderwerp: "Huppeldepup heeft geen interesse in jouw sollicitatie voor vacature X"quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww![]()
![]()
Wat een stomme tekst trouwens, 'geen interesse', vind het erg onvriendelijk klinken. Of ligt dat aan mij?
Het is echt vreselijk inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Ik ben echt not amused door dat mailtje. Wat een toon. Arrogantie ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |