Dan neem ik wel een andere route.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof! Kan ik je nog langs mijn tramroute zien hollen?
Ja, dat doe ik nog wel. Ik moet nog even afkoelenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
XM: mail MaMo even, want dit is natuurlijk wel echt onvriendelijken nee, MaMo schrijft zelf die brieven niet
Ik wil wel aanmoedigen! Of cheerleaden!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een andere route.
Jij geen pics in RPM-pakje, dan hol ik niet langs jouw tramhalte.
Ik zie het al voor me. Jij cheerleadend in een bomvolle tramquote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil wel aanmoedigen! Of cheerleaden!
Ty <3quote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef Swietje het volgende:
Coco, wij gebruiken het boek 'Leren en veranderen' door Sanneke Bolhuis.
Je stelt je er echt teveel van voorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, voor deze bijzondere gelegenheid wil ik wel even uitstappen hoor!
Precies! Het is niet alsof je al chips ofzo hebt gegeten!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Swietje het volgende:
Zo, en nu ga ik me toch een stuk van m'n chocolade letter opvreten die hier al een halve week ligt en waar pas 1/4 van op is. Het heeft me lang genoeg geduurd en ik heb wel gewoon iets lekkers verdiend.
Drinken, door de stad lopen, etenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Perruche het volgende:
As usual mooi lijstje aurum!
Viking wat ga je doen met je date?
hm ja daar heb ik geen verstand van, althans niet in DH. Wanneer is het? Wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet alleen nog even een restaurant vinden met een goeie vegetarische kaart, want zij is vegetariër (ik typte eerst: vegetarisch![]()
) en ik wil zelf ook vegetarisch gaan eten die avond.
En bonen, veel groente, kaas, nacho's.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:
Vegetrisch bij een mexicaan? Carne carne carne!
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Italiaans, it will be.
Ik zeg niet welk restaurant, want ik heb geen zin in pottenkijkende slankies.
En nu ga ik hardlopen.
ademhaling?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Nou, en weer een steek na 2 minuten, echt niet vol te houden zo. Wat is dit nou?
Dat denk ik ook... Geforceerde houding? Als het aanhoudt anders ff huisarts vragen?quote:
Wat mij hielp tegen steken: diep uitademen. Ik begon altijd op een tempo met 2 stappen inademen, 4 stappen uitademen. Dat gaf me een goed ritme en je gaat niet snel hijgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Nou, en weer een steek na 2 minuten, echt niet vol te houden zo. Wat is dit nou?
Leuk, maar lust je broccoli?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef Bombshell het volgende:
Vrouwen best een klein beetje chubby zijn lekker zacht..
Jammer, wij zijn slank!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef Bombshell het volgende:
Vrouwen best een klein beetje chubby zijn lekker zacht..
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een pracht van een lijstje Sigme..
Die van mij is kut..
Overdag gewoon dan de D: 6 tvsticks, ovenpatat, 2 stroopwafels en een halve liter slagroomvla
Voor een Amerika-lijstje best wel oke! (het was toch Amerika? Of Engeland?)quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Perruche het volgende:
Ja jullie 2 weten zelf ook wel of je lijstjes goed zijn of niet
Die van mij:
O: soyamelk met allbran, frmabozen en blauwe bessen
T: sharonfruit, mandarijn, mueslibar (klein)
L: 3 MINI (echt mini) samosa's, salade van zalm, olijf, tomaat en aardappel (200 gram)
T: klein stuk brood, yoghurtje
D: nader te bepalen, ik denk brood met tomaat en hummus, of whatever ik in Tesco kan vinden!
Wat een zoet lijstjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stroopwafels!
Oh wacht, on-topic!
O: banaan, espresso en vier minuscuul kleine boterhammen met allemaal slecht zoet beleg
T: niks, overleg
L: boterham met appelstroop, boterham met jonge kaas
T: een paar kruidnoten
S: fietsen op een stilstaande fiets en rennen op een bewegende band (daarna verdampen in een sauna)
D: die schotel met courgettes en tomaten en zo (zie XM), met wijn of bier
Na: vla.
Vanwaar de rare lijst?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een pracht van een lijstje Sigme..
Die van mij is kut..
Overdag gewoon dan de D: 6 tvsticks, ovenpatat, 2 stroopwafels en een halve liter slagroomvla
London, Engelandquote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een Amerika-lijstje best wel oke! (het was toch Amerika? Of Engeland?)
Ik hou van zoet.quote:
Oh, dan moet ik hier ook snel even bij de C1000 gaan kijken. Wees maar blij dat we je geen blik Goudse siroopwafels hebben aangesmeerd!quote:Die stroopwafels zijn indirect jou fout
Bij de c1000 hier is een stroopwafeltaart in de aanbieding, dacht die mot ik niet hebben
London, England bedoel je?quote:
omdat we het al een tijdje van plan zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:45 schreef Blurred86 het volgende:
ew peer met chocolade lijkt me echt vies!
en waarom 'moet' chocofonduen al een tijdje?
Ik heb een andere ervaring met de VS eigenlijk. De supermarkten zijn dramatisch. Groenten en onbewerkte levensmiddelen vind ik er erg duur.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
London, England bedoel je?
Je kunt in Engeland (en de VS) naar mijn mening trouwens prima gezond eten hoor, vind dat een beetje een stom vooroordeel altijd
Ik zeg: doen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat we het al een tijdje van plan zijn?
Alleen thuis, beetje bleeh... nou ja, je kent het wel.quote:
quote:
je wordt gewoon gestraft omdat je je spek met eieren eerder opgegeten hebt dan dat je gelopen hebt....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik probeer het later wel weer eens, met anders ademhalen en langzamer lopen enzo.
Drie mislukte pogingen op 1 dag vind ik weer een beetje té.
nou ja, dat is wel wat anders dan moeten natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat we het al een tijdje van plan zijn?
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
laat maar, Natasja Froger heeft me al tegengehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |