Kan dat nog bij de 5sec hunt?quote:
4 keer totaal o.i.d.?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Maar is de wake up light al vaker voorbij gekomen ja?
De laatste keer heb ik hem ook gemistquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Laatste keer was 17:28:quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Beter dan de vorige keer ja. Wat was het batterijen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Wel een goede afsluiting van een hunt dit
net twee tshirts bestedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Iemand die ook de goeiemode.nl 'hunt' volgt?
Had ook wel zo'n whale shirt gewild maar ben alweer te laat :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Ja. nu wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Interessant stukje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hele duidelijke recensie van de eind-iBood van vandaag:
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-sanji-mede8er/
(na het reclamespotje)
Ik overweeg hem nu dus idd serieus te kopenquote:
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hele duidelijke recensie van de eind-iBood van vandaag:
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-sanji-mede8er/
(na het reclamespotje)
Staat nu op iBOOD.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?
Open ibood eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):quote:
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):
http://www.mobile-harddis(...)0wf-opop-p-1006.html
E 229 voor dezelfde harde schijf, geen verzendkosten.
Geen al te bijzondere aanbieding dus
Ja maar minder gebruiksvriendelijk waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaat?
Als je 1,5 TB aan hardeschijfruimte gevuld met media hebt: jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaat?
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijkequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als je 1,5 TB aan hardeschijfruimte gevuld met media hebt: ja
Maar je pc is waarschijnlijk wat minder goed vervoerbaar, luidruchtiger en verbruikt meer stroom.
Ja en als je het dan op pauze wil zetten moet je helemaal weglopen enzo..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijke
dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):
http://www.mobile-harddis(...)0wf-opop-p-1006.html
E 229 voor dezelfde harde schijf, geen verzendkosten.
Geen al te bijzondere aanbieding dus
daar had ik dr dus 2 vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef ErkendFokker het volgende:
Had ook graag zo'n atari shirt willen bestellen :p Lame dat ik er nu pas op kijk
als ik em niet pas houd ik je op de hoogtequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je wil er niet toevallig 1 kwijt? :p Er zijn nu alleen nog maar saaie polos en overhemden
maar 15 meter koop je niet voor een paar euro ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijke
Klopt, net na 10x refreshen wel wat kunnen bestellen uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou die kut site van goeiemode voelt net als ibood
Wilde ook graag dat adidas vest hebben.. Maar daar kon je geen maat kiezen en toen de maat er was was het uitverkocht..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef mysteriousvonkie het volgende:
[..]
Klopt, net na 10x refreshen wel wat kunnen bestellen uiteindelijk, heel vreemd allemaal
Lol die heb ik inderdaad besteld....ging allemaal maar vaag..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wilde ook graag dat adidas vest hebben.. Maar daar kon je geen maat kiezen en toen de maat er was was het uitverkocht..
Ja ook 4x gehad :pquote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Maruna het volgende:
Hebben jullie ook allemaal 4x de ibood email gekregen vannacht?gaat lekker daar.... nu gaan ze de aanbieding in 4voud spammen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar gelijk even een vriend van mij opgebeld die wel interesse had dus gelijk voor hem besteldquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd,maar ach ik heb aan mn pc meer dan genoeg
specs?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef ooge het volgende:
Heb er ook eentje besteld, net op tijd, ze zijn alweer uitverkocht. Ook wel verwacht voor die prijs.
Duurde nog lang.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef ooge het volgende:
Heb er ook eentje besteld, net op tijd, ze zijn alweer uitverkocht. Ook wel verwacht voor die prijs.
ja hun zeker vermijden!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil mijn medeforumleden even waarschuwen dat je moet 'oppassen' bij onetimedeal.com zijn flink wat problemen mee op dit moment. Producten worden niet geleverd (tros radar/ internetopgelicht)
In WGR mocht ik mijn topic niet plaatsen met link naar de shop (wat bullshit is).
Pas had ik er fusion mesjes gekocht, duurde ook meer dan een maand voordat ze kwamen. Ik mailde waar het bleef en volgende dag lag het in men brievenbusquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef jayb0n het volgende:
ja onetimedeal aka aanbiedingsknaller zeker
[..]
ja hun zeker vermijden!
ibood van vandaag had ik in de hunt voorbij zien komen, was benieuwd of ie in de hunt ook goedkoper was, en ja hoorhttp://www.daghit.nl/hunt/?p=254
quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef Aalbers het volgende:
Wanneer is de volgende hunt eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Mja, ik kom hier net kijken. Maar er zijn toch af en toe van die hunts? Waar kan je zien wanneer de volgende is?quote:
Oke sorry.quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik kom hier net kijken. Maar er zijn toch af en toe van die hunts? Waar kan je zien wanneer de volgende is?
Thanks! Vorige hunt heb ik gezien, dus zie het wel! Thanksquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke sorry.
De hunt is net geweest, je ontvangt per mail een nieuwsbrief waarin het aangekondigd word dat de hunt binnenkort komt.
Ga er maar van uit dat het 3/4 maanden duurt weer..
Met een dramatisch muziekje eronderquote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n unboxing filmpje en dan op youtube zetten
Hoaxquote:Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef Timmetjuhs het volgende:
Zo het eerste wat ik vanavond bij thuiskomst ga doen is de Ibood box uitpakken. Deze staat al vanaf zaterdag op mij te wachten
Ik vind het uiterlijk niet echt bijzonder, misschien zijn het wel goed.quote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooie speakerset op iBood vandaag, toch maar besteld
Als ik geen leuke speakerset had had ik hem zeker gekocht. Goede ervaring met Jamo, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat een belachelijk lage prijs ook dit keer op Ibood.quote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooie speakerset op iBood vandaag, toch maar besteld
Kleurtje zal wel leuk staan bij het laminaat wat ik in m'n nieuwe huis wil gaan neerleggen, helaas duurt dat nog wel een jaar of langerquote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik vind het uiterlijk niet echt bijzonder, misschien zijn het wel goed.
Ik zit er over te twijfelen. Wel interessant idd.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef Cerbie het volgende:
ibood besteld![]()
Hele leuke spellen, en los minstens 30¤ per stuk.
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel eens gekeken om uitbreidingen voor het Katan kaartspel te kopen, maar vond de site er wat onbetrouwbaar uitzien. Heb je er al eens besteld en ontvangen?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
Bij de 999games shop zelf betaal je geen verzendkosten als je minstens 3 spellen koopt; en 3 van de 4 spellen kosten daar E 9,95 / stuk:
http://www.999games-shop.nl/aanbiedingen
IBood is dus wel goedkoop, maar als je iets meer keuze wil (of de gouden eeuw je niet boeit) is dit misschien slimmer
Dat dan weer niet idd. En de shop is ook niet van 999games zelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gekeken om uitbreidingen voor het Katan kaartspel te kopen, maar vond de site er wat onbetrouwbaar uitzien. Heb je er al eens besteld en ontvangen?
Ik ook niet, maar op boardgamegeek stonden toch wel positieve verhalen!quote:
Bij mij laadt de pagina prima...quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm... iBood is al uren down?
Bij mij ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Bij mij laadt de pagina prima...
quote:Dagaanbieding: Maaskantje Plaatsnaam Bord, Jonguh!
De extreem populaire New Kids hebben ertoe geleid dat er geen plaatsnaam borden meer hangen in Maaskantje. Daarom zetten wij ze gewoon in de dagaanbieding, zodat iedereen voortaan altijd van dit geweldige plaatsnaam bord kan genieten!
Krijg ik al de hele dag.quote:iBOOD is temporarily not available
Sorry, the iBOOD site is temporarily unavailable due to maintenance.
Our apologies for the inconvenience.
We are currently busy making the website even better, but we'll be back online later today!
Ach, klasse 6 - dus wel wat sneller dan je meestal ziet. Hadden ze een tijd terug ook al, maar toen van een groot merk.quote:
Is nog vrij snelquote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef Cerbie het volgende:
Geen verzendbevestiging gehad van ibood, maar de bordspellen zijn zojuist met TNT bezorgd
Bij mij vorige week al, stond echt te kijken, zeer snelquote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef Cerbie het volgende:
Geen verzendbevestiging gehad van ibood, maar de bordspellen zijn zojuist met TNT bezorgd
Pff weet neit of ik daar wel belang bij heb.. Meeste van hun producten zijn nog steeds 5x duurder dan als je ze uit china besteld.quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 29,95
Laat je verrassen!
Koopjessite! ruimt haar magazijn op en stelt voor jullie elk een goed gevulde surprise box samen t.w.v. minimaal ¤ 50,00!
Welke producten zitten in de surprise box?
Dat is natuurlijk een verrassing, anders heet het ook geen surprise box. Maar je kunt alle producten verwachten die Koopjessite! het afgelopen jaar aangeboden heeft met een totale waarde van minimaal ¤ 50,00!
Een chocoladeletter ontbreekt in ieder geval niet!
Let op:Producten uit de surprise box kunnen niet per stuk retour gestuurd worden.
Is de Gouden Eeuw leuk?quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bij mij vorige week al, stond echt te kijken, zeer snel
Heb hem als verjaardagscadeau aan iemand gegeven, dus laten we hopenquote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is de Gouden Eeuw leuk?Anders gaat 'ie marktplaats op, plastic zit er nog omheen.
Wat zat err dan in het pakket? Wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Maraca het volgende:
Even eenvoor koopjessite. Kreeg een chocoladeletter bij mijn bestelling en dan ook gewoon de eerste letter van mijn voornaam
Zoals het hoort
Oh nee, ik heb dat ding niet besteldquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Wat zat err dan in het pakket? Wel benieuwd naar!
Mijn ouders hebben hem ook, leuk dingquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef junkiexp het volgende:
All in one van vandaag even meegepakt, geen geld voor een wireless.
Wij printen niet echt veel dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem ook, leuk dingmaar alleen klagen ze dat de inkt snel op is
Alleen jammer een dualbayquote:Iomega StorCenter Dual Bay NAS server met 4TB
269.95
Ik eigenlijk ook niet op dit moment, maar ik weet zeker dat ik tussen nu en 2 maand het geld wél heb, en dat dan de aanbieding niet meer geldig is, en ik ergens een duurdere oplossing moest gaan kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef mindyourstep het volgende:
Helaas had ik geen geld om die NAS te kopen. Super goed ding !
jammer? wat zocht je dan..quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:33 schreef ursel het volgende:
Volgens daghit staat er een mooie.
Weet niet of die van gisteren is of een nieuwe, maar goed.
[..]
Alleen jammer een dualbay![]()
Heb een dualbay van QNAP (ts-210)quote:
en een paar uur laterquote:Geachte heer/mevrouw,
Op 11-01-2011 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere NETGEAR Home Theater Network 5-Poorts Gigabit Ethernet Switch(es) met QOS. Op de website hebben wij een levertijd van 4 tot 7 werkdagen gecommuniceerd. Dit zou betekenen dat de uiterste leverdatum dus 20 januari
2011 is. Helaas heeft onze leverancier een vertraging in de levering gemeld.
In week 4 zullen wij een nieuwe leverdatum communiceren, uiteraard zullen wij u direct informeren als wij weten wanneer de producten geleverd zijn in ons distributiecentrum. Tevens zullen de pakketten zo spoedig mogelijk na ontvangst naar u worden verzonden.
quote:Beste Marko,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling:
1463031
1x NETGEAR Home Theater Network 5-Poorts Gigabit Ethernet Switch met QOS ¤ 22.95
wanneer komt die?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef mindyourstep het volgende:
Tijd voor de ibood hunt lijkt mij !
alweerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef mindyourstep het volgende:
Tijd voor de ibood hunt lijkt mij !
True.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef Dasjonny het volgende:
Beetje groot als opstartschijfje is het niet? Kan je beter een 60 GB Vertex 2 halen voor 110 euro.
WEER GEMISTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
heuj die heb ik nogf van vorige keer
Leuk SSD'tje inderdaad, heb de 60GB uitvoering hiervan in m'n desktop, gaat als een treinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
alweer? trouwens, nette aanbieding op iBood. 180 GB SSD voor 250 euro, de OCZ Vertex 2, nog steeds een van de beste op dit moment.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef sander89 het volgende:
Tja hallo belangrijkste moment van de dag is een nieuwe Ibood aanbieding en dat ontnemen ze ons nu.![]()
"Secret Obsession".quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef sander89 het volgende:
Tja hallo belangrijkste moment van de dag is een nieuwe Ibood aanbieding en dat ontnemen ze ons nu.![]()
Merci!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemode verkoopt alleen maar goede kwaliteit naar mijn ervaring. Met goede maatadvies.
Alleen geld voor dit soort ''modellen'' dat als je een buikje hebt of gezet bent het niet mooi staat.
Zit ook te twijfelenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef Unknown18 het volgende:
Wat vinden jullie van het dekbed bij 1DF vandaag??? Aan te raden of niet?
Lijkt me nog steeds zo duur allemaal...
donsveren of ganzeveren? zit namelijk verschil tussen wat voor veertjes erin zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Unknown18 het volgende:
Ik heb eigenlijk precies een dekbed nodig nu, net nieuw bed/matras enzo :p.
En hoopte eigenlijk op een dagaanbieding deze week, nou hier is die alleen tsja :p. Tis pittig prijzig allemaal en ik weet niet of dat het waard is.
In mijn geval heb ik 200x200 nodig van 219,95. Kan ook niet heel veel over Irisette vinden op internet.
Heb al wel beetje gekeken naar alternatieven;
http://altijdgoedslapen.n(...)-10000000002136.aspx
Daar bijvoorbeeld, die Alexia 200x200 is ook 90% om 10% dons/veren en 199 euro. Dan denk ik ook, is die van 1DF nou zoveel beter? dat je 20 eu meer betaal (en zonder aanbieding dat 400 moet kosten)
Dat staat er inderdaad niet bij op die site wat voor veertjes. Gewoon 10% veertjes dus dat is wel lastig. Maar volgens jou is de prijs het wel waard dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
donsveren of ganzeveren? zit namelijk verschil tussen wat voor veertjes erin zitten
ganzeveertjes zijn t fijnst
er zit een verschil in tussen veertjes, ganzenveertjes ademen en daardoor wordt het geen zweetbendequote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Unknown18 het volgende:
Volgens me ouders zijn die donzen dekbedden in de zomer veel te warm.... en die zegt dat ik beter een synthetische kan nemen.
Wat is daarvan waar? Ik heb geen idee of dat nu nog steeds zo is of misschien alleen vroeger. (Of wel bij eendengans en niet bij ganzen?)
Als er op de site niet staat wat voor veertjes erin zitten zou ik zelf de gok niet nemen, puur omdat bijvoorbeeld kippenveertjes echt slecht ademen en soms juist de warmte buiten houden ipv binnen, plus dat als je snel zweet deze deken dus neit echt helpt, ik heb daar zelf niet echt last van, maar vind een goed ventilerend dekbed toch wel fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Unknown18 het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad niet bij op die site wat voor veertjes. Gewoon 10% veertjes dus dat is wel lastig. Maar volgens jou is de prijs het wel waard dus?
Last minute bestellingen ftwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef Unknown18 het volgende:
Toch maar besteld op de valreep!
Hoop dat het zich waarmaakt
Dat is zeker niet goedkoop. Dan is misschien de nieuwe 1DF wat voor je (Of misschien eerder voor je vriend) .. lekker klussen :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Last minute bestellingen ftw![]()
Heb er zelf vanaf gezien.. ga verhuizen en dat is al een duur grapje
als je geen belgisch woonadres hebt dan houd het op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kunnen Nederlanders ook bij iBOOD BE kopen?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Sinds Belgiė geen regering heeft is het te koopquote:
Ik had er nog nooit van gehoord. Nu wel. Dat is dan positief.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Nu nog makkelijker, iBood bereiken via FOK!
Je hoeft alleen maar op de ibood.com-link te klikken onder- of bovenaan elke pagina!
En je spekt meteen Danny's bankrekening.
Loopt sinds vandaag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Nu wel. Dat is dan positief.
Is er nu eigenlijk een abonnement om gewoon geen reclame te krijgen? Niet dat het storend is maar ik vraag me dit af.
Basic kan het schudden maar na het nemen van een FOK!full abonnement ben je er vanaf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Loopt sinds vandaag.
ibood.com affiliate links in menubalk
Weghalen kan met custom css.
Wanneer precies? en waarom falen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef Pino112 het volgende:
En binnenkort is er weer een Hunt.
Ben benieuwd hoe hard ze nu gaan falen.
Wanneer is nooit bekend.quote:
Iedere 5 minuten een nieuwe aanbieding.quote:
Sneller soms. Meestal producten waar er nog maar een paar van zijn, behalve dan die nieuwe Nintendo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iedere 5 minuten een nieuwe aanbieding.
We hebben helemaal geen e-mail gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sneller soms. Meestal producten waar er nog maar een paar van zijn, behalve dan die nieuwe Nintendo.
Daarom denk ik dus ook dat vannacht de Hunt is.
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen e-mail gehad.
Jezus man het staat 10 posts hierbovenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef Djankie het volgende:
Wat is een hunt eigenlijk, komen dan meerdere producten per dag /en is er daarnaast nog een dag aanbieding ?
Was niet de versie die ik wildequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
uuh die wake up light was een week terug nog op ibood
Alhoewel me de kans klein lijkt, zou ik dit wel tof vinden, zeker als het de 16 of 32gb versie is!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, įls er een hunt komt, én er komt een Cowon J3, kan iemand mij dan een PM sturen welke versie het was en hoeveel hij kostte zodat het extra zuur voor me is dat ik niet ging hunten?
Wel goed vervangen/gerepareerd die wake-up light?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:57 schreef Dionysiou het volgende:
Oja, en die Philips Wake-up light die ik had besteld kwam DOA aan. En die aromaverstuiver van Medisana is echt top.
Dit was zelfs via tweets aangekondigd. Gehint tenminste.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie zei dat er nooit een nintendo in voor kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |