Kan dat nog bij de 5sec hunt?quote:
4 keer totaal o.i.d.?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Maar is de wake up light al vaker voorbij gekomen ja?
De laatste keer heb ik hem ook gemistquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Laatste keer was 17:28:quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
Beter dan de vorige keer ja. Wat was het batterijen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Wel een goede afsluiting van een hunt dit
net twee tshirts bestedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Iemand die ook de goeiemode.nl 'hunt' volgt?
Had ook wel zo'n whale shirt gewild maar ben alweer te laat :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Ja. nu wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef LennyCole het volgende:
Interessant stukje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hele duidelijke recensie van de eind-iBood van vandaag:
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-sanji-mede8er/
(na het reclamespotje)
Ik overweeg hem nu dus idd serieus te kopenquote:
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hele duidelijke recensie van de eind-iBood van vandaag:
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-sanji-mede8er/
(na het reclamespotje)
Staat nu op iBOOD.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?
Open ibood eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
voor hoeveel stond euro stond hij op ibood?
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):quote:
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):
http://www.mobile-harddis(...)0wf-opop-p-1006.html
E 229 voor dezelfde harde schijf, geen verzendkosten.
Geen al te bijzondere aanbieding dus
Ja maar minder gebruiksvriendelijk waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaat?
Als je 1,5 TB aan hardeschijfruimte gevuld met media hebt: jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar als ik een hdmi kabel tussen mn pc en tv gooi dan heb ik het zelfde resultaat?
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijkequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als je 1,5 TB aan hardeschijfruimte gevuld met media hebt: ja
Maar je pc is waarschijnlijk wat minder goed vervoerbaar, luidruchtiger en verbruikt meer stroom.
Ja en als je het dan op pauze wil zetten moet je helemaal weglopen enzo..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijke
dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij staat bijv ook hier, inclusief officieel USB stickje voor Wifi (wat iBood zo te zien niet meelevert):
http://www.mobile-harddis(...)0wf-opop-p-1006.html
E 229 voor dezelfde harde schijf, geen verzendkosten.
Geen al te bijzondere aanbieding dus
daar had ik dr dus 2 vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef ErkendFokker het volgende:
Had ook graag zo'n atari shirt willen bestellen :p Lame dat ik er nu pas op kijk
als ik em niet pas houd ik je op de hoogtequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je wil er niet toevallig 1 kwijt? :p Er zijn nu alleen nog maar saaie polos en overhemden
maar 15 meter koop je niet voor een paar euro ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik koop een hdmi kabel van 15 meter van de ene kamer naar de andere kamer. Dus dat is het probleem niet. De gaten zitten al in het plafond en dergelijke
Klopt, net na 10x refreshen wel wat kunnen bestellen uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou die kut site van goeiemode voelt net als ibood
Wilde ook graag dat adidas vest hebben.. Maar daar kon je geen maat kiezen en toen de maat er was was het uitverkocht..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:04 schreef mysteriousvonkie het volgende:
[..]
Klopt, net na 10x refreshen wel wat kunnen bestellen uiteindelijk, heel vreemd allemaal
Lol die heb ik inderdaad besteld....ging allemaal maar vaag..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wilde ook graag dat adidas vest hebben.. Maar daar kon je geen maat kiezen en toen de maat er was was het uitverkocht..
Ja ook 4x gehad :pquote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Maruna het volgende:
Hebben jullie ook allemaal 4x de ibood email gekregen vannacht?gaat lekker daar.... nu gaan ze de aanbieding in 4voud spammen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar gelijk even een vriend van mij opgebeld die wel interesse had dus gelijk voor hem besteldquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd,maar ach ik heb aan mn pc meer dan genoeg
specs?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef ooge het volgende:
Heb er ook eentje besteld, net op tijd, ze zijn alweer uitverkocht. Ook wel verwacht voor die prijs.
Duurde nog lang.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef ooge het volgende:
Heb er ook eentje besteld, net op tijd, ze zijn alweer uitverkocht. Ook wel verwacht voor die prijs.
ja hun zeker vermijden!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil mijn medeforumleden even waarschuwen dat je moet 'oppassen' bij onetimedeal.com zijn flink wat problemen mee op dit moment. Producten worden niet geleverd (tros radar/ internetopgelicht)
In WGR mocht ik mijn topic niet plaatsen met link naar de shop (wat bullshit is).
Pas had ik er fusion mesjes gekocht, duurde ook meer dan een maand voordat ze kwamen. Ik mailde waar het bleef en volgende dag lag het in men brievenbusquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef jayb0n het volgende:
ja onetimedeal aka aanbiedingsknaller zeker
[..]
ja hun zeker vermijden!
ibood van vandaag had ik in de hunt voorbij zien komen, was benieuwd of ie in de hunt ook goedkoper was, en ja hoorhttp://www.daghit.nl/hunt/?p=254
quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef Aalbers het volgende:
Wanneer is de volgende hunt eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Mja, ik kom hier net kijken. Maar er zijn toch af en toe van die hunts? Waar kan je zien wanneer de volgende is?quote:
Oke sorry.quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik kom hier net kijken. Maar er zijn toch af en toe van die hunts? Waar kan je zien wanneer de volgende is?
Thanks! Vorige hunt heb ik gezien, dus zie het wel! Thanksquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke sorry.
De hunt is net geweest, je ontvangt per mail een nieuwsbrief waarin het aangekondigd word dat de hunt binnenkort komt.
Ga er maar van uit dat het 3/4 maanden duurt weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |