quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar op de Schelde.
Het is het één of het ander hoor.quote:
Dat is een grote misvatting die iedereen maakt. Kiwi's snowboarden.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is het één of het ander hoor.
Horen kiwi's trouwens niet te skiwi-en?.
Boven een bepaalde hoogte staan geen bomen meerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Pas je wel op, dat je niet als een groene spetter op een boom eindigt?
Maar je komt toch een keer naar beneden?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Boven een bepaalde hoogte staan geen bomen meer
Ik hou niet van opstaanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerder van huis gaan, ik jakker altijd met 120 die brug over.
Wie wel Ross?quote:
Ja, maar ook het dal kan boven de boomgrens liggen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar je komt toch een keer naar beneden?
Oh, ja dat weet ik toch niet. Ik ski nooit. En snowboard ook niet. Behalve op de PS dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, maar ook het dal kan boven de boomgrens liggen hoor.
Skiwimeet in de alpen?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja dat weet ik toch niet. Ik ski nooit. En snowboard ook niet. Behalve op de PS dan.
Ja, òf later.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerder van huis gaan, ik jakker altijd met 120 die brug over.
Vanaf volgende week toch maar een half uur eerder opstaanquote:
Ik werkte vandaag in Bredaquote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf volgende week toch maar een half uur eerder opstaanHier wordt ik ook gek van. Alweer file op de A16
Nouja, je bent op weg het forum te vervuilen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Als ik maar lang genoeg ik wordt blijf schrijven wordt het vanzelf als standaard gezien en wordt het opgenomen in Van Dale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |