mwooaa zeg gertje wat vind marleneke dar nu vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gert
Ze hebben ook een keer een liedje uitgebracht waarin ze het verhaal vertellen over de bel.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I MOEST WOKNOKKEN WANT DE BEL DEED UT NIE!!!!!!!!!!!
MwA DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!
Dus jij kijkt naar Samson en Gertquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gert
Ze hebben ook een keer een liedje uitgebracht waarin ze het verhaal vertellen over de bel.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus jij kijktkeek naar Samson en Gert
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben 41 en ik vind Samson en Gert nog steeds helemaal geweldig.
Het zit gewoon geweldig goed in elkaar.
Ja dat geloof ik natuurlijk niet meer.quote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben 41 en ik vind Samson en Gert nog steeds helemaal geweldig.
Het zit gewoon geweldig goed in elkaar.
dat magquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik natuurlijk niet meer.
Je vergeet er nog een heleboel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
bassie en adriaan
samosn en gert
wat mankeert jullie
BOES BOES!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een heleboel.
Boes Boes.
Thomas de stoomlocomotief.
Pieter Post.
Dommel.
Etc. etc.
boes en dommel dominerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een heleboel.
Boes Boes.
Thomas de stoomlocomotief.
Pieter Post.
Dommel.
Etc. etc.
foofur skatjehquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Panda72 het volgende:
Foofur
Bij welke hond kan iedereen steeds terecht?
Bij Foofur
Welke hond begrijpt precies wat je zegt?
Da's Foofur
Die doet nooit een stap opzij
En maakt al z'n vrienden blij
Dat is Foofur!
Als je vindt dat je het zelf ni meer weet
roep Foofur
Als je denkt dat je het snel weer vergeet
roep Foofur
Hij staat altijd voor je klaar
En wat ie zegt is meestal waar
Dat is Foofur
Als er een valstrik wordt gezet
Loopt Foofur er niet in
Of hij wordt net op tijd gered
door een vriend of een vriendin
dat is Foofur
dat is Foofur
Dat is Foofur!
![]()
[ afbeelding ]
vroeger waren de tekenfilms beterquote:
Zo echt wel ja. Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
foofur skatjeh
[..]
vroeger waren de tekenfilms beter
Ja inderdaad vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo echt wel ja. Vroeger was alles beter![]()
Mijn god, ik word oud
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |