This thread is worthless without pics!quote:
leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben heul niet goed in Konad en ik ben gewoon best trots om deze creatie
Delenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik keek op ONZ en nu heb ik de slappe lach.
onzquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik keek op ONZ en nu heb ik de slappe lach.
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook
als die treinnog van plan is om te.. Oh hij rijdt
Metroquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje met de metro eerst. Dan maar hopen dat ik kan zitten. Spits
Datquote:
Mwehehe ik vind het prima hoor, ik ga toch de deur niet meer uit vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
A boe... *stuurt regen naar Daph_ en ruilt het voor 'heel erg koud'*
Dekentjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mwehehe ik vind het prima hoor, ik ga toch de deur niet meer uit vandaag! *kruipt onder dekentje*
Ik ga de kleurtjes wel ff bekijken, maar geloof dat ik het ook over sla dit keer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
en ik skip de magnetics, de verhalen die ik er over heb gehoord zijn maar mwaaa...
Dat ben ikquote:
Ach ja, ik gebruik ook altijd basecoat maar mijn nagels zijn ook pisgeelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter d at mijn nagels hartstikke verkleurd zijn terwijl ik ALTIJD basecoat gebruik. ALTIJD.
Nou ik vind het kut en ik draag alleen maar dure lakjes omdat ik die kleuren altijd mooier vind. En mijn nagels zijn net lang en breken niet de hele tijd af en dan krijg ik dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, ik gebruik ook altijd basecoat maar mijn nagels zijn ook pisgeel. Lang leve cheap ass lakjes uit Portugal!
Ik wil ook wel een dagje zonder lak kunnen lopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
who cares about the yellow ! Ik lak mijn nagels toch elke dag
lolwhut?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik vind het kut en ik draag alleen maar dure lakjes omdat ik die kleuren altijd mooier vind. En mijn nagels zijn net lang en breken niet de hele tijd af en dan krijg ik dit.
Oke ik heb gewoon een kutdag eigenlijk dus ik ben heel chagrijnig dus ik ga hier wel weer weg.
lolwhut ik koop tegenwoordig alleen nog maar van OPI e.d. omdat die veel kleuren hebben die ik heel mooi vind. Vind bij die goedkope lakjes (en nee dat ligt niet aan de prijs maar dat is mijn ervaring) de kleuren meestal net niet. En ze lakken gewoon fijner.quote:
gewoon keertje buffen en klaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een dagje zonder lak kunnen lopen eigenlijk.
Tisdat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon keertje buffen en klaar
Mind the toes, babequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
lolwhut ik koop tegenwoordig alleen nog maar van OPI e.d. omdat die veel kleuren hebben die ik heel mooi vind. Vind bij die goedkope lakjes (en nee dat ligt niet aan de prijs maar dat is mijn ervaring) de kleuren meestal net niet. En ze lakken gewoon fijner.
Oh werken die?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n vierweg glansvijl. Die je nagels ook glad maakt. Is het geel zo weg
Jep, alleen niet te vaak doen anders worden je nagels te dun, maar voor een keertje kan het bestquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh werken die?Ga ik dat eens aanschaffen, bedankt voor de tip.
Oké thanks, je hebt mijn dag weer een beetje beter gemaakt met deze mededeling.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, alleen niet te vaak doen anders worden je nagels te dun, maar voor een keertje kan het best
gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké thanks, je hebt mijn dag weer een beetje beter gemaakt met deze mededeling.
Zie je, dit topic verbeterd altijd je humeurquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké thanks, je hebt mijn dag weer een beetje beter gemaakt met deze mededeling.
maar je laptoppie is dus geregeld?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie je, dit topic verbeterd altijd je humeur.
ik ga zo lekker zitten voor Gleequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Yay Daph_ has made the rain disappear !![]()
Geen zin in tennissen tho... 'Zetel' zit te lekker
Yeah.. en zit nu in een B&B waar internet wel werkt i.t.t. het hotel van vorige weekquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je laptoppie is dus geregeld?
oh die verhalen heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yeah.. en zit nu in een B&B waar internet wel werkt i.t.t. het hotel van vorige week.
Jamaar jamaar die bitsj gaat eindelijk ontmanteld worden vanavond!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet Glee weer missen grmfpl
Jup errrrrg jammer van chico.. Nu Floris als favo![]()
Zucht.. *gaat zich toch maar omkleden, of is tennissen in een spijkerrokje ook een optie*
Maakt niet uit! Zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die verhalen heb ik dan weer gemistMaar wel prettig dat het nu iig wel werkt
Bevalt het so far?
Ieder zijn smaak toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er zo leuk zou moeten zijn aan Glee.
Maar je kan het toch gewoon terugkijken op internet joh?!
http://www.free-tv-video-(...)e&md=shows&sa=Search
Moet je wel even oppassen dat je niet per ongeluk een afleveing gaat kijken die hier nog lang niet op TV zijn.
glee is de meest epische serie ooit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er zo leuk zou moeten zijn aan Glee.
Maar je kan het toch gewoon terugkijken op internet joh?!
http://www.free-tv-video-(...)e&md=shows&sa=Search
Moet je wel even oppassen dat je niet per ongeluk een afleveing gaat kijken die hier nog lang niet op TV zijn.
Ik ben wel blij met die website, hoef ik niet tot het weekend te wachten met Gossip Girlquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak toch?
En ik haat TV kijken op de laptopMe likey 42" full HD
Ja klopt maar snap het nog niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak toch?
En ik haat TV kijken op de laptopMe likey 42" full HD
En wie is er zo wijs om dat te beoordelen voor je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Is het wel zo verstandig dat jij op kamers zit? :x"
Fijn om te horen.
Wat kijk jij dan zoal?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt maar snap het nog niet.
Haha mijn tv is een tv die dieper is dan dattie breed is en mijn laptop![]()
i luv it haha. Maar beter dan helemaal niet kijken!
Grey's Anatomy eigenlijk alleen. Kijk ik altijd via die site want ik loop nu voor op de TV haha. En soms Take Me Out en een paar dingen die leuk zijn als ik aan het zappen ben. Maar kijk niet zo heel vaak TV meer.quote:
Iemand van een ander forum waar ik wat bekender ben. Maar daardoor ga ik me niet echt beter voelen ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wie is er zo wijs om dat te beoordelen voor je?
Daar heb ik dan dus weer helemaal niks meequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Grey's Anatomy eigenlijk alleen. Kijk ik altijd via die site want ik loop nu voor op de TV haha. En soms Take Me Out en een paar dingen die leuk zijn als ik aan het zappen ben. Maar kijk niet zo heel vaak TV meer.
Maar waarom wordt dat dan gezegd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iemand van een ander forum waar ik wat bekender ben. Maar daardoor ga ik me niet echt beter voelen ofzo.
Omdat alles steeds fout gaat en ik superveel moet huilen steeds, zelfsi n het openbaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom wordt dat dan gezegd?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn kater heeft net op de kokosmat gediarree'd
Lindytje
Tennis-ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
*En weg naar training* WOEI !!!!
bye pwetty ladies
Succes!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
*En weg naar training* WOEI !!!!
bye pwetty ladies
En hoe lang woon je nu op kamers?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat alles steeds fout gaat en ik superveel moet huilen steeds, zelfsi n het openbaarecht al 10 keer sinds ik op kamers zit terwijl ik voorheen NOOIT huilde in het openbaar en sowieso niet zo achterlijk veel als nu. Maar het komt ook gewoon door mijn opleiding, die is echt zwaar en alles gaat steeds fout en ik word er gek van. Maar ik zou er niet gelukkiger van worden alsik bij mijn ouders zou wonen nog want dat was een hel.
Sinds september.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe lang woon je nu op kamers?
Je leert nu een harde les maar ach, over een jaar is alles anders. Klinkt nu bot maar harde leerscholen zijn de beste leerscholen. Oftewel: komt wel goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat alles steeds fout gaat en ik superveel moet huilen steeds, zelfsi n het openbaarecht al 10 keer sinds ik op kamers zit terwijl ik voorheen NOOIT huilde in het openbaar en sowieso niet zo achterlijk veel als nu. Maar het komt ook gewoon door mijn opleiding, die is echt zwaar en alles gaat steeds fout en ik word er gek van. Maar ik zou er niet gelukkiger van worden alsik bij mijn ouders zou wonen nog want dat was een hel.
Nou, dan vind ik het heul niet raar! Kan me voorstellen dat als het thuis echt zo kut was, er een hoop emoties uitkomen + het is ineens wel heftig hoor, op eigen benen staan! Dus niet je schamen, maar vooral zorgen dat je er met iemand over kan praten of lekker hier je hart uitstorten mopquote:
jij scoort beduidend hoger in dit soort dingen dan ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik het heul niet raar! Kan me voorstellen dat als het thuis echt zo kut was, er een hoop emoties uitkomen + het is ineens wel heftig hoor, op eigen benen staan! Dus niet je schamen, maar vooral zorgen dat je er met iemand over kan praten of lekker hier je hart uitstorten mop.
Ja nou dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je leert nu een harde les maar ach, over een jaar is alles anders. Klinkt nu bot maar harde leerscholen zijn de beste leerscholen. Oftewel: komt wel goed
Nee ik schaam me ook niet, het is alleen heel erg vervelend en ik heb niet echt iemand om ermee over te praten want ken niemand die het nu ook zo heeft zegmaar. Mijn vriendne zijn allemaal in het buitenland of wonen nog thuis en mijn moeder weet ook niet echt meer wat ze moet zeggen ofzo. Dus ik gooi het er allemaal uit, hier en op dat andere forum en dan krijg ik zo'n opmerking, terwijl ik eerst van iedereen hoorde dat het best normaal was enzo. En dat is vrij kut en daardoor ga ik twijfelen aan mijn psychisch welzijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik het heul niet raar! Kan me voorstellen dat als het thuis echt zo kut was, er een hoop emoties uitkomen + het is ineens wel heftig hoor, op eigen benen staan! Dus niet je schamen, maar vooral zorgen dat je er met iemand over kan praten of lekker hier je hart uitstorten mop.
Haha, maar jij bedoelt het net zo goed!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij scoort beduidend hoger in dit soort dingen dan ik
Haha nah, allebei even goed. Jij bent kort maar krachtig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij scoort beduidend hoger in dit soort dingen dan ik
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.
De eerste periode op jezelf is ook een soort van afkicken en ontwennen.
Ook al heb je er al lange tijd reikhalzend naar uitgekeken.
Kop op meid en idd het komt goed!
Commentaar van mijn moeder neem ik tegenwoordig maar met een korrel zout, is beter voor m'n gemoedstoestand. Misschien ook een idee voor jouquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder begon ook al over een burn-out en overspannen zijn terwijl ze het eerst hartstikke normaal vond. Eh ja wat wil je nou.
Nouja dat is wat ik bij mijn vader doe. Ga ook nooit meer tegen hem in. Zeg eigenlijk überhaupt niets tegen hem maargoed. Werkt inderdaad welquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Commentaar van mijn moeder neem ik tegenwoordig maar met een korrel zout, is beter voor m'n gemoedstoestand. Misschien ook een idee voor jou.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dekentjes. Zal ik zo lakken met Let Me Entertain You van OPI of Moody Model van H&M?
Ja er reageerde niemand dus ben maar gaan lakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mogen we stemmen?Mijn stem gaat naar LMEY!
Negen laagjes? En wat de rest al zei: het komt wel goed, iedereen heeft er nu eenmaal een andere tijd voor nodig om aan een compleet nieuwe situatie te wennen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb volgens mij negen laagjes.
Van watquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb volgens mij negen laagjes.
Heb je geen wit die je eronder kan gooien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Negen laagjes nagellak.Van die lichtroze nagellak die meer voor glans is maar ik wilde hem echtecht lichtroze
Gaat volgens mij wel 10 uur duren voordat dat droog is.
Em thanks allemaal lieve mensen.
Nee haha, dan had ik ze wel wit gemaakt want daar heb ik nog meer zin in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je geen wit die je eronder kan gooien?
Ja ik bedoelde dus het lakjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Negen laagjes nagellak.Van die lichtroze nagellak die meer voor glans is maar ik wilde hem echtecht lichtroze
Gaat volgens mij wel 10 uur duren voordat dat droog is.
Em thanks allemaal lieve mensen.
Dat komt omdat het donker was toen je ging slapen, schemerig was toen je wakker werd en alweer donker toen je voor de 2e keer wakker werdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Nondeju.... ik ging om half 7 slapen, werd om 11u wakker, viel in 12u weer in slaap tot 15u en ik ben nu alweer keimoe....
Haha, nou, het was nog redelijk licht om 15uquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat komt omdat het donker was toen je ging slapen, schemerig was toen je wakker werd en alweer donker toen je voor de 2e keer wakker werd
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
hmpf ik ben weer 210 euro lichter
ik ga douchen en maar tv kijken ofzo, internetshoppen is hatelijk
Een Louis Vuitton tas die je mij voor mijn verjaardag cadeau gaat doen !!! Jaaa !! *vind Sharaan keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiliefquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz die zijn er niet echt voor 200 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een Louis Vitton tas die je mij voor mijn verjaardag cadeau gaat doen !!! Jaaa !! *vind Sharaan keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilief![]()
![]()
*
Tennissen ging bagger
een LV voor 210 euro?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een Louis Vitton tas die je mij voor mijn verjaardag cadeau gaat doen !!! Jaaa !! *vind Sharaan keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilief![]()
![]()
*
Tennissen ging bagger
dat dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz die zijn er niet echt voor 200 euroalleen een inimini tasje maar daar past je portemonee nog niet eens in
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Ladies! Ik val ff binnen om te zeggen dat het heel goed met me gaat!Maar ik zit de laatste tijd heel de tijd te gamen hihi. Nog een paar sprongen en acties en dan heb ik Tombraider uitgespeeld
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Ladies! Ik val ff binnen om te zeggen dat het heel goed met me gaat!Maar ik zit de laatste tijd heel de tijd te gamen hihi. Nog een paar sprongen en acties en dan heb ik Tombraider uitgespeeld
Nachtbrakert.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Joysa het volgende:
Het is weer bijna nacht, ik ga maar weer posten
Princess-a nog wakker?![]()
Gezelliequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef Diconnected het volgende:
Ja hallow ik ben wakker hallow![]()
Morgen naar zwangere en verloofde bff
tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef Diconnected het volgende:
Ja hallow ik ben wakker hallow![]()
Morgen naar zwangere en verloofde bff
Ja zeker. Ik mist der ook veel te vaak nadat ze is gaan samenwonen in een andere stadquote:
Ja dat zekerquote:
1tja van de zoya ultraglitters?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoek ik ook nog steedstrouwens, any clue anyone? China Glaze Medallion is het niet.
uiteraardquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Joysa het volgende:
Het is weer bijna nacht, ik ga maar weer posten
Princess-a nog wakker?![]()
geen ideequote:Op woensdag 10 november 2010 00:43 schreef trovey het volgende:
Is hier 's avonds laat nog wat te beleven als nachtoele?
Wat zeggen ze ook alweer; god straft?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:42 schreef Mirjam het volgende:
boyfriend heeft een zwaar statief op de gang liggen, en is weer eens te lui hem op te ruimen.
net ging hij naar het toilet, en staat flink te schelden, hij stootte zijn teendus ik lachte hem uit, hehe
5 minuten later moet ik naar het toilet, en raad 's?
ik stoot in volle vaart m'n kleine teentjes tegen dat tyfusding en word uitgelachen
euhm, da's toch jouw zaak, je woont toch niet in een commune?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:44 schreef princess-a het volgende:
Jeeej voor Puckzzz![]()
[..]
Wat zeggen ze ook alweer; god straft?![]()
I haz a very down momentkreeg finaal op mn flikker net van mn huisgenoten over dat ik veel te weinig gezellig thuis ben
Zou je wel zeggen he! Maar voor hun is het een reden om schijt aan mij te krijgen, waardoor ik ook weer schijt aan hun heb, maar dat ik schijt aan hun heb staat ze niet aan, dus gaan ze zeikenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:47 schreef Joysa het volgende:
Hier zitten altijd dezelfde nachtbrakers
En princess, daar mag je toch zelf voor kiezen hoeveel je thuis bent?
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he! Maar voor hun is het een reden om schijt aan mij te krijgen, waardoor ik ook weer schijt aan hun heb, maar dat ik schijt aan hun heb staat ze niet aan, dus gaan ze zeiken
Het is lief bedoeld want het komt voort uit dat ze mij meer willen zien
Huisgenoot in kwestie, die namens de rest sprak stond zo voor me:
"Zeg mij maar na; Ik, princess-a, beloof bij deze dat ik vaker thuis zal zijn."
Ik "Ik, princess-a, vertel jullie bij deze dat het voor mij niet zo simpel is als voor jullie"
Lang leve je helemaal naar de tering zuipen en lam gaan elke nacht, als je volgepland zit met ziekenhuisbezoeken en een doodzieke moeder thuis hebt zitten
Heb ik net inderdaad ook besloten voor mezelf. Ik wil ze best voor de lieve vrede een klein beetje tegemoet komen, maar ga niet de tijd die ik nog met mijn moeder heb op het spel zetten voor mensen die ik later toch nooit meer ga zienquote:Op woensdag 10 november 2010 00:58 schreef trovey het volgende:
Gewoon je eigen gang gaan hoor.Leuk als ze je meer willen zien maar je hebt nou eenmaal je redenen om er minder vaak te zijn.
De tijd die er nog is moet je koesteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb ik net inderdaad ook besloten voor mezelf. Ik wil ze best voor de lieve vrede een klein beetje tegemoet komen, maar ga niet de tijd die ik nog met mijn moeder heb op het spel zetten voor mensen die ik later toch nooit meer ga zien
Door wat jij nu verteld hebt sta ik nog meer achter wat ik zei.. er niet zijn lijkt me verschrikkelijk en waarom? omdat mijn huisgenoten met mij wilden feesten? Neequote:Op woensdag 10 november 2010 01:20 schreef trovey het volgende:
[..]
De tijd die er nog is moet je koesteren.Ik heb helaas die tijd nooit gehad omdat mijn moeder heel plotseling overleed en ik niet thuis was op dat moment. Bij mijn vader was er die tijd wel voor een deel alhoewel het einde uiteindelijk ook wel plotseling kwam en mijn vader helaas geen prater was.
Uiteindelijk zijn die huisgenoten tijdelijke mensen in je leven en als ze geen begrip kunnen opbrengen waarom jij er niet bent dan kunnen ze.....enfin je begrijpt het wel.
Erg he! Moet je morgen vroeg op?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:57 schreef trovey het volgende:
Ik ben er nog....alhoewel ik het niet zo laat moet maken als de laatste week....liep iets uit de hand dat nachtbraken.
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Erg he! Moet je morgen vroeg op?
Nee, maar de dag begint de laatste tijd een beetje te laat naar mijn zin.quote:Op woensdag 10 november 2010 02:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Erg he! Moet je morgen vroeg op?
Oehhh de horrors als je naar school gaat ! Ook tig keren meegemaakt dat ik mijn atlas niet kon vinden als ik aardrijkskunde had.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht net even dat ik doodging![]()
Was mn rekenmachine kwijt en heb economie straks.
Maar ik heb m weer
Haha, als ik dat zou hebben met mijnquote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb zoiets gaafs gevonden![]()
[ afbeelding ]
Carla
The pretty lady is a dark deep midnight purple, her infamous bad boy lover was [i]Michael[/i]!
Visit her partner in crime and love here! Michael
Michael
[ afbeelding ]
Michael
This little guy is a purple base blue with shimmer, his partner in crime and love is Carla!
Visit the love of his life Carla here!
Taken outdoors, no top coat, two coats
http://www.overallbeauty.com/catalog/carla-p-1422.html
Ik en mijnzijn zelfs nailpolish lovers
Ik ga ze ook maar kopen denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
Haha, als ik dat zou hebben met mijnzou ik die lakken moeten hebben! Zelfs als de kleuren niet mooi waren, maar deze 2 zijn echt tof!
Wat gaaf!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb zoiets gaafs gevonden![]()
[ afbeelding ]
Carla
The pretty lady is a dark deep midnight purple, her infamous bad boy lover was [i]Michael[/i]!
Visit her partner in crime and love here! Michael
Michael
[ afbeelding ]
Michael
This little guy is a purple base blue with shimmer, his partner in crime and love is Carla!
Visit the love of his life Carla here!
Taken outdoors, no top coat, two coats
http://www.overallbeauty.com/catalog/carla-p-1422.html
Ik en mijnzijn zelfs nailpolish lovers
Ja! Ik lag gisteren gewoon al om 23u in bed! Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 01:52 schreef princess-a het volgende:
Zijn nu zelfs Joysa en Lindy al aan het tukken?
Oh ik had die post niet gezien van princess, maar ik sliep om half 2 ofzo alquote:Op woensdag 10 november 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Ik lag gisteren gewoon al om 23u in bed! Het moet niet gekker worden
Ja! Er zitten er geloof ik 2 in nordhorn zelfs. Moet je even op de site van dm kijken, bij filialfinder of zoiets.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er iemand of er een DM filiaal in de buurt van Nordhorn zit? Logeer bij mijn oom en tante in Vriezenveen vrijdag. Dus kan mooi even DLD intuffen!
En wat ga je vandaag eten? Macaroni, kroket, cupasoup, bagel met kipkerrie?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:34 schreef tliciouz het volgende:
Blegh voel me zo slap als een vaatdoek.
Pizza delen met mamaquote:Op woensdag 10 november 2010 12:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En wat ga je vandaag eten? Macaroni, kroket, cupasoup, bagel met kipkerrie?
[..]
een noodzakelijk kwaad helaas.quote:
www.modelsownit.com en bij River Island (beperkt)quote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAG ik wat vragen?
Waar koop je Models Own nagellak?
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja!
Het enige goede puntje wel is dat mijn bloedcellen en plaatjes iets gestegen zijn dus dat ik niet meer tegen levensgevaar aan zit
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja!
Het enige goede puntje wel is dat mijn bloedcellen en plaatjes iets gestegen zijn dus dat ik niet meer tegen levensgevaar aan zit
Een normaal mens heeft bloedcellen en plaatjes met waarde van 4.0 tot 5.0 of sojms zelfs hoger .. ik zat in december op 3.1, in april op 2.8 en de laatste keer op 2.6. Als ik nu weer omlaag gegaan was dan zou het levensbedreigend worden, bij 2.1 a 2.2 mocht ik het ziekenhuis niet meer uit. Nu maar hopen dat het blijft stijgenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
Ik wist trouwens niet dat het zo ernstig wasWat eng!
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja!
Je hebt het maar zwaarquote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Palettes zijn er nog niet
Thanks!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.modelsownit.com en bij River Island (beperkt)
quote:
FOTOOOOquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef Lindytje het volgende:
En ik heb een![]()
Urban Decay Book of Shadows III is binnen
Omg geweldigquote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
Daar is mijn book of shadows!![]()
[ afbeelding ]
Swatches:
[ afbeelding ]
Bovenste twee rijen, zonder primer
[ afbeelding ]
Onderste twee rijen, rechts met primer, links zonder
En Sien moest 'r weer met haar dopneus bij, dus dan krijgt ze ook
[ afbeelding ]
Dat wel een beetje... inc verzenden 55 euro ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omg geweldigWas ie duur?
SIENNNN![]()
Oh, laat maar danquote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel een beetje... inc verzenden 55 euro ofzo
Dat valt enorm mee als ik zie wat je ervoor krijgtquote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel een beetje... inc verzenden 55 euro ofzo
Dat wel ja! Maar in verhouding met een 88 palette bijvoorbeeld, is het wat aan de dure kant.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee als ik zie wat je ervoor krijgt
Ontzettend mooie set
Nee, een babyquote:Op woensdag 10 november 2010 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is die primer full size? Dan is het wel cheap ass
Aaah joh, komt wel goed. Dat had ik ook op het HBO en ik ben gewoon binnen vier jaar afgestudeerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eerste cijfer van mijn eerste tentamen OOIT is een 3.7. Dat belooft wat.
Mijn eerste cijfer van mijn allereerste tentamen ooit was een 2,6 en dat was inclusief 1,0 punt ophoging (dus eigenlijk was het een 1,6).quote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eerste cijfer van mijn eerste tentamen OOIT is een 3.7. Dat belooft wat.
WAUW!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
Daar is mijn book of shadows!![]()
[ afbeelding ]
Swatches:
[ afbeelding ]
Bovenste twee rijen, zonder primer
[ afbeelding ]
Onderste twee rijen, rechts met primer, links zonder
En Sien moest 'r weer met haar dopneus bij, dus dan krijgt ze ook
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb in het zeieknhuis al bloedkanker en leukemie en huidziektes en weet ik wat allemaal al gehoord. Ze doen altijd een heel traject om te kijken wat ik heb maar uiteindelijk heb ik het dan weer niet, omdat ik symptonen van verschillende ziektes heb, en ik heb sowieso al 3 ziektes door elkaar waarvan ze er wel 1 vast gesteld hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je wel heel stoer dat je er zo over kunt praten hoor. Als ik zo iets had en ze zouden het woord 'levensbedreigend' laten vallen zou ik gek worden
Oh wow whut. Sterktequote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik heb in het zeieknhuis al bloedkanker en leukemie en huidziektes en weet ik wat allemaal al gehoord. Ze doen altijd een heel traject om te kijken wat ik heb maar uiteindelijk heb ik het dan weer niet, omdat ik symptonen van verschillende ziektes heb, en ik heb sowieso al 3 ziektes door elkaar waarvan ze er wel 1 vast gesteld hebben![]()
zolang ze iets nog niet zeker weten gaat het nog wel redelijk hier, alleen die cellen konden ze weinig aan doen dat het afnam, maar gelukkig zijn ze iets meer nu!
Uiteindelijk blijkt dat je gewoon chronische griep hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik heb in het zeieknhuis al bloedkanker en leukemie en huidziektes en weet ik wat allemaal al gehoord. Ze doen altijd een heel traject om te kijken wat ik heb maar uiteindelijk heb ik het dan weer niet, omdat ik symptonen van verschillende ziektes heb, en ik heb sowieso al 3 ziektes door elkaar waarvan ze er wel 1 vast gesteld hebben![]()
zolang ze iets nog niet zeker weten gaat het nog wel redelijk hier, alleen die cellen konden ze weinig aan doen dat het afnam, maar gelukkig zijn ze iets meer nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee maar ik red me wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef princess-a het volgende:
Hm quoten lukt niet
Maar Sjaraan meisje wat krijg je toch allemaal over je heen? Niet levensbedreigend is fijn, maar wat het dan wél is weet je nu nog niet
Zou je voor mij willen kijken of ze van Essence deze plates hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik zaterdag naar de DM en Marktkauf in Nordhorn. Moet ik nog iets voor iemand mee nemen?
Oeh, voor mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou je voor mij willen kijken of ze van Essence deze plates hebben?
http://www.pinkypolish.nl(...)sence-stampy-plates/
Zijn volgens mij allemaal losse plates en ik wil ze heel graag allemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog een voorkeur of zit het in een pakje met meerder plaatjes?
Ik lig momenteel mijn bed uit te zweten. Lig al vanaf zondag plat.quote:
thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
Sharana ik vind het echt knap dat je ondanks alles zo positief in het leven staat!
ik wil die full nail plates ook wel :$ en de eerste ook wel! die tips gebruik ik nooitquote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou je voor mij willen kijken of ze van Essence deze plates hebben?
http://www.pinkypolish.nl(...)sence-stampy-plates/
Jee Sharaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanksop dit moment wordt mijn zus ook op kanker getest, maandag uitslag
Jeetje.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En nu ook nog een flinke blauwe plek op mijn knie erbijquote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef kieskleurig het volgende:
Ben weer lekker klungelig bezig, sneetje bij de nagelriem van mijn wijsvinger en over mijn duim door het openmaken van een kartonnen doos..auw
Jaaa!!!! Ik was helemaal blij!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
En Lindy je nieuwe palette, het is al een verassing om hem open te doen zo!![]()
Jeetje, Sharaan....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon vast in je bed liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
En nu ook nog een flinke blauwe plek op mijn knie erbij![]()
Gaat goed![]()
Ik ben een gevaar voor mezelf
Dat heb ik laatst ook gehad! Ik had ze in mijn fiets laten zitten de hele avond en nacht. Toen ik wakker werd helemaal in paniek omdat ik ze niet kon vinden en moest gaan werken.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Loqi het volgende:
Ik heb straks mn sleutelbos aan de voordeur laten hangen![]()
tis maar goed dat m'n moeder me op kwam halen om naar een tuincentrum te gaan
die zag ze hangen
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gehad! Ik had ze in mijn fiets laten zitten de hele avond en nacht. Toen ik wakker werd helemaal in paniek omdat ik ze niet kon vinden en moest gaan werken.
Ik vroeg het even aan mijnquote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een ding wat ik niet snap van wiskunde en dat is een een formule bijvoorbeeld p= 2q^2+2q-10 (zelfbedacht voorbeeld) En dan is de vraag druk q uit in p (of andersom?)
Hoe de fuck heet dat?Het is iig niet substiueren
Geen term OK. daarom kan ik het dus nergens vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vroeg het even aan mijn(wiskundejuf) en die zegt:
"Huh??? Niet hoe moet dat maar hoe heet dat?? Volgens mij heeft dat helemaal geen eigen term..."
Dusseh, ik kan je niet helpen....
De mijne doen het gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
ook metallics gekocht, en het deed niks!
l'oreal star magnets magneet erbij gehouden, en meteen een dikke ster in de lak!
Ik denk dat het euvel is: als je die spullen koopt wrijft de kassajuf ze nogal enthousiast over een demagnetiseerstrip. Daarom werkte het bij veel mensen niet. Ik raad aan om het eens met een andere magneet te proberen want het effect is wel echt ruig
Als er geen beveiligingsstickertje op zit gaan ze niet over het demagnetiseerveldquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
l'oreal star magnets magneet erbij gehouden, en meteen een dikke ster in de lak!
Ik denk dat het euvel is: als je die spullen koopt wrijft de kassajuf ze nogal enthousiast over een demagnetiseerstrip. Daarom werkte het bij veel mensen niet. Ik raad aan om het eens met een andere magneet te proberen want het effect is wel echt ruig
Niet waar, bij ons doen ze altijd alles. En da's maar goed ookquote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als er geen beveiligingsstickertje op zit gaan ze niet over het demagnetiseerveld
Oh das wel zonde, want juist die magneet van essence geeft weer andere effecten. In Zwolle trouwens nog niets te bekennen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb ik dus nog niets gemistquote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh das wel zonde, want juist die magneet van essence geeft weer andere effecten. In Zwolle trouwens nog niets te bekennen.
Met de star magnet magneet inderdaad een ster, maar de lak moet nog wel nat zijn volgens mij.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
GIEV GIEVVquote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.temptalia.com/nail-polish-storage-solution-ikea-alex
volgens bleblei moet ik de magneet eerst weer magnetiseren met een andere magneet... to be continued dusquote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh das wel zonde, want juist die magneet van essence geeft weer andere effecten. In Zwolle trouwens nog niets te bekennen.
Is dat de winkelstraatquote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb ik dus nog niets gemist.....ook niet bij het Kruidvat in de Diezestraat...die is wat ruimer bedeeld wat betreft Essence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |