This thread is worthless without pics!quote:
leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben heul niet goed in Konad en ik ben gewoon best trots om deze creatie
Delenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik keek op ONZ en nu heb ik de slappe lach.
onzquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik keek op ONZ en nu heb ik de slappe lach.
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook
als die treinnog van plan is om te.. Oh hij rijdt
Metroquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje met de metro eerst. Dan maar hopen dat ik kan zitten. Spits
Datquote:
Mwehehe ik vind het prima hoor, ik ga toch de deur niet meer uit vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
A boe... *stuurt regen naar Daph_ en ruilt het voor 'heel erg koud'*
Dekentjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mwehehe ik vind het prima hoor, ik ga toch de deur niet meer uit vandaag! *kruipt onder dekentje*
Ik ga de kleurtjes wel ff bekijken, maar geloof dat ik het ook over sla dit keer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
en ik skip de magnetics, de verhalen die ik er over heb gehoord zijn maar mwaaa...
Dat ben ikquote:
Ach ja, ik gebruik ook altijd basecoat maar mijn nagels zijn ook pisgeelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter d at mijn nagels hartstikke verkleurd zijn terwijl ik ALTIJD basecoat gebruik. ALTIJD.
Nou ik vind het kut en ik draag alleen maar dure lakjes omdat ik die kleuren altijd mooier vind. En mijn nagels zijn net lang en breken niet de hele tijd af en dan krijg ik dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, ik gebruik ook altijd basecoat maar mijn nagels zijn ook pisgeel. Lang leve cheap ass lakjes uit Portugal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |