quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens. 5 wassen weggevouwen, 2 opgehangen. En nog even vriendlief telefonisch bedankt voor het zakdoekje in de wasGa toch de boom in met je huisvrouwengedoe
Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevestquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef minilot het volgende:
!
Zo'n verpulverd zakdoekje is trouwens wel écht ellendig!
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevestGelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap
Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Minilot; ik werk in een notenfabriek
Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef minilot het volgende:
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.
Weet je, dat vraag ik me dus ook oprecht wel eens af. Heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze ziet dat eten voor mij ontspanning, een hobby, plezier is? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze een gevarieerd aanbod krijgt? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat we niet panisch over eten doen? Of heb ik gewoon geluk????quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat is niet mis voor een achtjarige!Tof!
Ik vraag me sowieso af of wel eens onderzocht is wat het verband is tussen ouders die ongeloofelijk van goed voedsel en goed koken houden en kinderen die makkelijk zijn met eten.
Ik was zelf een akelig moeilijke eter, maar mijn moeder, hoe lief ze ook is, kwam dan ook nooit verder dan smaakloze prak.
Even afgezien van de soms onontkoombare "NEENEENEE!"-fase van peuters, hoe vaak zouden lastige etertjes uberhaupt voorkomen bij papa's en/of mama's die elke dag met plezier, liefde en kennis van zaken staan te koken?
Ik wil ook proeven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef DarkElf het volgende:
goeie combi idd, zakdoekje met zulke spullen
ik heb net, toen ik de keuken aan t opruimen was, eens een klein lepeltje van die stoofperensaus genomen.... zoooo lekker zoet en stroperigik word er helemaal blij van
You're meanquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.
En het heeft gewerkt, hij heeft daarna de sokken altijd IN de wasmand gedaan.
hee fouten maken is menselijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevestGelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap
dit is leftover saus dus t magquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Niet te veel snoepen DE. Anders is het straks op voordat je gaat eten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.
Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Loodje het volgende:
You're meanAl die moeite voor een paar sokken
ik eet regelmatig IndoMie (instant noodles). giet ik water af en dan kruiden erdoorheen. heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loodje het volgende:
Je kunt echte ramen maken, je kunt ze ook bij de Chinese/Japanse supermarkten kopen
Mijn man had een moeder die echt alles voor hem deed. Nog net niet zijn kont afvegen zeg maar. We gingen samenwonen en de eerste zondag kwam ie thuis van het voetballen en gooide zijn voetbaltas in de gang. En daar bleef de tas staan. Een hele week.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
haha ja maar eet het nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?
Virtuele schop onder je kont dan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
Bleh, moet eigenlijk een quiche gaan maken voor morgen, maar ik heb er geen zin in! Te lui!
hmm als ik het ook maar leer dan als ik het huis uit benquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man had een moeder die echt alles voor hem deed. Nog net niet zijn kont afvegen zeg maar. We gingen samenwonen en de eerste zondag kwam ie thuis van het voetballen en gooide zijn voetbaltas in de gang. En daar bleef de tas staan. Een hele week.
De zondag er op vroeg ie aan me waar zijn tas was. Ik zei doodleuk: 'waar jij hem gelaten hebt schat...'
Nou, ik kan je vertellen dat zijn voetbaltas echt niet lekker rook. Blegh. Maar daarna heeft ie braaf zijn tas uitgepakt en alles zelf netjes in de wasmand gegooid.
Ligt dan natuurlijk geheel aan je partner!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm als ik het ook maar leer dan als ik het huis uit ben
I know, mijn man doet alles morgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt wel een goed opgevoede man dan, gelukkigOp wat zakdoekjes hier en daar in elf jaar en wat rondslingerende zooi waar ik wel op mopper maar eigenlijk is het geen drama, na heb ik eigenlijk weinig te klagen.
Ja hij is langzaam met dingen doen, zoals elke manVraag je aan ze of ze bijvoorbeeld de tuinslang binnen willen halen voor t gaat vriezen. Dat wordt dan gedaan , na herhaaldelijk vragen natuurlijk, na een week of 7 of hij vriest gewoon kapot
(zulke dingen weet je wel? )
Nou dan heb je hem meteen goed afgericht door die tas te laten liggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know, mijn man doet alles morgen.
Maar ik moet wel even zeggen dat mijn man wel degelijk goed opgevoed is op het sociale vlak. Maar zijn moeder verwende hem gewoon enorm!
leuke besluitquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagNet besloten dat ik om half 4 naar huis ga
Die voor vanavond staat al in de oven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
Bleh, moet eigenlijk een quiche gaan maken voor morgen, maar ik heb er geen zin in! Te lui!
Haha het had wel iets meer voeten in de aarde, maar uiteindelijk is alles goed gekomen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou dan heb je hem meteen goed afgericht door die tas te laten liggen
Ik vraag ook wel eens iets en als het me te lang duurt doe ik het zelf. Want anders ga ik me ergeren en ik heb al lang geleden aan mezelf beloofd dat ik dat niet meer laat gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt wel een goed opgevoede man dan, gelukkigOp wat zakdoekjes hier en daar in elf jaar en wat rondslingerende zooi waar ik wel op mopper maar eigenlijk is het geen drama, na heb ik eigenlijk nauwelijks te klagen.
Ja hij is langzaam met dingen doen, zoals elke manVraag je aan ze of ze bijvoorbeeld de tuinslang binnen willen halen voor t gaat vriezen. Dat wordt dan gedaan , na herhaaldelijk vragen natuurlijk, na een week of 7 of hij vriest gewoon kapot
(zulke dingen weet je wel? )
Ik ben ook al lang genoeg samen met hem om niet meer in de 'hij moet en zal doen wat ik vraag en wanneer ik wil!' valkuil te trappen die de meeste vrouwen voor zichzelf gravenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens iets en als het me te lang duurt doe ik het zelf. Want anders ga ik me ergeren en ik heb al lang geleden aan mezelf beloofd dat ik dat niet meer laat gebeuren
Nou, voor ons is dat wel een dingetje geweest in het verleden. Ik ben heel erg van het meteen afwikkelen, niets uitstellen, eerst de vervelende klussen en dan pas de rest. Mijn man is precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig zijn wij allebei uitstellers als het om vervelende klussen gaat, hoeven we daar geen strijd over te hebben
Als je er maar tegen kanquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig zijn wij allebei uitstellers als het om vervelende klussen gaat, hoeven we daar geen strijd over te hebben
lijkt mij erg vermoeiend...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je er maar tegen kan
Wij zijn allebei nogal 'netjes' dus rondslingerende zooi hebben we gelukkig nooit. Ik zou het erg lastig vinden om met iemand samen te leven die het t/o gestelde zou zijn
je lijkt in zorg opzichten erg op mijn moederquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens iets en als het me te lang duurt doe ik het zelf. Want anders ga ik me ergeren en ik heb al lang geleden aan mezelf beloofd dat ik dat niet meer laat gebeuren
amuse is al klaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
golfer staat de amuse te maken en het voorgerecht doet ie ter plekke als onze bevriende eters er zijn.
Precies. Wij zijn gewoon niet zo heel goed in het op dagbasis bijhouden van alles (op de klussen die gewoon echt moeten na uiteraard) af en toe even samen aanpakken werkt hier prima.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je er maar tegen kan
Wij zijn allebei nogal 'netjes' dus rondslingerende zooi hebben we gelukkig nooit. Ik zou het erg lastig vinden om met iemand samen te leven die het t/o gestelde zou zijn
Klopt wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
je lijkt in zorg opzichten erg op mijn moeder
als iets ergens ligt ruimt zij het op ook al vind ze dat je het zelf moet doen. dan kan ze er niet tegen dat het daar blijft liggen en weet ze dat het toch niet opgeruimd wordt dus doet ze het zelf.
ik zing wel eens "assepoesje assepoesje, dag en nacht weer assepoesje" als ze bezig is
Subway!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Tezz met het verjaardagsfeestje! je zult vast en zeker allemaal heerlijkheden hebben gemaakt
vanavond heeft het geen zin om eerst van werk naar huis en dan door naar dansschool te gaan dus ga in één keer door en in Wateringen waar dansschool staat wat eten. daar hebben ze een Subway en KFC. what to choose?
zeker weten. mn zus en zusje kunnen het ook zelf nu. en mn zusje die op kamers woont en niks luste heeft naast opruimen ook geleerd te etenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje.
Ik trok wel altijd heel snel de deur van de inderkamers achter me dicht omdat ik vond dat ze dat zelf moesten uitzoeken hoe ze hun spullen op orde wilden houden.
Wat ik wel herkenbaar vind is dat mr. Tezz zijn sporttas gewoon liet staan. Dat hebben ze bij mij ook een paar keer gedaan en als je maar 1 keer de fout maakt om het toch maar te doen (anders loopt jouw zoon er bij met vieze honkbalkleren en dat wil je ook niet eigenlijkis het weer lastig terug te draaien.
Maar ik vind het eigenlijk allemaal niet zo boeiend als ik zie hoe mijn zoon nu zorgt voor het huish. en vadert bovendienAls het moet gaat het vanzelf.
ze zitten naast elkaar en van KFC ben ik van het assortiment op de hoogte, van Subway niet (alleen 2 jaar geleden in Amerika gehad). heb je een tipbroodje?quote:
ik was een enorme rommelkont thuis... toen ik op mijzelf ging wonen ook, tot ik echt doorkreeg hoe annoying dat is. Toen begon ik wat netter te worden, deed de was sneller, de afwas , maakte meer schoon en nu ben ik eigenlijk best al een jaar of 8 een flinke neat freakquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker weten. mn zus en zusje kunnen het ook zelf nu. en mn zusje die op kamers woont en niks luste heeft naast opruimen ook geleerd te eten
lekker is dat he als er voor je word gekooktquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
als ik tussen die 2 moet kiezen? Subway.
Morgen ga ik eerst naar schone zus en daarna naar mijn zus om bij te kletsen en meteen gevoederd te worden (aangezien de mr er niet is). 2 vliegen in 1 klap
Sub chicken bacon and ranchquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ze zitten naast elkaar en van KFC ben ik van het assortiment op de hoogte, van Subway niet (alleen 2 jaar geleden in Amerika gehad). heb je een tipbroodje?
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker is dat he als er voor je word gekookt
haha zelfde als mn zusje. nu geeft ze ons kritiek over dat we wel wat meer mogen doen in het huishouden.... haha. maar als ze hier is is binnen no time de zolder waar ze slaapt een bende. volgens mij doet ze het erom. ze gooit dr koffer om en alles ligt over de vloer en blijft gewoon liggen... gelukkig kom ik nooit bovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik was een enorme rommelkont thuis... toen ik op mijzelf ging wonen ook, tot ik echt doorkreeg hoe annoying dat is. Toen begon ik wat netter te worden, deed de was sneller, de afwas , maakte meer schoon en nu ben ik eigenlijk best al een jaar of 8 een flinke neat freak
ik weet niet hoe dat zo gekomen is eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sub chicken bacon and ranch(ranchsaus, sesambroodje...zo doe ik het dan)
DE, leer mij eens neat freak te worden, het lukt nog steeds niet en ik ben toch al eventjes het huis uit(daar was ik ook al sloddervosprinses)
ik zie geen sesambroodje op de sitequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DE, leer mij eens neat freak te worden, het lukt nog steeds niet en ik ben toch al eventjes het huis uit(daar was ik ook al sloddervosprinses)
aaah leuk! ik kan niet wachten om mn nichtje in bad te doen maar dat mag ik vast nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaen dan kan ik meteen mijn neefjes in bad en bed zwiepen, das altijd gezellig
Moeten wij Ross een inspectielijst geven?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OHHH ik had laatst héélijke hotwings gehaald daar voor ik ging werken... Ben er echt vreselijk van aan de schijt gegaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Tezz met het verjaardagsfeestje! je zult vast en zeker allemaal heerlijkheden hebben gemaakt
vanavond heeft het geen zin om eerst van werk naar huis en dan door naar dansschool te gaan dus ga in één keer door en in Wateringen waar dansschool staat wat eten. daar hebben ze een Subway en KFC. what to choose?
1 wasje beddengoed en 4 wasjes kleding. Kaas draagt iedere dag als ie gaat fietsen een fietsbroek en 2 shirtjes die sowieso in de was moeten, ik heb elke dag shirtjes, sokken en underhosen. En door de wasmand en waslijn als opslag te gebruiken (bloos) raakt de kast niet overvolquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein ik vraag me af hoe het kan dat er 5 wassen liggenIk heb niet eens zoveel kleren
hmm dan waren ze misschien niet goed of kun je er niet tegen want ben er gelukkig nog nooit van aan de schijt gegaan (en vind ze ook heerlijk)quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHH ik had laatst héélijke hotwings gehaald daar voor ik ging werken... Ben er echt vreselijk van aan de schijt gegaan
Wel handig als je wat kilo's wil afvallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHH ik had laatst héélijke hotwings gehaald daar voor ik ging werken... Ben er echt vreselijk van aan de schijt gegaan
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel handig als je wat kilo's wil afvallen
* Den_Haag binnenkort toch maar even naar de KFC gaat
Ze waren primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm dan waren ze misschien niet goed of kun je er niet tegen want ben er gelukkig nog nooit van aan de schijt gegaan (en vind ze ook heerlijk)
dat is wel jammer als je ze heel lekker vind.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze waren primaCollega's hadden nergens last van. Ik kan gewoon niet tegen dat hele vette helaas
Wat CF zegt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik ga vrijdag weer koken (na mn stomme excel cursus) en ik zal eraan moeten geloven een dl witte wijn erin te gooien. hopelijk overheerst het niet anders ben ik de komende jaren weer genezen!
Zeik niet. Gewoon doordrinkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik ga vrijdag weer koken (na mn stomme excel cursus) en ik zal eraan moeten geloven een dl witte wijn erin te gooien. hopelijk overheerst het niet anders ben ik de komende jaren weer genezen!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Generatie P, Isa, DE... Kennen jullie dit liedje?
http://www.songteksten.ov(...)/leidse-beertje.html
Nope. Maar ik ben dan ook nooit echt een fan geweest van NL-talige muziekquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
dikkertje dapquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nog nooit sushi gegeten... ga je ergens in de buurt? Want dan wil ik wel een verslag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
@Golfer / Bluezz: veel plezier en eet smakelijk vanavond.
Ik ga met vrienden naar een, jawel, sushi-restaurant. Eens kijken of we de rijst-dingen weer kunnen vermijden
Generatie CF kent dat ook nog welquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Zal ook wel genoeg vlees en groente zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
@Golfer / Bluezz: veel plezier en eet smakelijk vanavond.
Ik ga met vrienden naar een, jawel, sushi-restaurant. Eens kijken of we de rijst-dingen weer kunnen vermijden
Ja, ik wel! Maar kaas kende beertje pippeloentje niet, en dat vond ik vreemd. VOF de kunst vind ik nu echt verschrikkelijk tenenkrommend als ik het terug luister...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Generatie CF kent dat ook nog welKen jij Dikkertje Dap dan niet?
Wel een beetje, jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik wel! Maar kaas kende beertje pippeloentje niet, en dat vond ik vreemd. VOF de kunst vind ik nu echt verschrikkelijk tenenkrommend als ik het terug luister...
Ik ken het ook hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik wel! Maar kaas kende beertje pippeloentje niet, en dat vond ik vreemd. VOF de kunst vind ik nu echt verschrikkelijk tenenkrommend als ik het terug luister...
Twee maar? Ik zou het liefst a la Mathilda van Roald Dahl met een bolderkar naar de bieb gaan. Lezen hoezeequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken het ook hoorEn veel Nederlandstalige muziek is tenenkrommend
Ben overigens lid geworden van de bibliotheekThuis gekomen met een (joh) kookboek en een boek van Stephen King dat ik nog niet kende.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ben overigens lid geworden van de bibliotheek![]()
Zo ben ik hèquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef LieLie het volgende:
Brr, koud!
Maar ik hoef minder in de kou te staan omdat Tav voorstelde dat Sun me een etappe verder kon afzettenDank!
Altijd goede ideeën, zo lang ik ze zelf niet hoef uit te voeren. Ik heb het goede beroep gekozenquote:
Afgelopen 2 weken nog geen trein gehad die op tijd was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel last kan zo'n enorm zware trein zoveel van blaadjes!
Het is sinds vorige week ineens behelpen inderdaad, je voelt het slippen ook echt. Kwam meestal wel op tijd aan waar ik zijn moest, maar alles met minimaal 5 minuten vertraging. Gelukkig is het meestal maar een korte periode (als de winter niet te streng wordt).quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Afgelopen 2 weken nog geen trein gehad die op tijd was.
Brrr ja met de autoquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Brrr, ik vind dat geglibber altijd maar eng
Vanavond een licht maaltje: gestoomde spinazie/zwartebonen/sinaasappelwontons met chilisaus. En in afwachting van zo'n verantwoord maaltje zit ik me nu enorm te bezondigen aan kruidnootjes
Best lullig als de remmen blokkeren door bladeren en de trein door glijdt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel last kan zo'n enorm zware trein hebben van blaadjes!
Nou ja, ik wil er 1x per week standaard naar toe gaan, dus dan leek 2 me wel genoeg voor nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Twee maar? Ik zou het liefst a la Mathilda van Roald Dahl met een bolderkar naar de bieb gaan. Lezen hoezee
Ja wat een verhaal hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik wil er 1x per week standaard naar toe gaan, dus dan leek 2 me wel genoeg voor nu
En ik moet dat laatste boek van jou nog uitlezen (bijna uit), die met dat meisje met Downsyndroom.
Ik kende het op t eerste gezicht niet, toen ik luisterde ging er ergens heel vaag een belletje rinkelen maar echt kennen? nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja koud heh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
net anderhalf uur erover gedaan om van Zaventem naar huis te komen, pffff wat een rotweer! Normaal doe ik t in een half uurtje.
't Is al de hele dag zeikweer, en raad eens wie er vandaag metingen op locatie moest doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
net anderhalf uur erover gedaan om van Zaventem naar huis te komen, pffff wat een rotweer! Normaal doe ik t in een half uurtje.
ja het giet enorm, tis een en al filerijden vanaf Zaventem hierheen met allemaal van die lullige ongelukjes her en der (behalve die mercedes die met zijn neus in de muur in de tunnel bij Antwerpen geparkeerd stond... dat was iets serieuzerquote:
Ik weet t! Ik weet t!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is al de hele dag zeikweer, en raad eens wie er vandaag metingen op locatie moest doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ik ben misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En helemaal zelf veroorzaakt. Daarbij vind ik het niet echt integer en dat beeld had ik nou juist wel van jequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Sarabi het volgende:
hmm FD klinkt als teveel problemen als je het mij vraagt
X is van iemand anders? (van iemand zijn...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef flying-dutchman het volgende:
ik voel me dan ook een stomme klootzak, maar als ik X vast heb voel ik me echt mega gelukkig
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
Mag ik even kwijt dat ik een heel erg lief vriendinnetje heb? Ik ben namelijk binnenkort jarig, maar mevrouw kon niet wachten en heeft me van 't weekend al een heuse Le Creuset pan cadeau gedaan.
Wat fijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
Mag ik even kwijt dat ik een heel erg lief vriendinnetje heb? Ik ben namelijk binnenkort jarig, maar mevrouw kon niet wachten en heeft me van 't weekend al een heuse Le Creuset pan cadeau gedaan.
oh tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Vork het volgende:
Het is zo'n gietijzeren braadpan die je levenlang mee gaat. Een rode in dit geval.Ik ben 'm nu aan het proberen. Iets met groente en een ragout enzo.
.
Nou ja, da's ook wel weer hard - het kan gebeuren, natuurlijk. Maar aanmodderen heeft dan geen zin, als jullie allebei hoteldebotel zijn, dan gewoon snel de rest afkappen en daarvoor gaan. Maar niet aankloten met A dan, dat is echt nasty.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
X is van iemand anders? (van iemand zijn...)
eniewee...
als dat zo is, dan is ze blijkbaar niet zo principieel met normen en waarden (en jij dus blijkbaar stiekum ook niet) dus ja dan worden jullie vast gelukkig!
he men kijk eens naar de smilies, ik plaag maar watquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, da's ook wel weer hard - het kan gebeuren, natuurlijk. Maar aanmodderen heeft dan geen zin, als jullie allebei hoteldebotel zijn, dan gewoon snel de rest afkappen en daarvoor gaan. Maar niet aankloten met A dan, dat is echt nasty.
Had ik ook niet helemaal van FD verwachtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En helemaal zelf veroorzaakt. Daarbij vind ik het niet echt integer en dat beeld had ik nou juist wel van jeVerliefd zeker?
Schijnt je oordelingsvermogen aan te tasten (aantoonbaar met hersenscans
)
heb ik vanavond gebeld.. was een erg kort gesprek omdat ze weg moest... en ik heb al verteld dat ik toch niet verder wil gaan, wat jullie al veel eerder zeiden vanwege de stilte... want klinkt maybe gek maar met X heb ik gewoon eigenlijk me hele ziel gedeeld en ze is niet gillend weggerend wat ik wel verwacht had... en andersomquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, da's ook wel weer hard - het kan gebeuren, natuurlijk. Maar aanmodderen heeft dan geen zin, als jullie allebei hoteldebotel zijn, dan gewoon snel de rest afkappen en daarvoor gaan. Maar niet aankloten met A dan, dat is echt nasty.
Dat is schattigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
Gemeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:
he men kijk eens naar de smilies, ik plaag maar wat
realiseer ik me wel en weet het ook maar toch wil ik dat risico lopen dan maar zeg maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had ik ook niet helemaal van FD verwacht
Maarja verliefdheid inderdaad, maar don't do it
Als ze bij hem vreemdgaat grote kans dat ze het bij jou ook gaat doen
owh sorryquote:
ja de rode zijn tofquote:Vork, de rode zijn het leukst, die zien er zo lekker landelijk uitGraag zo een foto vann pan met inhoud
okequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
realiseer ik me wel en weet het ook maar toch wil ik dat risico lopen dan maar zeg maar.
Die komt nog, ik heb het er net uitgeschept, want ik ga zeg maar zo'n beetje nu eten. Maar ik zal nog wel een keer wat fotogenieks makenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, de rode zijn het leukst, die zien er zo lekker landelijk uitGraag zo een foto vann pan met inhoud
Dat hoeft dan ook weer niet per se hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Had ik ook niet helemaal van FD verwacht
Maarja verliefdheid inderdaad, maar don't do it
Als ze bij hem vreemdgaat grote kans dat ze het bij jou ook gaat doen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die komt nog, ik heb het er net uitgeschept, want ik ga zeg maar zo'n beetje nu eten. Maar ik zal nog wel een keer wat fotogenieks maken.
Twee toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Rode creuset pannen
![]()
Heb er zelf ook 1
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohja.. 2 rode.. oh en nog een witte![]()
Niet per se maar je weet wel dat diegene dus niet zo moeilijk is daar inquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook weer niet per se hoor
Zo eens even mijn wontons stomen, yum
die van mij zijn lekker heul grootquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 4![]()
minipannetjes, dat dan weer wel..
Ofwel dat, of het is echt zo'n sterke aantrekkingskracht dat het meant to be is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Niet per se maar je weet wel dat diegene dus niet zo moeilijk is daar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ofwel dat, of het is echt zo'n sterke aantrekkingskracht dat het meant to be is.Dat kan ook zeker maar het is vast de pessimist in mij die gelooft dat het 9 van de 10 keer niet zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumjumjumjumquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan vanavond borrelen met de kaasjes en dip en nootjes die ik met Sun heb gekocht
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jumjumjumjum![]()
Ik ga naar Hengelo: Zappa plays Zappa
Wat zijn jullie toch echt allemaal geweldig met eten.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
zo even mijn eten in de oven gegooid.
portobello's, steeltje eraf, onderkant ingesneden lichtjes, knoflook erin gewreven, p&z, drupje Singleton whisky erover , basilicumpesto erover, op wat bladerdeeg gelegd (randjes om de paddestoel gevouwen) en hoppa de oven in. Zo simpel!
chopsticksquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nice, DEWij hebben reuze gezellige matchende chopsticks met leggertjes om de wontons mee te eten
receptje van mij? oh wacht ik weet denk ik al wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag ook een hele lekkere salade gegeten bij Sun!
Receptje van DE geloof ik?
Met tomaatjes, paprika, komkommer, avocado, zalm, nog wat dingen?
En ik had een ratatouillequiche met courgette, paprika, ui en mengsel van ei, crème fraîche en tomatenpuree.
Ja, dat zei Sun dacht ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
receptje van mij? oh wacht ik weet denk ik al wat je bedoelt..
en quiche
Juist wel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
op de foto ziet het er niet bijzonder uit (
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef minilot het volgende:
Zit je zo je best te doen op tonkatsu, zegt vriendlief 'Heeeeee, schnitzel!'!
Hoe was je beoordeling?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Hooi! Ik kan eindelijk even uitrusten![]()
Ik heb niet echt terug gelezen, wel van DE en die wil ik nog even heel veel sterkte wensen
oh tof!! ik ben erg benieuwd hoe je het vindt en vooral wat je gaat maken allemaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Whiii, ik heb me opgegeven voor de middenoosterse kooklessen, samen met Meneer. Joy
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Steer
Weet je al welk gebak je mee gaat nemen?
nee ben hier niet echt geweest de afgelopen 2 dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe was je beoordeling?
Of heb ik dat gemist?
Mooi zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
nee ben hier niet echt geweest de afgelopen 2 dagenging wel goed eigenlijk!
l volgende week hoor ik ook hoe de docenten het vonden.. Best spannend
er werden wel wat lastige vragen gesteld, maar het ging relaxter dan ik in eerste instantie dacht.
Haha, die combi had ik nooit bedacht, maar smaakt vast primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Gebakschelp + blanke vla + Vlaaifruit bosvruchten + toefje slagroom + verse aardbei erbovenop.
wanneer komtie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef LieLie het volgende:
Ikwilm'nnieuwetelefoonikwilm'nnieuwetelefoon
Ik haal m op denk ik (hopen dat ze hem hebben, was elke keer nog zo bij mijquote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh tof!! ik ben erg benieuwd hoe je het vindt en vooral wat je gaat maken allemaal
weer kan smsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Al die hippe telefoonsIk heb er nog steeds eentje die alleen maar kan bellen en SMS'en
![]()
wees maar blijquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Al die hippe telefoonsIk heb er nog steeds eentje die alleen maar kan bellen en SMS'en
![]()
Wat is er mis met zelf mixen? Ik snap die premixen nooit zo, volgens mij is dat alleen maar een smoes om minder alcohol erin te doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
Nu alle vier de mixdrankjes geprobeerd van the insiders. Eigenlijk is het allemaal troep.
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
@DE: ja
[..]
Wat is er mis met zelf mixen? Ik snap die premixen nooit zo, volgens mij is dat alleen maar een smoes om minder alcohol erin te doen
Elke week iemand anders de sjaak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook wel
Steer, wie ga je verblijden met dat gebak?
Insiders? Ik heb dat een keer gedaan, maar het voelde alsof ik mijn ziel verkocht voor een fles Baileysquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef borisz het volgende:
Helemaal niets. Maar goed ik ben af en toe een echte Nederlander die wel gratis troep wilt
.
Zit maar 6,4% alcohol in ja. Kunnen ze die troep tenminste in de supermarkten verkopen. A 1,5euro per blikje. Nou voor dat bedrag heb je ook een goed biertje.
Insiders jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Insiders? Ik heb dat een keer gedaan, maar het voelde alsof ik mijn ziel verkocht voor een fles BaileysAnyway, doe mij maar een lekkere dubbele G&T ofzo
Steer, dan ben je al snel aan de beurtLeuk!
Geruild met een co assistentquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer, dan ben je al snel aan de beurtLeuk!
In Delftquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gegeten... ga je ergens in de buurt? Want dan wil ik wel een verslag.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Zo, Bezoek is weer vertrokken.
Eten was weer geslaagd alleen waren we vergeten dat de door B. gebakken cake met chocolade-hazelnoten niet door onze vriendin gegeten kon worden vanwege een notenallergie.
Extra veel citroensorbet-ijs met wat extra limoncello maar bij haar naar binnen geschoven.
Uitbuiken nu.
Huh? Moet ik ook 's proberen danquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
In DelftIn de binnenstad zit tegenwoordig zo'n all you can eat-ding
Schuin tegenover vd Leeuw Optiek.
Gaan we een keer meeten daarquote:
Bedoel je dat gifgroene spul? Ik ben 'r niet zo weg van, beetje kunstmatig. Maar het idee van kaas met pesto is welquote:
ja, groen ja, maar de smaak is zeker niet kunstmatig hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedoel je dat gifgroene spul? Ik ben 'r niet zo weg van, beetje kunstmatig. Maar het idee van kaas met pesto is wel
sowieso veeeeel noodles voor avondeten nemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef minilot het volgende:
Te weinig noedels op bij avondeten. Nu glas melk en boterham met schapenkaas en tomaat uit de oven voor het slapengaan...
geslaagd avondje dus! en nog een stuk cake overquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Zo, Bezoek is weer vertrokken.
Eten was weer geslaagd alleen waren we vergeten dat de door B. gebakken cake met chocolade-hazelnoten niet door onze vriendin gegeten kon worden vanwege een notenallergie.
Extra veel citroensorbet-ijs met wat extra limoncello maar bij haar naar binnen geschoven.
Uitbuiken nu.
Ik vond van welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef LieLie het volgende:
ja, groen ja, maar de smaak is zeker niet kunstmatig hoor!
KFC, het is dinsdag!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geslaagd avondje dus! en nog een stuk cake over
nou, het was misschien niet precies dezelfdequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond van welDe kleur is sowieso nep, natuurlijk. Maar dat geeft niet.
Zal ik morgenochtend weer 's naar yoga gaan? Hmm.
ja gedaan! 2 porties hotwings voor ¤ 4,70quote:
Te laat, Steerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen die hun vriend gaan verlaten
moet nu echt ff teruglezen
't Is maar goed dat je zoveel sport, jijquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja gedaan! 2 porties hotwings voor ¤ 4,70(= 12 hotwings) echt heerlijk
Ik was ook al op zoek maar volgens mij heeft FD dat weggehaald.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
Wat hebben we gemist rondom FD en mevrouw A. ?
Is dat nog ergens terug te lezen?
Picsquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een jurkje! Met riem
![]()
Hoe hip is dat
![]()
![]()
hihi ja ik heb zo hard getraind vnv dat ze alweer verteerd zijn. behoorlijk wat spieren gebruikt tijdens het dansenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je zoveel sport, jij
ah ok ik las het tijdens het kip eten maar kon toen niet reageren vanaf mn leentoestel dus ik heb het onthouden om alsnog te reageren nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was ook al op zoek maar volgens mij heeft FD dat weggehaald.
En jij laat je tegenhouden door ons?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh hou me tegen als ik morgen naar de Mac wil gaan alsjeblieft
bedenk me net dat ik vanmiddag als lunch 2 hamkip loempia's had en vnv 2 porties hotwings met B&J als toetje
morgen bruin brood
Geez. Ik maar denken dat ik erg was met mijn handjes kruidnotenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
bedenk me net dat ik vanmiddag als lunch 2 hamkip loempia's had en vnv 2 porties hotwings met B&J als toetje
morgen bruin brood
makkelijke oplossing.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen bruin brood
jawel jullie kunnen dreigend overkomen en dat is goed haha. zeg maar dat ik snel oud wordt ofzoiets als ik Mac eet morgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij laat je tegenhouden door ons?Jij zit in Alphen. Wij niet
begin met sultana en thee. om 11u een klein zakje koekjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geez. Ik maar denken dat ik erg was met mijn handjes kruidnoten
Wat eet jij eigenlijk als ontbijt?
dat kan ik echt niet, zonder geld ergens naartoequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef z80 het volgende:
[..]
makkelijke oplossing.
neem GEEN geld mee als je gaat werken.
Incrediblequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
begin met sultana en thee. om 11u een klein zakje koekjes
Ja en neequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh P. was de sushi lekker? nog van de rijstdingen afgebleven?
Jij wordt geen 26 als je Mac eet morgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel jullie kunnen dreigend overkomen en dat is goed haha. zeg maar dat ik snel oud wordt ofzoiets als ik Mac eet morgen
klinkt heerlijk! alleen de noodles 'mocht' je dan niet toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja en neeIk heb drie sushi's met zalm op
En eendeborst, kipschnitzel, calamari, champignons, courgettes, noodles, sashimi en meer
Geen toetje btw
We wilden eerst naar de bios daarna maar we zijn lekker bij mij thuis op de bank beland met thee en likeur (ik whisky
)
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wordt geen 26 als je Mac eet morgen
Is moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
X is van iemand anders? (van iemand zijn...)
eniewee...
als dat zo is, dan is ze blijkbaar niet zo principieel met normen en waarden (en jij dus blijkbaar stiekum ook niet) dus ja dan worden jullie vast gelukkig!
Noodles is vergelijkbaar met pasta. Qua slechtheid gaat het (van goed naar slecht): aardappelen, pasta, rijst. Rijst is killing zeg maar! Noodles magquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt heerlijk! alleen de noodles 'mocht' je dan niet toch?
Ziet er goed uit, Steerquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, over uitsloven gesprokenMorgen komt hooters eten, en het werd dus tijd om mijn Russische cuisine skills die ik met mijn ex had opgedaan weer af te stoffen. Ik ga Borsch maken en Olivier's Salad ( ), een Russische salade die voor het eerst in Restaurant Hermitage geserveerd werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werk ze Isaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op mijn werkNiet veel te melden eigenlijk.
Je moet van die Port afblijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Noord-Koreaanse port en foto's kijken. Pfff. Hoe kwamen we er ook alweer bij om daarheen te gaan?
Ik heb helemaal geen zinquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zinOok geen leuke collega.
Das kutquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helemaal geen zinOok geen leuke collega.
Slaap lekker, DEquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef DarkElf het volgende:
lekker steer.
ik ga eens mijn filmpje afkijken en dan slapen.
Echt doen, geweldigquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef borisz het volgende:
Twente. Zwolle was zo dichtbij.
Morgen terugkijken.
Grappig, ik zou het indelen als aardappelen, rijst, pasta. Tenzij het over darm-vriendelijk gaat, dan komt rijst eerst.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Noodles is vergelijkbaar met pasta. Qua slechtheid gaat het (van goed naar slecht): aardappelen, pasta, rijst. Rijst is killing zeg maar! Noodles magAardappelen heeft de voorkeur
Ja, want je had mij ff op je msnquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Whisky op het bureau. Peter Gabriel op de achtergrond. Gezellige avond gehad. Het leven is best wel ff mooi nu
Nog maar heel weinig, ik moet maar weer uitkijken naar wat anders. He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Das kutEn heel bepalend voor je werkplezier.
Werk je nog wel op de opname?
Ik ga met CF mee qua volgorde: aardappelen, rijst, pasta.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig, ik zou het indelen als aardappelen, rijst, pasta. Tenzij het over darm-vriendelijk gaat, dan komt rijst eerst.
Je kunt trouwens voor eigen kooksels eens kijken naar sobanoedels (boekweit). Meer eiwit, meer vezels, en ik vind ze veel smakelijker dan gewone witte noedels.
De receptie van het ziekenhuis/spoed eisende hulp. Dat doe ik alleen 's nachts. Overdag werk ik op de planning waar je dus eh...plantquote:
Ja. Ik ook. Dietiste meldde dit. En als je qua kcals gaat kijken dan geld ook deze volgorde een beetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grappig, ik zou het indelen als aardappelen, rijst, pasta. Tenzij het over darm-vriendelijk gaat, dan komt rijst eerst.
Hmmmmquote:Je kunt trouwens voor eigen kooksels eens kijken naar sobanoedels (boekweit). Meer eiwit, meer vezels, en ik vind ze veel smakelijker dan gewone witte noedels.
Een nieuwe slaapkamer!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga met CF mee qua volgorde: aardappelen, rijst, pasta.
En Tezz, klintk als een geslaagde verjaardagIK heb het niet meegekregen, maar wat heeft ze van jullie gekregen?
Dat werkte ook mee jaquote:
ik zou dat ook willen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.
Balen johquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog maar heel weinig, ik moet maar weer uitkijken naar wat anders. He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.
Nu gooi ik misschien de knuppel in het hoenderhok, maar heeft niet ieder mens de energie nodig van een goed bord eten 's avonds? Zeker als je gewoon een actief leven hebt? Dan maakt het toch geen ene donder uit of er in aardappelen net iets meer koolhydraten zitten als in pasta?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt trouwens voor eigen kooksels eens kijken naar sobanoedels (boekweit). Meer eiwit, meer vezels, en ik vind ze veel smakelijker dan gewone witte noedels.
Ik kijk niet zozeer naar de koolhydraten maar meer naar de kcals die het oplevert en de voorschriftenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nu gooi ik misschien de knuppel in het hoenderhok, maar heeft niet ieder mens de energie nodig van een goed bord eten 's avonds? Zeker als je gewoon een actief leven hebt? Dan maakt het toch geen ene donder uit of er in aardappelen net iets meer koolhydraten zitten als in pasta?
Gewoon met mate eten, maar wel lekker pakken voor de energie die het je geeft............... Of ben ik nu heel oppervlakkig aan het redeneren?
Nee. We slapen allemaalquote:
Ja, huisje net schoongemaakt dus nog even een glaasje wijn en emo-muziek op de achtergond. Even afkicken van een drukke avond en dan naar bedje!quote:
Echt, ik ben de laatste tijd erg bewust met voeding bezig omdat ik graag nog wat extra kilo's wil afvallen (dat leuke zwarte jurkje staat mequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kijk niet zozeer naar de koolhydraten maar meer naar de kcals die het oplevert en de voorschriftenvan de gezonde voeding en zo. Daar is het 150 gr. aardappelen gekookt, 125 gr. gekookte pasta of 65 gr. gekookte rijst. Ik kan je vast vertellen: 65 gr. gekookte rijst is niet veel en zeker niet vullend
Dus ik eet nog maar weinig rijst terwijl dat vroeger mijn favo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |