abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:15:22 #1
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88514941
En het strijkwerk natuurlijk :)
Be dance |Be real| Be You
pi_88515036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mens. 5 wassen weggevouwen, 2 opgehangen. En nog even vriendlief telefonisch bedankt voor het zakdoekje in de was }:| Ga toch de boom in met je huisvrouwengedoe }:|
:D!

Zo'n verpulverd zakdoekje is trouwens wel écht ellendig!
Let me see you stripped down to the bone
pi_88515115
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef minilot het volgende:
:D!

Zo'n verpulverd zakdoekje is trouwens wel écht ellendig!
Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevest }:| Gelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap :P
pi_88515234
goeie combi idd, zakdoekje met zulke spullen :D

ik heb net, toen ik de keuken aan t opruimen was, eens een klein lepeltje van die stoofperensaus genomen.... zoooo lekker zoet en stroperig :9 ik word er helemaal blij van :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88515301
Niet te veel snoepen DE. Anders is het straks op voordat je gaat eten :D
pi_88515440
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevest }:| Gelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap :P
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.
pi_88515497
zo jammer dat de echte ramen niet hier wordt verkocht.. dan was ik vaste klant (en had ik de McDonalds weggegooid) :P

Minilot; ik werk in een notenfabriek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:29:03 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515532
Je kunt echte ramen maken, je kunt ze ook bij de Chinese/Japanse supermarkten kopen :)
pi_88515547
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Minilot; ik werk in een notenfabriek
Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?
pi_88515552
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef minilot het volgende:
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.
Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.

En het heeft gewerkt, hij heeft daarna de sokken altijd IN de wasmand gedaan.
pi_88515587
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat is niet mis voor een achtjarige! :D Tof!

Ik vraag me sowieso af of wel eens onderzocht is wat het verband is tussen ouders die ongeloofelijk van goed voedsel en goed koken houden en kinderen die makkelijk zijn met eten.
Ik was zelf een akelig moeilijke eter, maar mijn moeder, hoe lief ze ook is, kwam dan ook nooit verder dan smaakloze prak.
Even afgezien van de soms onontkoombare "NEENEENEE!"-fase van peuters, hoe vaak zouden lastige etertjes uberhaupt voorkomen bij papa's en/of mama's die elke dag met plezier, liefde en kennis van zaken staan te koken?
Weet je, dat vraag ik me dus ook oprecht wel eens af. Heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze ziet dat eten voor mij ontspanning, een hobby, plezier is? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze een gevarieerd aanbod krijgt? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat we niet panisch over eten doen? Of heb ik gewoon geluk????
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88515608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef DarkElf het volgende:
goeie combi idd, zakdoekje met zulke spullen :D

ik heb net, toen ik de keuken aan t opruimen was, eens een klein lepeltje van die stoofperensaus genomen.... zoooo lekker zoet en stroperig :9 ik word er helemaal blij van :')
Ik wil ook proeven! :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:30:41 #13
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515610
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.

You're mean }) Al die moeite voor een paar sokken :)
pi_88515611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

hee fouten maken is menselijk :P ;)
pi_88515615
Lein _O-
pi_88515626
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Niet te veel snoepen DE. Anders is het straks op voordat je gaat eten :D
dit is leftover saus dus t mag :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88515652
quote:

[..]

:D :D :D _O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:31:52 #18
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515666
Ik ga nu lekker boodschappen doen voor vanavond dus:) Hasta luego
pi_88515682
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Loodje het volgende:
You're mean }) Al die moeite voor een paar sokken :)
Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.
pi_88515766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loodje het volgende:
Je kunt echte ramen maken, je kunt ze ook bij de Chinese/Japanse supermarkten kopen :)
ik eet regelmatig IndoMie (instant noodles). giet ik water af en dan kruiden erdoorheen. heerlijk O+
pi_88515780
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.
Mijn man had een moeder die echt alles voor hem deed. Nog net niet zijn kont afvegen zeg maar. We gingen samenwonen en de eerste zondag kwam ie thuis van het voetballen en gooide zijn voetbaltas in de gang. En daar bleef de tas staan. Een hele week.
De zondag er op vroeg ie aan me waar zijn tas was. Ik zei doodleuk: 'waar jij hem gelaten hebt schat...'

Nou, ik kan je vertellen dat zijn voetbaltas echt niet lekker rook. Blegh. Maar daarna heeft ie braaf zijn tas uitgepakt en alles zelf netjes in de wasmand gegooid.
pi_88515850
quote:

[..]

Wat gaaf! :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 14:38:24 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88515966
Lein :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_88516034
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?
haha ja maar eet het nooit eigenlijk.

gekke Lein :D (wel effectief)
pi_88516124
Bleh, moet eigenlijk een quiche gaan maken voor morgen, maar ik heb er geen zin in! Te lui!
pi_88516425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
Bleh, moet eigenlijk een quiche gaan maken voor morgen, maar ik heb er geen zin in! Te lui!
Virtuele schop onder je kont dan!
pi_88516458
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mijn man had een moeder die echt alles voor hem deed. Nog net niet zijn kont afvegen zeg maar. We gingen samenwonen en de eerste zondag kwam ie thuis van het voetballen en gooide zijn voetbaltas in de gang. En daar bleef de tas staan. Een hele week.
De zondag er op vroeg ie aan me waar zijn tas was. Ik zei doodleuk: 'waar jij hem gelaten hebt schat...'

Nou, ik kan je vertellen dat zijn voetbaltas echt niet lekker rook. Blegh. Maar daarna heeft ie braaf zijn tas uitgepakt en alles zelf netjes in de wasmand gegooid.
hmm als ik het ook maar leer dan als ik het huis uit ben :P
pi_88516496
Goeiemiddag *O* Net besloten dat ik om half 4 naar huis ga *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88516595
ik heb echt wel een goed opgevoede man dan, gelukkig :D Op wat zakdoekjes hier en daar in elf jaar en wat rondslingerende zooi waar ik wel op mopper maar eigenlijk is het geen drama, na heb ik eigenlijk nauwelijks te klagen.

Ja hij is langzaam met dingen doen, zoals elke man :') Vraag je aan ze of ze bijvoorbeeld de tuinslang binnen willen halen voor t gaat vriezen. Dat wordt dan gedaan , na herhaaldelijk vragen natuurlijk, na een week of 7 of hij vriest gewoon kapot :P (zulke dingen weet je wel? )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88516623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm als ik het ook maar leer dan als ik het huis uit ben :P
Ligt dan natuurlijk geheel aan je partner! O-)
pi_88516667
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt wel een goed opgevoede man dan, gelukkig :D Op wat zakdoekjes hier en daar in elf jaar en wat rondslingerende zooi waar ik wel op mopper maar eigenlijk is het geen drama, na heb ik eigenlijk weinig te klagen.

Ja hij is langzaam met dingen doen, zoals elke man :') Vraag je aan ze of ze bijvoorbeeld de tuinslang binnen willen halen voor t gaat vriezen. Dat wordt dan gedaan , na herhaaldelijk vragen natuurlijk, na een week of 7 of hij vriest gewoon kapot :P (zulke dingen weet je wel? )
I know, mijn man doet alles morgen.

Maar ik moet wel even zeggen dat mijn man wel degelijk goed opgevoed is op het sociale vlak. Maar zijn moeder verwende hem gewoon enorm!
pi_88516713
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

I know, mijn man doet alles morgen.

Maar ik moet wel even zeggen dat mijn man wel degelijk goed opgevoed is op het sociale vlak. Maar zijn moeder verwende hem gewoon enorm!
Nou dan heb je hem meteen goed afgericht door die tas te laten liggen :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88516727
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag *O* Net besloten dat ik om half 4 naar huis ga *O*
leuke besluit :D
pi_88516728
:O Okee. Over maximaal vijf minuten sta ik op en ga ik boodschappen doen en even de afwas, en dan een quiche!
pi_88516746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
Die voor vanavond staat al in de oven!
Nagerecht en hoofdgerecht zijn dus eigenlijk klaar.
golfer staat de amuse te maken en het voorgerecht doet ie ter plekke als onze bevriende eters er zijn.

@ Lein ik vraag me af hoe het kan dat er 5 wassen liggen :D Ik heb niet eens zoveel kleren _O-
pi_88516763
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou dan heb je hem meteen goed afgericht door die tas te laten liggen :D
Haha het had wel iets meer voeten in de aarde, maar uiteindelijk is alles goed gekomen! :D
pi_88516794
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt wel een goed opgevoede man dan, gelukkig :D Op wat zakdoekjes hier en daar in elf jaar en wat rondslingerende zooi waar ik wel op mopper maar eigenlijk is het geen drama, na heb ik eigenlijk nauwelijks te klagen.

Ik vraag ook wel eens iets en als het me te lang duurt doe ik het zelf. Want anders ga ik me ergeren en ik heb al lang geleden aan mezelf beloofd dat ik dat niet meer laat gebeuren ;)
pi_88516843
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vraag ook wel eens iets en als het me te lang duurt doe ik het zelf. Want anders ga ik me ergeren en ik heb al lang geleden aan mezelf beloofd dat ik dat niet meer laat gebeuren ;)
Ik ben ook al lang genoeg samen met hem om niet meer in de 'hij moet en zal doen wat ik vraag en wanneer ik wil!' valkuil te trappen die de meeste vrouwen voor zichzelf graven :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:02:38 #39
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88516922
Gelukkig zijn wij allebei uitstellers als het om vervelende klussen gaat, hoeven we daar geen strijd over te hebben :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88516959
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig zijn wij allebei uitstellers als het om vervelende klussen gaat, hoeven we daar geen strijd over te hebben :P
Nou, voor ons is dat wel een dingetje geweest in het verleden. Ik ben heel erg van het meteen afwikkelen, niets uitstellen, eerst de vervelende klussen en dan pas de rest. Mijn man is precies het tegenovergestelde.
Maar dat is helemaal goedgekomen! O+
pi_88516972
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dit is leftover saus dus t mag :9
:9
pi_88517005
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef TAV74 het volgende:
Als je er maar tegen kan ;)
Wij zijn allebei nogal 'netjes' dus rondslingerende zooi hebben we gelukkig nooit. Ik zou het erg lastig vinden om met iemand samen te leven die het t/o gestelde zou zijn ;)
pi_88517013
Goed. Ik ga de koffie en thee aanslingeren. Kind komt zo uit school dus het feest kan beginnen hihi!
Tot later allemaal! :W
pi_88517028
Have Fun Tezz :W
pi_88517036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wij zijn allebei nogal 'netjes' dus rondslingerende zooi hebben we gelukkig nooit. Ik zou het erg lastig vinden om met iemand samen te leven die het t/o gestelde zou zijn ;)
lijkt mij erg vermoeiend...

en have fun Tezz!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88517044
Have fun Tezz :W

Ik heb zo'n beetje alles gedaan wat ik wilde doen, inclusief in de tuin vernikkelen om de laatste bolletjes te planten. Ben trots op mezelf. Helaas zo wel nog boodschappen doen buiten :(
pi_88517070
Oh Elf : je bent zoek :o
Er hangt een poster van je bij de Deka, je hebt ook slechte heupjes en ze zijn bang dat je in een schuur o.i.d zit ;(
pi_88517196
:o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88517202
Tezz, nog feli met Bente en have fun vanmiddag *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88517506
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

je lijkt in zorg opzichten erg op mijn moeder :Y
als iets ergens ligt ruimt zij het op ook al vind ze dat je het zelf moet doen. dan kan ze er niet tegen dat het daar blijft liggen en weet ze dat het toch niet opgeruimd wordt dus doet ze het zelf.
ik zing wel eens "assepoesje assepoesje, dag en nacht weer assepoesje" als ze bezig is :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:19:17 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88517587
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:

golfer staat de amuse te maken en het voorgerecht doet ie ter plekke als onze bevriende eters er zijn.

amuse is al klaar.
Nu nog even paddenstoelen reinigen en snijden voor de ragout van vanavond en dan zijn we klaar met de mise-en-place. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:19:24 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88517593
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies. Wij zijn gewoon niet zo heel goed in het op dagbasis bijhouden van alles (op de klussen die gewoon echt moeten na uiteraard) af en toe even samen aanpakken werkt hier prima.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88517760
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:

je lijkt in zorg opzichten erg op mijn moeder :Y
als iets ergens ligt ruimt zij het op ook al vind ze dat je het zelf moet doen. dan kan ze er niet tegen dat het daar blijft liggen en weet ze dat het toch niet opgeruimd wordt dus doet ze het zelf.
ik zing wel eens "assepoesje assepoesje, dag en nacht weer assepoesje" als ze bezig is :D
Klopt wel een beetje.
Ik trok wel altijd heel snel de deur van de inderkamers achter me dicht omdat ik vond dat ze dat zelf moesten uitzoeken hoe ze hun spullen op orde wilden houden.
Wat ik wel herkenbaar vind is dat mr. Tezz zijn sporttas gewoon liet staan. Dat hebben ze bij mij ook een paar keer gedaan en als je maar 1 keer de fout maakt om het toch maar te doen (anders loopt jouw zoon er bij met vieze honkbalkleren en dat wil je ook niet eigenlijk ;) is het weer lastig terug te draaien.
Maar ik vind het eigenlijk allemaal niet zo boeiend als ik zie hoe mijn zoon nu zorgt voor het huish. en vadert bovendien ^O^ Als het moet gaat het vanzelf.
pi_88517869
Veel plezier Tezz met het verjaardagsfeestje! je zult vast en zeker allemaal heerlijkheden hebben gemaakt :9

vanavond heeft het geen zin om eerst van werk naar huis en dan door naar dansschool te gaan dus ga in één keer door en in Wateringen waar dansschool staat wat eten. daar hebben ze een Subway en KFC. what to choose? :)
pi_88517898
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Tezz met het verjaardagsfeestje! je zult vast en zeker allemaal heerlijkheden hebben gemaakt :9

vanavond heeft het geen zin om eerst van werk naar huis en dan door naar dansschool te gaan dus ga in één keer door en in Wateringen waar dansschool staat wat eten. daar hebben ze een Subway en KFC. what to choose? :)
Subway!

En Bente gefeliciteerd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88517941
als ik tussen die 2 moet kiezen? Subway.

Morgen ga ik eerst naar schone zus en daarna naar mijn zus om bij te kletsen en meteen gevoederd te worden (aangezien de mr er niet is). 2 vliegen in 1 klap *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88518031
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Klopt wel een beetje.
Ik trok wel altijd heel snel de deur van de inderkamers achter me dicht omdat ik vond dat ze dat zelf moesten uitzoeken hoe ze hun spullen op orde wilden houden.
Wat ik wel herkenbaar vind is dat mr. Tezz zijn sporttas gewoon liet staan. Dat hebben ze bij mij ook een paar keer gedaan en als je maar 1 keer de fout maakt om het toch maar te doen (anders loopt jouw zoon er bij met vieze honkbalkleren en dat wil je ook niet eigenlijk ;) is het weer lastig terug te draaien.
Maar ik vind het eigenlijk allemaal niet zo boeiend als ik zie hoe mijn zoon nu zorgt voor het huish. en vadert bovendien ^O^ Als het moet gaat het vanzelf.
zeker weten. mn zus en zusje kunnen het ook zelf nu. en mn zusje die op kamers woont en niks luste heeft naast opruimen ook geleerd te eten :P
pi_88518069
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Subway!

En Bente gefeliciteerd *O*
ze zitten naast elkaar en van KFC ben ik van het assortiment op de hoogte, van Subway niet (alleen 2 jaar geleden in Amerika gehad). heb je een tipbroodje?
pi_88518119
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zeker weten. mn zus en zusje kunnen het ook zelf nu. en mn zusje die op kamers woont en niks luste heeft naast opruimen ook geleerd te eten :P
ik was een enorme rommelkont thuis... toen ik op mijzelf ging wonen ook, tot ik echt doorkreeg hoe annoying dat is. Toen begon ik wat netter te worden, deed de was sneller, de afwas , maakte meer schoon en nu ben ik eigenlijk best al een jaar of 8 een flinke neat freak :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88518146
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
als ik tussen die 2 moet kiezen? Subway.

Morgen ga ik eerst naar schone zus en daarna naar mijn zus om bij te kletsen en meteen gevoederd te worden (aangezien de mr er niet is). 2 vliegen in 1 klap *)
lekker is dat he als er voor je word gekookt :)
pi_88518215
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:

ze zitten naast elkaar en van KFC ben ik van het assortiment op de hoogte, van Subway niet (alleen 2 jaar geleden in Amerika gehad). heb je een tipbroodje?
Sub chicken bacon and ranch :9 (ranchsaus, sesambroodje...zo doe ik het dan)

DE, leer mij eens neat freak te worden, het lukt nog steeds niet en ik ben toch al eventjes het huis uit :'( (daar was ik ook al sloddervosprinses)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88518222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker is dat he als er voor je word gekookt :)
Ja :Y en dan kan ik meteen mijn neefjes in bad en bed zwiepen, das altijd gezellig :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88518226
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik was een enorme rommelkont thuis... toen ik op mijzelf ging wonen ook, tot ik echt doorkreeg hoe annoying dat is. Toen begon ik wat netter te worden, deed de was sneller, de afwas , maakte meer schoon en nu ben ik eigenlijk best al een jaar of 8 een flinke neat freak :P
haha zelfde als mn zusje. nu geeft ze ons kritiek over dat we wel wat meer mogen doen in het huishouden.... haha. maar als ze hier is is binnen no time de zolder waar ze slaapt een bende. volgens mij doet ze het erom. ze gooit dr koffer om en alles ligt over de vloer en blijft gewoon liggen... gelukkig kom ik nooit boven
pi_88518263
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

DE, leer mij eens neat freak te worden, het lukt nog steeds niet en ik ben toch al eventjes het huis uit :'( (daar was ik ook al sloddervosprinses)
ik weet niet hoe dat zo gekomen is eigenlijk :D maar ik hou, en hield wrs, stiekum enorm van ordelijkheid en zoetjes aan veranderde ik van sloddervos naar opgeruimd tiepje :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88518338
quote:

[..]

ik zie geen sesambroodje op de site :? wel parmesaan, wit, bruin en honing
pi_88518403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja :Y en dan kan ik meteen mijn neefjes in bad en bed zwiepen, das altijd gezellig :)
aaah leuk! ik kan niet wachten om mn nichtje in bad te doen maar dat mag ik vast niet -O- mn zus is heel erg op zichzelf en vind iets snel bemoeiierigs jammergenoeg. ik mag blij zijn als ik haar mag vasthouden. ik vraag het wel aan mn zwager, dies hartstikke makkelijk :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 15:43:43 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88518533
@ff Subway :P.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:47:37 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88518713
Zo. Alle voorbereidingen voor het eten zijn afgerond.
Onze vrienden kunnen straks verschijnen, maar eerst nog even de laatste aflevering van Spooks er doorheen jassen en daarna een klein tukkie doen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88518943
quote:

[..]

Moeten wij Ross een inspectielijst geven? :)

FF, Subway!
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:59:37 #70
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88519148
Jam subways, maar toch maar lekker eigen gemaakte Ramen vanavond :) alle boodschappen binnen nu alleen nog wachten tot manlief thuis komt.
pi_88520489
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

OHHH ik had laatst héélijke hotwings gehaald daar voor ik ging werken... Ben er echt vreselijk van aan de schijt gegaan :'(
pi_88520555
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein ik vraag me af hoe het kan dat er 5 wassen liggen :D Ik heb niet eens zoveel kleren _O-
1 wasje beddengoed en 4 wasjes kleding. Kaas draagt iedere dag als ie gaat fietsen een fietsbroek en 2 shirtjes die sowieso in de was moeten, ik heb elke dag shirtjes, sokken en underhosen. En door de wasmand en waslijn als opslag te gebruiken (bloos) raakt de kast niet overvol _O-
pi_88520606
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

OHHH ik had laatst héélijke hotwings gehaald daar voor ik ging werken... Ben er echt vreselijk van aan de schijt gegaan :'(
hmm dan waren ze misschien niet goed of kun je er niet tegen want ben er gelukkig nog nooit van aan de schijt gegaan (en vind ze ook heerlijk) :{
pi_88520719
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wel handig als je wat kilo's wil afvallen
* Den_Haag binnenkort toch maar even naar de KFC gaat
pi_88520733
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wel handig als je wat kilo's wil afvallen
* Den_Haag binnenkort toch maar even naar de KFC gaat
_O-
pi_88520841
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm dan waren ze misschien niet goed of kun je er niet tegen want ben er gelukkig nog nooit van aan de schijt gegaan (en vind ze ook heerlijk) :{
Ze waren prima O+ Collega's hadden nergens last van. Ik kan gewoon niet tegen dat hele vette helaas :'(
pi_88520941
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze waren prima O+ Collega's hadden nergens last van. Ik kan gewoon niet tegen dat hele vette helaas :'(
dat is wel jammer als je ze heel lekker vind. -O-
pi_88521001
hmm ik ga vrijdag weer koken (na mn stomme excel cursus }:| ) en ik zal eraan moeten geloven een dl witte wijn erin te gooien. hopelijk overheerst het niet anders ben ik de komende jaren weer genezen! :{w
pi_88521039
:W koken met wijn, heerlijk O+
pi_88521080
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik ga vrijdag weer koken (na mn stomme excel cursus }:| ) en ik zal eraan moeten geloven een dl witte wijn erin te gooien. hopelijk overheerst het niet anders ben ik de komende jaren weer genezen! :{w
Wat CF zegt.
En excel O+ *; *; *;
pi_88521172
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Zeik niet. Gewoon doordrinken :{w
pi_88521197
Hoi :W Thuis :W Vanavond sushi geloof ik :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:58:14 #83
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88521337
OW lekker, eet smakelijk alvast :) Zo ook maar met het eten beginnen :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:00:18 #85
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88521414
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
:o Generatie P, Isa, DE... Kennen jullie dit liedje?
http://www.songteksten.ov(...)/leidse-beertje.html
Tuurlijk :)
pi_88521423
Edit: foutje, dubbel

Ben jij ook 30-39 jaar oud ofzo? Want kaas kent t niet :o
pi_88521543
quote:
Nope. Maar ik ben dan ook nooit echt een fan geweest van NL-talige muziek :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:03:21 #88
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88521550
Nee 25 :)
pi_88521612
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef Loodje het volgende:
Nee 25 :)
Ja maar dan ben je net zo jong als ik :o Ik dacht dat Beertje Pippeloentje ouder was :P
pi_88521843
quote:
dikkertje dap O+
pi_88521854
O+ ultiem feelgoodfilmpje
pi_88522354
@Golfer / Bluezz: veel plezier en eet smakelijk vanavond.

Ik ga met vrienden naar een, jawel :') , sushi-restaurant. Eens kijken of we de rijst-dingen weer kunnen vermijden :7
pi_88522396
Gauw nog even boodschapjes gedaan en de bon van Delfia gescoord! 15 euro korting voor 30 euro aan boodschappen *yay* *O* binnenkort weer lekker uit eten. Hij is geldig tot 31-05-2011 dus het liefst scoor ik nog meer bonnen. Normaal gesproken heb ik niet zoveel boodschappen maar ik heb echt vorige week bijna niets gekocht (griep) dus nu kwam ik aan het bedrag!

Ik had ook opeens zoooooo'n zin in shoarma met pita broodjes dus die heb ik ook gehaald! Vriendlief komt zo eten. O+
pi_88522402
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:

Ik ga met vrienden naar een, jawel :') , sushi-restaurant. Eens kijken of we de rijst-dingen weer kunnen vermijden :7
Ik heb nog nooit sushi gegeten... ga je ergens in de buurt? Want dan wil ik wel een verslag. :+
pi_88522430
quote:
Generatie CF kent dat ook nog wel ;) Ken jij Dikkertje Dap dan niet?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 17:28:36 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88522444
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:

Zal ook wel genoeg vlees en groente zijn denk ik :+.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 17:29:10 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88522464
Ik heb hier nog twee VOF de kunst CD's liggen hier :)
pi_88522466
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Generatie CF kent dat ook nog wel ;) Ken jij Dikkertje Dap dan niet?
Ja, ik wel! Maar kaas kende beertje pippeloentje niet, en dat vond ik vreemd. VOF de kunst vind ik nu echt verschrikkelijk tenenkrommend als ik het terug luister...
pi_88522597
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja, ik wel! Maar kaas kende beertje pippeloentje niet, en dat vond ik vreemd. VOF de kunst vind ik nu echt verschrikkelijk tenenkrommend als ik het terug luister...
Wel een beetje, ja :D
pi_88522695
quote:

Ik ken het ook hoor :Y En veel Nederlandstalige muziek is tenenkrommend ;)

Ben overigens lid geworden van de bibliotheek *O* Thuis gekomen met een (joh) kookboek en een boek van Stephen King dat ik nog niet kende.
pi_88522733
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken het ook hoor :Y En veel Nederlandstalige muziek is tenenkrommend ;)

Ben overigens lid geworden van de bibliotheek *O* Thuis gekomen met een (joh) kookboek en een boek van Stephen King dat ik nog niet kende.
Twee maar? Ik zou het liefst a la Mathilda van Roald Dahl met een bolderkar naar de bieb gaan. Lezen hoezee *O*
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:45:58 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88523033
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:

Ben overigens lid geworden van de bibliotheek *O*
Mooi zo. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_88523136
Brr, koud!
Maar ik hoef minder in de kou te staan omdat Tav voorstelde dat Sun me een etappe verder kon afzetten ;) Dank!

En t was gezellig! En Sun heeft een jurkje! met riem! Staat heel leuk :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:51:40 #104
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88523204
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef LieLie het volgende:
Brr, koud!
Maar ik hoef minder in de kou te staan omdat Tav voorstelde dat Sun me een etappe verder kon afzetten ;) Dank!
Zo ben ik hè :P
pi_88523339
Zoooo. Boodschappen gedaan, afwas gedaan, quiche bereid en in de oven geschoven. Jeej, quiche! Kastanjechampignons gebakken in roomboter met sjalotten en peper en een scheut port. Eieren, roquefort, roomkaas en wat fijngesneden knoflookstengels door elkaar geroerd. Quichebodem van volkoren korstdeeg gevuld met paddestoelen en eiermengsel en dat is dat als het goed is over een half uur klaar. Zodat mijn lief het morgen in zijn lunchdinerbox kan stoppen. Het ruikt lekker!
pi_88523367
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 17:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zo ben ik hè :P
Ja, hartstikke goed! ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:57:56 #107
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88523406
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, hartstikke goed! ;)
Altijd goede ideeën, zo lang ik ze zelf niet hoef uit te voeren. Ik heb het goede beroep gekozen :P ;)
pi_88523427
Sjongejonge, hoeveel last kan zo'n enorm zware trein hebben van blaadjes!

[ Bericht 6% gewijzigd door LieLie op 09-11-2010 18:03:56 ]
pi_88523535
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel last kan zo'n enorm zware trein zoveel van blaadjes!
Afgelopen 2 weken nog geen trein gehad die op tijd was.
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:05:32 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88523660
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Afgelopen 2 weken nog geen trein gehad die op tijd was.
Het is sinds vorige week ineens behelpen inderdaad, je voelt het slippen ook echt. Kwam meestal wel op tijd aan waar ik zijn moest, maar alles met minimaal 5 minuten vertraging. Gelukkig is het meestal maar een korte periode (als de winter niet te streng wordt).
pi_88523752
Ik vind het zo grappig als je in de winter heel vroeg in de trein zit in het donker en het heeft gevroren. Dan knettert het zo en flitst het zo buiten de trein :P
pi_88523898
Brrr, ik vind dat geglibber altijd maar eng :)

Vanavond een licht maaltje: gestoomde spinazie/zwartebonen/sinaasappelwontons met chilisaus. En in afwachting van zo'n verantwoord maal zit ik me nu enorm te bezondigen aan kruidnootjes :')
pi_88523952
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Brrr, ik vind dat geglibber altijd maar eng :)

Vanavond een licht maaltje: gestoomde spinazie/zwartebonen/sinaasappelwontons met chilisaus. En in afwachting van zo'n verantwoord maaltje zit ik me nu enorm te bezondigen aan kruidnootjes :')
Brrr ja met de auto :X

Hier een ovenschoten met aardappel, ham, paprika, ui/knof, witte wijn, chreme fraiche en stinkkaas :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:22:34 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88524296
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel last kan zo'n enorm zware trein hebben van blaadjes!
Best lullig als de remmen blokkeren door bladeren en de trein door glijdt.
pi_88524904
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:

Twee maar? Ik zou het liefst a la Mathilda van Roald Dahl met een bolderkar naar de bieb gaan. Lezen hoezee *O*
Nou ja, ik wil er 1x per week standaard naar toe gaan, dus dan leek 2 me wel genoeg voor nu :P
En ik moet dat laatste boek van jou nog uitlezen (bijna uit), die met dat meisje met Downsyndroom.
pi_88524995
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik wil er 1x per week standaard naar toe gaan, dus dan leek 2 me wel genoeg voor nu :P
En ik moet dat laatste boek van jou nog uitlezen (bijna uit), die met dat meisje met Downsyndroom.
Ja wat een verhaal heh :o
pi_88525003
Over Japans gesproken (topictitel..)

Ik durf deze paddenstoelen niet te snijden hoor! Zielig! O+

Tonkatsu in de maak:

Honger! :Y)
pi_88525049
*O* Ik heb een jurkje! Met riem :o :D Hoe hip is dat :D *O*

en het was gezellig :s)
pi_88525080
quote:

[..]

Ik kende het op t eerste gezicht niet, toen ik luisterde ging er ergens heel vaag een belletje rinkelen maar echt kennen? nee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525158
net anderhalf uur erover gedaan om van Zaventem naar huis te komen, pffff wat een rotweer! Normaal doe ik t in een half uurtje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525203
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
net anderhalf uur erover gedaan om van Zaventem naar huis te komen, pffff wat een rotweer! Normaal doe ik t in een half uurtje.
Ja koud heh?
pi_88525251
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja koud heh?
t giet!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525325
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef DarkElf het volgende:
t giet!
Echt? Hier is het droog!
pi_88525365
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
't Is al de hele dag zeikweer, en raad eens wie er vandaag metingen op locatie moest doen -O-
pi_88525371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Echt? Hier is het droog!
ja het giet enorm, tis een en al filerijden vanaf Zaventem hierheen met allemaal van die lullige ongelukjes her en der (behalve die mercedes die met zijn neus in de muur in de tunnel bij Antwerpen geparkeerd stond... dat was iets serieuzer :{ )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525394
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't Is al de hele dag zeikweer, en raad eens wie er vandaag metingen op locatie moest doen -O-
Ik weet t! Ik weet t! :P

Toen ik ging hardlopen scheen t zonnetje :o maar verder is t de hele dag prut idd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525443
Even zwaaien :W
Heb het te druk om mee te kletsen of terug te lezen -O-

Alles goed met iedereen?
pi_88525656
oh ja ik ben misselijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88525663
Allo allemaal... even weer een update van mij... want het gaat hier even als een rollercoaster

[ lang verhaal waarin ik vertel hoe ik me als een klootzak gedraag ]

[ Bericht 26% gewijzigd door flying-dutchman op 09-11-2010 19:15:36 ]
pi_88525670
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ik ben misselijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
})
pi_88525715
hmm FD klinkt als teveel problemen als je het mij vraagt -O-
pi_88525902
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Sarabi het volgende:
hmm FD klinkt als teveel problemen als je het mij vraagt -O-
En helemaal zelf veroorzaakt. Daarbij vind ik het niet echt integer en dat beeld had ik nou juist wel van je :{ Verliefd zeker? :D Schijnt je oordelingsvermogen aan te tasten (aantoonbaar met hersenscans _O- )
pi_88525983
Ik volg helemaal niets van X en A, maar jij lijkt niet de held in deze kwestie, FD :N
pi_88526050
ik voel me dan ook een stomme klootzak, maar als ik X vast heb voel ik me echt mega gelukkig
pi_88526108
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef flying-dutchman het volgende:
ik voel me dan ook een stomme klootzak, maar als ik X vast heb voel ik me echt mega gelukkig
X is van iemand anders? (van iemand zijn... :') )
eniewee...

als dat zo is, dan is ze blijkbaar niet zo principieel met normen en waarden (en jij dus blijkbaar stiekum ook niet) dus ja dan worden jullie vast gelukkig! 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:09:45 #136
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88526290
Goedenavond eenieder.
Mag ik even kwijt dat ik een heel erg lief vriendinnetje heb? Ik ben namelijk binnenkort jarig, maar mevrouw kon niet wachten en heeft me van 't weekend al een heuse Le Creuset pan cadeau gedaan O+.
pi_88526327
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vork het volgende:
Goedenavond eenieder.
Mag ik even kwijt dat ik een heel erg lief vriendinnetje heb? Ik ben namelijk binnenkort jarig, maar mevrouw kon niet wachten en heeft me van 't weekend al een heuse Le Creuset pan cadeau gedaan O+.
O+
pi_88526347
quote:
Goedenavond eenieder.
Wat fijn *O* En niet kunnen wachten is juist lief ;) Ik heb overigens geen diee wat voro pan dat is (barbaars?), maar zo te zien ben jij er echt blij mee *)
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:11:12 #139
13783 Anthraxx
pi_88526373
Al geprobeerd? :P
pi_88526374
quote:
Goedenavond eenieder.
oh tof :) een stoofpan of zo'n leuke met ijsblokjes/water reservoir of...?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:12:19 #141
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88526426
Het is zo'n gietijzeren braadpan die je levenlang mee gaat. Een rode in dit geval. :) Ik ben 'm nu aan het proberen. Iets met groente en een ragout enzo. :).
pi_88526438
Nou t vliegtuig van de mr is net vertrokken.... ben altijd weer blij als hij dan weer veilig op de grond staat :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88526439
quote:
Goedenavond eenieder.
Oh heerlijk :D Wat een leuk kado! Welke kleur? Ik heb gister nog de roze en de lila exemplaren staan bewonderen :9

Wat wordt het eerste dat je erin gaat maken?
pi_88526496
Feli Vork. Leuk om zoiets te krijgen :Y

En FD, niet zo handig allemaal
pi_88526504
oh komende dagen eens mijn le creuset verlanglijstje afmaken, gisteren weer mooie dingen gezien idd O+ en je moet toch wat verzinnen voor je verjaardag (ook al is die pas eind jan :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:13:58 #146
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88526524
Zie boven.
Ik heb nu geen geduld, ik wil vooral zo eten. Maar ik zal zeker nog wat stoofpotten of andere prutjes die lange garing vereisen er in gaan maken :).
pi_88526539
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Vork het volgende:
Het is zo'n gietijzeren braadpan die je levenlang mee gaat. Een rode in dit geval. :) Ik ben 'm nu aan het proberen. Iets met groente en een ragout enzo. :).
tof :Y

en de cerise kleur heb ik ook van die spullen, erg ouderwetsch O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88526556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:

eniewee...

als dat zo is, dan is ze blijkbaar niet zo principieel met normen en waarden (en jij dus blijkbaar stiekum ook niet) dus ja dan worden jullie vast gelukkig! 8-)
Nou ja, da's ook wel weer hard - het kan gebeuren, natuurlijk. Maar aanmodderen heeft dan geen zin, als jullie allebei hoteldebotel zijn, dan gewoon snel de rest afkappen en daarvoor gaan. Maar niet aankloten met A dan, dat is echt nasty.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:14:53 #149
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88526575
Hij past goed bij m'n inmiddels vervangen en eveneens rode waterkoker :P
pi_88526591
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, da's ook wel weer hard - het kan gebeuren, natuurlijk. Maar aanmodderen heeft dan geen zin, als jullie allebei hoteldebotel zijn, dan gewoon snel de rest afkappen en daarvoor gaan. Maar niet aankloten met A dan, dat is echt nasty.
he men kijk eens naar de smilies, ik plaag maar wat :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88526737
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En helemaal zelf veroorzaakt. Daarbij vind ik het niet echt integer en dat beeld had ik nou juist wel van je :{ Verliefd zeker? :D Schijnt je oordelingsvermogen aan te tasten (aantoonbaar met hersenscans _O- )
Had ik ook niet helemaal van FD verwacht
Maarja verliefdheid inderdaad, maar don't do it
Als ze bij hem vreemdgaat grote kans dat ze het bij jou ook gaat doen
pi_88526759
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

heb ik vanavond gebeld.. was een erg kort gesprek omdat ze weg moest... en ik heb al verteld dat ik toch niet verder wil gaan, wat jullie al veel eerder zeiden vanwege de stilte... want klinkt maybe gek maar met X heb ik gewoon eigenlijk me hele ziel gedeeld en ze is niet gillend weggerend wat ik wel verwacht had... en andersom
pi_88526760
quote:
Goedenavond eenieder.
Dat is schattig O+ en lief
pi_88526789
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:

he men kijk eens naar de smilies, ik plaag maar wat :P
Gemeen ;(

Vork, de rode zijn het leukst, die zien er zo lekker landelijk uit :Y Graag zo een foto vann pan met inhoud ;)
pi_88526851
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

realiseer ik me wel en weet het ook maar toch wil ik dat risico lopen dan maar zeg maar.
pi_88526863
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gemeen ;(
owh sorry :o :*

:P
quote:
Vork, de rode zijn het leukst, die zien er zo lekker landelijk uit :Y Graag zo een foto vann pan met inhoud ;)
ja de rode zijn tof O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88526884
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

realiseer ik me wel en weet het ook maar toch wil ik dat risico lopen dan maar zeg maar.
oke :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:21:53 #158
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88526918
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
Die komt nog, ik heb het er net uitgeschept, want ik ga zeg maar zo'n beetje nu eten. Maar ik zal nog wel een keer wat fotogenieks maken :).
pi_88526934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:

Dat hoeft dan ook weer niet per se hoor ;)

Zo eens even mijn wontons stomen, yum :9
pi_88526966
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Die komt nog, ik heb het er net uitgeschept, want ik ga zeg maar zo'n beetje nu eten. Maar ik zal nog wel een keer wat fotogenieks maken :).
*O* Rode creuset pannen *O* O+ Heb er zelf ook 1 ;) ^O^
pi_88526984
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* Rode creuset pannen *O* O+ Heb er zelf ook 1 ;) ^O^
Twee toch?
pi_88527011
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

Twee toch?
ohja.. 2 rode.. oh en nog een witte :o :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:24:12 #163
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88527020
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef LieLie het volgende:

Twee toch?
Gevalletje baas boven baas? ;)
pi_88527034
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ohja.. 2 rode.. oh en nog een witte :o :D
:P
pi_88527072
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat hoeft dan ook weer niet per se hoor ;)

Zo eens even mijn wontons stomen, yum :9
Niet per se maar je weet wel dat diegene dus niet zo moeilijk is daar in
pi_88527081
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Vork het volgende:

[..]

Gevalletje baas boven baas? ;)
Ik heb er zelfs 4 :7

minipannetjes, dat dan weer wel.. :D
pi_88527115
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs 4 :7

minipannetjes, dat dan weer wel.. :D
die van mij zijn lekker heul groot :6
pi_88527166
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Niet per se maar je weet wel dat diegene dus niet zo moeilijk is daar in
Ofwel dat, of het is echt zo'n sterke aantrekkingskracht dat het meant to be is.

SPOILER
pi_88527235
Wij gaan vanavond borrelen met de kaasjes en dip en nootjes die ik met Sun heb gekocht :9
pi_88527251
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ofwel dat, of het is echt zo'n sterke aantrekkingskracht dat het meant to be is.

SPOILER
Dat kan ook zeker maar het is vast de pessimist in mij die gelooft dat het 9 van de 10 keer niet zo is

SPOILER
pi_88527270
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan vanavond borrelen met de kaasjes en dip en nootjes die ik met Sun heb gekocht :9
Jumjumjumjum :9

Ik ga naar Hengelo: Zappa plays Zappa *O*
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:31:22 #172
13783 Anthraxx
pi_88527409
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jumjumjumjum :9

Ik ga naar Hengelo: Zappa plays Zappa *O*
Veel plezier :). Wist niet dat ze er WEER waren :).
pi_88528093
zo even mijn eten in de oven gegooid.

portobello's, steeltje eraf, onderkant ingesneden lichtjes, knoflook erin gewreven, p&z, drupje Singleton whisky erover , basilicumpesto erover, op wat bladerdeeg gelegd (randjes om de paddestoel gevouwen) en hoppa de oven in. Zo simpel!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88528498
Nice, DE :9 Wij hebben reuze gezellige matchende chopsticks met leggertjes om de wontons mee te eten :P
pi_88528559
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
zo even mijn eten in de oven gegooid.

portobello's, steeltje eraf, onderkant ingesneden lichtjes, knoflook erin gewreven, p&z, drupje Singleton whisky erover , basilicumpesto erover, op wat bladerdeeg gelegd (randjes om de paddestoel gevouwen) en hoppa de oven in. Zo simpel!
Wat zijn jullie toch echt allemaal geweldig met eten.....
klinkt heerlijk :9
pi_88528744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nice, DE :9 Wij hebben reuze gezellige matchende chopsticks met leggertjes om de wontons mee te eten :P
chopsticks O+ ik heb ook zo'n leuk setje! ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88528757
Ik heb vandaag ook een hele lekkere salade gegeten bij Sun!
Receptje van DE geloof ik?

Met tomaatjes, paprika, komkommer, avocado, zalm, nog wat dingen?

En ik had een ratatouillequiche met courgette, paprika, ui en mengsel van ei, crème fraîche en tomatenpuree.
pi_88528799
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag ook een hele lekkere salade gegeten bij Sun!
Receptje van DE geloof ik?

Met tomaatjes, paprika, komkommer, avocado, zalm, nog wat dingen?

En ik had een ratatouillequiche met courgette, paprika, ui en mengsel van ei, crème fraîche en tomatenpuree.
receptje van mij? oh wacht ik weet denk ik al wat je bedoelt..
en quiche O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88528821
oh enne geen idee of mijn paddestoelen lekker worden hoor, zullen we zo weten :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88528838
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

receptje van mij? oh wacht ik weet denk ik al wat je bedoelt..
en quiche O+
Ja, dat zei Sun dacht ik :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:28:01 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88530156
Zooo, weer een dagje op de OK gestaan. Arts chagarijnig gemaakt omdat ik zijn steriele poncho niet goed opknoopte. Gelukkig was de arts assistent er nog, die zei: 'Geeft niks hoor' en toen mocht ik helpen zijn gear in orde te maken. :@

Aardige mensen rule. w/

Even teruglezen.
Confidence through competence
pi_88530445
op de foto ziet het er niet bijzonder uit (ik had t wat sober gehouden verder en snel in elkaar geprutst) maar t was wel lekker en snel klaar dus voor als je eens alleen eet, prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88530773
Zit je zo je best te doen op tonkatsu, zegt vriendlief 'Heeeeee, schnitzel!'! }:|
pi_88530799
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
op de foto ziet het er niet bijzonder uit (
Juist wel! :)
pi_88530826
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Juist wel! :)
oh ik vond t niet een heel aantrekkelijke foto... maar t was echt lekker :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88530835
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef minilot het volgende:
Zit je zo je best te doen op tonkatsu, zegt vriendlief 'Heeeeee, schnitzel!'! }:|
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88531807
Wat is het hier rustig :s)
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:05:54 #188
55709 Stereotomy
pi_88531932
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Wat is het hier rustig :s)
LieLie :s)
pi_88531980
Hooi! Ik kan eindelijk even uitrusten O+

Ik heb niet echt terug gelezen, wel van DE en die wil ik nog even heel veel sterkte wensen :*
pi_88532146
Whiii, ik heb me opgegeven voor de middenoosterse kooklessen, samen met Meneer. Joy :)
pi_88532277
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

LieLie :s)
Steer :s)

Weet je al welk gebak je mee gaat nemen?
pi_88532318
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Hooi! Ik kan eindelijk even uitrusten O+

Ik heb niet echt terug gelezen, wel van DE en die wil ik nog even heel veel sterkte wensen :*
Hoe was je beoordeling?
Of heb ik dat gemist?
pi_88532378
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Whiii, ik heb me opgegeven voor de middenoosterse kooklessen, samen met Meneer. Joy :)
oh tof!! ik ben erg benieuwd hoe je het vindt en vooral wat je gaat maken allemaal :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88532435
tnx aure :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:18:27 #195
55709 Stereotomy
pi_88532476
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Steer :s)

Weet je al welk gebak je mee gaat nemen?
:Y :@

Gebakschelp + blanke vla + Vlaaifruit bosvruchten + toefje slagroom + verse aardbei erbovenop.
pi_88532518
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe was je beoordeling?
Of heb ik dat gemist?
nee ben hier niet echt geweest de afgelopen 2 dagen :P ging wel goed eigenlijk! :) l volgende week hoor ik ook hoe de docenten het vonden.. Best spannend :D er werden wel wat lastige vragen gesteld, maar het ging relaxter dan ik in eerste instantie dacht.
pi_88532568
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Aure het volgende:

[..]

nee ben hier niet echt geweest de afgelopen 2 dagen :P ging wel goed eigenlijk! :) l volgende week hoor ik ook hoe de docenten het vonden.. Best spannend :D er werden wel wat lastige vragen gesteld, maar het ging relaxter dan ik in eerste instantie dacht.
Mooi zo :)
pi_88532597
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y :@

Gebakschelp + blanke vla + Vlaaifruit bosvruchten + toefje slagroom + verse aardbei erbovenop.
Haha, die combi had ik nooit bedacht, maar smaakt vast prima ;)
pi_88532618
Ikwilm'nnieuwetelefoonikwilm'nnieuwetelefoon
pi_88532778
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef LieLie het volgende:
Ikwilm'nnieuwetelefoonikwilm'nnieuwetelefoon
wanneer komtie?
pi_88532894
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef Aure het volgende:

[..]

wanneer komtie?
Ik haal m op denk ik (hopen dat ze hem hebben, was elke keer nog zo bij mij ;) ).
Weet alleen niet zo goed of dat donderdag of vrijdag mag.
Op internet staat dat er 11 november een aanbieding komt te staan en die mevrouw in de winkel zij een tijdje terug dat het een dag eerder op internet stond dan dat het in de winkel kon. maar zij zei toen dat het de 11e kon..
pi_88532948
wat voor telefoon lielie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88533112
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef DarkElf het volgende:
wat voor telefoon lielie?
Ik wil graag de Samsung Galaxy S :)

pi_88533126
leuk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:33:55 #205
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88533244
Die is idd leuk. ik heb een phone waar weinig interesse voor is maar als iemand hem heeft is die enorm enthousiast.
En ik wilde gewoon lekker een toetsenbord en touchscreen ;)
pi_88533498
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh tof!! ik ben erg benieuwd hoe je het vindt en vooral wat je gaat maken allemaal :9
Ik ook wel :)

Steer, wie ga je verblijden met dat gebak?
pi_88533671
Al die hippe telefoons :o Ik heb er nog steeds eentje die alleen maar kan bellen en SMS'en :@ :D
pi_88533769
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Al die hippe telefoons :o Ik heb er nog steeds eentje die alleen maar kan bellen en SMS'en :@ :D
weer kan smsen :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 21:45:47 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88533848
Nu alle vier de mixdrankjes geprobeerd van the insiders. Eigenlijk is het allemaal troep :@.
pi_88533902
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
wees maar blij :P anders ben je straks net zo vergroeid aan je telefoon als ik :')
pi_88533911
@DE: ja ;(

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
Nu alle vier de mixdrankjes geprobeerd van the insiders. Eigenlijk is het allemaal troep :@.
Wat is er mis met zelf mixen? Ik snap die premixen nooit zo, volgens mij is dat alleen maar een smoes om minder alcohol erin te doen :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 21:51:39 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88534122
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
@DE: ja ;(

[..]

Wat is er mis met zelf mixen? Ik snap die premixen nooit zo, volgens mij is dat alleen maar een smoes om minder alcohol erin te doen :+
Helemaal niets :P. Maar goed ik ben af en toe een echte Nederlander die wel gratis troep wilt :P.

Zit maar 6,4% alcohol in ja. Kunnen ze die troep tenminste in de supermarkten verkopen. A 1,5euro per blikje. Nou voor dat bedrag heb je ook een goed biertje. :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:52:35 #213
55709 Stereotomy
pi_88534181
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook wel :)

Steer, wie ga je verblijden met dat gebak?
Elke week iemand anders de sjaak.

Alle onderzoekers van de afdeling. :)
pi_88534318
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef borisz het volgende:
Helemaal niets :P. Maar goed ik ben af en toe een echte Nederlander die wel gratis troep wilt :P.

Zit maar 6,4% alcohol in ja. Kunnen ze die troep tenminste in de supermarkten verkopen. A 1,5euro per blikje. Nou voor dat bedrag heb je ook een goed biertje. :Y
Insiders? Ik heb dat een keer gedaan, maar het voelde alsof ik mijn ziel verkocht voor een fles Baileys :D Anyway, doe mij maar een lekkere dubbele G&T ofzo O+

Steer, dan ben je al snel aan de beurt :o Leuk!
pi_88534348
Ik ga slapen :O heeeeel lang slapen :D fijne avond liefjes :*
pi_88534379
:O Lief is naar sneak preview in de bios. Het mag dan pas tien uur zijn, maar ik dreig in coma op de bank neer te vallen.. :O
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 21:57:15 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88534414
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Insiders? Ik heb dat een keer gedaan, maar het voelde alsof ik mijn ziel verkocht voor een fles Baileys :D Anyway, doe mij maar een lekkere dubbele G&T ofzo O+

Insiders ja :P.

4x4 blikjes.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:57:30 #218
55709 Stereotomy
pi_88534431
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geruild met een co assistent w/

Ik denk dat m'n cakejes wel aanslaan. Denk je dat 1 liter vla genoeg is om 20 cups te vullen? 50 ml per cupje...
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:58:33 #219
55709 Stereotomy
pi_88534488
oh lama, net cupje opengetrokken, moet zat zijn :P
pi_88534842
basilicumpestokaas is briljant lekker :9
pi_88535006
Te weinig noedels op bij avondeten. Nu glas melk en boterham met schapenkaas en tomaat uit de oven voor het slapengaan...
pi_88535445
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:27 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit sushi gegeten... ga je ergens in de buurt? Want dan wil ik wel een verslag. :+
In Delft :D In de binnenstad zit tegenwoordig zo'n all you can eat-ding :) Schuin tegenover vd Leeuw Optiek.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:24:17 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88535829
Zo, Bezoek is weer vertrokken.
Eten was weer geslaagd alleen waren we vergeten dat de door B. gebakken cake met chocolade-hazelnoten niet door onze vriendin gegeten kon worden vanwege een notenallergie.
Extra veel citroensorbet-ijs met wat extra limoncello maar bij haar naar binnen geschoven.

Uitbuiken nu.
Poef.....gone! ©golfer
pi_88535939
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Eten was weer geslaagd alleen waren we vergeten dat de door B. gebakken cake met chocolade-hazelnoten niet door onze vriendin gegeten kon worden vanwege een notenallergie.
Extra veel citroensorbet-ijs met wat extra limoncello maar bij haar naar binnen geschoven.

Uitbuiken nu.
:D Goeie oplossing :9

Ik zit nu uit te buiken van de sushi-toko met een lekkere Highland Park :9
pi_88536225
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
In Delft :D In de binnenstad zit tegenwoordig zo'n all you can eat-ding :) Schuin tegenover vd Leeuw Optiek.
Huh? Moet ik ook 's proberen dan :)

Golfer, klinkt alsnog goed! Ik ga zo een klein glaasje port drinken voor het slapengaan :9
pi_88536304
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:

Huh? Moet ik ook 's proberen dan :)
Gaan we een keer meeten daar :Y)
pi_88536307
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
basilicumpestokaas is briljant lekker :9
Bedoel je dat gifgroene spul? Ik ben 'r niet zo weg van, beetje kunstmatig. Maar het idee van kaas met pesto is wel :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:33:01 #228
55709 Stereotomy
pi_88536334
En ik een glaasje Pinot Noir.

Eindelijk een keer afgeprijsd van 7.99 naar 4.99, een van de duurdere wijnen van de AH, fikse tegenvaller.

Erg 'fris, helder' lichtrode kleur, beetje zure smaak. Is dit het nou :?
pi_88536397
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bedoel je dat gifgroene spul? Ik ben 'r niet zo weg van, beetje kunstmatig. Maar het idee van kaas met pesto is wel :9
ja, groen ja, maar de smaak is zeker niet kunstmatig hoor!
pi_88536430
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef minilot het volgende:
Te weinig noedels op bij avondeten. Nu glas melk en boterham met schapenkaas en tomaat uit de oven voor het slapengaan...
sowieso veeeeel noodles voor avondeten nemen :9
pi_88536461
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:

Uitbuiken nu.
geslaagd avondje dus! en nog een stuk cake over ;)
pi_88536533
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef LieLie het volgende:

ja, groen ja, maar de smaak is zeker niet kunstmatig hoor!
Ik vond van wel ;) De kleur is sowieso nep, natuurlijk. Maar dat geeft niet.

Zal ik morgenochtend weer 's naar yoga gaan? Hmm.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:37:06 #233
55709 Stereotomy
pi_88536556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geslaagd avondje dus! en nog een stuk cake over ;)
KFC, het is dinsdag!
pi_88536593
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vond van wel ;) De kleur is sowieso nep, natuurlijk. Maar dat geeft niet.

Zal ik morgenochtend weer 's naar yoga gaan? Hmm.
nou, het was misschien niet precies dezelfde :)
pi_88536635
btw hallooo, terug van dansen :W
heerlijk gedanst! na de vette maar oh zo lekkere hotwings (sorry, Subway zat niemand op dat moment) werd ik ineens heel moe maar tijdens het dansen ging dat voorbij en voel me zo licht als een veertje nu :D

FD; heel eerlijk van je dat je direct na die avond met mevrouw X mevrouw A hebt gebeld en ook al had je maar 1 minuut; dat je hebt gezegd dat je niet verder wil. toch als ze erachter komt dat je iemand anders date dan zal ze niet geloven dat jij haar niet meer wil omdat ze rustig was...
ik hoop dat alles goedkomt en mevrouw X je niet aan het lijntje houdt met dat ze zegt dat ze haar vriend zal verlaten en dat niet doet want dat hoor je vaker.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:39:40 #236
55709 Stereotomy
pi_88536703
Vrouwen die hun vriend gaan verlaten :')

moet nu echt ff teruglezen
pi_88536807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

KFC, het is dinsdag!
ja gedaan! 2 porties hotwings voor ¤ 4,70 :9 (= 12 hotwings) echt heerlijk :9
pi_88536815
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen die hun vriend gaan verlaten :')

moet nu echt ff teruglezen
Te laat, Steer :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:41:45 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88536816
Wat hebben we gemist rondom FD en mevrouw A. ?
Is dat nog ergens terug te lezen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_88536847
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:

ja gedaan! 2 porties hotwings voor ¤ 4,70 :9 (= 12 hotwings) echt heerlijk :9
't Is maar goed dat je zoveel sport, jij ;)
pi_88536853
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
Wat hebben we gemist rondom FD en mevrouw A. ?
Is dat nog ergens terug te lezen?
Ik was ook al op zoek maar volgens mij heeft FD dat weggehaald.
pi_88536878
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* Ik heb een jurkje! Met riem :o :D Hoe hip is dat :D *O*
Pics :7
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:43:16 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88536917
Rijdende Rechter is in Borisztown. :D
Poef.....gone! ©golfer
pi_88536943
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't Is maar goed dat je zoveel sport, jij ;)
hihi ja ik heb zo hard getraind vnv dat ze alweer verteerd zijn. behoorlijk wat spieren gebruikt tijdens het dansen :)
pi_88536992
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik was ook al op zoek maar volgens mij heeft FD dat weggehaald.
ah ok ik las het tijdens het kip eten maar kon toen niet reageren vanaf mn leentoestel dus ik heb het onthouden om alsnog te reageren nu :)

ik ga lekker slapen. mn spieren voel ik, die willen rust :P

trusten!! :W
pi_88537224
ooh hou me tegen als ik morgen naar de Mac wil gaan alsjeblieft :)
bedenk me net dat ik vanmiddag als lunch 2 hamkip loempia's had en vnv 2 porties hotwings met B&J als toetje ;(
morgen bruin brood >:)
pi_88537251
Ik heb vandaag van een collega 25 kg vinyl meegekregen :o "Ja, zoek maar uit, doe ene beetje catalogiseren, draai het lekker en aan het eind zie ik graag de lijst terug. Dan kijk ik ff wat er voor interessants tussen zit voor mijn eigen collectie en de rest is voor jou. Oh ja, dit mag een meerjarenplan zijn". Ik vond het wel grappig :P En wetende dat zijn eigen collectie echt al huge is vermoed ik dat er niet veel interessants voor hem tussenzit :D En ik zag al wat Black Sabbath :D
pi_88537273
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
bedenk me net dat ik vanmiddag als lunch 2 hamkip loempia's had en vnv 2 porties hotwings met B&J als toetje ;(
En jij laat je tegenhouden door ons? :P Jij zit in Alphen. Wij niet :P
pi_88537304
quote:
Geez. Ik maar denken dat ik erg was met mijn handjes kruidnoten :D

Wat eet jij eigenlijk als ontbijt?
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:51:48 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_88537395
quote:
makkelijke oplossing.
neem GEEN geld mee als je gaat werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_88537400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En jij laat je tegenhouden door ons? :P Jij zit in Alphen. Wij niet :P
jawel jullie kunnen dreigend overkomen en dat is goed haha. zeg maar dat ik snel oud wordt ofzoiets als ik Mac eet morgen ;)
pi_88537433
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geez. Ik maar denken dat ik erg was met mijn handjes kruidnoten :D

Wat eet jij eigenlijk als ontbijt?
begin met sultana en thee. om 11u een klein zakje koekjes :@
pi_88537462
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef z80 het volgende:

[..]

makkelijke oplossing.
neem GEEN geld mee als je gaat werken.
dat kan ik echt niet, zonder geld ergens naartoe :{
pi_88537480
oh P. was de sushi lekker? nog van de rijstdingen afgebleven?
pi_88537553
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:

begin met sultana en thee. om 11u een klein zakje koekjes :@
Incredible :D

Ik ga morgen eens proberen of AllBran een beetje te hachelen is.
pi_88537650
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Incredible :D
danku, ben graag uniek *)
pi_88537669
slaap lekker whoppers! :W
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:58:11 #258
55709 Stereotomy
pi_88537779
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker whoppers! :W
Slaap lekker Twiterfries >:O
pi_88537801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh P. was de sushi lekker? nog van de rijstdingen afgebleven?
Ja en nee :7 Ik heb drie sushi's met zalm op :9 En eendeborst, kipschnitzel, calamari, champignons, courgettes, noodles, sashimi en meer :9 Geen toetje btw :7 We wilden eerst naar de bios daarna maar we zijn lekker bij mij thuis op de bank beland met thee en likeur (ik whisky :9 )
pi_88537835
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jawel jullie kunnen dreigend overkomen en dat is goed haha. zeg maar dat ik snel oud wordt ofzoiets als ik Mac eet morgen ;)
Jij wordt geen 26 als je Mac eet morgen }:|
pi_88537933
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja en nee :7 Ik heb drie sushi's met zalm op :9 En eendeborst, kipschnitzel, calamari, champignons, courgettes, noodles, sashimi en meer :9 Geen toetje btw :7 We wilden eerst naar de bios daarna maar we zijn lekker bij mij thuis op de bank beland met thee en likeur (ik whisky :9 )
klinkt heerlijk! alleen de noodles 'mocht' je dan niet toch?
pi_88538020
Noord-Koreaanse port en foto's kijken. Pfff. Hoe kwamen we er ook alweer bij om daarheen te gaan? :o
pi_88538057
ik heb 'Casablanca' weer eens aangezet O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88538058
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij wordt geen 26 als je Mac eet morgen }:|
:o dankje!
ja ik herinnerde me nog een reden waarom ik morgen aan t brood moet ook al vind ik het een beetje eng om te posten want dan vind CF me helemaal eng :@
tussen middag- en avondeten had ik nog 2 beschuitjes hagelslag, druiven (goed he) en een zakje barbecue hamchips :@
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:03:21 #265
55709 Stereotomy
pi_88538113
Snelle stofwisseling, a la, maar waarom heb jij niet een enorme puistenkop van dat soort voedsel, FF?
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:05:42 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88538231
Teruglezend en naar aanleiding van de reacties begrijp ik intussen het FD verhaal ook.
Tja...nou maar hopen dat mevrouw X. haar huidige vriend dumpt en niet over een tijdje hetzelfde doet bij een ander dan FD. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88538444
Hoi :W

Dat jurkje met ceintuur ben ik wel benieuwd naar Sun!

En cool die kooklessen CFLos *O*
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:14:33 #268
55709 Stereotomy
pi_88538761
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

eniewee...

Is moeilijk te zeggen.

Vriend en vriendin van mij begonnen ook zo. Die vriendin woonde bij iemand samen, ontmoette mijn vriend, en nu zijn ze 7 jaar getrouwd.

Natuurlijk zijn er ook evenveel verhalen waarbij het niet goed afloopt. Moeilijk te zeggen dus.
pi_88538830
Ik ben weer op mijn werk :W Niet veel te melden eigenlijk.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:19:06 #270
55709 Stereotomy
pi_88539024
Anyway, over uitsloven gesproken :') Morgen komt hooters eten, en het werd dus tijd om mijn Russische cuisine skills die ik met mijn ex had opgedaan weer af te stoffen. Ik ga Borsch maken en Olivier's Salad ( ), een Russische salade die voor het eerst in Restaurant Hermitage geserveerd werd.

Dexter op ned 3 _O_ Seizoen 4.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:23:18 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88539256
P&W op Ned1 met o.a. Joop v.d. Ende.
Poef.....gone! ©golfer
pi_88539333
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klinkt heerlijk! alleen de noodles 'mocht' je dan niet toch?
Noodles is vergelijkbaar met pasta. Qua slechtheid gaat het (van goed naar slecht): aardappelen, pasta, rijst. Rijst is killing zeg maar! Noodles mag :Y Aardappelen heeft de voorkeur :9
pi_88539353
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, over uitsloven gesproken :') Morgen komt hooters eten, en het werd dus tijd om mijn Russische cuisine skills die ik met mijn ex had opgedaan weer af te stoffen. Ik ga Borsch maken en Olivier's Salad ( ), een Russische salade die voor het eerst in Restaurant Hermitage geserveerd werd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, Steer ^O^
pi_88539386
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op mijn werk :W Niet veel te melden eigenlijk.
Werk ze Isa :D
pi_88539414
lekker steer.

ik ga eens mijn filmpje afkijken en dan slapen. :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88539427
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Noord-Koreaanse port en foto's kijken. Pfff. Hoe kwamen we er ook alweer bij om daarheen te gaan? :o
Je moet van die Port afblijven :P Die doet commie-dingen met je _O-
pi_88539441
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:25 schreef PdeHoog het volgende:

Werk ze Isa :D
Ik heb helemaal geen zin :{ Ook geen leuke collega.
pi_88539467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O- Da's vervelend :{ Gelukkig kunnen wij je gezelschap houden nog ff-ies ;)
pi_88539492
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:

Das kut :{ En heel bepalend voor je werkplezier.
Werk je nog wel op de opname?
pi_88539493
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef DarkElf het volgende:
lekker steer.

ik ga eens mijn filmpje afkijken en dan slapen. :W
Slaap lekker, DE :W
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 23:28:57 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88539529
Twente ;(. Zwolle was zo dichtbij.
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Rijdende Rechter is in Borisztown. :D
Morgen terugkijken :+.
pi_88539574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef borisz het volgende:
Twente ;(. Zwolle was zo dichtbij.

Morgen terugkijken :+.
Echt doen, geweldig :D
pi_88539674
Whisky op het bureau. Peter Gabriel op de achtergrond. Gezellige avond gehad. Het leven is best wel ff mooi nu O+
pi_88539708
:W

Feestje is af en huis is weer schoon! *O*
Kind heeft genoten! En toen ze rond acht uur moe maar voldaan in bed viel hebben wij met een paar goede vrienden en onze ouders nog een biertje/wijntje gedronken. Was echt gezellig. ...

Hopelijk is Bente ook nog blij als morgenvroeg de wekker gaat, hihi!
pi_88539712
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:

Noodles is vergelijkbaar met pasta. Qua slechtheid gaat het (van goed naar slecht): aardappelen, pasta, rijst. Rijst is killing zeg maar! Noodles mag :Y Aardappelen heeft de voorkeur :9
Grappig, ik zou het indelen als aardappelen, rijst, pasta. Tenzij het over darm-vriendelijk gaat, dan komt rijst eerst.

Je kunt trouwens voor eigen kooksels eens kijken naar sobanoedels (boekweit). Meer eiwit, meer vezels, en ik vind ze veel smakelijker dan gewone witte noedels.
pi_88539760
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Whisky op het bureau. Peter Gabriel op de achtergrond. Gezellige avond gehad. Het leven is best wel ff mooi nu O+
Ja, want je had mij ff op je msn *; c_/

Lekker Tezzje voldaan gevoel hebben *O*

Ik ging bankhangen }:|
pi_88539764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:

Das kut :{ En heel bepalend voor je werkplezier.
Werk je nog wel op de opname?
Nog maar heel weinig, ik moet maar weer uitkijken naar wat anders. He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.
pi_88539835
Wat doe je nu dan precies, Isabeau?
pi_88539846
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

Grappig, ik zou het indelen als aardappelen, rijst, pasta. Tenzij het over darm-vriendelijk gaat, dan komt rijst eerst.

Je kunt trouwens voor eigen kooksels eens kijken naar sobanoedels (boekweit). Meer eiwit, meer vezels, en ik vind ze veel smakelijker dan gewone witte noedels.
Ik ga met CF mee qua volgorde: aardappelen, rijst, pasta.

En Tezz, klintk als een geslaagde verjaardag *O* IK heb het niet meegekregen, maar wat heeft ze van jullie gekregen?
pi_88539883
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je nu dan precies, Isabeau?
De receptie van het ziekenhuis/spoed eisende hulp. Dat doe ik alleen 's nachts. Overdag werk ik op de planning waar je dus eh...plant 8-)
pi_88539913
quote:

[..]

Ja. Ik ook. Dietiste meldde dit. En als je qua kcals gaat kijken dan geld ook deze volgorde een beetje.
quote:
Hmmmm :9 ^O^ Waar te krijgen? Supermarkt of moet ik de toko in?
pi_88539939
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga met CF mee qua volgorde: aardappelen, rijst, pasta.

En Tezz, klintk als een geslaagde verjaardag *O* IK heb het niet meegekregen, maar wat heeft ze van jullie gekregen?
Een nieuwe slaapkamer! *O*
pi_88539956
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, want je had mij ff op je msn *; c_/
Dat werkte ook mee ja O+ Vooral omdat we natuurlijk trots zijn op onze prestaties tot op heden O+ _O_
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:39:08 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88539959
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:

He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.
ik zou dat ook willen.
Ik zie in jou nog steeds een ideale Verpleeghuis-arts.

Dus.... alsnog afmaken die opleiding!
Poef.....gone! ©golfer
pi_88539998
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog maar heel weinig, ik moet maar weer uitkijken naar wat anders. He verdorie, zou willen dat ik 'gewoon' mijn opleiding had afgemaakt.
Balen joh -O- En ook balen van je opleiding :{ :*
pi_88540006
quote:

[..]

Nu gooi ik misschien de knuppel in het hoenderhok, maar heeft niet ieder mens de energie nodig van een goed bord eten 's avonds? Zeker als je gewoon een actief leven hebt? Dan maakt het toch geen ene donder uit of er in aardappelen net iets meer koolhydraten zitten als in pasta?
Gewoon met mate eten, maar wel lekker pakken voor de energie die het je geeft............... Of ben ik nu heel oppervlakkig aan het redeneren?
pi_88540053
mensen nog wakker? :)
pi_88540096
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:40 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nu gooi ik misschien de knuppel in het hoenderhok, maar heeft niet ieder mens de energie nodig van een goed bord eten 's avonds? Zeker als je gewoon een actief leven hebt? Dan maakt het toch geen ene donder uit of er in aardappelen net iets meer koolhydraten zitten als in pasta?
Gewoon met mate eten, maar wel lekker pakken voor de energie die het je geeft............... Of ben ik nu heel oppervlakkig aan het redeneren?
Ik kijk niet zozeer naar de koolhydraten maar meer naar de kcals die het oplevert en de voorschriften :') van de gezonde voeding en zo. Daar is het 150 gr. aardappelen gekookt, 125 gr. gekookte pasta of 65 gr. gekookte rijst. Ik kan je vast vertellen: 65 gr. gekookte rijst is niet veel en zeker niet vullend :P Dus ik eet nog maar weinig rijst terwijl dat vroeger mijn favo was :9
pi_88540117
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
Nee. We slapen allemaal :7 We zijn een soort "FOK of the Sleeping But Alive People" :7
pi_88540172
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, huisje net schoongemaakt dus nog even een glaasje wijn en emo-muziek op de achtergond. Even afkicken van een drukke avond en dan naar bedje!
pi_88540250
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik kijk niet zozeer naar de koolhydraten maar meer naar de kcals die het oplevert en de voorschriften :') van de gezonde voeding en zo. Daar is het 150 gr. aardappelen gekookt, 125 gr. gekookte pasta of 65 gr. gekookte rijst. Ik kan je vast vertellen: 65 gr. gekookte rijst is niet veel en zeker niet vullend :P Dus ik eet nog maar weinig rijst terwijl dat vroeger mijn favo was :9
Echt, ik ben de laatste tijd erg bewust met voeding bezig omdat ik graag nog wat extra kilo's wil afvallen (dat leuke zwarte jurkje staat me :9~ en ik wil méér!), maar voordat ik rijst ga afwegen voordat ik het op mijn bord schep: :{w

Ik ben misschien heel ouderwets in mijn eetpatroon, maar ik ben van mening dat je, als je een dag hard gewerkt hebt gewoon 'recht' hebt op een bord eten 's avonds. En ik let echt wel op: geen roomsausje over mijn vlees, geen sauzijzenbroodje bij de lunch en vooral geen chips/koek/snoep/gebak, maar avondeten is avondeten. Gewoon een bord eten dus. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')