verschillende keren van Sony en Onkyoquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik hoop toch eerder op een knappe versterker met genoeg HDMI doorvoermogelijkheden
Of is die al geweest vandaag?
De hele dag alquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef bas-beest het volgende:
Ibood is een beetje traag op het moment, of ligt dat alleen aan mij?
quote:
Hopelijk komt ie nog een keertje voorbij voor m'n werkdag voor bij isquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
verschillende keren van Sony en Onkyo
24kratten bier!quote:
is de site bij jou ook zo traag ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan er zo tussen de producten weer mensen vragen of de site bij iedereen zo traag is of geloven we het dit keer wel?
uiteraard, voor meer doen we t niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 3 euro zonder verzendkosten zeker
He, bah. Oldbie humor. Hadden ze in 1999 moeten laten.quote:
iets meer electronica, en dan wat duurdere dingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
wie zit er nou op een dekbed te wachten?
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Orealo het volgende:
Waar kun je ook alweer de gemiste hunt items zien?
bijnaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef morgan31 het volgende:
Ik dacht die mesjes zijn zo weg maar valt nog tegen.
Liever dit dan electronica moet ik eerlijk zijn. Als er wel elektronica is hoor je iedereen dat het zo duur is. Verder is de electronica eigenlijk niet eens echt zo goedkoop, verouderde modellen en dan 10% korting op de toenmalige nieuwprijs. En duurdere dingen koop je niet zo vaak uit impuls ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
iets meer electronica, en dan wat duurdere dingen.
wie zit er nou op een dekbed of slaapzak te wachten? of scheermesjes?
ja ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Jimbo het volgende:
hoe zitt met de verzendkosten, betaal je die op elk item ?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.daghit.nl/hunt/
al staat niet alles er op. Voor de wilkinson heb ik een maglite LED gekocht
En die camera daar zit ik dus nu op te wachten hopelijk komt er nog een !quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever dit dan electronica moet ik eerlijk zijn. Als er wel elektronica is hoor je iedereen dat het zo duur is. Verder is de electronica eigenlijk niet eens echt zo goedkoop, verouderde modellen en dan 10% korting op de toenmalige nieuwprijs. En duurdere dingen koop je niet zo vaak uit impuls ..
Al heb ik wel een erg leuke camera gekocht vorige keer.
quote:
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef morgan31 het volgende:
[..]
En die camera daar zit ik dus nu op te wachten hopelijk komt er nog een !
Heb je mij horen zeggen dat het troep is dan ?????????? Heb ik nergens gezegt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?
Het is nog steeds geen loterij of weggeef actie. Ze moeten af van hun oude voorraden die niemand eerder wilde en dit voor lage prijzen. Als er toevallig iets leuks tussen zit dan is dat mooi meegenomen. Logisch dat ze niet de nieuwste tv's voor de helft van de prijs aanbieden.
ik noemde het troepquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?
Het is nog steeds geen loterij of weggeef actie. Ze moeten af van hun oude voorraden die niemand eerder wilde en dit voor lage prijzen. Als er toevallig iets leuks tussen zit dan is dat mooi meegenomen. Logisch dat ze niet de nieuwste tv's voor de helft van de prijs aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |