verschillende keren van Sony en Onkyoquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik hoop toch eerder op een knappe versterker met genoeg HDMI doorvoermogelijkheden
Of is die al geweest vandaag?
De hele dag alquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef bas-beest het volgende:
Ibood is een beetje traag op het moment, of ligt dat alleen aan mij?
quote:
Hopelijk komt ie nog een keertje voorbij voor m'n werkdag voor bij isquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
verschillende keren van Sony en Onkyo
24kratten bier!quote:
is de site bij jou ook zo traag ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan er zo tussen de producten weer mensen vragen of de site bij iedereen zo traag is of geloven we het dit keer wel?
uiteraard, voor meer doen we t niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 3 euro zonder verzendkosten zeker
He, bah. Oldbie humor. Hadden ze in 1999 moeten laten.quote:
iets meer electronica, en dan wat duurdere dingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
wie zit er nou op een dekbed te wachten?
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Orealo het volgende:
Waar kun je ook alweer de gemiste hunt items zien?
bijnaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef morgan31 het volgende:
Ik dacht die mesjes zijn zo weg maar valt nog tegen.
Liever dit dan electronica moet ik eerlijk zijn. Als er wel elektronica is hoor je iedereen dat het zo duur is. Verder is de electronica eigenlijk niet eens echt zo goedkoop, verouderde modellen en dan 10% korting op de toenmalige nieuwprijs. En duurdere dingen koop je niet zo vaak uit impuls ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
iets meer electronica, en dan wat duurdere dingen.
wie zit er nou op een dekbed of slaapzak te wachten? of scheermesjes?
ja ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Jimbo het volgende:
hoe zitt met de verzendkosten, betaal je die op elk item ?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.daghit.nl/hunt/
al staat niet alles er op. Voor de wilkinson heb ik een maglite LED gekocht
En die camera daar zit ik dus nu op te wachten hopelijk komt er nog een !quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever dit dan electronica moet ik eerlijk zijn. Als er wel elektronica is hoor je iedereen dat het zo duur is. Verder is de electronica eigenlijk niet eens echt zo goedkoop, verouderde modellen en dan 10% korting op de toenmalige nieuwprijs. En duurdere dingen koop je niet zo vaak uit impuls ..
Al heb ik wel een erg leuke camera gekocht vorige keer.
quote:
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef morgan31 het volgende:
[..]
En die camera daar zit ik dus nu op te wachten hopelijk komt er nog een !
Heb je mij horen zeggen dat het troep is dan ?????????? Heb ik nergens gezegt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?
Het is nog steeds geen loterij of weggeef actie. Ze moeten af van hun oude voorraden die niemand eerder wilde en dit voor lage prijzen. Als er toevallig iets leuks tussen zit dan is dat mooi meegenomen. Logisch dat ze niet de nieuwste tv's voor de helft van de prijs aanbieden.
ik noemde het troepquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus is de rest troep? Omdat je alleen een camera wilt?
Het is nog steeds geen loterij of weggeef actie. Ze moeten af van hun oude voorraden die niemand eerder wilde en dit voor lage prijzen. Als er toevallig iets leuks tussen zit dan is dat mooi meegenomen. Logisch dat ze niet de nieuwste tv's voor de helft van de prijs aanbieden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:37 schreef morgan31 het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat het troep is dan ?????????? Heb ik nergens gezegt.
Is verschillend. vannacht hebben we 3 kwartier naar een achterlijk medisana ding gekeken. Nu is er alweer een nieuwequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef Cerbie het volgende:
Hoe zit het met die pauzes, blijft hij dan gewoon even op [uitverkocht] staan voor x minuten zodat je naar de koffie kan rennen?
toch een gewild object onder gamers tho.quote:
loop je best voor lul in de stad met je game headset op bedenk ik me netquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef morgan31 het volgende:
voor game hoofdtel maar je kan hem ook op je telefoon gebruiken voor hands free bellen
Ik dacht precies het zelfde toen ik dat horloge zag. En ja ik vindt dat je dan ook idd aardig voor lul loopt met zao,n ding op je kopquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Jimbo het volgende:
leuke klok @ goeiemode.nl trouwens, jammer dat de band van dat lelijke plastic is :/
jupquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef morgan31 het volgende:
Heb ik het nou goed dat je bij goeiemode eenmalig verzendkosten betaald als je meerdere producten koopt vandaag ?
quote:Lenovo G550 Notebook met HD LED 16:9 scherm en 4 Gb DDR3 Intern Geheugen
haha, die had ik de vorige keer besteld, week erna teruggestuurd naar ze. Hoe veel kostte die nu?quote:
349¤ geloof ik. Hij laadt nu niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
haha, die had ik de vorige keer besteld, week erna teruggestuurd naar ze. Hoe veel kostte die nu?
Goedkoopquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
349¤ geloof ik. Hij laadt nu niet meer
2% nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef RacerDKB het volgende:
Hier zijn er echt pleuris veel van, zie dat balkje, er is maar 1% af ofzo.
mss hebben ze dr 100 en willen maar 2 mensen zequote:
Hoop het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mss hebben ze dr 100 en willen maar 2 mensen ze
Deze blijft wel een tijdje staan denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mss hebben ze dr 100 en willen maar 2 mensen ze
Heb je een box kunnen kopen? Die van 10 of 40 euro?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om deze in mijn box te vinden
Maar zelf het geld er nu voor neerleggen heb ik er niet voor over.
Ik heb er een van 40quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je een box kunnen kopen? Die van 10 of 40 euro?
om 9:34 heb ik de bevestiging gekregenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hufter, dan heb je gegarandeerd iets t.w.v. >¤100
Hoe laat was die?
quote:
Sirene's!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik kan niet wachten. Ben ook behoorlijk benieuwd wat erin zit.
Mp3 spelersquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik kan niet wachten. Ben ook behoorlijk benieuwd wat erin zit.
Gewoon geluk hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef sander89 het volgende:
Wat is je tactiek Tim of gewoon geluk hebben?
Ja op USBquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Die zijn op usb of niet? Ik heb nog een autoaansteker naar usb ding in de auto liggen =)
Die zijn USB ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Die zijn op usb of niet? Ik heb nog een autoaansteker naar usb ding in de auto liggen =)
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
* RacerDKB in zijn Binas bladert.
Er is wel veel korting opquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef RacerDKB het volgende:
Vind je het gek dat die hunt zo lang duurt als ze een product (waar naar mijn idee weinig vraag naar is) te veel inkopen. En niet alsof het een goedkoop product is
Ja, maar heb jij nu net toevallig dit nodig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Er is wel veel korting op
Maar ik heb nog nooit van Ferm gehoord om eerlijk te zijn.
Op de adviesprijs ja, maar wat zegt dat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Er is wel veel korting op
Maar ik heb nog nooit van Ferm gehoord om eerlijk te zijn.
Nee eigenlijk niet ...Over een jaartje pas denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij nu net toevallig dit nodig?
Ging beter dan verwacht, nog ff de hunt gevolgd op m'n telefoon tot kwart 3 en 7 uur er weer uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Maart85 het volgende:
@ Racer, nog je bed uitgekomen vanochtend?Weinig geslapen waarschijnlijk
Ben gebleven tot een uurtje of 02:45, maar hoefde gelukkig niet te werken vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ging beter dan verwacht, nog ff de hunt gevolgd op m'n telefoon tot kwart 3 en 7 uur er weer uitMaar heb er geen last van eerlijk gezegd.
Tot hoe laat ben jij gebleven? Zag dat er een 37 inch Full HD LED TV was, je wilde toch een Full HD tv kopen?
http://www.plasma-discoun(...)2c650-art-161394.htmquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef Maart85 het volgende:
Ben gebleven tot een uurtje of 02:45, maar hoefde gelukkig niet te werken vandaag
Ben idd opzoek naar een HDTV, maar dan het liefst 32inch zonder veel poespas, aangezien ik hem wil gebruiken als beeldscherm![]()
En met een 37-40 inch moet je zoveel je hoofd draaien
Duur voor een demomodel, ondanks 200 Hz.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.plasma-discoun(...)2c650-art-161394.htm
Thnx, zat zelf nog even aan deze te denken: http://tweakers.net/price(...)32c530.html#tab:infoquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.plasma-discoun(...)2c650-art-161394.htm
Mwa, dacht zelf dat het geen hele gekke prijs was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:43 schreef RacerDKB het volgende:
Duur voor een demomodel, ondanks 200 Hz.
Ook nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:43 schreef Maart85 het volgende:
Thnx, zat zelf nog even aan deze te denken: http://tweakers.net/price(...)32c530.html#tab:info
Waarschijnlijk mensen die er 4 kopen.quote:
*USB-aquarium-muur bouwtquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mensen die er 4 kopen.
4 voor ¤14 of 1 voor ¤8. Keuze is bij de meesten snel gemaakt
Leuk voor sinterklaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk mensen die er 4 kopen.
4 voor ¤14 of 1 voor ¤8. Keuze is bij de meesten snel gemaakt
Die ouwe lui zijn niet zo snelquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef RacerDKB het volgende:
Goh weer 1% van het balkje af per keer_!
Of alle vrouwen die vandaag al >12 uur verpest hebben door naar iBOOD te kijken denken ''ja ik moet toch wát kopenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of alle vrouwen die vandaag al >12 uur verpest hebben door naar iBOOD te kijken denken ''ja ik moet toch wát kopen'' en twijfelen er nog over.
Die van mij zou me vermoordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Aarti het volgende:
oeh die creme is wel goedkoop!! leuk kado voor de moeders
Zolang het maar oordopjes zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ben wel benieuwd naar straks, het einde zal nu toch wel naderen? Meestal komen er dan nog in een mega-tempo een paar dingen langs, waarvan ze er dan maar 2-3 per stuk over hebben.
Wacht je nog op iets specifieks?quote:
Eerst wel, maar dan spreek je over 2,5-3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Maart85 het volgende:
Zijn die boxen er eigenlijk ook wel eens zonder een hunt?
Random rommel waar ze niet afkomen voor een 'nette' prijs.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Lakai het volgende:
Wat houdt zo'n box in? Random stuff wat er in zit?
Ja in principe wel, wat er in zit is een verrassing.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Lakai het volgende:
Wat houdt zo'n box in? Random stuff wat er in zit?
Naar ik begrepen heb kan je de inhoud altijd wel voor meer dan kostprijs op marktplaats kwijt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef Lakai het volgende:
Meestal goeie spullen dan? Ze zijn blijkbaar nogal gewild
Even wachten dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil juist wat te drinken gaan halen
tijdens de creme of een van de vele andere langzame schijtzooi doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil juist wat te drinken gaan halen
Let op! De volgende aanbieding komt eraan!quote:
Dan heb je nog iets in je beeldquote:
voor dames met een kort pittig kapsel.quote:
dus... jij ging drinken pakken ?quote:
Verzendkosten zijn ook meer waard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef Haque het volgende:
Verzendkosten nog duurder dan dat kreng zelf
Ik vind hem niet lelijk, maar te klein :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Jimbo het volgende:
en nu de mensen op fok die em mooi vonden in dit topic maar heel stil bestellen en vooral niets zeggen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Jimbo het volgende:
en nu de mensen op fok die em mooi vonden in dit topic maar heel stil bestellen en vooral niets zeggen
heb je nou al wat te drinken ?quote:
quote:Beste iBOODers, er is meer dan alleen een virtuele wereld op internet, zoals u wellicht weet. Soms is het een goed idee om de computer uit te schakelen en naar buiten te gaan. Trek er op uit of ga op ontdekking in je eigen stad! Met de all-round tas van High Peak is dat geen probleem. De Merida rugzak van 18 liter van het sport merk Simex biedt genoeg ruimte voor uw dagtochten. Perfect draagcomfort dmv de high-density schouderbandjes. Apart hoofdcompartiment en voorvak bieden een prima plek voor uw bezittingen. Uw MP3 speler kan geplaatst worden in een aparte MP3-zak. De Merida rugzak weegt slechts 360 gram en blijft daardoor bijna onopgemerkt op us schouders tijdens al uw wandelavonturen!
ja als we dat niet doen overhitten hun servers weer.quote:
Te rustigquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef Jimbo het volgende:
bestaan dr geen programmatjes die ibood hunts veel makkelijekr maken dan de hele tijd wachten op die slome kut site ?
Ik was ook net te laatquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef Mixende_match het volgende:
verdorie ik wou die calvin klein.
Whehehe.. zit je dan met je mooie box.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef Maart85 het volgende:
Hopelijk wordt de tas bij gebrek aan interesse in de BOX gedaanOf misschien zelfs 2, voor je wederhelft tijdens het wandelen
weet ik t, voor ebay heb je ook van die sniper tools enzoquote:
beter dat je dan de box van 40eur hebt en 10 van die kuttassen krijgtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe.. zit je dan met je mooie box.
Moet goed fikken op 31/12 toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beter dat je dan de box van 40eur hebt en 10 van die kuttassen krijgt
Verbinding maakt geen donder uit, de servers zijn gewoon volop bezet en dus traag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef Maart85 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is auto-fill en een snelle/bedrijfs internet verbinding hebben!
Bij Lowlands kaartjes op livenation was ik veel vaker geslaagd op mijn werk dan thuis, maar kan ook toeval zijn of een andere oorzak hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verbinding maakt geen donder uit, de servers zijn gewoon volop bezet en dus traag.
Ik denk dat het bij 1% van de gevallen aan de verbinding van de gebruiker ligt. Bij mij in ieder geval niet aangezien ik 120 MBit/s heb.
lowlands tickets <3 heb dr dit jaar totaal 24 gehadquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Bij Lowlands kaartjes op livenation was ik veel vaker geslaagd op mijn werk dan thuis, maar kan ook toeval zijn of een andere oorzak hebben
Ook uit Haarlem?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien is het limiet voor bezoekers uit 023 en omstreken van iBOOD al bereikt.
Nog niet, moet nog een goede uitzoeken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef Maart85 het volgende:
[..]
120mbit is wel nice trouwens. degelijk usenet accountje erbij?
Dan heb je die UPC 120mbit voor 70e zeker? Zat ik laatst ook naar te kijken. Wel duur!quote:
Ziggo Alles in 1quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dan heb je die UPC 120mbit voor 70e zeker? Zat ik laatst ook naar te kijken. Wel duur!
Maar wel tering snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |