Hij is echt heel goed. Denk dat het wel een van de beste arcadegames van het jaar wordt (al is de concurrentie vrij zwaar, met Super Meat Boy en nog wat PSN-games...)quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is LBP al.
Maar desniettemin thanks voor de tip.Het spel was toch al enige tijd van mijn radar verdwenen, vreesde voor een cancel.
F!G?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is echt heel goed. Denk dat het wel een van de beste arcadegames van het jaar wordt (al is de concurrentie vrij zwaar, met Super Meat Boy en nog wat PSN-games...)
Ze zijn trouwens een beetje traag met het plaatsen van het nieuws. Vanmiddag al gesubmit maar nog steeds niets gepost.
Release is?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is echt heel goed. Denk dat het wel een van de beste arcadegames van het jaar wordt (al is de concurrentie vrij zwaar, met Super Meat Boy en nog wat PSN-games...)
Nu gijs, even http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/ klikken, en dan code krijgen, daarmee unlock je de trial en dan kan je hem kopen. Anders moet je even wachtenquote:
Had 'm al in de wachtrij gezet sheriff.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu gijs, even http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/ klikken, en dan code krijgen, daarmee unlock je de trial en dan kan je hem kopen. Anders moet je even wachten
800 allards ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had 'm al in de wachtrij gezet sheriff.Ben benieuwd. 800 punten waarschijnlijk?
Volgens mij ben je dan twee jaar te laat met wachten daarop, denk niet dat ze zulke oude meuk nog in de uitverkoop doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik wacht nog op een prijsverlaging/aanbieding van TES Oblivion DLC.
Greed Corp ook gekocht, moet toch de nederlandse developers beetje steunenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Turtles en Greed Corps maar even gekocht @ 160 points per stuk.
Er moet veel meer in die XBLA hits komen en ook een DLC hits gebeuren. Ik wil nog best wel wat ouwe xbla games maar niej voor 800 points.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan twee jaar te laat met wachten daarop, denk niet dat ze zulke oude meuk nog in de uitverkoop doen
Oh. Ja. Uiteraard daar gesubmit. Meteen toen het nieuws gistermiddag bekend werd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Wessiej het volgende:
fokgames. Of had je het daar niet gesubmit
Uhm is ie er al danquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef Henk-B het volgende:
Niemand die intresse heeft in NBA JAM?
Vind het zelf nog best duur voor geupgrade 16 bit game, maar de speelbaarheid en de nostalgie blijven toch leuk.
Maar wachten tot hij wat goedkoper is.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand Pacman Championship Edition DX al?
Leuk filmpje:
http://www.eurogamer.net/(...)epublic-fake-trailer
Yep, leuk om te spelen, maar ben nu met NBA Jam bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand Pacman Championship Edition DX al?
Leuk filmpje:
http://www.eurogamer.net/(...)epublic-fake-trailer
The Shivering Isles is nog steeds 2400 puntenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan twee jaar te laat met wachten daarop, denk niet dat ze zulke oude meuk nog in de uitverkoop doen
Heb hem al, 3 tientjes... Vriendin heeft hem gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
Niet doen Nick.
Het is te duur voor wat de game is!
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Berend. het volgende:
Ik ga een Turtle beach kopen denk ik
Voor 10-15 euro koop je Oblivion GOTY in de winkelquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The Shivering Isles is nog steeds 2400 punten
Als dat nou eens voor 800 geprijsd wordt dan koop ik het
X41 hier van Turtle Beach, geweldig ding !quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook een Logitech G35, jammer dat die niet op de xbox kan..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 10-15 euro koop je Oblivion GOTY in de winkel
Niet alleen tegenwoordig hoor. Volgens mij heb ik al meer dan een jaar geleden de PS3 GOTY versie gekocht voor 15 euro ofzo...quote:Op zondag 28 november 2010 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]echt?
Ik wist niet dat 'ie zo goedkoop was tegenwoordig
Zitten al in de game, gewoon opstarten! Zo goed is het spelquote:Op maandag 29 november 2010 08:45 schreef Sporttv het volgende:
Vorige week zouden er toch nieuwe levels zijn voor Super Meat Boy ? ik zie ze namelijk niet op marketplace staan
Voor zover ik weet zijn ze extra graties en te vinden in "teh internetz"quote:Op maandag 29 november 2010 08:45 schreef Sporttv het volgende:
Vorige week zouden er toch nieuwe levels zijn voor Super Meat Boy ? ik zie ze namelijk niet op marketplace staan
Dit kun je bij shopsurveys van Budgetgaming bekijken (gewoon de comments lezen).quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoelang bezorgen vanaf Play.com of dat Zavvi.com duurt?
Welke heb je?quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik zou niet meer zonder willen. Geweldig ding, kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat
X11 heb ik is ook een prima headsetquote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik zou niet meer zonder willen. Geweldig ding, kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat
120 gb is primaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef Rauw. het volgende:
Vraagje: Kan ik beter voor een 250gb Xbox gaan of zijn de 120gb modellen ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |