Q1 2011.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
NfS lijkt me wel tof ja maar toch kijk ik meer uit naar TDU 2 maar die duurt nog ff?
Netjesquote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1197321/950e9f75/kinect_fail.html
Haha! Het ziet er sowieso belachelijk uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1197321/950e9f75/kinect_fail.html
Zo'n Play & Charge Kit werkt perfect iigquote:Op donderdag 11 november 2010 16:39 schreef RoW_0 het volgende:
Hai, simpel vraagje. ik had een XBOX 360 battery pack. Maar ik ben één van mijn batterys kwijtgeraakt.
Ik zie op marktplaats USB-oplaadbare battery packjes,zijn die vertrouwbaar?
Begrijp je dat ik het zonde vind om 40 euro neer te leggen voor een ander oplaaddingetje, terwijl ik er gewoon een (maar half kwijt) al heb?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n Play & Charge Kit werkt perfect iig
20 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Begrijp je dat ik het zonde vind om 40 euro neer te leggen voor een ander oplaaddingetje, terwijl ik er gewoon een (maar half kwijt) al heb?
Ik wil alleen zo'n battery pack, de oplader daarvan heb ik al. ik kan hem alleen nergens vinden?
Eerst even zoeken voordat je moord en brand schreeuwt?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef RoW_0 het volgende:
Lol, ik heb 'm gevonden! Lag onder een berg IB-groep papieren. hoe typisch. In iedergeval koop ik binnekort een tweede en een kinect. bedankt anyways:P
TDU is toffer om het concept is tofferquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind racespellen geen reet aan, maar zelfs mij lijkt NfS, in ieder geval het hele concept, best wel tof.
http://www.next-gen.biz/features/open-world-confidential-la-noirequote:Its elements of sleuthing may owe as much to Phoenix Wright as its vast urbanity does to GTA, but that sense of freedom familiar to open worlds is imported to the process of investigation, differentiating LA Noire from point-and-click mysteries. Depending on who you talk to, how much evidence you turn up and what you are able to deduce from these, cases might take any number of directions, or indeed fail altogether.
Waarom moet het perse free roam zijn? Er zijn al genoeg free roam games..dan krijg je zeker weer dat gezeur dat er niks te doen is in de wereld omdat er alleen op het verhaal word gefocusedquote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ojee, hoop dat ie ook free roam is
he die kerel in dat bruine pak, dat is ludo sandersquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Uiteraard is dat aanwezig.
Uit de coverstory van Edge eerder dit jaar:
[..]
http://www.next-gen.biz/features/open-world-confidential-la-noire
[ afbeelding ]
Zéér overtuigend.
't is ook echt zoquote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
he die kerel in dat bruine pak, dat is ludo sanders
( die ene die na die vrouw in beeld verschijnt )
Indrukwekkendquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Uiteraard is dat aanwezig.
Uit de coverstory van Edge eerder dit jaar:
[..]
http://www.next-gen.biz/features/open-world-confidential-la-noire
[ afbeelding ]
Zéér overtuigend.
Tof, maar ik wacht op echte gameplay beelden voor ik ga hypen.quote:
Dit is een mix van in-engine en gameplay beelden. Echt een goed beeld van de gameplay hebben we helaas nog niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tof, maar ik wacht op echte gameplay beelden voor ik ga hypen.
Daar doelde ik op, het ziet er leuk uit, maar ik wil zien hoe de gameplay in zijn werk gaat, dat maakt of breekt de game voor mij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
. Echt een goed beeld van de gameplay hebben we helaas nog niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
he die kerel in dat bruine pak, dat is ludo sanders
( die ene die na die vrouw in beeld verschijnt )
vooral matige. en free roam is tofquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom moet het perse free roam zijn? Er zijn al genoeg free roam games..
Je kan beter eerst leren fietsen, voordat je aan zo een controller beginquote:
Met zo een controller kan je zelfs je veters strikken badboykequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan beter eerst leren fietsen, voordat je aan zo een controller begin
WARNING The WRT54G v7 uses an Atheros AR2317 chip, has 2MB ROM, 8MB RAM and runs VxWorks. It is not supported by DD-WRT as the WRT54G v7 isn't Broadcom based. The WRT54G v7 will probably never be supportedquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:51 schreef S.VanOekel het volgende:
Als je een Linksys WRT54GL hebt (Of een router waar je custom firmware op kunt draaien) kun je hem via zo'n router draadloos laten draaien. Er zijn ook opties om met een laptop en een netwerkkabel ver te komen. Kijk Youtube er eens op na. Het is vrij eenvoudig.
menneke veters strikken is uit, klittebandquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met zo een controller kan je zelfs je veters strikken badboyke
Je bent echt lui hequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
menneke veters strikken is uit, klitteband
Die 1e was echt tofquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Tain het volgende:
AQ, ga je deze nog spelen?
[ afbeelding ]
@ your servicequote:
Hier zit de eerste ook weer bij alleen met een betere enginequote:
Oke dat is wel tof.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier zit de eerste ook weer bij alleen met een betere engine
Dat blijft zo zweven.quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speel nu een tijdje dragonage: origins. Maar het valt me tegen dat ik 85% van de tijd bezig ben met 100 sidequests en onboeiende gesprekken. Ik heb na 15 uur nogmaar 70G
Dus. Blijft dit spel zo zweven of doe ik iets verkeerd..
Die sidequests doe je opzich wel zelf, als je er geen zin meer in hebt dan kan je ook iedereen een dikke vinger geven en gewoon doorrennenquote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speel nu een tijdje dragonage: origins. Maar het valt me tegen dat ik 85% van de tijd bezig ben met 100 sidequests en onboeiende gesprekken. Ik heb na 15 uur nogmaar 70G
Dus. Blijft dit spel zo zweven of doe ik iets verkeerd..
Ik wil wel doorrennen maar ik ben de weg kwijt denk ik. Ik heb het redcliffe verhaal gespeelt, nu is alleen een of andere gast ziek en moet ik een medicijn vinden. Nu ben ik in een dwergenkasteel waar ik echt al 3 uur aan het rondhangen ben zonder duidelijke vooruitgang te maken.quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die sidequests doe je opzich wel zelf, als je er geen zin meer in hebt dan kan je ook iedereen een dikke vinger geven en gewoon doorrennen
http://www.eurogamer.net/(...)creed-2011-confirmedquote:There will be a new Assassin's Creed game in 2011, Ubisoft has confirmed, despite earlier promises that the series would be taking a year off.
Speaking at an investor call today, CEO Yves Guillemot revealed, "There will be something around Assassin's [next year]. That's all we can say."
Volgens mij leest Eurogamer teveel in die quote, het hoeft immers niet om een game te gaan zoals hij het verwoordt en hij kan het dus over die motion-comic en andere projecten hebben ipv een gamequote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ubisoft
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)creed-2011-confirmed
en call of duty melken mag wel ?quote:
Hij had het ongetwijfeld over Ascendance jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij leest Eurogamer teveel in die quote, het hoeft immers niet om een game te gaan zoals hij het verwoordt en hij kan het dus over die motion-comic en andere projecten hebben ipv een game
Mja, het kan ook gewoon dlc zijn natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ubisoft
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)creed-2011-confirmed
Niet doen Spank!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
The fuck, Assassin's Creed: Brotherhood krijgt echt overal enorm dikke cijfers! Verschijnt ie toch zomaar ineens "POEF!!" op mn radar!
Dat die dikke cijfers krijgt is niet zo bijzonder, ik had ook niet verwacht dat reviewers die game onder de 8 zouden scoren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
The fuck, Assassin's Creed: Brotherhood krijgt echt overal enorm dikke cijfers! Verschijnt ie toch zomaar ineens "POEF!!" op mn radar!
Geen woord gelogen over Kotick, natuurlijk.quote:UPDATE: Activision has issued a clarifying statement in which it explains that it's in the process of plotting out a future for Bizarre Creations - a future that could include a sale.
"Over the past three years since our purchase of Bizarre Creations, the fundamentals of the racing genre have changed significantly," said a spokesperson for the publisher.
"Although we made a substantial investment in creating a new IP, Blur, it did not find a commercial audience.
"Bizarre is a very talented team of developers, however, because of the broader economic factors impacting the market, we are exploring our options regarding the future of the studio, including a potential sale of the business."
Blur was een goede game die gereleased werd in een ongelofelijk domme periode. Geometry Wars 2 was amazing.... Dus ja het is wel zeker boeiend? Geweldige studio die sinds het Ps1 tijdperk al meeliep ( Formule 1, nog gespeeld op een demo disc toen ). Daarna MSR, PGR1,2,3,4 en de Geometry Wars games. Ook The Club was imo erg goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker boeiend.
Sinds de overname is het toch vrijwel armoe troef. Belangrijker is dat de rechten op PGR wel in veilige handen is.
ik vond m wel een beetje erg kort weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
Shank is 800 ipv 1200. Had die sowieso al moeten zijn dan had ik em gekocht..nu heb ik nog maar 400 puntjes :p
Ik kan er ook niet opkomen krijg een of andere vage MTU fout melding.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:17 schreef S.VanOekel het volgende:
Kan aan mij liggen,maar zowel Xbox.com als Xbox Live zijn plat?
Sinds die 'update' word ik ook regelmatig van live gegooid zonder enig aanwijsbare reden. Nu ben ik gewoon aangemeld, een uurtje geleden werd ik er weer afgegooid.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond m wel een beetje erg kort weer
Heb ik ook echt zes keer gehad vanavond, enorm irritant...!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet opkomen krijg een of andere vage MTU fout melding.
Dan is het dus een ziggo faal want ik heb ook ziggoquote:Op woensdag 17 november 2010 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb ik ook echt zes keer gehad vanavond, enorm irritant...!
Het rare is, vrienden van me die geen Ziggo hadden nergens last van...
Idd ziggoquote:Op woensdag 17 november 2010 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het dus een ziggo faal want ik heb ook ziggo
Natuurlijk ook net op mijn vrije dag hequote:Op woensdag 17 november 2010 12:29 schreef Klonk het volgende:
ah, ik wou net komen vragen of meer mensen er last van hadden
Even wachten en toen kon ik weer online, toen hij het hardnekkig niet wilde doen mn modem gereboot (al zal het vast een illusie zijn geweest dat dat hielp)quote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef Klonk het volgende:
hier trouwens ook Ziggo
maar wat hebben jullie gedaan, braaf doen wat ze zeggen of is bij jullie vanzelf opgelost?
Niks, want weet dat MTU melding nergens op slaatquote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef Klonk het volgende:
hier trouwens ook Ziggo
maar wat hebben jullie gedaan, braaf doen wat ze zeggen of is bij jullie vanzelf opgelost?
Gewoon wachtenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef Klonk het volgende:
hier trouwens ook Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |