yo is goed, misschien morgen nog even vrij, m'n manager moet even kijken of er een vervangen voor me is.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
Oke, laat het hier even weten dan doe ik mee.

haha lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.

wtf is een powerpoint tentamen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.

Ja dat heeft een moeilijke naam maar het komt er eigenlijk op neer dat het een tentamen over powerpoint e.d. is.quote:

ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deathsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren gekocht via steam, 5 min gespeeld maar door de lag bakte ik er niets van, 2 kills en 5 deaths ofzo en ronde was klaar. Maar gaan slapen

Ik ben PS3 gewend speel nooit shooters op PC, ik had de controls ook niet gekeken dus ik wilde mensen knifen door op de scrollknop te drukken (want ik dacht dat dat het misschien zou kunnen zijn) gooi ik een granaat tegen mezelf. Meteen rennenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef murp het volgende:
[..]
ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deaths

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |