Ik heb tot nog toe weinig tot geen problemen ondervonden.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is er waar van al die klachten over de PC versie?
GTX295 is naar mijn weten een Multi-Core GPU.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn CPU al op 1 gezet. GPU nog niet. Doe ik vanavond ook direct. Ik heb een GTX295 en draai op 1600*1200 op max settings. Kan het daar aan liggen?
| 1 2 3 4 5 6 7 | You have been permanently banned from this board. Please contact the Board Administrator for more information. Reason given for ban: Violating Code of Conduct. A ban has been issued on your IP address. |
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Ik wilde net even op de officiële CoD forums postem hoe geweldig ik dit spel vind.
Information
[ code verwijderd ]
Gelukkig zijn de meeste gamers niet van die dikkerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
Ik heb er een tshirt bij gekregen.
Alleen, snappen ze niet dat L iets te klein is voor de meeste gamers?
yo is goed, misschien morgen nog even vrij, m'n manager moet even kijken of er een vervangen voor me is.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
Oke, laat het hier even weten dan doe ik mee.
haha lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.
wtf is een powerpoint tentamen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.
Ja dat heeft een moeilijke naam maar het komt er eigenlijk op neer dat het een tentamen over powerpoint e.d. is.quote:
ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deathsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren gekocht via steam, 5 min gespeeld maar door de lag bakte ik er niets van, 2 kills en 5 deaths ofzo en ronde was klaar. Maar gaan slapen
Ik ben PS3 gewend speel nooit shooters op PC, ik had de controls ook niet gekeken dus ik wilde mensen knifen door op de scrollknop te drukken (want ik dacht dat dat het misschien zou kunnen zijn) gooi ik een granaat tegen mezelf. Meteen rennenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef murp het volgende:
[..]
ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deaths
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |