Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Jorwol het volgende:
Nou, ben weer een uur verder, maar weet nu wel dat het aan m'n videokaart ligt... Met de 260 GTX van m'n pa speelde het als een zonnetje... Grrr
Ook een 260 GTX, maar blijkbaar is die gewoon rot ergens... Toch raar omdat ik er verder (speelde MW2, CoD4, BF:BC2, Fallout 3) geen last van heb gehad, op World at War na.. blijkbaar haat die engine mijn kaart...quote:
Ik heb ze ook, maar sorry hoor, dit spel hoort gewoon zonder problemen te draaien hier:quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef drumstickNL het volgende:
Geluid haperingen krijg je vaak omdat je pc het niet helemaal trekt.
Volgens mij doen ze het expres, dan moeten mensen met een gekraakte versie weer wachten tot de patch gekraakt is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Daarom koop ik dus geen games meer, fucking belachelijk dat je op de dag van release al een patch nodig hebt om het überhaupt speelbaar te krijgen. Hier stottert het namelijk ook als de tering als het iets drukker wordt en dus is het compleet onspeelbaar.
Goed zo, Treyarch, toppertje dit!
Nou prima, dan wacht ik wel een dag voordat die patch weer gekraakt is, als het zo moet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het expres, dan moeten mensen met een gekraakte versie weer wachten tot de patch gekraakt is.
Als je hem download moet je niet klagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht ik wel een dag voordat die patch weer gekraakt is, als het zo moet...
Ook die kloteprogramma's als Steam e.d. wat je tegenwoordig nodig hebt voor alles, wat een troep is dat...
Dit heeft toch iedereen, legaal of illegaal? Dus is het slecht...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Als je hem download moet je niet klagen
De mensen die hem illegaal spelen zijn de oorzaak, die hebben naar mijn mening geen recht van sprekenklagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit heeft toch iedereen, legaal of illegaal? Dus is het slecht...
Sorry hoor, maar tegenwoordig probeer ik eerst spellen uit. De fase van blindelings kopen ben ik nu voorbij. Vandaag de dag is het raar als een spel niet binnen een half jaar 20 patches heeft....quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef arucard het volgende:
[..]
De mensen die hem illegaal spelen zijn de oorzaak, die hebben naar mijn mening geen recht van sprekenklagen.
Hier ook!quote:
Daar heb ik ook niks op tegen, dat doe ik zelf ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tegenwoordig probeer ik eerst spellen uit. De fase van blindelings kopen ben ik nu voorbij. Vandaag de dag is het raar als een spel niet binnen een half jaar 20 patches heeft....
inderdaad weer wat dingen uit COD4 terug, zoals de Skorpion en de AK74u. Vond in MW2 die throwing knife wel vet (probeerde daar altijd mooie kills mee te maken bij S&D, en dan complimenten vangenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef seto het volgende:
Hier doet hij het nu ook redelijk goed, soms nog wel een beetje lag (bij de laatste killcam zie je het altijd goed) maar voor de rest vloeiend. Inmiddels rank26.
Vind hem trouwens beter dan MW2, niet meer van die belachelijke killstreak rewards en de AK74u is terug
Zit er nog inquote:Op woensdag 10 november 2010 00:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
inderdaad weer wat dingen uit COD4 terug, zoals de Skorpion en de AK74u. Vond in MW2 die throwing knife wel vet (probeerde daar altijd mooie kills mee te maken bij S&D, en dan complimenten vangen). Maar die hebben ze eruit gehaald toch? Ik mis ook de UMP45 en de Raffica, of vergis ik me nou en zitten die er wel in? Maar voor de rest vind ik het echt een tof en mooi spel... En die dedicated servers zijn een hele verbetering! Tot nu toe nog geen hacker tegengekomen gelukkig...
ja he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |