4 noob.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom mogen ze daar wél met 3 vrouwen trouwen en wij hier niet
Wat is dat voor verkeerd concept?
Omdat respect wederzijds moet zijn ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom is het relevant wat ze dáár van kerken vinden voor wat we hiér van moskeeën vinden? Wat is dat voor kleuter-redenatie?
Ja, maar, ja maar, voor jou ben ik ook 'daar' ergens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gewoon, dáár.... dat snap je toch wel?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan mogen ze er toch ook met 3 trouwen?quote:
hoeveel moslims zijn er ook alweer in nederland en hoeveel procent is dat van de totale bevolking?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En binnenkort een gemalijde samenleving waar allemaal moskeëen in staan waar de autochtone bevolking zich maar moet aanpassen aan de buitenlanders
Zo kunnen zij ons veroveren, zonder geweld, maar met cultuur en religie.
Ow... dan bedoelt TS 'hiér'....quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, voor jou ben ik ook 'daar' ergens.
Saudi Arabië om maar eens iets te noemen ....quote:
Ze mogen er zelfs tot nul trouwen als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan mogen ze er toch ook met 3 trouwen?
Stiekem zijn het er 80% maar ik heb geen bronnen, bovendien helpt de illuminati ze om reptilians met hun cloakfield tussen ons te plaatsen onder het mom van extreem rechts.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel moslims zijn er ook alweer in nederland en hoeveel procent is dat van de totale bevolking?
ben je echt zo dom of doe je maar zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat respect wederzijds moet zijn ?
Hier mag het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow... dan bedoelt TS 'hiér'....
Ja, maar ik wil er drie...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze mogen er zelfs tot nul trouwen als je het zo bekijkt.
Kan je nog een voorbeeld noemen dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Saudi Arabië om maar eens iets te noemen ....
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
IRan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je nog een voorbeeld noemen dan?
omdat zij de wereld willen overnemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Maar wij geen kerken daar ?
Even zonder raciale of religieuze haat . Een dergelijk concept deugt toch niet ?
Naar mijn mening zouden ze al het religie moeten afschaffen hier in het vrije westen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef breapbreap het volgende:
Waarom is wat regeringen in landen als Saudi-Arabië vinden relevant voor hoe wij hier tegenover Nederlandse moslims moeten handelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |