wat is daar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Maar wij geen kerken daar ?
Even zonder raciale of religieuze haat . Een dergelijk concept deugt toch niet ?
Saudi Arabië om maar iets te noemen .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is daar?
en hoe kom je erbij dat daar geen kerken zijn?
probeer maar eens in zon zandland een nieuwe te bouwen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is daar?
en hoe kom je erbij dat daar geen kerken zijn?
saudi kloptquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Saudi Arabië om maar iets te noemen .
Waarom moeten wij tolerant zijn, maar zij niet ?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef mmmkai het volgende:
[..]
probeer maar eens in zon zandland een nieuwe te bouwen.
Waarom is het relevant wat ze dáár van kerken vinden voor wat we hiér van moskeeën vinden? Wat is dat voor kleuter-redenatie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom wil jij ons vergelijken met een ander land? Wil je niet uit jezelf 'beter' zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
volgens mij is paus zelfs bezig om te kijken of het wel kan nu en gaat dat goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom is het relevant wat ze dáár van kerken vinden voor wat we hiér van moskeeën vinden? Wat is dat voor kleuter-redenatie?
En binnenkort een gemalijde samenleving waar allemaal moskeëen in staan waar de autochtone bevolking zich maar moet aanpassen aan de buitenlandersquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Omdat wij een westerse samenleving zijn met vrijheid van religie.
Los van het feit of daar wel of geen kerken staan, snap ik sowieso niet waarom je die landen met Nederland vergelijkt. Moeten wij dan precies de zelfde normen hebben als die landen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want jij wordt gelovig vanwege het feit dat er mensen zijn die geloven? Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Zo kunnen zij ons veroveren, zonder geweld, maar met cultuur en religie.
Waar is 'daar'?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Even zonder raciale of religieuze haat . Een dergelijk concept deugt toch niet ?
Gewoon, dáár.... dat snap je toch wel?quote:
4 noob.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom mogen ze daar wél met 3 vrouwen trouwen en wij hier niet
Wat is dat voor verkeerd concept?
Omdat respect wederzijds moet zijn ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom is het relevant wat ze dáár van kerken vinden voor wat we hiér van moskeeën vinden? Wat is dat voor kleuter-redenatie?
Ja, maar, ja maar, voor jou ben ik ook 'daar' ergens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gewoon, dáár.... dat snap je toch wel?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan mogen ze er toch ook met 3 trouwen?quote:
hoeveel moslims zijn er ook alweer in nederland en hoeveel procent is dat van de totale bevolking?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En binnenkort een gemalijde samenleving waar allemaal moskeëen in staan waar de autochtone bevolking zich maar moet aanpassen aan de buitenlanders
Ow... dan bedoelt TS 'hiér'....quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, voor jou ben ik ook 'daar' ergens.
Saudi Arabië om maar eens iets te noemen ....quote:
Ze mogen er zelfs tot nul trouwen als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan mogen ze er toch ook met 3 trouwen?
Stiekem zijn het er 80% maar ik heb geen bronnen, bovendien helpt de illuminati ze om reptilians met hun cloakfield tussen ons te plaatsen onder het mom van extreem rechts.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel moslims zijn er ook alweer in nederland en hoeveel procent is dat van de totale bevolking?
ben je echt zo dom of doe je maar zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat respect wederzijds moet zijn ?
Hier mag het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow... dan bedoelt TS 'hiér'....
Ja, maar ik wil er drie...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze mogen er zelfs tot nul trouwen als je het zo bekijkt.
Kan je nog een voorbeeld noemen dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Saudi Arabië om maar eens iets te noemen ....
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
IRan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je nog een voorbeeld noemen dan?
omdat zij de wereld willen overnemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Naar mijn mening zouden ze al het religie moeten afschaffen hier in het vrije westen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef breapbreap het volgende:
Waarom is wat regeringen in landen als Saudi-Arabië vinden relevant voor hoe wij hier tegenover Nederlandse moslims moeten handelen?
Wederzijds op basis van wat? Wat hebben wij met Saudi-Arabië te maken op dat gebied?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat respect wederzijds moet zijn ?
Cultuur en religie zijn wel twee verschillende dingen en het maakt ook niet zo veel uit of een groot deel christelijk is of islamitisch. Het zijn tenslotte allebei Abramistische religies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En binnenkort een gemalijde samenleving waar allemaal moskeëen in staan waar de autochtone bevolking zich maar moet aanpassen aan de buitenlanders
Laat dat 'vrije' dan maar weg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naar mijn mening zouden ze al het religie moeten afschaffen hier in het vrije westen.
Dat vraag ik me dus ook af als ik zie dat zo'n lelijke kutmoskee hier schijnbaar perse neergezet moet worden vanuit een of ander eenzijdig gelijkheidsbeginsel .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of doe je maar zo?
wat heeft het beleid van een religieus land dat 35000 km weg ligt met het beleid hier te maken?
Maar ze vinden elkaar nou niet echt lieverdjes (kan ze geen ongelijk geven)quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Cultuur en religie zijn wel twee verschillende dingen en het maakt ook niet zo veel uit of een groot deel christelijk is of islamitisch. Het zijn tenslotte allebei Abramistische religies.
Vrije westen en afschaffen van religies gaat niet samen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naar mijn mening zouden ze al het religie moeten afschaffen hier in het vrije westen.
veel succes met het tafels poetsen bij de mcdonalds manquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af als ik zie dat zo'n lelijke kutmoskee hier schijnbaar perse neergezet moet worden vanuit een of ander eenzijdig gelijkheidsbeginsel .
Nogmaals geen kerk daar dan ook geen moskee hier , en anders rot je maar op .
bijzonder falend zelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zou een falend voorbeeld zijn.
quote:Waarom doen ze in Nederland zo moeilijk over het bouwen van moskeeën? Hier mogen ook kerken gebouwd worden
Jezusquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor kritische vragen . En terecht . Straks een meerderheid die voor een partij als de PVV stemt zegt voldoende over hoe de 'gemiddelde Nederlander' denkt over dergelijke zaken .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel succes met het tafels poetsen bij de mcdonalds man
In het Westen dan. Laat men thuis maar bidden tot god i.p.v. gevaarlijke groeperingen indoctrineren met hun vuige ideëen. Was het maar zo dat iedereen vanaf 18 blootgesteld werd aan geloof, dat zou niemand meer geloven in die lompe regeltjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vrije westen en afschaffen van religies gaat niet samen.
Land/cultuur en religie zijn twee verschillende dingen. Dat andere landen dat niet snappen, ala, maar Nederland is gelukkig zo tolerant dat we als burgers zelf onze religie mogen kiezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af als ik zie dat zo'n lelijke kutmoskee hier schijnbaar perse neergezet moet worden vanuit een of ander eenzijdig gelijkheidsbeginsel .
Dan zit je echt extreem fout, Nederland kent honderden voorbeelden van dezen:quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In het Westen dan. Laat men thuis maar bidden tot god i.p.v. gevaarlijke groeperingen indoctrineren met hun vuige ideëen. Was het maar zo dat iedereen vanaf 18 blootgesteld werd aan geloof, dat zou niemand meer geloven in die lompe regeltjes.
Of er een god is dat weet ik niet, maar ik weet wel dat die organisatorische sneue bedachte regeltjes nep zijn.
Dus dat respect van één kant komt is logisch ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Land/cultuur en religie zijn twee verschillende dingen. Dat andere landen dat niet snappen, ala, maar Nederland is gelukkig zo tolerant dat we als burgers zelf onze religie mogen kiezen.
bang?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor kritische vragen . En terecht . Straks een meerderheid die voor een partij als de PVV stemt zegt voldoende over hoe de 'gemiddelde Nederlander' denkt over dergelijke zaken .
En de gemiddelde Nederlander zal nog altijd een stuk hoger geschoold zijn dan de gemiddelde Allochtoon .
Eat your heart out , buddy
Het respect van de moslim die in Nederland woont is niet afhankelijk van het respect dat men in Saudi-Arabië heeft voor christenen die daar hun geloof willen belijden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus dat respect van één kant komt is logisch ?
kijk je uit wat je zegt zo meteen ben je nog landverader met die simpele bodemschrapers hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind zo'n moskee eigenlijk best mooi.
Gezien je argumenten en de manier van discussiëren behoor je waarschijnlijk niet tot de 'gemiddelde Nederlander' (wat dat dan ook mag zijn...)quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor kritische vragen . En terecht . Straks een meerderheid die voor een partij als de PVV stemt zegt voldoende over hoe de 'gemiddelde Nederlander' denkt over dergelijke zaken .
En de gemiddelde Nederlander zal nog altijd een stuk hoger geschoold zijn dan de gemiddelde allochtoon .
Eat your heart out , buddy
Jij bent echt dom of nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
-Edit- verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zit je echt extreem fout, Nederland kent honderden voorbeelden van dezen:
Of je er nu voor of tegen bent , de gemiddelde Nederlander ( voor zover die bestaat) is eerde pro PVV met zijn 'extreme' idealen , dan pro moslim .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
bang?
gast doe even helemaal normaal![]()
de gemiddelde nederlander, nou als jij daar een voorbeeld van bent zegt dat al genoeg, zelden zo'n domme bekrompen redenatie gezien
btw de gemiddelde nederlander, frans bauer
Shariaquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent echt dom of niet
We zijn hier een ontwikkeld land, in tegenstelling tot een zandbak als Saudi-Arabië. Als je dezelfde normen en waarden hier wil hanteren als wat daar gebeurt, ga je maar lekker daar wonen.
Wanneer wil je de Sharia invoeren?
Waarom maak je er nou eigenlijk een 'hullie-zullie' discussie van? Er is niet eens sprake van twee kanten...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus dat respect van één kant komt is logisch ?
De watte?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent echt dom of niet
We zijn hier een ontwikkeld land, in tegenstelling tot een zandbak als Saudi-Arabië. Als je dezelfde normen en waarden hier wil hanteren als wat daar gebeurt, ga je maar lekker daar wonen.
Wanneer wil je de Sharia invoeren?
Nicely playedquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef Buitendam het volgende:
Waarom mogen kinderen in Congo wel gewoon fatsoenlijk oorlogje spelen
en moest ik als 8 jarige mijn vader aan het werk zetten met
hout en PVC?! Oneerlijke wereld, manG!
ik zet me toch niet af voor kritische vragen omdat je extreem domme dingen vraagt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of je er nu voor of tegen bent , de gemiddelde Nederlander ( voor zover die bestaat) is eerde pro PVV met zijn 'extreme' idealen , dan pro moslim .
Maar zet jezelf vooral af als er kritische vragen gesteld worden . We zullen wel zien wie er op termijn aan het langste eind trekt
Extreem fout met :quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OOOOOH Dus eigenlijk zijn we HIER slaven!? Ik moet mij dus aanpassen aan die paupers daar? OOOOOOOOOOOOOCH waar zijn we al die jaren mee bezig geweest hier!? Ik ga nu meteen geloven want dan ben ik blijkbaar écht vrij en doe ik wat ik zélf wil!
Maar goed dat had je natuurlijk al door en weetje hoeveel Nederlandse meiden zich bekeren tot de Islam.quote:Was het maar zo dat iedereen vanaf 18 blootgesteld werd aan geloof, dat zou niemand meer geloven in die lompe regeltjes.
Je snapt niet dat Buitendam het met je oneens is?quote:
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat een moskee hier niet thuis hoort .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom maak je er nou eigenlijk een 'hullie-zullie' discussie van? Er is niet eens sprake van twee kanten...
Anders lees je de TT even .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom maak je er nou eigenlijk een 'hullie-zullie' discussie van? Er is niet eens sprake van twee kanten...
Ja sorry, ik had het verkeerd begrepen zag ik nétquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Extreem fout met :
[..]
Maar goed dat had je natuurlijk al door en weetje hoeveel Nederlandse meiden zich bekeren tot de Islam.
Jazeker wel, maar daarom mag ik het nog wel geniaal vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:54 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Je snapt niet dat Buitendam het met je oneens is?
Soms vind ik het ook geen gezicht, maar hangt ook van het meisje af natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had het verkeerd begrepen zag ik nét
Daar geef ik je gelijk in, ik zie de laatste tijd wel steeds meer NL-se vrouwen over de straten lopen. Maar dat geeft mij geen lekker gevoel.
Miljoenen Nederlanders met domme vragen .quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zet me toch niet af voor kritische vragen omdat je extreem domme dingen vraagt?
dat is totaal iets anders
Die gulden regel klopt niet echt hé?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef Jovatov het volgende:
Kinderachtige argumentatie.
Gulden regel in de meeste wereldreligie's is nog steeds 'wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.' Zei Jezus ook trouwens.
Nogmaals: als jij zo in het leven staat, ben je echt de kleuterschool nog niet ontgroeit. 'Maar zij doen het ook (niet)... ". Er ís niet eens zoiets als DE Islam, net zomin er sprake is van één religie binnen het christendom. (voor zover dat onderdeel is van deze discussie, maar je argumenten gaan helemaal nergens over).quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat een moskee hier niet thuis hoort .
[..]
Anders lees je de TT even .
Waarom moet ik tolerant staan tegenover een religie die zelf klaarblijkelijk niet tolerant is ?
In hoeveel landen met Islamitische grondslag staan daadwerkelijk kerken (die niet bedreigd worden door aanslagen) ?
ja het is een hele domme vraag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Miljoenen Nederlanders met domme vragen .
Maar blijf jezelf vooral opstellen als een zelfingenomen mongooltje die niet voor welke rede dan ook vatbaar is . Mij heb je er uiteindelijk niet mee . Maar dat weet je best
Gulden of gouden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef Jovatov het volgende:
Kinderachtige argumentatie.
Gulden regel in de meeste wereldreligie's is nog steeds 'wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.' Zei Jezus ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |