Ik ben een liberaal . Maar krijg nu allerlei dreigberichtjes via PM van mods dus laat maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef Nikmans het volgende:
TS is tegen vrijheid
TS is een conservatief

Eens, TS zit mis. Nederland is moreel en cultureel superieur t.o.v. de Arabische wereld. Daarom moet Nederland zich ook niet tot dat niveau verlagen, door rücksichtslos moskeeën te verbieden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de TS kinderachtig overkomt met 'waarom wel hier en niet daar'. Het maakt ook geen moer uit voor moslims die hier wonen en van mij mogen ze hun gebedshuizen hebben. Ik stoorde mij alleen een beetje aan het feit dat intolerante culturen verdedigd worden.

quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben een liberaal . Maar krijg nu allerlei dreigberichtjes via PM van mods dus laat maar
 lueken topik gemaakt ts nou greotjens ali en de kisd!
 lueken topik gemaakt ts nou greotjens ali en de kisd!

Veel van deze criminelen heeft niets met de Islam. Opvoeding en scholing is een beter oogpunt, wellicht voor de kleine groep een Imam.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Eens, TS zit mis. Nederland is moreel en cultureel superieur t.o.v. de Arabische wereld. Daarom moet Nederland zich ook niet tot dat niveau verlagen, door rücksichtslos moskeeën te verbieden.
Wat Nederland misschien wel zou moeten doen, is uitzoeken hoe de moskeeën gebruikt kunnen worden in de strijd tegen de met bontkragen getooide straatterroristen.

Ik vind dat Moskeeen de integratie in de weg staan en vrouwenonderdrukking in stand houden .quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Eens, TS zit mis. Nederland is moreel en cultureel superieur t.o.v. de Arabische wereld. Daarom moet Nederland zich ook niet tot dat niveau verlagen, door rücksichtslos moskeeën te verbieden.
Wat Nederland misschien wel zou moeten doen, is uitzoeken hoe de moskeeën gebruikt kunnen worden in de strijd tegen de met bontkragen getooide straatterroristen.

Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Maar wij geen kerken daar ?
Even zonder raciale of religieuze haat . Een dergelijk concept deugt toch niet ?

ja en thuis bepaalt de vrouw allesquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dat Moskeeen de integratie in de weg staan en vrouwenonderdrukking in stand houden .
Tijdje geleden hebben we allemaal op tv gezien hoe een voorbeeldvenster in de vorm van een Imam denkt over zaken als vrouwenemancipatie .

Ja en hoe verschilt dit met Staphorst, Urk en zelfs een infiltratie van de tweede kamer met SGP?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dat Moskeeen de integratie in de weg staan en vrouwenonderdrukking in stand houden .
Tijdje geleden hebben we allemaal op tv gezien hoe een voorbeeldvenster in de vorm van een Imam denkt over zaken als vrouwenemancipatie .

Heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben een liberaal . Maar krijg nu allerlei dreigberichtjes via PM van mods dus laat maar

En de SGP dan? Die kerkgangers van jou werken daar al dan niet harder aan mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]

In het Christendom is de rol van de man en de vrouw dan verschillend, de vrouw heeft in absolute zin net zo veel te zeggen als de man .quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en hoe verschilt dit met Staphorst, Urk en zelfs een infiltratie van de tweede kamer met SGP?

SGP: geen vrouwen op de kieslijst.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het Christendom is de rol van de man en de vrouw dan verschillend, de vrouw heeft in absolute zin net zo veel te zeggen als de man .
Alleen is er een rolverdeling

Ja idd man .quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:06 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Als je Tong80 was mocht je alles lijkt het wel..

Weet jij überhaupt wel wat een liberaal is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]

Ja, een rolverdeling wat gehoorzaamheid en huishoudelijke bestaan bevat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het Christendom is de rol van de man en de vrouw dan verschillend, de vrouw heeft in absolute zin net zo veel te zeggen als de man .
Alleen is er een rolverdeling

Wanneer krijgen we het eerste 'Blijf van mijn lijf' huis voor SGP vrouwen ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
SGP: geen vrouwen op de kieslijst.
Nou?

Laten we nu een inhoudelijke discussie gaan voeren op post 295 .quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, een rolverdeling wat gehoorzaamheid en huishoudelijke bestaan bevat.

Jij komt nooit in Rdam en Den Haag hé? Hoeveel Nederlandse vrouwen daar binnen zitten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we het eerste 'Blijf van mijn lijf' huis voor SGP vrouwen ?
Daarnaast worden de kinderen kennelijk dusdanig opgevoed dat ze geen overlast veroorzaken .

dat is er al, aangezien zo'n huis voor iedereen isquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we het eerste 'Blijf van mijn lijf' huis voor SGP vrouwen ?
Daarnaast worden de kinderen kennelijk dusdanig opgevoed dat ze geen overlast veroorzaken .

Je argumenten zijn dom, dat maakt jou geen dom persoon, hoogtens voor mij wat minder rationeel persoon, maar goed, hoe verschilt de SGP in die van de imams als het gaat om integratiebevordering?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laten we nu een inhoudelijke discussie gaan voeren op post 295 .
Je hebt zeker 40 posts gevuld met roepen hoe dom ik ben ?
Ik mag geen deel II maken ook . Dus laat dit maar .

Ik moet de eerste SGP vrouw die een man geen hand wil geven nog tegenkomen hoor .quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt nooit in Rdam en Den Haag hé? Hoeveel Nederlandse vrouwen daar binnen zitten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |