Een biertje van een lekker wijf in een minirokje?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor Fokkers zijn wij uiteraard omkoopbaar twv 75 eu aan waardebonnen
Hmmz..moet ze op zijn minst daggeren op smurfenhousequote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een biertje van een lekker wijf in een minirokje?
Die is laagdrempelig, de beste teams kunnen 80 a 90% scorenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Wel leuk initiatief. Ben sowieso heel benieuwd naar de moeilijkheidsgraad van jullie quiz, dus voel je vrij om naderhand de antwoorden ergens te spammen.
Hehe. Ik kan overal op daggeren.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmz..moet ze op zijn minst daggeren op smurfenhouse
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een Mike Muir wannabe met Suicidal Tendenciesquote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef BzP het volgende:
Nou.... hier zijn maar weinig hardcore liefhebbers/kenners vandaag..
dan maar een nieuwe
[ afbeelding ]
Wie is deze Hardcore band?
[..]
fyi zij is te extreem voor Dance Valley
Eerder Dominator festival....
burnet+1quote:
H2O?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef BzP het volgende:
dan maar een nieuwe
[ afbeelding ]
Nee, ik hou niet zo van quizzen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef Burnett het volgende:
Voor de quizliefhebbers: zondag presenteren n00biedoobiedoo en mijn persoontje de popquiz in café De Schutter te Amsterdam.
1e prijs 75 euro aan waardebonnen.
toen ik het antwoord invoerde wist ik dat het fout wasquote:
Is die filenaam de bandnaam? ik dacht gewoon een gegenereerde codequote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
toen ik het antwoord invoerde wist ik dat het fout was
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Is die filenaam de bandnaam? ik dacht gewoon een gegenereerde code
Klopt.quote:
die lelijke kop en bandana is jastaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef BzP het volgende:
dan maar een nieuwe
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef bukgeit het volgende:
Mooi. Ik ben de keizer van China, maar wie is de King Of Spain?
Nee, dat wil die zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
En the Tallest Man on Earth
quote:I've been worked by the rain, driven by the snow.
I'm drunk and dirty, don't you know, I'm still....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |