abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88511767
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Mijn familie woont er al een jaar of 35 en ik kom er regelmatig en ik herken je gevoelens. Het is makkelijk om vanuit Europa met een belerend vingertje te vertellen hoe het moet en wie fout is. Maar het is stukken complexer. De Afrikaanse mentaliteit is heel anders dan die van de Westerse.
Na de apartheid hebben ze ook eigenlijk niet hun kansen gegrepen terwijl de Indiaase bevolking die ook onder de apartheidswet vielen dat wel hebben gedaan. Mooi land om op vakantie te gaan maar niet om in te wonen.

Mijn neef zegt wel eens spottend "what will it have to take to make a tourist a racist....two weeks"
Dus ik begrijp wel hoe je er in zit.
Je beschrijft het perfect, en je neef is een wijs man.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88515225
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het kan nog gekker, ik woon op dit moment in Zuid-Afrika, en als Nederlander wordt de kolonisatie in 1653 en Apartheid mij nog kwalijk genomen door sommigen.

Weet iemand of dat 'probleem' ook nog in Indonesië heerst?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:53:48 #53
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_88531387
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:07 schreef eriksd het volgende:
...
Enkele voorbeelden:

2. Anonieme sollicitaties (naamloos en zonder vermelding van nationaliteit of foto) moeten mogelijk worden in bedrijven met meer dan vijftig werknemers.

3. Het Verslagcomité is ook voor "redelijke aanpassingen" in de ziekenhuizen. Zo valt volgens het Comité niet in te zien waarom klinieken vrouwen die alleen door een vrouwelijke arts behandeld willen worden dat niet zouden moeten toelaten, behalve bij spoedopnames.
Ik gebruik niet graag deze term, maar wat mij betreft is dit het failliet van de Belgische samenleving, indien dit daadwerkelijk doorgevoerd zo worden.
1. Eens, leraren mogen dat zeker doen. Er zijn veel foute dingen gedaan in de overzeese gebieden, ook in Nederland.

2. Eens, dan zijn ze gedwongen op de kwaliteit van de brief te letten en niet alleen op de naam Mohammed weigeren.

3. Ach, dat zijn slechts detailes. Als er toch voldoende vrouwelijke verzorgers aanwezig zijn waarom niet meewerken. Redelijke aanpassingen ben ik altijd voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4. Tja, wij hebben in het dorp een Jan Campertstraat (vader van Remco). Jan Campert bleek later enkele mede-verzetshelden te hebben verlinkt en toen wilden ze de straatnaam ook veranderen. Ik vind dat een beetje flauw en zou geld dat ook met de Leopold-II laan al besef ik dat Leopold voor Congo geen lievertje is geweest. Ik zou me ook niet ergeren aan de Hertogin Alfastraat in Madrid.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')