Ik ook! Mijn man heeft een zergling. Grunty en Zergling vechten de hele tijd. Leuk in raids. Dan valt m'n Grunty dood neer, dan zijn Zerglingquote:
Het mooiste is als de Zergling het niet overleefd, nmm.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn man heeft een zergling. Grunty en Zergling vechten de hele tijd. Leuk in raids. Dan valt m'n Grunty dood neer, dan zijn Zergling
Dat vind ik ook, maar mijn man is een hele slechte verliezer. Zelfs met een ingame companion fight.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het mooiste is als de Zergling het niet overleefd, nmm.
Ik ken dat, pet vs. pet gevechten zijn ook altijd zo briljant als ik ze vechtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar mijn man is een hele slechte verliezer. Zelfs met een ingame companion fight.
Gisteren nog 1 verkocht voor 600Gquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die nog pristine black diamonds hebben: gooi ze nu snel op het ah voor de laagste prijs en hoop dat er nog mensen zijn die het nieuws niet hebben gelezen.
Lijkt me dus echt niks. Ouders die je de hele tijd aan de kop zeuren in game, en nooit echt jezelf kunnen zijn online in het bijzijn van je ouders.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Haha, vet. Met het hele gezin WoW spelen
Ik ookquote:
Ik zou echt niet bij mijn ouders op de server gaan hahaha!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef SharQueDo het volgende:
Lijkt me dus echt niks. Ouders die je de hele tijd aan de kop zeuren in game, en nooit echt jezelf kunnen zijn online in het bijzijn van je ouders.
HAHAHAHHAHA Geweldigquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die nog pristine black diamonds hebben: gooi ze nu snel op het ah voor de laagste prijs en hoop dat er nog mensen zijn die het nieuws niet hebben gelezen.
Ok, true.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt niks. Ouders die je de hele tijd aan de kop zeuren in game, en nooit echt jezelf kunnen zijn online in het bijzijn van je ouders.
Mijn kind heeft geen correctie nodig, die heeft opvoeding genoten. Hij weet waar de grenzen liggen, en die liggen vrij hoog, dus hij kan gewoon lekker z'n gang gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
bron? zou namelijk de 1e keer zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:52 schreef Amnistia het volgende:
De server gaat om 00.01 open... de Parijse tijd word aangehouden.
Hij kán lekker zijn gang gaan, je zou echter behoorlijk naïef zijn als je dacht dat hij dat ook deed. No offense.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn kind heeft geen correctie nodig, die heeft opvoeding genoten. Hij weet waar de grenzen liggen, en die liggen vrij hoog, dus hij kan gewoon lekker z'n gang gaan
Elke spawnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me trouwens af, hoevaak zou die eekhoorn bij de waterput in Dalaran al gedood zijn.
Ik zit niet constant op mijn zoons lip, en niet al zijn karakters zitten in ons guild. Ook zit ik niet met mijn neus op zijn scherm, dus ik denk dat hij heerlijk zijn gang kan gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 20:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij kán lekker zijn gang gaan, je zou echter behoorlijk naïef zijn als je dacht dat hij dat ook deed. No offense.![]()
Misschien is het ook wel anders als je ermee opgegroeid bent, lekker samen met je ouders gamen, maar ik ben blij dat ik altijd de enige was uit het gezin die gamede. Net als dat mijn zus zich als enige veel met films bezig hield en mij vader en moeder ook hun eigen interesses hadden. Games zijn mijn domein en daar moet vooral niemand zich te intensief mee bemoeien. God verhoedde dat mijn moeder straks op me af komt met de vraag of ik WoW bij haar wil installeren zodat we samen - niet als moeder en zoon maar als "kameraden" - kunnen gaan questen...
Ik heb een GM gemeetquote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef webbyplus het volgende:
Net voor het eerst een GM gezien. Screenshotje:
[ afbeelding ]
Snap de sarcasmequote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Logisch, als hij niet deaudt is hoeft hij ook niet te spawnen.
Dat is best leuk en een rariteit idd , je ziet ze zelden ingame , en when zijn ze heel vaak gephased , zodat 1 speler hem/haar maar ziet.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef webbyplus het volgende:
Net voor het eerst een GM gezien. Screenshotje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |