abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88899820
selene wil nu en dan graag een plasje doen op de wc :) en ze zegt het ook niet als de luier vol is. maar het wurm heeft nog steeds heel snel luieruitslag, dus ik sta eigenlijk altijd wel op de uitkijk. plus dat ik haar ook even besnuffel als ravi een schone mag. plus voor en na elk slaapje.

wat ik wel merk is dat ze bij voorkeur enkel thuis poept. ze heeft tot nu toe (sinds september) 1 x gepoept op de psz, terwijl ze thuis na het ontbijt altijd poept. ik ben benieuwd wanneer ze echt zindelijk wil worden, want ze kan dus prima ophouden he! laatst wilde ze plassen op de wc maar was ik bezig met ravi, dus zei ik "eventjes wachten liefje, als ik klaar ben met ravi gaan we" en tadaaah :) even wachten en netjes een plasje op de wc :) toch is ze er voor mijn gevoel nog niet echt helemaal aan toe en ik vertik het om het nu al af te dwingen, dat hoeft voor ons gewoon nog niet. laat haar maar lekker zelf de regie houden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88912306

Heel ondeugend!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88912345

Jen heeft ook een baby!
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:11:53 #244
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88915763
_O-.

Hier werd er net geeist dat we naar boven zouden gaan :o. En de pyjama moest aan, en ik moet een verhaaltje lezen. En ze ging in d'r bed. Wordt vervolgd......
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88915831
Wat een prematuurtje heeft Jen daar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:16:50 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88915974
Jen is gewoon Kloontje het Reuzenkind en de baby is van normaal formaat. Dat zie je zo :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:08:12 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88925291
k_i_m!
Hoe ging het verder?

Devin had vanmorgen een boormachine in zijn schoen gevonden "Een echte is dat!".
Toen we gister zijn schoen gingen zetten bleken de wortels voor het paard van Sinterklaas op te zijn. Een mandarijntje vond hij echter ook goed "Die is voor Zwarte Piet". Uiteraard nog een bakje water erbij en vanmorgen... was het bakje leeg en lagen de schillen van de mandarijn in het bakje.
Op school was hij er vol van, showde zijn boormachine en riep dat Zwarte Piet de mandarijn heeeeeelemaal op had gegeten!
Een ander jochie zei toen dat Zwarte Pieten alleen maar pepernoten eten en niks anders.
Mijn kleine slimmerik: "Niet, als je te veel pepernoten eet krijg je pijn in je buik hoor" :6
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:08:53 #248
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88925329
dubbel
pi_88933577
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef k_i_m het volgende:
_O-.

Hier werd er net geeist dat we naar boven zouden gaan :o. En de pyjama moest aan, en ik moet een verhaaltje lezen. En ze ging in d'r bed. Wordt vervolgd......
En? :D

Kersjes, gaaf zeg :D Slim ventje :D
pi_88934309
Slim devin!

Ben benieuwd bij k_i_m!

Mijn peuter heeft een nieuw stopwoord ofzo, ik hoor ipv alleen ja/nee nu continue ja hoor/nee hoor. De hele dag door..
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:57:31 #251
14746 k_i_m
pi_88935624
Vrij snel bijna in slaap gevallen bij mij in bed, half wakker overgetild naar eigen bed. Daar binnen 5 minuten vertrokken. Anderhalf uur later krijsend wakker geworden van groeipijn, het nog even aangezien in eigen bed, maar daarna toch maar weer mee naar mijn bed genomen. Toen het afnam in het opklapbedje op onze kamer gelegd, ging ook braaf weer slapen. Uur later weer krijsend wakker met pijn, dus toen maar een uurtje rond laten hobbelen.

Dat was zegmaar het laatste waar ik op gerekend had :').
In my life
Why do I smile
pi_88942573
hier faalde de sintoptocht. ze wilde niet. zelfs niet toen ik haar attendeerde op haar vriendjes in de pipowagen, nope. neeneenee en ze weigerde om van haar plankje (aan ravi's buggy) te komen. ik blijf het raar vinden, want ze is verder prima sociaal, we kunnen haar verder overal mee naartoe nemen. verjaardagen, feestjes en psz, allemaal geen probleem. maar ze wil onder geen beding meedoen met dingen als optochten, indoor speeldagen ofzo (kleinschaliger is geen probleem trouwens, het kunafestival vindt ze leuk).

ah well; morgen zijn de foto's van ons minipietje online ;)
(pakje moet natuurlijk wel aan he!)

ps: het plankje vindt ze fantastisch
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:23:44 #253
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88954079
Wat goed van Beppie Kim! En hoe ging het nu vanavond???

Vindt Selene de Sint eng Simmu? Dat ze daarom gewoon lekker veilig op d'r plankje blijft staan?

Hier vandaag Maarten zijn verjaardag geviert... Hij is heel erg verwend met véél Duplo en verder nog wat auto's en voor als hij (ooit) in een groot bed gaat, een AZ-dekbed en ook een AZ-pyjama (ja, pappa/oma is Alkmaarder of niet, cadeaus komen van oma). Maarten vond alle aandacht helemaal gezellig, al vond hij het wel moeilijk om zijn eigen speelgoed te delen, op het kdv gaat het beter volgens mij.
Gisteren hebben we nog veel geoefend met zingen en deed hij steeds heel enthousiast zijn armen omhoog en riep iets wat leek op "Hoera". Vandaag niet meer...
Toen alle visite weg was, hebben we nog lekker even geweekt en gespeelt in bad en hij ligt nu te slapen! En hebben wij een rustig laptop/tv avondje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88954141
Jen moest ook helemaal niets hebben van de zwarte pieten... En wilde niet lopen...

En ligt nu te brullen...
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:30:24 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88954325
Wil ze niet slapen?
Maarten heeft het hele Sint gebeuren nog niet echt door, we zijn ook nog niet naar de intocht geweest. Hij kijkt wel naar het Sinterklaasjournaal, al zei hij laatst toen het op stond "nee, nee, nee" en moest ik het dus overzetten op iets niet Sinterklazigs...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88954460
In de auto was ze helemaal vol van dat ze naar sinterklaas ging, eenmaal aangekomen wilde ze niets meer.
Net haar schoen gezet en drama dat er niet meteen een kadootje in zat..

En nee ze wilt niet slapen.

Tegenwoordig wilt ze niet meer slapen overdag, vandaag was ze op de bank in slaap gevallen en heeft ze toch dik een uur geslapen.... Tja dan is de avond een ramp..
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:37:54 #257
14746 k_i_m
pi_88954553
Hier net onder de douche en daarna in het bedje in onze kamer laten liggen, waar ze ook daadwerkelijk ging liggen en binnen 5 minuten vertrokken was *O*. Ik zit te twijfelen of ik haar nog over moet tillen zo...

Balen Ticoo, ik zag hier ook aan het einde van de dag de luikjes dichtvallen, maar ik heb haar wakker weten te houden, pffffff :D.
In my life
Why do I smile
pi_88954620
Ja, het is gewoon de periode tussen dat ze nog wel kunnen slapen overdag, maar niet echt meer nodig hebben... Maar dan wel om 5 uur in elkaar zakken...

Maar als ze dan wel wegzakken, dan heb je ook feest als ze naar bed moeten.
pi_88961775
Dana had vanmiddag niet geslapen, dus die kwam om half 8 vragen of ze naar bed mocht.
We moesten dus nog 40 minuten in de auto terug. In de auto in slaap gevallen en helemaal huilerig toen ze thuis wakker werd omdat ze zo moe was. Maar dikke tranen omdat ze niet in bed wou liggen maar bij mama. Dus ik heb een kwartiertje ofzo met dr op schoot gezeten totdat ze in slaap was gevallen en dr toen in bed gelegd.

Soms is het wel gewoon heel fijn als ze perse bij je op schoot willen slapen :)
pi_88966973
toen ze zo weigerde was er nog geen piet (of sint) te bekennen. wel een hoempapaband. ik vermoed dat lawaai het probleem is, maar ja: hoe bepaal je dat precies he!
pi_88967058
Lastig inderdaad!

Slapen gaat hier gelukkig meestal zonder problemen. 'S middags heeft ze het echt nog nodig en 's avonds doet ze meestal ook niet moeilijk.
Sinterklaas vind ze (op tv) nog erg leuk, volgend weekend sinterklaas van mijn werk, ben benieuwd hoe ze het zal vinden.

Vanmorgen vond ze haar laars op een heel groot kado. Er is er nu een ultiem gelukkig met een houten keukentje wat daar in zat (bewust nu gegeven ivm sinterklaas volgende week en de week erna, beetje verdelen)
pi_88967896
Dat gaat toch wel de goede kant op Kim!

Wat leuk Mrien, zo'n groot schoencadeau. Daar zou ik ook blij van worden.
pi_88974352
Och wat leuk voor Lotte, hier speelde ze toen ook al zo leuk met het keukentje

Marie, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! En goed verwend dus!
pi_88976061
Mrien, en dat met zo'n klein schoentje ;)
Wel een mooi kado!

Marie, dat klinkt als een fijne verjaardag..

Gisteren met Chris naar het sintfeest in het buurthuis gegaan. Het blijft een verlegen guppie dat perse op onze arm moest. Maar het was ook wel druk, en ietwat chaotisch georganiseerd. Toch netjes de pieten een handje gegeven zonder problemen. En netjes 1 pepernootje uit de hand van piet gepakt. Piet gaf de rest dan maar aan ons :P
Hij is wel zelf naar voren gelopen aan mijn hand om zijn cadeautje op te halen. Dat vond ik heel wat in die massa kids en ouders.
En vanochtend was hij helemaal blij met zijn percy en tractor-voorlader.

Nu ligt hij beneden op de bank te slapen :z
pi_88983009
Ik vind dat ook al best wat Deepfreeze. En 1 pepernootje! :D
Is Chris ook fan van Thomas de trein?

Onze peuter ligt al even op bed en ik ben aan het afkoelen. }:|
Hij is de hele dag strontvervelend geweest. Gillen, huilen, drammen, dwingen. En als klap op de vuurpijl sloeg hij me met een schoen op mijn hoofd omdat hij zijn zin niet kreeg.
Gelukkig zijn er niet veel van deze dagen, dus morgen zal het wel weer over zijn. hoop ik
  zondag 21 november 2010 @ 20:25:22 #266
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88986459
Och Appelsap, dat zijn de minder leuke dagen...
Hopelijk is hij morgen beter te genieten.

Chris, zo bescheiden met je ene pepernootje :D

Hier ook een groot Thomas-fan :Y
Als de Sint op 5 december hier langs komt dan zit er ook vast iets van Thomas in de zak. Hebben jullie nog tips?
pi_88987873
Hier ook een Thomas fan, maar ze vind andere series net zo leuk ;)

Chris O+

Ze vind de keuken helemaal geweldig! Wel wat groot voor een schoenkado inderdaad, het leek ons alleen verstandiger hem nu vaste te geven zodat ze er nu rustig mee kan spelen i.p.v. dat ze straks alles tegelijk krijgt met sinterklaas.
Komend weekend is er al sinterklaas van mijn werk en krijgt ze nog een kado, dan misschien nog schoenzetten in het weekend en dat weekend erna is het alweer 5 december
Vanmiddag heeft ze even heerlijk in de tuin kunnen spelen, wat was ze blij dat ze weer even lekker kon glijden. Echt een glij-verslaafde!
pi_88987966
Thomas vind ik een chagerijnige kuttrein.
pi_88989794
haha Tico, jij steekt je mening ook niet onder stoelen of banken he, hihi

Je hebt gelijk hoor Mrien om alvast wat te geven, Meike heeft haar eerste barbie ook al te pakken, maar meer omdat ze het allemaal zo eng vindt. Dus nu heeft ze de barbie gewoon zomaar gekregen, omdat ze zo lief is (niet van Sint)
pi_88990358
Lekkere actie appelsap.. Nachtje slaap doet vaak wonderen..
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef appelsap het volgende:
Is Chris ook fan van Thomas de trein?
Ja, nogal (en Cars, en Brum, en Rory, en eigenlijk alles met wielen)
Nu heeft hij al een flinke kist met houten rails en treintjes en een remise(duur, maar een hit). Maar nog geen percy, alleen een henry die, omdat hij groen is, maar percy moest zijn :D
Hij krijgt nog 2 andere treintjes, en een spoorwegovergang met geluid. En dan heeft hij wel genoeg voor de rest van zijn leven..

Die cadeautjes verdelen we hier ook een beetje. steeds op zaterdag schoen zetten en dan 1 a 2 cadeautjes. En volgend weekend bij mijn ouders sint (zelf gekocht met beppe's geld: smartcar, bambino loco, cars boek en een koekjesboek). En het weekend na sint bij mijn schoonouders (max 6 cadeautjes van oom, tante, opa en oma samen) en niet zoveel meer van ons dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')