Bedoel je dat trapje? Ja die heb ik eens gepost hier. Is volgens mij ook te koop bij Prenatal. Die van ons heb ik ook bij een zaak met kinderspullen gekochtquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kim wat goed!
Ah ja, ik heb geloof ik eens een plaatje daarvan gezien, mischien wel van jou? Leek me inderdaad wel een handig ding. Die zijn zeker alleen via internet te koop?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat is echt goed!
Hier ging ze een uur later naar bed en zonder gemopper.
Vannacht riep ze mij zonder drama, maar ik hoorde het pas laat... Ik was zeg maar half wakker half dromen... Dus toen ik door had dat Jen me riep en ik in haar kamer stond sliep ze alweer bijna, ik had toen sterk moeten zijn en weg moeten lopen, maar dan zie ik mn meiske en dan wil ik gewoon toch een soort van graag dat ze bij me komt liggen. De handjes die ik 's nachts voel zoeken of ik er nog ben, of als ze wakker wordt van leyla en ik krijg een aai...
Dan kruip je toch tegen je vent aan? Jeweetwel, die man aan de andere kant van het bed met die harige billenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik erger me eraan als ze niet in haar bedje wilt slapen en ik mis haar als ze er wel gaat slapen.
Oja, dat is dan weer ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Ja dag, dan denkt ie meteen dat ik sex wil.
Inderdaad, eerst staaldraad erin dan pas sex. Ik krijg het al benauwd bij het idee dat er eventueel een zwangerschap uit zou kunnen komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is dan weer ook niet de bedoeling.
Dat dachten swets en et ook...quote:
Ja ze mogen een stickertje achter hun naam plakken als ze op de wcij zijn geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBla hier ook potjes en wc-tjes op het kdv.
Doen ze ook een soort van beloningssysteem?
Kunnen ze ook doen voor het op de wc zitten an sich he, hoeft er niet eens wat te komen.
Als ze dat eng vinden kan een stickertje plakken als ze erop gezeten hebben ook helpen
En dat zou je thuis ook kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |