Net met een heel botnet op tweakers gestemd, zal ze lerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef minthy het volgende:
Hebben jullie al gestemd op iBOOD als website van het jaar 2010? http://bit.ly/9CUWCn #ibood #hunt
7 minutes ago via HootSuite
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Net met een heel botnet op tweakers gestemd, zal ze leren
Toch gezellig met ons.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:25 schreef Andyy het volgende:
Hoezo blijf ik hiervoor op, wat stomme kutproducten die ik niet ga bestellen en me eigenlijk geen reet kunnen interesseren
Van mij wel want mijn plan is om te gaan slapen straksquote:
Na 300 posts zit een topic vol.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:26 schreef mr-green het volgende:
waarom was er een slotje op de vorige?
Laat maar zie het alquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:26 schreef mr-green het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Van mij wel want mijn plan is om te gaan slapen straks
Zou hem alvast klaar zetten want het is altijd een race wie het eerst is
wel zout en peper met die molens van paar aanbiedingen terug op iBOOD!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oude kaas, komkommer, ketcup en wat zout en peper.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:26 schreef mr-green het volgende:
Ah...quote:aantal posts: 286 (gemiddeld 1 per dag)
owquote:
Hier, heb je wat crabcore:quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat Hans Zimmer luisteren om te ontspannen voor het slapen.
Heus.
Ja, kopen dus!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:29 schreef zomer86 het volgende:
Heeft deze stofzuiger ook een penis ontluchter?
Toch jammer dat ze al die wake up lights mist.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De enige die daad bij woord gevoegd heeft
Ik al wel wat vorige keren:quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:28 schreef Majkool het volgende:
Heeft iemand uberhaubt wel eens iets leuks uit zo iets kunnen halen?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat Hans Zimmer luisteren om te ontspannen voor het slapen.
Heus.
Ze had binnen 1 minuut klaar kunnen zijn met huntenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze al die wake up lights mist.
Ik zit pas bij nummer 4.quote:
(Lekker) goedkoop (lekker) wakker wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:30 schreef mr-green het volgende:
wat is er zo leuk aan die wakeuplights?
Op ibood?quote:
Ik moet wel eerlijk toegeven, de originele zanger, Austin Carlile die het heeft gezongen (niet die fag in de clip) heeft verdomd goede screamsquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:31 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme die balk gaat steeds naar rechts! [ afbeelding ]
God bless him...quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef Nicky16 het volgende:
iemand met heel veel rommel heeft 534 stofzuigers gekocht volgens mij
Had je er maar eentje met inductiestroom moeten kopen hè.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef delano.888 het volgende:
En toen was me wireless mouse leeg, zal je maar gebeuren tijdens het bestellen
Muizen met draadquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb al 4 paar versleten in de tijd dat die zuigers erop staanquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had je er maar eentje met inductiestroom moeten kopen hè.
Ja stel je nou voor dat je net niet die vette stofzuiger had kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef delano.888 het volgende:
LOL!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had je er maar eentje met inductiestroom moeten kopen hè.
Diezelfde muis is nu dan ook bedraad.quote:
Elektrische mosselschelpverwijderaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:34 schreef mr-green het volgende:
wat denken jullie dat het volgende artikel is?
Auwquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:35 schreef Majkool het volgende:
Deze hunt zuigt !11!! SNAPJE!1 1!ZUIGT - STOFZUIGER HAHAHAAhahAHAHAHAahhaaha
Een elektrische notenkrakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:34 schreef mr-green het volgende:
wat denken jullie dat het volgende artikel is?
Mensen die hun bed opmaken voordat ze gaan slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:34 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga m'n bed alvast opmaken en de wekker zetten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die hun bed opmaken voordat ze gaan slapen
Heb je geen poep-doos?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef Maart85 het volgende:
godver is die klote stofzuiger bijna weg, moet ik kakken
Eckte mannen pakken een paar bladeren en gaan in het gras slapen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geloof mij, de staat waarin ik mijn bed achter laat is geen staat waarin het mogelijk is om in te slapen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, de staat waarin ik mijn bed achter laat is geen staat waarin het mogelijk is om in te slapen.
Ja dat, of 's ochtends opmaken, dat is nog een beetje logisch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook bijna nooit, duik er 's avonds zo weer in
ben 's ochtends altijd snelsnel de deur uit, vergeet het gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat, of 's ochtends opmaken, dat is nog een beetje logisch.
Maar hem opmaken zodat hij er mooi uitziet als je er in duikt, dat gaat echt nergens over
Ik doe het niet zodat het er mooi uit ziet, dat maakt mij geen donder uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat, of 's ochtends opmaken, dat is nog een beetje logisch.
Maar hem opmaken zodat hij er mooi uitziet als je er in duikt, dat gaat echt nergens over
Alles kan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik doe het niet zodat het er mooi uit ziet, dat maakt mij geen donder uitKan er anders gewoon niet in slapen, en sochtends ben ik altijd te laat.
Hoe laat moet je eruit?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik voorspel dat ik morgen te laat in Amsterdam zal zijn
Ja, das ook een goeie!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik laat 's ochtends m'n bed altijd doorluchten. Althans, dat is mn excuus voor de dekens die overal liggen.
paar seconden bedoel jequote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef zomer86 het volgende:
Yeah right die pannen zijn binnen een minuut weg.
Dat kan idd heel goed met de dekens op de grondquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik laat 's ochtends m'n bed altijd doorluchten. Althans, dat is mn excuus voor de dekens die overal liggen.
Dan blijf je die paar uurtjes toch wakker, haal je het komend weekend wel weer inquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
7 uur maar ik kan al niet mn bed uitkomen na 10 uur slaap.
quote:
Ik ook 7u. Lukt me makkelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
7 uur maar ik kan al niet mn bed uitkomen na 10 uur slaap.
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik ga pitten, vandaag vrij vroeg op, leren..
Trusten dus!![]()
Zag laatst die massagestoel bij de kijkshop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:43 schreef Nicky16 het volgende:
En jawel MEDISANA! Volgens mij maken die alleen maar dingen voor iBood
Laat maar,..quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:44 schreef I_PANDA_I het volgende:
Tijd voor een plaspauze denk ik zo,...
Moest je vorige keer erbij zijn, is die 3 keer er op geweest, in totaliteit 2 uur oidquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:44 schreef Nicky16 het volgende:
Campingaz Smart Cooler Travel Elektrische Koeltas met 20 Liter Inhoud
Was alleen belgie...helaas
Heb je die gemist?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Als er nu nog eens speakers langskwamen, kon ik jullie youtubefilmpjes ook horen ;')
Haha Baaszzquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:45 schreef Maart85 het volgende:
Krijg dit net in mijn mail: http://nl.tinypic.com/r/23m0cah/7
Serieus echt![]()
De titel is al geniaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:45 schreef Maart85 het volgende:
Krijg dit net in mijn mail: http://nl.tinypic.com/r/23m0cah/7
Serieus echt![]()
Nee, ik quote mezelfquote:
Nee Medisana Butt Ionising Cleanerquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:47 schreef zomer86 het volgende:
Wat krijgen we zometeen een Medisana Butt Plug?
Kan ook, jij mag hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik quote mezelf![]()
Moet nog wennen aan de nieuwe layout
Voor een goed keukenmachine is dat ook niet erg.quote:
Teken dat de box er weer aan komtquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:47 schreef RacerDKB het volgende:
Dat ding blijft lang op uitverkocht staan.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee Medisana Butt Ionising Cleanermet EcoGreen technlogie.
Kleuren kan je instellen. Hoef je geen CSS voor te maken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:49 schreef zomer86 het volgende:
Ik moet me eigen css nog even gaan maken, forum is me net iets te licht.
Scheerapparaat en verder niet echt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:51 schreef msnk het volgende:
Nog wat leuks langs geweest afgelopen uur?
Picsquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik ga het logo van iBood uitprinten en er op poepen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:51 schreef zomer86 het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:51 schreef zomer86 het volgende:
25 o.i.d.?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:52 schreef Maart85 het volgende:
Hoeveel users zijn ongeveer in dit topic nu actief?
Lijkt me sterk, zou 12 uur korter zijn dan de vorige keer dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:52 schreef I_PANDA_I het volgende:
Dit was het dan,... einde van de hunt
Toen stond er dan ook 12 uur hetzelfde dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zou 12 uur korter zijn dan de vorige keer dan?
Ja, een mooie babydraagrugzak ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef RacerDKB het volgende:
Laat er alsjeblieft nog íets anders komen dan die kut Medisana voordat ik naar bed ga :")
Ik ben één keer tot 6 uur gebleven maar toen had ik niks te doen de dag er na.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
Vraag me af of er users zijn die de vroige hunt helemaal hebben meegemaakt...
Ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
haha nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 01:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben één keer tot 6 uur gebleven maar toen had ik niks te doen de dag er na.
Niks gekocht overigens, was gewoon leuk op FOK!
niet helemaal, duurde me toch echt te langquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
ik had die week vrij, dus tussen 6 en half 10 geslapen oid. was een beetje belachelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
George forman grill?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:55 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop wel dat er nog een paar mooie tell-sell artikelen langskomen, die BA-baracus-grill bijv
Dan zou ik blijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:55 schreef Maart85 het volgende:
ik ben morgen vrij dus dat belooft wat
Ja want handelaren kopen graag verouderd spulquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:55 schreef Phrits het volgende:
Misschien zijn er allemaal handelaars die samenwerken en alle ps3'en en 3D tv's kopen die wij niet kunnen zien.
En wake-up lights enzo.
Dat weet ik nog.. ik heb het tot ongeveer een uur of 2 in de middag volgehouden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben één keer tot 6 uur gebleven maar toen had ik niks te doen de dag er na.
Niks gekocht overigens, was gewoon leuk op FOK!
Net of je dat gaat toegeven nu. Heb in een flesje gepist zodat ik 10 minuten aan medisana niet hoefde te missenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:56 schreef RacerDKB het volgende:
Wie heeft er al in een leeg bierflesje gepist?
Zou het?quote:
Wel voor iBOOD-prijzen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja want handelaren kopen graag verouderd spul
yepquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:57 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je het nieuwe topic al klaarstaan JayBon?
Hebbie een knoppie voor he? als deze vol is..quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:57 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je het nieuwe topic al klaarstaan JayBon?
Weet het ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebbie een knoppie voor he? als deze vol is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |