Toen stond er dan ook 12 uur hetzelfde dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zou 12 uur korter zijn dan de vorige keer dan?
Ja, een mooie babydraagrugzak ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef RacerDKB het volgende:
Laat er alsjeblieft nog íets anders komen dan die kut Medisana voordat ik naar bed ga :")
Ik ben één keer tot 6 uur gebleven maar toen had ik niks te doen de dag er na.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
Vraag me af of er users zijn die de vroige hunt helemaal hebben meegemaakt...
Ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
haha nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 01:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben één keer tot 6 uur gebleven maar toen had ik niks te doen de dag er na.
Niks gekocht overigens, was gewoon leuk op FOK!
niet helemaal, duurde me toch echt te langquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
ik had die week vrij, dus tussen 6 en half 10 geslapen oid. was een beetje belachelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:53 schreef Maart85 het volgende:
George forman grill?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:55 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop wel dat er nog een paar mooie tell-sell artikelen langskomen, die BA-baracus-grill bijv
Dan zou ik blijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:55 schreef Maart85 het volgende:
ik ben morgen vrij dus dat belooft wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |