Maar daar kom ik nooitquote:Op donderdag 11 november 2010 07:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel grappig dat er tegelijk 2 te koop zijn, ook één in R'dam.
Voor die prijs ligt 'ie ook gewoon bij de Media Marktquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]http://www.ibood.com/nl/nl
Liever combo, heb iets goedkoops nodig voor repeteren, denk dat het gewoon een Valvestate (oude) wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je over voor gitaar amp, ik heb een Hughes & Kettner Vortex top die ik amper gebruik.
Duur!quote:
Inderdaad. Nieuw zijn ze maar 2 tientjes duurder.quote:
heb ik ook 2 vanquote:
okidoki.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:51 schreef Braddie het volgende:
Brian May gitaar mag weg voor 700euro inclusief Versterker en Tas...
Heeft vandaag een afstelbeurt gehad op m`n werk!
wel mooi gedaan, met name de bloem, lijkt me wel pijnlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:58 schreef genakt het volgende:
owja en gister pijn geleden
[ afbeelding ]
sleeve nu bijna af
van alles deed de bloem het minst pijnquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
wel mooi gedaan, met name de bloem, lijkt me wel pijnlijk.
Dry kill logic zegt me niks, vond ook geen leuk liedje, zo standaard
Maar da's dan ook niet echt de bedoeling van het pedaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:43 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
heb ik ook 2 van, vrij goed pedaal om mijn vox voor heavy dingen te gebruiken. Verder klinkt het natuurlijk niet écht als een marshallversterker.
wat wil je er dan mee doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's dan ook niet echt de bedoeling van het pedaal.
Niet dat hij klinkt als een marshall versterker bedoel ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
wat wil je er dan mee doen?
Neem aan dat het voor bandrepetitie is? Bovenstaande kan wel meekomen denk ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog goedkoop een drumstel,basversterker en gitaarversterker over?
Uiteraard ken ik die nogquote:
Niemand weet het, maar zo'n bubbelbad heb ik thuis ook. Ligt alleen zo vol gitaren dat er niemand meer bij kanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
http://www.een.be/programmas/volt/aldi-rocks
oh op die manierquote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet dat hij klinkt als een marshall versterker bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |