Het gaat ook niet om de trap, maar om de 3 bochten waar geen auto door past. Ook mijn lullige 106 nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als ^ kan, kan een auto ook wel een lullig trapje bedwingen.
ook niet handig, ben je gewoon 4 en een half uur nutteloos aan het wezen om dan ff wat te gaan doen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de trap, maar om de 3 bochten waar geen auto door past. Ook mijn lullige 106 niet.
Pff, om 18u in Dordt zijn voor een gig om 22.30. De tering!.
Dat is nou rock&rollquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook niet handig, ben je gewoon 4 en een half uur nutteloos aan het wezen om dan ff wat te gaan doen...
Precies met die auto's. Het gaat maar door en het gaat maar door.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha ja
En die muziek zeg, pfoe! I NEED YOU YOU YOU!
Je moet ook goed opletten in welke positie er geraised word.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Geld verloren met poker.. ..vanavond bier.
Ik heb al moeite met de meeste verkeersdrempelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speciale auto als hij de eerste verdieping van een flat op kan rijden.
Dan maar hopen dat er een lift is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de meeste verkeersdrempels
geen idee, maar weet wel dat die classic 50's tele een hele fijne is!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand een vergelijkbare Telecaster road worn 50's?
Ik vind die 'worn' plekken echt helemaal niks, alleen dat geluid wat eruit komt..![]()
Kan een Fender classic 50's het zelfde geluid eruit persen?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kom daar pas naar toe als ze die Muddy Waters weer hebben staan!
Zo, wakker van je winterslaap?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en wat is die nieuwe layout bagger zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |