Elke keer met die politie auto's op bergen 'stapelen'; ik ken het al en het is ongeloofelijk fout maar ik lig dan eigenlijk krom van het lachen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
whehehehe van die films krijg je idd niet veel respect voor de politie
Zeker nooit met de realiteit kennis gemaakt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zeker nooit de Blues Brothers gekeken?
Als ^ kan, kan een auto ook wel een lullig trapje bedwingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker nooit met de realiteit kennis gemaakt?
Haha jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Elke keer met die politie auto's op bergen 'stapelen'; ik ken het al en het is ongeloofelijk fout maar ik lig dan eigenlijk krom van het lachen.
Een van die films heeft had het record voor die tijd aan gecrashte auto's.
Enne, die muziek hè? Die blijft goed.![]()
Het gaat ook niet om de trap, maar om de 3 bochten waar geen auto door past. Ook mijn lullige 106 nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als ^ kan, kan een auto ook wel een lullig trapje bedwingen.
ook niet handig, ben je gewoon 4 en een half uur nutteloos aan het wezen om dan ff wat te gaan doen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de trap, maar om de 3 bochten waar geen auto door past. Ook mijn lullige 106 niet.
Pff, om 18u in Dordt zijn voor een gig om 22.30. De tering!.
Dat is nou rock&rollquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook niet handig, ben je gewoon 4 en een half uur nutteloos aan het wezen om dan ff wat te gaan doen...
Precies met die auto's. Het gaat maar door en het gaat maar door.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha ja
En die muziek zeg, pfoe! I NEED YOU YOU YOU!
Je moet ook goed opletten in welke positie er geraised word.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Geld verloren met poker.. ..vanavond bier.
Ik heb al moeite met de meeste verkeersdrempelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speciale auto als hij de eerste verdieping van een flat op kan rijden.
Dan maar hopen dat er een lift is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de meeste verkeersdrempels
geen idee, maar weet wel dat die classic 50's tele een hele fijne is!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand een vergelijkbare Telecaster road worn 50's?
Ik vind die 'worn' plekken echt helemaal niks, alleen dat geluid wat eruit komt..![]()
Kan een Fender classic 50's het zelfde geluid eruit persen?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kom daar pas naar toe als ze die Muddy Waters weer hebben staan!
Zo, wakker van je winterslaap?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en wat is die nieuwe layout bagger zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |