abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88500836
Oke, omdat ik zo'n barmhartig mens en opperwezen ben heb je hier een functionele tip. Ga geen Vavo doen. De stap in vergelijking met havo is enorm groot, dat gaat echt tegenvallen. Daarnaast is meestal belachelijk duur. Het is meestal niet zo erg als je twee jaar later klaar bent dan de rest omdat bij een vervolgopleiding de leeftijden in het eerste jaar toch enorm verschillen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_88501204
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Seam het volgende:
Oke, omdat ik zo'n barmhartig mens en opperwezen ben heb je hier een functionele tip. Ga geen Vavo doen. De stap in vergelijking met havo is enorm groot, dat gaat echt tegenvallen. Daarnaast is meestal belachelijk duur. Het is meestal niet zo erg als je twee jaar later klaar bent dan de rest omdat bij een vervolgopleiding de leeftijden in het eerste jaar toch enorm verschillen.
Nou kijk, hier heb ik wat aan, harstikke bedankt!
Iedereen heeft wel een negatief beeld op het geheel VMBO, maar echt waar, er zijn mensen van het VMBO met gedachtes om gewoon door te studeren, een supermotivatie hebben, en helemaal geen VMBO-gedrag aantonen en zichzelf afvragen waarom ze in vredesnaam op het vmbo zitten, ik ben daar een van.
pi_88528892
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
Iemand die van VMBO af komt mag in mijn ogen nooit bij de elite van de maatschappij komen.
Iemand zoals Seam zou niet eens mogen bestaan.

On-topic: Ik heb ook eerst vmbo gedaan, toen havo gedaan en doe nu ook vwo. Havo 1 jaar over gedaan, en doe nu ook vwo in 1 jaar. Máár ik merk van mezelf dat het heel erg zwaar is, dus ik heb van de week besloten om 2 jaar over te doen. Dan maar nog een jaartje. Dus ik adviseer TS om 2 jaar over te doen, maar dat is op mijn eigen ervaring. Ik weet natuurlijk niet hoe jij werkt etc.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 20:00:12 ]
pi_88661890
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

On-topic: Ik heb ook eerst vmbo gedaan, toen havo gedaan en doe nu ook vwo. Havo 1 jaar over gedaan, en doe nu ook vwo in 1 jaar. Máár ik merk van mezelf dat het heel erg zwaar is, dus ik heb van de week besloten om 2 jaar over te doen. Dan maar nog een jaartje. Dus ik adviseer TS om 2 jaar over te doen, maar dat is op mijn eigen ervaring. Ik weet natuurlijk niet hoe jij werkt etc.
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Op welke VAVO zit jij?
pi_88661980
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Seam het volgende:
Dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_88662197
Ik ben ook zon iemand die eerste op het VMBO (sector economie) is gedumpt daarna 2 jaar HAVO NG en nu versneld VWO NG doe.

Er zit ind een wezelijk verschil tussen HAVO en VWO vooral bij wis en schei. Bio is vrijwel identiek aan HAVO. Ik ben veel tijd kwijt aan de nieuwe dingen die ik moet leren.
Maar het is niet onmogelijk

Ik raad je aan om het in 2 jaar te doen, omdat je meer kans hebt op hogere een gemiddelde(d.m.v van het aantal toetsen die je in 2 jaar krijgt). Op versneld vwo heb je maar drie toetsweken en een herkansingsweek van alle van mag je er een herkansen mits je 70% aanwezig bent.

Aan jou de keus natuurlijk maar als je het in een jaar wilt doen moet je er wel rekening mee houden dat je jou sociale leven op een laag pitje moet zetten.

En luister niet naar mensen als Seam die waarschijnlijk bij de eltie hoort.
Op wilskracht valt veel te halen en geeft jou ook zelfvertrouwen als je zoveel barrieres doorbreekt.
pi_88664960
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
Iemand die van VMBO af komt mag in mijn ogen nooit bij de elite van de maatschappij komen.
Gelukkig is het maar gewoon geneeskunde.
pi_88669614
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:36 schreef herdiq het volgende:

[..]

Op welke VAVO zit jij?
Luzac. Jij? :)
pi_88670378
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

gast het luzac is geen vavo dat is gewoon particulier onderwijs, vavo kan alleen maar gevolgd worden op de roc's
pi_88670405
hoe komen mensen hier trouwens bij dat het duur is? Vavo kost net zoveel als een jaar middelbare school aan lesgeld :Y)

-edit-

min onderwijs :

quote:
Kosten volwassenenonderwijs

De hoogte van het lesgeld voor volwassenenonderwijs (vavo) voltijd is in schooljaar:

* 1.013 euro voor het schooljaar 2009/2010.
* 1.031 euro voor het schooljaar 2010/2011.
pi_88670604
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:09 schreef WooZ het volgende:

[..]

gast het luzac is geen vavo dat is gewoon particulier onderwijs, vavo kan alleen maar gevolgd worden op de roc's
Wat is jouw probleem nu precies?
Ik zeg alleen waar ik op zit. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2010 14:29:03 ]
pi_88676807
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

VAVO Cappelle
pi_88682157
Ik vraag me gewoon af waarom je niet direct op het vwo terecht bent gekomen als je zelf al zegt absoluut geen vmbo-er te zijn? Geen waardeoordeel, ik bedoel alleen, ken je grenzen want het is niet leuk om er overheen te gaan.
pi_88685240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef herdiq het volgende:

[..]

VAVO Cappelle
Rijnmond College dus? Daar wilde ik ook eerst naar toe, maar ze wilden me niet hebben (om persoonlijke redenen). :')
pi_88723240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Keuzer het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom je niet direct op het vwo terecht bent gekomen als je zelf al zegt absoluut geen vmbo-er te zijn? Geen waardeoordeel, ik bedoel alleen, ken je grenzen want het is niet leuk om er overheen te gaan.
Dat kunnen toch zoveel redenen zijn? Familieomstandigheden waardoor je wel andere zaken aan je hoofd hebt dan school. Verkeerde inschatting van docenten en dat je maar gewoon op dat niveau blijft hangen omdat je niet beseft dat je hoger kunt.
Niet iedereen is een streber en niet alle ouders willen het hoogste voor hun kind, sommige ouders hebben uberhaupt geen idee van de capaciteiten van hun kind. Anderen hebben ook totaal geen idee wat ze willen en dus ook geen punt dat ze per se willen bereiken. Weer anderen zijn gewoon laatbloeiers die pas als ze op het MBO worden aangestuurd denken 'ja maar dat wil ik iig niet'.
know'm sayin?
word? word.
pi_88763158
Als jij jezelf kunt motiveren is het misschien ook een optie om het te doen via een thuisstudie. Je kunt je eigen tijd in delen, je hebt een persoonlijke leraar via internet, je kunt daarnaast nog andere dingen doen, en je diploma of certificaat is net zo veel waard als dat je het hebt behaald via het dagonderwijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')