Nou kijk, hier heb ik wat aan, harstikke bedankt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Seam het volgende:
Oke, omdat ik zo'n barmhartig mens en opperwezen ben heb je hier een functionele tip. Ga geen Vavo doen. De stap in vergelijking met havo is enorm groot, dat gaat echt tegenvallen. Daarnaast is meestal belachelijk duur. Het is meestal niet zo erg als je twee jaar later klaar bent dan de rest omdat bij een vervolgopleiding de leeftijden in het eerste jaar toch enorm verschillen.
Iemand zoals Seam zou niet eens mogen bestaan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
Iemand die van VMBO af komt mag in mijn ogen nooit bij de elite van de maatschappij komen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand zoals Seam zou niet eens mogen bestaan.
On-topic: Ik heb ook eerst vmbo gedaan, toen havo gedaan en doe nu ook vwo. Havo 1 jaar over gedaan, en doe nu ook vwo in 1 jaar. Máár ik merk van mezelf dat het heel erg zwaar is, dus ik heb van de week besloten om 2 jaar over te doen. Dan maar nog een jaartje. Dus ik adviseer TS om 2 jaar over te doen, maar dat is op mijn eigen ervaring. Ik weet natuurlijk niet hoe jij werkt etc.
Op welke VAVO zit jij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand zoals Seam zou niet eens mogen bestaan.
On-topic: Ik heb ook eerst vmbo gedaan, toen havo gedaan en doe nu ook vwo. Havo 1 jaar over gedaan, en doe nu ook vwo in 1 jaar. Máár ik merk van mezelf dat het heel erg zwaar is, dus ik heb van de week besloten om 2 jaar over te doen. Dan maar nog een jaartje. Dus ik adviseer TS om 2 jaar over te doen, maar dat is op mijn eigen ervaring. Ik weet natuurlijk niet hoe jij werkt etc.
Dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Seam het volgende:
Oke, omdat ik zo'n barmhartig mens en opperwezen ben heb je hier een functionele tip. Ga geen Vavo doen. De stap in vergelijking met havo is enorm groot, dat gaat echt tegenvallen. Daarnaast is meestal belachelijk duur. Het is meestal niet zo erg als je twee jaar later klaar bent dan de rest omdat bij een vervolgopleiding de leeftijden in het eerste jaar toch enorm verschillen.
Gelukkig is het maar gewoon geneeskunde.quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
Iemand die van VMBO af komt mag in mijn ogen nooit bij de elite van de maatschappij komen.
gast het luzac is geen vavo dat is gewoon particulier onderwijs, vavo kan alleen maar gevolgd worden op de roc'squote:
quote:Kosten volwassenenonderwijs
De hoogte van het lesgeld voor volwassenenonderwijs (vavo) voltijd is in schooljaar:
* 1.013 euro voor het schooljaar 2009/2010.
* 1.031 euro voor het schooljaar 2010/2011.
Wat is jouw probleem nu precies?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
gast het luzac is geen vavo dat is gewoon particulier onderwijs, vavo kan alleen maar gevolgd worden op de roc's
Rijnmond College dus? Daar wilde ik ook eerst naar toe, maar ze wilden me niet hebben (om persoonlijke redenen).quote:
Dat kunnen toch zoveel redenen zijn? Familieomstandigheden waardoor je wel andere zaken aan je hoofd hebt dan school. Verkeerde inschatting van docenten en dat je maar gewoon op dat niveau blijft hangen omdat je niet beseft dat je hoger kunt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Keuzer het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom je niet direct op het vwo terecht bent gekomen als je zelf al zegt absoluut geen vmbo-er te zijn? Geen waardeoordeel, ik bedoel alleen, ken je grenzen want het is niet leuk om er overheen te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |