quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weten we allemaal nog niet. tis iig meer dan 1 plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Waarom? Ik denk dat veel mensen ervan schrikken!quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef golfer het volgende:
En Krakkemieke heeft een avatar.
Nu moet ze er nog even voor zorgen dat ze van man naar vrouw verandert.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
je bent een lekker ventje hoor krak
Nope, nog geen 2 uur geleden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef latislos het volgende:
het lijkt wel of bijna iedereen zijn of haar avatar heeft veranderd de afgelopen tijd
stopt FF lekker strak inquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, lig al. krak; stop me even strak in ajb
trusten iedereen! DE; ik hoop ook dat je een beetje nachtrust hebt.
kus!
mopperp wie??quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, nog geen 2 uur geleden.
En dat is allemaal de schuld van MoPPerP
Hoe loopt het nu af met die Pbon AnneZ ?quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef AnneX het volgende:
De voroge reeks ging snel - what else is new - en verliep met fokse vertraging.
Nu pas krijg ik mee dat er iets met DE is? Mag ook in pm.
wow!quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL! Ik heb na jaaren een avatar!
Vervang hem even voor dezequote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:[/b]
ROFL! Ik heb na jaaren een avatar!
Ja zeg ... kende ik net een beetje de avatars ! en bij de postings valt de naam weg en dan zie ik een onbekend plaatje wél erbij.quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe loopt het nu af met die Pbon AnneZ ?
Dat lukt niet.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vervang hem even voor deze
[ afbeelding ]
zit een irritant schoonheidsfoutje in die ik over het hoofd gezien had.
gewoon hetzelfde doen als de eerste keerquote:
Anders maak je het even echt ingewikkeldquote:
Ja heel erg leukquote:
Nu wel, ik zie de goede nuquote:
Damn, dit is verwarrend. Zit me nu al twee keer af te vragen waar die post van mij vandaan komtquote:
Geslaagde avond dus?quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel erg leukEn leerzaam.. en lekker
![]()
Paar zeer lekkere wijnen leren kennen en erg lekkere kazen!
Blijf van de whisky af.quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Damn, dit is verwarrend. Zit me nu al twee keer af te vragen waar die post van mij vandaan komt
Hoezo?quote:
Juh, en we hebben gesjopt: eindelijk mooie, goedzittende jeans gevonden!quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HaiGezellig met Elfje gezeten las ik
Ja, ik word er tureluurs van.quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaaaaaaahhhhhhhhhh dit is echt té verwarrend!!!!
Ik tuinde erinquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga toch eens op text only posten denk ik, scheelt een identiteitscrisis
Waarin?quote:
Vertel.quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
Hier staat iets af te koelen wat ook wel eens heel lekker kon zijn
Maar dan gaat Sun kijken!quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SerieussssNou, dan gebruik je toch spoilertags?
Die kan ik best lezen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SerieussssNou, dan gebruik je toch spoilertags?
staat je goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juh, en we hebben gesjopt: eindelijk mooie, goedzittende jeans gevonden!
Dus ik heb het zomaar goed gedaan zonder het te snappen?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef DarkElf het volgende:
en tnx liefjens voor jullie meelevendheid... tis allemaal heel angstig natuurlijk .... afschuwelijke *&^%ziekte....
Ja. Knuffel hem maar lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef DarkElf het volgende:
en tnx liefjens voor jullie meelevendheid... tis allemaal heel angstig natuurlijk .... afschuwelijke *&^%ziekte....
verder weet ik niets... net fijn met mijn zus gebeld.. en zometeen ga ik de mr heel hard knuffelen (al gedaan natuurlijk maar goed.. dat kan nooit genoeg)
S.Oliver. Echt mooi bij m'n (omvangrijke) heupenquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterkte DE.. hoop dat je een beetje lekker slaapt.
CF: wat voor spijkerbroek? (merk, model)
S. Oliver. Onthouden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
S.Oliver. Echt mooi bij m'n (omvangrijke) heupen
'k Heb ook die Levi's bold curve gepast. Wat een fiascoen nog duur ook.
Die Levi's is dus nietsquote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
S.Oliver. Echt mooi bij m'n (omvangrijke) heupen
'k Heb ook die Levi's bold curve gepast. Wat een fiascoen nog duur ook.
Me tooquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb momenteel echt megaproblemen met broeken![]()
Dus ik ben even wat meer van de jurkjes en rokjes
Dus ik koop geen broeken....quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb momenteel echt megaproblemen met broeken![]()
Dus ik ben even wat meer van de jurkjes en rokjes
Bootcut. Smart hipster staat erbij, maar hij is niet te laag.quote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Levi's is dus nietsIk had daar nog hoop van gekregen, maar niet eens proberen dus?
S.Oliver is wel een ok merk ja. Zelf geen broeken van overigens. Wil er toch ook nog 1 bij die goed past. Heb er nu eigenlijk maar 1 (van Geisha) en dat is toch wat weinig..
Recht model? Strak? Wijde pijp?
Leukquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bootcut. Smart hipster staat erbij, maar hij is niet te laag.
Die Levi's ziet er al fout uit als je 'm zo vasthoudt: smalle taille, brede heupen. Hij gaf bij mij echt een zadeltaseffect
Ik kan morgen wel even een foto ervan maken als je wilt.
Bijenkorf? Ik haalde 'm bij de Galeria Inno, Belgisch equivalent daarvan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk![]()
Zit ff op de site van S.Oliver te kijken, maar ze hebben leuke modellen!! Niet alleen maar skinnies/smalle maar ook veel mooie rechte modellen/bootcuts. De stretch modellen zien er leuk uitMaar eens op zoek naar een winkel waar ze ze verkopen hier in de buurt
Huh, hoezo?quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Bootcut alleen als je *heel* slank bent, imho
Ben ik tochquote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat moeten normale mensen dan aan? Toch geen skinny....quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Noemt ie me nou een pony?quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ofwel: normale vrouwen kunnen geen broeken aan![]()
Ik denk het.. maar ja.. hij vond mij ook op iemand lijken op wie ik in de verste verte niet lijk, dus ik neem zijn meningen over dit soort dingen niet helemaal serieus meerquote:
Nou, ik word liever vergeleken met Julia Stiles dan met een ponyquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk het.. maar ja.. hij vond mij ook op iemand lijken op wie ik in de verste verte niet lijk, dus ik neem zijn meningen over dit soort dingen niet helemaal serieus meer
Dan krijg je toch weer een wat rechtere lijn? Dat is toch juist goed?quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Toevallig staan 'wijde pijpen' mij juist heel erg goed, dankzij mijn brede heupen![]()
Ik hou er ook vanquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Toevallig staan 'wijde pijpen' mij juist heel erg goed, dankzij mijn brede heupen![]()
Das waar jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik word liever vergeleken met Julia Stiles dan met een pony
Maar je weet wel dat ik gewoon medium-lang ben en er hakken onder draag? Ik vind bootcuts eigenlijk heel aardig staan bij mezelf, mits ze bij de heupen goedzitten.quote:
ja, daarom. kleedt slank afquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan krijg je toch weer een wat rechtere lijn? Dat is toch juist goed?
Dat laatste is sowieso een vereiste ja.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ik gewoon medium-lang ben en er hakken onder draag? Ik vind bootcuts eigenlijk heel aardig staan bij mezelf, mits ze bij de heupen goedzitten.
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das waar ja![]()
Dit vind ik een hele mooie: http://www.soliver.nl/Str(...)tml?cgid=wo_ko_jeans
Dat soort broeken staan me ook het beste![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das waar ja![]()
Dit vind ik een hele mooie: http://www.soliver.nl/Str(...)tml?cgid=wo_ko_jeans
Dat soort broeken staan me ook het beste![]()
Ja dat kan cruciaal zijnquote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoiets jaBij die broek zijn de kontzakken ook goed geplaatst zodat je kont niet extra breed lijkt. Heb ik van DE geleerd
Niet echt hequote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Maar dat zal geen verrassing zijn
Sting?quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. de Bijenkorf lijkt het niet te hebben..
Die is mooiquote:
Hou je inquote:Op maandag 8 november 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ze hebben ook leuke gebreide jurkjes
Waar, waar?!quote:Op maandag 8 november 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ze hebben ook leuke gebreide jurkjes
Oe, morgen even kijken. wil op mn telefoon niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
S.Oliver online store![]()
nu maar slapen.. moet morgen nog een lunchgerechtje bereiden![]()
Tot morgen
We hebben hem ook net bekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben hem ook net bekeken.
Beste aflevering van het seizoen tot nu toe, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef rijsttafel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff op zoek naar die acteur die cole speeltIk kén hem ergens van!
quote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben hem ook net bekeken.
Beste aflevering van het seizoen tot nu toe, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meen je, saaiste aflevering van het seizoen.
Nu slapen, morgen OK met een hongaarse chirurg die ik niet versta.Goddank is de arts assistent van vorige week erbij, die vind ik aardig.
Confidence through competence
Vanwegequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef rijsttafel het volgende:
En vanwegeWat is ze toch dik heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Vorig topic: DE*knuf* voor je schzus
AAHHH iedereen heeft andere user-iconsSteer lijkt op Euc- met zijn user-icon
![]()
Nu ben ik in de war
Ging over brood. Eigenlijk zijn we gek als we het nog kopen bij een supermarkt en zelfs bij een bakker. Het is zo simpel zelf te maken in zoveel varianten als je een oven hebt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:13 schreef golfer het volgende:
Tijd voor nog de laatste River Cottage Every Day.
En tis zo makkellijk idd. Ik koop zelden meer broodquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging over brood. Eigenlijk zijn we gek als we het nog kopen bij een supermarkt en zelfs bij een bakker. Het is zo simpel zelf te maken in zoveel varianten als je een oven hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
schone zus belde net.DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte. Ook voor Mr. DE
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik zit daar ook steeds meer over na te denkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En tis zo makkellijk idd. Ik koop zelden meer brood
Ik vries t in . Af laten koelen. Plastic folie er goed om, invriezen. Als je t wilt eten: eruit halen, iets tijd geven op aanrecht ( uurtje of zo) en t hangt van t formaat af hoelang het op 100 graden in de oven moet. En ik gebruik geen bakblikken, doe alles met de hand en vouw er bijvoorbeeld ' batons' of iets anders van. Mijn lievelingsshape is een soort cilinder vorm a . Kan je instructies over vinden op internetquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:31 schreef PdeHoog het volgende:
DE, over dat brood bakken: hoe lang blijft dat brood gemiddeld lekker? En gebruik je ook bakblikken of maak je alleen ronde broden?
DE, heel veel sterkte. Het is een vreselijke ziekte en je ontzettend balen dat je alleen bent de komende dagen. Kom maar lekker veel posten hier als je je alleen voelt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:18 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Tnx voor jullie lieve berichten. Morgen ga ik naar haar toe, misschien weet ze dan meer. In the mean time gaat de mr toch naar Israël vanavond ( is vrijdagochtend vroeg weer terug) want zulke dingen gaan toch gewoon door, helaas kunnen we niets voor haar doen en is even veel werk wel lekker voor de mr.
Ik vind het altijd zo grappig dat jij altijd even goedemorgen komt zeggen hier! Je post nauwelijks in de SC maar blijkbaar vind je ons wel belangrijk genoeg om even naar ons te zwaaien in de ochtend! Lief hoor!quote:
druk bezig met afstuderen op dit moment. Heb dus heel weinig tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat jij altijd even goedemorgen komt zeggen hier! Je post nauwelijks in de SC maar blijkbaar vind je ons wel belangrijk genoeg om even naar ons te zwaaien in de ochtend! Lief hoor!![]()
Ja dat geeft ook helemaal niets! Ik vind het gewoon erg schattig dat je doorgaans wel even goedemorgen komt zeggen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
druk bezig met afstuderen op dit moment. Heb dus heel weinig tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb tot nu toe alleen voorstukjes gezien maar beide mannen spreken ons wel aan in eerdere producties dus wij zijn aan t downloaden geslagen en gaan dit weekend t eens bekijken.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Altijd voor jou Tezzquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat geeft ook helemaal niets! Ik vind het gewoon erg schattig dat je doorgaans wel even goedemorgen komt zeggen!
Dit, inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd dochter van Tezz! lekker verwend met een ontbijtje op bed
nog een knuffel voor DE
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
rijst succes met je tentamen!!
Thx! Gaat wel lukken ja, denk ik.quote:
quote:
Oe ja! Dat is bijna net zo erg als voor onze hond dat er mensen over de pad achter ons huis lopen. Vreemde mensen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Onze zwarte kat heeft een gespannen ochtend achter de rug tot nu toe.
er hebben een paar merels, een pimpelmees en een roodborstje over Zíjn terras gehuppeld... dat geeft echt stress
Volgens mij heeft iemand anders dat bedachtquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, koud en nat.![]()
Thank God for centrale verwarming!
Dat belooft watquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:ik heb net mijn koffie zonder zoetjes gedronken omdat ik te lui was de zoetjes te pakken.. staan binnen handbereik maar ok
![]()
It's one of those days..
Gelukkig ga je iets leuks doen straksquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
juh.. hopelijk doet een wandelingetje naar het station me goed
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig ga je iets leuks doen straks
Fouten maken is menselijk en je baas maakt net zo hard fouten dus hij moet niet zeikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps ik heb een fout gemaakt en voel me schuldig
baas is natuurlijk ook boos, begrijpelijk
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
iew lein kan mij voorstellen dat je ff schrok... en tis echt niet zo dat als iemand hier iets meemaakt dat anderen niets meer mogen zeggen hoorik zeur ook echt wel door over de dingen die ik zeurenswaardig vind... natuurlijk is het afgrijselijk voor schone zus maar andere dingen gaan ook gewoon door. zo is t leven hoor.
jawelquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. FF, is het een dure fout? Kan je het nog een beetje recht breien?
Waar ben je overgestapt eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef LieLie het volgende:
ik zit al in de tweede trein, so far so good
oh die waren best ok P.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heNog een engelse cursusochtend
En ik ben erin geluisd om appelkaneelmuffins mee te nemen
is zo. toch blijven mensen nadenken als ze zeuren over dat het niet in contrast is met heel erg nieuws zoals je schoonzus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
iew lein kan mij voorstellen dat je ff schrok... en tis echt niet zo dat als iemand hier iets meemaakt dat anderen niets meer mogen zeggen hoorik zeur ook echt wel door over de dingen die ik zeurenswaardig vind... natuurlijk is het afgrijselijk voor schone zus maar andere dingen gaan ook gewoon door. zo is t leven hoor.
Marienberg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar ben je overgestapt eigenlijk?
Hoe duur is vacumeren? Hebben jullie niet zelf zo'n apparaat staan? Ik snap niet zo goed waarom je baas via de email loopt te zeiken op je eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
jawelwe kunnen het rechtbreien door te vacumeren en te bewaren voor orders. vacumeren kost wel geld. heb teveel laten komen in 'één keer. heb al sorry gezegd maar dat helpt niet, krijg van die mails terug dat dat niet helpt en dat nadenken geen optie is maar het had moeten begrijpen etc. snap ik wel maar voel me wel nog rottiger erdoor. ook al maakt hij net zo veel fouten. maar goed das geen excuus. morgen komt hij terug uit Afrika en krijg ik ook nog wel nog een keer goed op mn dak want hij zat echt te vloeken in zn emails
we hebben zelf zo'n apparaat maar kost tijd en productiekosten natuurlijk. hij gaat altijd uit zn dak als iets verkeerd gaat. zo erg dat je je de rest van de dag klote voeltquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe duur is vacumeren? Hebben jullie niet zelf zo'n apparaat staan? Ik snap niet zo goed waarom je baas via de email loopt te zeiken op je eigenlijkHIJ is eindverantwoordelijk, ja toch?
heel goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoDaarom ging ik ook verder met triviaal gezeur
Nou, wat is erger: een lading goeie nootjes wegflikkeren die je al betaald hebt omdat je teveel besteld hebt, of een lading goeie nootjes vacuum trekken die je al betaald hebt, omdat je teveel besteld hebt. Ik begrijp niet waar je werkgever (alleen honden hebben een baas, hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
we hebben zelf zo'n apparaat maar kost tijd en productiekosten natuurlijk. hij gaat altijd uit zn dak als iets verkeerd gaat. zo erg dat je je de rest van de dag klote voelt
Niet geschikt als baas, zo'n manquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
we hebben zelf zo'n apparaat maar kost tijd en productiekosten natuurlijk. hij gaat altijd uit zn dak als iets verkeerd gaat. zo erg dat je je de rest van de dag klote voelt
Dát.quote:
2 schaaltjes paddenstoelenmelange (200 gr)quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Bluezz, lekker!!!!
en heb je t recept van die ragout voor mij?
klinkt heerlijk! die ragout kwam toch uit de allerhande? toch maar eens terugzoeken dan als het een succes wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Zo en dan gaan we vandaag eens even wat lekker koken voor de eters vanavond, pittig file americain met een kwarteleitje erop als amuse, golfers voorgerecht van champignonragout op geroosterd maisbrood, DE quiche gaat weer voorbij komen (zij kennen hem niet echt) en de chocolade/notencake met bolletjes citroenijs en een limoncello ernaast wordt het
En er gaat een hele mooie fles rood open die we al een tijd hebben liggen.
Ik ben ook een gevoelig persoon en heb het ook moeten leren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjulliewel!
ik voel mezelf idd al rot genoeg en ik zal morgen niet teveel tegen hem ingaan want dan wordt zijn boosheid alleen maar heftiger en blijft ie nog langer zeuren op me. dat heb ik vorige keer al gehad toen ik van 17u tot 19u met hem zat te praten. toen voelde ik me de hele avond rot en was niks meer leuk ff. ik zorg dat ik mn schild aantrek ja en hopen maar dat ik er niet teveel van voel. ben een gevoelig persoontje en wil dingen goed doen dus dit is best rot. ik zie het morgen wel
Precies! Wat wil hij doen dan? Je ontslaan? Kan niet, dan moet ie zelf iets gaan doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook een gevoelig persoon en heb het ook moeten leren.
Niets zeggen, uit laten razen, af en toe knikken en géén sorry zeggen.
sorry zeggen is wel eerlijk maar ben bang dat t dan alleen maar erger wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook een gevoelig persoon en heb het ook moeten leren.
Niets zeggen, uit laten razen, af en toe knikken en géén sorry zeggen.
Yups. Is lekker recept.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt heerlijk! die ragout kwam toch uit de allerhande? toch maar eens terugzoeken dan als het een succes was
nou dat gaat niet zomaar met vast contract toch? hij ontslaat niet zo snel mensen maar dreigt er wel vaak mee dat als hij zoveel kosten moet maken voor onze fouten dat er dan mensen vertrekken enzo. dan word ik altijd boos en soms zeg ik: "doe je toch niet" en dat ie ook niet hoor maar is niet handig om te zeggen hehe want dan zegt ie dat ik em nog niet ken bla bla. en hij haalde vorig gesprek 2 weken geleden oude koeien uit de sloot over een gevoelige periode voor mij 2 jaar terug wat we afgesloten hadden en hij helaas weer op terug kwam. toen ging het niet en vond ik hem niks en werd weinig geholpen en deed ik steeds minder mn best met ondertussen ergens anders solliciteren. ben 3x ergens anders aangenomen maar uiteindelijk toch voor hier gekozen uit loyaliteit omdat ze anders niemand hadden omdat ik iemand verving die met zwangerschapsverlof ging. nou ja, nu ga ik zelf ook weer oude koeien uit de sloot halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Precies! Wat wil hij doen dan? Je ontslaan? Kan niet, dan moet ie zelf iets gaan doen
Nope, hij kan je ook niet zomaar ontslaan. Maar hij kan je wel wegpesten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dat gaat niet zomaar met vast contract toch? hij ontslaat niet zo snel mensen maar dreigt er wel vaak mee dat als hij zoveel kosten moet maken voor onze fouten dat er dan mensen vertrekken enzo. dan word ik altijd boos en soms zeg ik: "doe je toch niet" en dat ie ook niet hoor maar is niet handig om te zeggen hehe want dan zegt ie dat ik em nog niet ken bla bla. en hij haalde vorig gesprek 2 weken geleden oude koeien uit de sloot over een gevoelige periode voor mij 2 jaar terug wat we afgesloten hadden en hij helaas weer op terug kwam. toen ging het niet en vond ik hem niks en werd weinig geholpen en deed ik steeds minder mn best met ondertussen ergens anders solliciteren. ben 3x ergens anders aangenomen maar uiteindelijk toch voor hier gekozen uit loyaliteit omdat ze anders niemand hadden omdat ik iemand verving die met zwangerschapsverlof ging. nou ja, nu ga ik zelf ook weer oude koeien uit de sloot halen
op een totaal gewicht van?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh die waren best ok P.en idd, baas maakt ook grove fouten maar goed.. dit was ook een fout van 10.000 kg
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt heerlijk! die ragout kwam toch uit de allerhande? toch maar eens terugzoeken dan als het een succes was
Is je nekkie al wel wat beter?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. DE, ik had t gister al gezegd maar *zucht* en *knuf*...
Rijst, je tentamen komt wel goed
En nu ga ik piepen over iets heel triviaals. Ik had gister na het douchen een korstje van een weggehaalde moedervlek 'weg gedroogd'. Bloedde een beetje, dus een peister erop. Haal ik net de pleister eraf. Die toch wel erg goed plakte. Komt er een klein stukje van m'n velletje meeDoet zeer
Werkgever. WERKGEVER! Niet je baas, je bent geen hond. Je WERKGEVER!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi geeft een knuffel aan FFT
Iedereen maakt fouten en je baas moet niet zo stom doen
Ja, eigenlijk is de pijn zo weinig dat ik geen diclofenac/paracetamol meer slik. Aan het eind van de dag heb ik dan nog wel wat pijn, maar met m'n hoofd op m'n kussen voel ik dat nietquote:
ik heb het hier wel naar mn zin gelukkig. na dat afsluitende gesprek 2 jaar geleden ging het een stuk beter. ik ging vooruit en vond/vind het leuk om met niet zo veel mensen te werken. gezellig met zo weinig collega's na bedrijven waar ik er 1 van de 9000 was. maar dit soort dingen komen wel voor als hij boos/chagrijnig is en dan baal ik wel weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope, hij kan je ook niet zomaar ontslaan. Maar hij kan je wel wegpesten.
En als je weg wilt, moet je weg gaan. En niet blijven hangen omdat ze niemand anders hebben. Dat is namelijk niet jouw probleem. Dat is zijn probleem, en je moet hem ook niet de ruimte geven om het jouw probleem te maken.
ja hij moet helaas vaak laten zien wat voor macht hij heeft. vind ik niks, hou niet van managersquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Die werkgever heeft zo'n macht over jeNiet toelaten FF, je bent een werknemer en je doet je best.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Werkgever. WERKGEVER! Niet je baas, je bent geen hond. Je WERKGEVER!
SorryIk kan niet tegen 'baas'
het dubbelequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef z80 het volgende:
[..]
op een totaal gewicht van?
op een bestelling van een veelvoud is het vervelend maar begrijpelijk.
ja dacht al haha, wel grappigquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb de uitgeprinte versie die hier achter me ligt gewoon helemaal over zitten typen
Dit gedrag ligt aan de manager, niet aan jou.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hij moet helaas vaak laten zien wat voor macht hij heeft. vind ik niks, hou niet van managers
Ah mooi zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
\
Ja, eigenlijk is de pijn zo weinig dat ik geen diclofenac/paracetamol meer slik. Aan het eind van de dag heb ik dan nog wel wat pijn, maar met m'n hoofd op m'n kussen voel ik dat nietNog wel de 'moeie' nekspieren, maar dat zal ook wel weer wegtrekken.
klinkt goed Lein!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is de pijn zo weinig dat ik geen diclofenac/paracetamol meer slik. Aan het eind van de dag heb ik dan nog wel wat pijn, maar met m'n hoofd op m'n kussen voel ik dat nietNog wel de 'moeie' nekspieren, maar dat zal ook wel weer wegtrekken.
ik heb het weleens geprobeerd em te veranderen. hij luisterde vroeger wel en werd gelukkig iets milder. hij is wel weer gaan roken toen, misschien is dat het dat hij rustiger werd. maar hij heeft me vroeger ooit een duw gegeven en dat zal ik nooit vergeten. hij was boos en hij dacht dat er iets fouts gebeurde wat niet zo was. later zei hij dat dat een aanraking was (mooi niet) en toen hij iemand ontsloeg omdat hij iemand anders een duw gaf en ik enigszins lachend zei dat hij dat ook bij mij had gedaan kon hij het zich niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit gedrag ligt aan de manager, niet aan jou.
Maar goed je veranderd hier niks aan, jij kan hem niet veranderen, jij kan alleen maar je best doen om zelf wat sterker te worden en je niet alles laten aanleunen.
Het is pas weggegooid geld als je er niets voor terugkrijgt. Niet nu, en ook niet straks. En wie is die troela? Maakt zij nooit fouten ofzo??quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt goed Lein!
en idd.. vind 'baas' ook niet leuk, alhoewel mijn collega naast me er anders over denkt. zij begint ook over weggegooid geld omdat we al hebben gekocht en het pas later terugkrijgen omdat we niet direct verkopen
Duidelijk geval van geen enkele gevoel voor leidinggeven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het weleens geprobeerd em te veranderen. hij luisterde vroeger wel en werd gelukkig iets milder. hij is wel weer gaan roken toen, misschien is dat het dat hij rustiger werd. maar hij heeft me vroeger ooit een duw gegeven en dat zal ik nooit vergeten. hij was boos en hij dacht dat er iets fouts gebeurde wat niet zo was. later zei hij dat dat een aanraking was (mooi niet) en toen hij iemand ontsloeg omdat hij iemand anders een duw gaf en ik enigszins lachend zei dat hij dat ook bij mij had gedaan kon hij het zich niet meer herinneren
(ik wel, zat toen huilend achter mn bureau)
zij zit al langer in de 'notenwereld' en is dit soort bazen gewend. zij vind dat ze toch meer macht hebben en je maar moet luisteren dit en dat. eigenlijk is dit natuurlijk ook wel zo maar als iemand je niet goed behandeld vind ik niet kunnen, al is het de minister president of een beroemd zanger. daar denken we helaas anders overquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is pas weggegooid geld als je er niets voor terugkrijgt. Niet nu, en ook niet straks. En wie is die troela? Maakt zij nooit fouten ofzo??
Dat is geen managerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hij moet helaas vaak laten zien wat voor macht hij heeft. vind ik niks, hou niet van managers
fijn om te lezen leinquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Datquote:
ah ik ken het, de mr kan dat ook doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrr. Kaas had een zakdoekje in zijn broek zitten. De broek is in de wasmachine geweestNu zitten alle schone gewassen kleren onder papieren-zakdoek-pluis
Ik begrijp ineens waarom PapaLein katoenen zakdoeken gebruiktquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
ah ik ken het, de mr kan dat ook doenT fijnst is t als dat in een donkere was gebeurd is
Ah..je hebt een geldwas-operatiequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig was het geen gelddaar ben ik nog wel eens goed in
Wil je mij er wel even buiten latenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
FF, hij is niet loyaal naar jou en zal dat ook nooit worden. Dit soort mensen moet je het lekker zelf uit laten zoeken en wat anders gaan zoeken waar je wel gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat gaat niet zomaar met vast contract toch? hij ontslaat niet zo snel mensen maar dreigt er wel vaak mee dat als hij zoveel kosten moet maken voor onze fouten dat er dan mensen vertrekken enzo. dan word ik altijd boos en soms zeg ik: "doe je toch niet" en dat ie ook niet hoor maar is niet handig om te zeggen hehe want dan zegt ie dat ik em nog niet ken bla bla. en hij haalde vorig gesprek 2 weken geleden oude koeien uit de sloot over een gevoelige periode voor mij 2 jaar terug wat we afgesloten hadden en hij helaas weer op terug kwam. toen ging het niet en vond ik hem niks en werd weinig geholpen en deed ik steeds minder mn best met ondertussen ergens anders solliciteren. ben 3x ergens anders aangenomen maar uiteindelijk toch voor hier gekozen uit loyaliteit omdat ze anders niemand hadden omdat ik iemand verving die met zwangerschapsverlof ging. nou ja, nu ga ik zelf ook weer oude koeien uit de sloot halen
Geluk én puike eet-opvoeding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:50 schreef minilot het volgende:
Wat goed om op die leeftijd dat soort dingen al te lusten!Geluk of puike eet-opvoeding?
![]()
O, en dit weekend eet ik stoofpeertjes - dank aan DE voor recept!
Ha, dat is niet mis voor een achtjarige!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef Tezz het volgende:
En proeft dat ik de basilicum in de spaghettisaus ben vergeten....
Strijk jij niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Was vouwen voor:
[ afbeelding ]
Was vouwen na:
[ afbeelding ]
DISCLAIMER: bovenop liggen de fietsbroeken van kaas, die worden niet opgevouwen. Onmogelijk
Ik heb geen strijkplankquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef minilot het volgende:
FF, wat voor soort werk doe je precies? Dat kon ik nog niet helemaal uit je posts halen. Of ik heb gewoon met mijn neus gekeken.![]()
Strijk jij niet?![]()
Welnee, theedoek ertussen, strijkijzer op lage temperatuur en gaan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb geen strijkplank
Plus spandex-broeken strijken klinkt als een ramp
Mens. 5 wassen weggevouwen, 2 opgehangen. En nog even vriendlief telefonisch bedankt voor het zakdoekje in de wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef minilot het volgende:
Welnee, theedoek ertussen, strijkijzer op lage temperatuur en gaan!</huisvrouwmodus>
Sommige vrouwen doen het dagelijksquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens. 5 wassen weggevouwen, 2 opgehangen. En nog even vriendlief telefonisch bedankt voor het zakdoekje in de wasGa toch de boom in met je huisvrouwengedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |