quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weten we allemaal nog niet. tis iig meer dan 1 plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Waarom? Ik denk dat veel mensen ervan schrikken!quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef golfer het volgende:
En Krakkemieke heeft een avatar.
Nu moet ze er nog even voor zorgen dat ze van man naar vrouw verandert.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
je bent een lekker ventje hoor krak
Nope, nog geen 2 uur geleden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef latislos het volgende:
het lijkt wel of bijna iedereen zijn of haar avatar heeft veranderd de afgelopen tijd
stopt FF lekker strak inquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, lig al. krak; stop me even strak in ajb
trusten iedereen! DE; ik hoop ook dat je een beetje nachtrust hebt.
kus!
mopperp wie??quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, nog geen 2 uur geleden.
En dat is allemaal de schuld van MoPPerP
Hoe loopt het nu af met die Pbon AnneZ ?quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef AnneX het volgende:
De voroge reeks ging snel - what else is new - en verliep met fokse vertraging.
Nu pas krijg ik mee dat er iets met DE is? Mag ook in pm.
wow!quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL! Ik heb na jaaren een avatar!
Vervang hem even voor dezequote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:[/b]
ROFL! Ik heb na jaaren een avatar!
Ja zeg ... kende ik net een beetje de avatars ! en bij de postings valt de naam weg en dan zie ik een onbekend plaatje wél erbij.quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe loopt het nu af met die Pbon AnneZ ?
Dat lukt niet.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vervang hem even voor deze
[ afbeelding ]
zit een irritant schoonheidsfoutje in die ik over het hoofd gezien had.
gewoon hetzelfde doen als de eerste keerquote:
Anders maak je het even echt ingewikkeldquote:
Ja heel erg leukquote:
Nu wel, ik zie de goede nuquote:
Damn, dit is verwarrend. Zit me nu al twee keer af te vragen waar die post van mij vandaan komtquote:
Geslaagde avond dus?quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel erg leukEn leerzaam.. en lekker
![]()
Paar zeer lekkere wijnen leren kennen en erg lekkere kazen!
Blijf van de whisky af.quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Damn, dit is verwarrend. Zit me nu al twee keer af te vragen waar die post van mij vandaan komt
Hoezo?quote:
Juh, en we hebben gesjopt: eindelijk mooie, goedzittende jeans gevonden!quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HaiGezellig met Elfje gezeten las ik
Ja, ik word er tureluurs van.quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaaaaaaahhhhhhhhhh dit is echt té verwarrend!!!!
Ik tuinde erinquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga toch eens op text only posten denk ik, scheelt een identiteitscrisis
Waarin?quote:
Vertel.quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
Hier staat iets af te koelen wat ook wel eens heel lekker kon zijn
Maar dan gaat Sun kijken!quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SerieussssNou, dan gebruik je toch spoilertags?
Die kan ik best lezen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SerieussssNou, dan gebruik je toch spoilertags?
staat je goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juh, en we hebben gesjopt: eindelijk mooie, goedzittende jeans gevonden!
Dus ik heb het zomaar goed gedaan zonder het te snappen?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef DarkElf het volgende:
en tnx liefjens voor jullie meelevendheid... tis allemaal heel angstig natuurlijk .... afschuwelijke *&^%ziekte....
Ja. Knuffel hem maar lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef DarkElf het volgende:
en tnx liefjens voor jullie meelevendheid... tis allemaal heel angstig natuurlijk .... afschuwelijke *&^%ziekte....
verder weet ik niets... net fijn met mijn zus gebeld.. en zometeen ga ik de mr heel hard knuffelen (al gedaan natuurlijk maar goed.. dat kan nooit genoeg)
S.Oliver. Echt mooi bij m'n (omvangrijke) heupenquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterkte DE.. hoop dat je een beetje lekker slaapt.
CF: wat voor spijkerbroek? (merk, model)
S. Oliver. Onthouden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
S.Oliver. Echt mooi bij m'n (omvangrijke) heupen
'k Heb ook die Levi's bold curve gepast. Wat een fiascoen nog duur ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |