Ik ben nu thuis, die Lego staat bij m'n ouders, maar ik heb ze volgens mij alle drie! Alleen de 8859 (heb even gegoogled) weet ik niet zeker. Hoezo? Zoek je die?quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef vigier het volgende:
Heb je toevallig ook de 8854, 8859 of de 8862?
http://onyx.malagraphixia(...)_8880_ProjectCar.htmquote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Microtubuli het volgende:
Vroege voorloper van de 8880 (wat de bruutste Lego supercar ooit is)
Als je zou willen kijken? Interesse gaat voornamelijk uit naar de 8859, die andere twee zijn "gewoon leuk".quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, die Lego staat bij m'n ouders, maar ik heb ze volgens mij alle drie! Alleen de 8859 (heb even gegoogled) weet ik niet zeker. Hoezo? Zoek je die?
Hoi, ik ga voor je kijken, alleen ivm een druk programma weet ik niet hoe snel ik daar aan toe kom. Ik zal je anders ff PM'en als ik heb gecheckt, ok?quote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef vigier het volgende:
[..]
Als je zou willen kijken? Interesse gaat voornamelijk uit naar de 8859, die andere twee zijn "gewoon leuk".
Ja klopt, ik heb al mijn Lego in bakken zitten en heb dit weekend/gisteren hem helemaal opgebouwd. Kwaliteit blokjes is helemaal prima. Er was 1 blokje waar een heel klein kerfje in zat, en 1 pinnetje waaraan je kon zien dat iemand (ik?)quote:Op maandag 8 november 2010 23:53 schreef 2cv het volgende:
@TS: heb je het boekje opgezocht, de bak LEGO omgekiepperd en het model weer gebouwd ? Zo ja: hoe is de kwaliteit van de blokjes (geen dingen afgebroken, tandafdrukken, vuil, enzovoorts) ?
Vigier: jij zorgt dat je je PM's af en toe leest? Ik ga morgen langs m'n ouders, dus dan kan ik je meer vertellen over die andere pakketten. Dit topic gaat zo sluiten namelijk, want deze rode auto is verkocht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef vigier het volgende:
Ik heb er zeker geen haast mee. Laat me maar weten wanneer je wat weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |